Afgehandeld.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben geen VBL-mod dus die eer laat ik aan mijn grote vrienden @:Lenny_Leonard of @:onlogisch over.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben geen VBL-mod dus die eer laat ik aan mijn grote vrienden @:Lenny_Leonard of @:onlogisch over.
Hey forumbeestquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:59 schreef onlogisch het volgende:
Mooi. Dan kan ik weer veilig komen posten
Tot tien tellen Tong. Voel me bijna een Oeigoer die dapper stand houdt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hey, je bent er weerquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot tien tellen Tong. Voel me bijna een Oeigoer die dapper stand houdt.
Nog wel, maar het begin van de wedstrijd belooft niet veel goeds.quote:
Dan tyf je toch op.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Okequote:Op donderdag 25 februari 2021 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben niet hielen likkend.quote:
Oh, ajax speelt. Ik kom alleen trollen als jullie achter staan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog wel, maar het begin van de wedstrijd belooft niet veel goeds.
Omdat een kut mod die hier post m;n topics verkloot.quote:
Echt uit de grond van m'n hart. Je bent een lopende lakei. Knikkend en buigend.quote:
Hoe ben je ooit mod geworden? En op welk forum ?quote:
Oké.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat een kut mod die hier post m;n topics verkloot.
Nog een half jaar. Dan fuseren het VIVA-en FOK! forum
Al een paar TR's gemaakt. Werkt toch niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jij en het hebben van een hart, hardop gelachen.
Geen idee, maar geen valse TR's maken dat ik jou zou beledigen en stalken terwijl jij daar juist mee begint is een goed begin.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe ben je ooit mod geworden? En op welk forum ?
Te triest.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen idee, maar geen valse TR's maken dat ik jou zou beledigen en stalken terwijl jij daar juist mee begint is een goed begin.
quote:
Jan Boskamp qua Rotterdammer?quote:
Is geen garppie ze hebben het op feesboek gezetquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:22 schreef Erasmus het volgende: [..] WAAR LAS JIJ DAT Of is dit een garpje?
![]()
Ga gewoon weg met je nutteloze kutpostsquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al een paar TR's gemaakt. Werkt toch niet.
Ik ga verder met tot tien tellen. 1-0 Fucking cunt
Kun je ook gewoon Nederlands posten?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is geen garppie ze hebben het op feesboek gezet
Snel een voorraadje kopen op 3mmc-shop.nl en gaan met die banaan
Ik zie het, onderdeel van dat horecaprotest om het terras open te gooien. Als zij open gaan fiets ik er gelijk naar toequote:Op donderdag 25 februari 2021 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is geen garppie ze hebben het op feesboek gezet
Beter gewoon pep joh, veel leuker ook.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Snel een voorraadje kopen op 3mmc-shop.nl en gaan met die banaan
Die indruk had ik al bij jou. Denken dat je een narcist bent.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:52 schreef Erasmus het volgende:
Beter gewoon pep joh, veel leuker ook.
Neem mijn posts vooral serieus. Waarom ga je weer verder met ruzie zoeken?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die indruk had ik al bij jou. Denken dat je een narcist bent.
Man ik zoek geen ruzie. Je hebt me de hele dag achtervolgd. Met misbruik van m'n zwakte uit het verleden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Neem mijn posts vooral serieus. Waarom ga je weer verder met ruzie zoeken?
Dat is lariekoek. Baggertopics gaan dicht, of het nou van jou is of van de koning, maakt mij geen reet uit. Je neigt een speciale behandeling te willen krijgen die ik je niet ga geven.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:02 schreef tong80 het volgende:
Man ik zoek geen ruzie. Je hebt me de hele dag achtervolgd.
Nee geen oké. Ik blijf posten zoals ik al 20 jaar doe. Ik zal jou vermijden als de vlieg op het behang.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat is lariekoek. Baggertopics gaan dicht, of het nou van jou is of van de koning.
Als je inderdaad geen ruzie zoekt, dan stel ik voor om op te houden. Okee?
Door telkens het gesprek te beginnen zoals in het vorige deel van de SC lukt je dat aardig inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee geen oké. Ik blijf posten zoals ik al 20 jaar doe. Ik zal jou vermijden als de vlieg op het behang.
Tel tot tien Tong.......quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Door telkens het gesprek te beginnen zoals in het vorige deel van de SC lukt je dat aardig inderdaad.
Erg mooiquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:43 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit!!!![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
@:onlogisch @:wereldgozer
Denk je dat ze elkaar al dickpics gestuurd hebben?quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:30 schreef Elan het volgende:
Volgens mij bloeit er hier iets moois op tussen Herman en @:Erasmus
Geen idee, laten we het een deskundige op dit gebied vragen @Drizzt_DoUrdenquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat ze elkaar al dickpics gestuurd hebben?
Ik snap vooral niet waarom je hier zou willen posten als alles zo kut is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:30 schreef Elan het volgende:
Volgens mij bloeit er hier iets moois op tussen Herman en @:Erasmus
Ik vind 95 % geweldig aan FOK! Alleen die andere 5 % is funest voor FOK! Ik signaleer dat. Post het en ben dan zelf de pispaal. Je raakt er aan gewend. Trusten voor straks. PSV in bed kijken. Dromend over het FOK! van vroeger.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet waarom je hier zou willen posten als alles zo kut is.
Waarschijnlijk omdat hij z'n eigen vaste SC stek op FOK! jaren geleden al om zeep heeft geholpen, met z'n labiele dronkemansgelul.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet waarom je hier zou willen posten als alles zo kut is.
Vroegah in de nachtbagger was top.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind 95 % geweldig aan FOK! Alleen die andere 5 % is funest voor FOK! Ik signaleer dat. Post het en ben dan zelf de pispaal. Je raakt er aan gewend. Trusten voor straks. PSV in bed kijken. Dromend over het FOK! van vroeger.
Je bent zelf funest voor Fok! maar gezien je eindeloze stroom aan baggertopics denk ik dat die 5% toch wel hoger is dan dat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind 95 % geweldig aan FOK! Alleen die andere 5 % is funest voor FOK! Ik signaleer dat. Post het en ben dan zelf de pispaal. Je raakt er aan gewend. Trusten voor straks. PSV in bed kijken. Dromend over het FOK! van vroeger.
Ik ben het best eens met het onverzorgde uiterlijk en de donkere wallen. Maar een normaal postuur? Daar ga je toch dik de mist mee in.quote:
quote:
Nu kan ik geen oordeel meer vellen want foto is weg. Erg jammer.quote:WAGENINGEN 25/02/2021 20:50
Wageningen; Asserpark; vermiste meisje nog niet aangetroffen. Bedankt voor het uitkijken en een fijne avond.
Zat users hier die steeds grappen maken over Aziatische vrouwen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
Terwijl iedereen precies weet hoe het meisje er dan uit ziet.
Like gezet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent zelf funest voor Fok! maar gezien je eindeloze stroom aan baggertopics denk ik dat die 5% toch wel hoger is dan dat.
Warrig verhaal door het woord genegeerd, doe maar even opnieuw.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boooh zin in het weekend
@:caland
Vanavond met vrienden zuipen. Avondklokje genegeerd. 3 man lopen kans op een boete. Erg spannend dit.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Warrig verhaal door het woord genegeerd, doe maar even opnieuw.
Dus dan ga je het negeren? Hier lijkt te staan alsof je het al genegeerd hebt, maar dit vindt in de toekomst plaats.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boooh zin in het weekend
Vanavond met vrienden zuipen. Avondklokje genegeerd. 3 man lopen kans op een boete. Erg spannend dit.
het lijkt erop alsof hij dit uit zijn duim zuigtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus dan ga je het negeren? Hier lijkt te staan alsof je het al genegeerd hebt, maar dit vindt in de toekomst plaats.
Beetje een raar verhaal
Veel plezier man! Ga mogelijk zaterdagavond ook het avondklokje skippen, afhankelijk van of mijn vrienden het ook aandurven. Ben er helemaal klaar mee en ik gooi tevens ook mijn terras open.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boooh zin in het weekend
Wel spannend ja, stel je voor dat je 95 euro boete krijgt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier man! Ga mogelijk zaterdagavond ook het avondklokje skippen, afhankelijk van of mijn vrienden het ook aandurven. Ben er helemaal klaar mee en ik gooi tevens ook mijn terras open.
Bij de big 4 wordt je niet aangenomen als je geen doorzettingsvermogen hebtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:23 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen zonder doorzettingsvermogenmietjes.
Ook niet als je de taal niet beheerst.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij de big 4 wordt je niet aangenomen als je geen doorzettingsvermogen hebt
Lief dagboekquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier man! Ga mogelijk zaterdagavond ook het avondklokje skippen, afhankelijk van of mijn vrienden het ook aandurven. Ben er helemaal klaar mee en ik gooi tevens ook mijn terras open.
vooral nogal hypocrietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:23 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen zonder doorzettingsvermogenmietjes.
krijg effe coronaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij de big 4 wordt je niet aangenomen als je geen doorzettingsvermogen hebt
Alles wat deze man schrijft moet op een shirt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vooral nogal hypocriet
eerst het prima vinden dat er allerlei zaken een jaar lang amper tot niet open mogen, maar dan zelf niet het fatsoen op kunnen brengen om zelf wat in te leveren in je persoonlijke leventje
BAH BAH
nee dankjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alles wat deze man schrijft moet op een shirt.
Ja mij boeit het niet echt maar niet iedereen van mijn vrienden staat er financieel soepel voor en tikt dat dus makkelijk weg.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel spannend ja, stel je voor dat je 95 euro boete krijgt.
Vanmiddag centerparcs. 6 kratten bier, paar flessen baco cola sos en pillen al in de ooto liggen. GENOT.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boooh zin in het weekend
Veel plezier makker. Lekker knijterhard gaan in een bubbelbad, dat wordt een mooie.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanmiddag centerparcs. 6 kratten bier, paar flessen baco cola sos en pillen al in de ooto liggen. GENOT.
Doe je trouwens een huisje of twee?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanmiddag centerparcs. 6 kratten bier, paar flessen baco cola sos en pillen al in de ooto liggen. GENOT.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:30 schreef Zipportal het volgende:
Mocro aflevering duurt 50 minuten. Vanavond kijken. @:maxi-mus
Ter info
Twee huisjes, met jacuzzi en sauna inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe je trouwens een huisje of twee?
als je het onderwater doet mag hetquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee huisjes, met jacuzzi en sauna inderdaad.
Beetje gay is oke toch.
Dit is geil. Veel plezier.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje gay is oke toch.
Verstandig. Ga het ook even in mijn vriendengroep gooien, over een paar weekenden willen we ook weer eens er wat doorheen slikken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje gay is oke toch.
gayquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verstandig. Ga het ook even in mijn vriendengroep gooien, over een paar weekenden willen we ook weer eens er wat doorheen slikken.
Gezellig met je maten zuipen, snuiven en slikken in zo'n bungalow, samen in de jacuzzi. Vervolgens heb je of een orgie met anale seks of een ordinaire vechtpartij met elkaar. Er is geen middenweg met zulks misbruik van genotsmiddelen.quote:
Als je hier om lacht ben je verstandelijk beperkt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:58 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
@:littlerabbit ik overweeg Els weer te ontvolgen hoor
Al die moeite voor niets?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:58 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
@:littlerabbit ik overweeg Els weer te ontvolgen hoor
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:13 schreef GGMM het volgende:
Pakketje ontvangen!
@:lenny_leonard @:scrummie (Serieus een lamp dit keer) @:onlogisch @:caland
quote:
Dat zei je vorige week ook al.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:13 schreef GGMM het volgende:
Pakketje ontvangen!
@:lenny_leonard @:scrummie (Serieus een lamp dit keer) @:onlogisch @:caland
Uhm... Nee laat maar zitten joh.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zit nu in mn maag ik kan je wel het resultaat dmen als je dat wil
Leuke rubriek.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:42 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe ikweethetookniet is uit.![]()
![]()
![]()
![]()
NWS / Rechtbank: Avondklok moet per direct worden opgeheven #14
@:el-stinho @:wereldgozer
Pics?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:51 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb zojuist drie overheerlijke haringen met uitjes op. Zonder brood.
Dit ter info.
Helaas moet ik je teleurstellen, hij was al op toen ik dat postte. Echter zal ik het de volgende keer doen en ongevraagd posten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pics?
Ik een wrap met pulled chicken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:30 schreef 3rr0r het volgende:
Ook eentje (rechts) voor @:Caland en @:GurneyIsBestokeje ziet toch wel dat het wat kouder is gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat als het een bovengrondse vuilcontainer geweest was?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:08 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat je baby's niet zomaar in een ondergrondse vuilcontainer kan achterlaten.
Die horen bij het GFT.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:08 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat je baby's niet zomaar in een ondergrondse vuilcontainer kan achterlaten.
Ik vind dat je als minderjarige niet aan baby's moet beginnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:08 schreef GGMM het volgende:
Niet laten vallen Sjakie, daar gaan ze stuk van. @JR-Style-93quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat je als minderjarige niet aan baby's moet beginnen.
Ik vind als je een baby neemt dan heb je ook de verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ies kultoerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind als je een baby neemt dan heb je ook de verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen.
je weet dat het nooit met baby's begint maar eindigtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwa mwa mwaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal
(@:ggmm een topic?)
We roddelen hier niet @tong80quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa mwa mwa
Dit is typisch zo'n onderwerp waar Tong straks een topic over opent
En waar daar dan 3 reacties op komen.
En waarvan hij dan weer roept 'FOK is dood!"
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa mwa mwa
Goed idee.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:52 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind als je een baby neemt dan heb je ook de verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen.
Was hij die benenbreker?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Ja wel eens eigenlijk. Is ook niet zo'n bekende naam. (behalve dan van die overtreding)
VBL / Voormalig Sparta-voetballer Bouaouzan verdachte in grote drugszaak...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa mwa mwa
Nasi.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
en wat wil je hiermee bereikenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / Voormalig Sparta-voetballer Bouaouzan verdachte in grote drugszaak...
Andijvie.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Niks. Een goed topic voor VBL.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
en wat wil je hiermee bereiken
We zijn het vaak niet met elkaar eens, maar in deze kwestie ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:08 schreef GGMM het volgende:
Babi Pangang.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ha ha ha. Waarom meld je dat? Dacht je dat iemand het niet eens is met de post van GGMMquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zijn het vaak niet met elkaar eens, maar in deze kwestie ben ik het met je eens.
Hoe raad je het?quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet laten vallen Sjakie, daar gaan ze stuk van. @:jr-style-93
Echt geweldig nieuws ditquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
FesGod volgt me.
Wat een manier om het weekend in te gaan!
@:ggmm @:caland @:wateropmars @:scrummie
Doe jij dit ook weleens?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat popie jopie van je weer rene
Blijkbaar niet hé anders lag die baby daar niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Waarom meld je dat? Dacht je dat iemand het niet eens is met de post van GGMM
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon blij voor me zijn
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar niet hé anders lag die baby daar niet.
Jammer, je hebt nog steeds geen nieuwe banquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer, je hebt nog steeds geen nieuwe banKrijg nou gauw de schijt. Ga het het Leger des Heils forum noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dat kan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik die man ergens van.
'Wat doet u nu buurman?'[/b]quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik die man ergens van.
Ondernemers die hun zaak weer willen openen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie zou hem geld geven voor al die rechtszaken...
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
@:caland is niet meer voor rede vatbaar
Watquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
gm
Geen kegel, wel hardgelopen.
Straks feestje in de achtertuin.
Ter info.
Ligt aan jouquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:12 schreef tong80 het volgende:
Ligt het aan mij? Of is iedereen getrouwd met kinderen ?
's avonds is het hier zo stil.
Ben je jarig?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
gm
Geen kegel, wel hardgelopen.
Straks feestje in de achtertuin.
Ter info.
Heb je Videoland gratis bij iets gekregen of is dat echt de moeite waard om te nemen? Zou eerder Prime nemen naast Netflix dan Videoland. Of doe je een maandje, gauw die paar dingen kijken die leuk zijn en dan weer opzeggen?quote:
Nee. Het zonnetje schijnt dus dan beginnen de witbiertjes te rinkelen in de koelkast.quote:
Kon weer ergens een proef abo regelen. Videoland is mij niet de moeite waardquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je Videoland gratis bij iets gekregen of is dat echt de moeite waard om te nemen? Zou eerder Prime nemen naast Netflix dan Videoland. Of doe je een maandje, gauw die paar dingen kijken die leuk zijn en dan weer opzeggen?
Weer wandelen vanavond.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:28 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen (wat laat, excuus).
Wat gaat jullie deze spannende zaterdag brengen? Voor de honderdste keer wandelen of fietsen? Daydrinking? Gamen? Lezen? Series kijken?
Het is 5 graden nu, 10 max vandaagquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nee. Het zonnetje schijnt dus dan beginnen de witbiertjes te rinkelen in de koelkast.
Met een doel? Wandelen zonder doel is misschien wel het saaiste wat er is.quote:
Ik ga nu werken. Wel een vies katertje.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:28 schreef fetX het volgende:
Wat gaat jullie deze spannende zaterdag brengen? Voor de honderdste keer wandelen of fietsen? Daydrinking? Gamen? Lezen? Series kijken?
@GGMM en ik keuren Prime af.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je Videoland gratis bij iets gekregen of is dat echt de moeite waard om te nemen? Zou eerder Prime nemen naast Netflix dan Videoland. Of doe je een maandje, gauw die paar dingen kijken die leuk zijn en dan weer opzeggen?
Aha okayquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kon weer ergens een proef abo regelen. Videoland is mij niet de moeite waard
In ieder geval niet met een groep andere mannen in een jacuzzi zittenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:28 schreef fetX het volgende:
@Bluedisplayquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In ieder geval niet met een groep andere mannen in een jacuzzi zitten
Sterkte maat.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga nu werken. Wel een vies katertje.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Met een doel? Wandelen zonder doel is misschien wel het saaiste wat er is.Geen doel. Lekker bewegen, frisse neus etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon.
'sporten'quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:28 schreef fetX het volgende:
Eerst een biertje bij een vriend doen, daarna een koffiewandeldate met een volgens mij best leuk meisje en daarna eten met een deel van een vriendengroep, en dan om 9 uur thuis zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:28 schreef fetX het volgende:
Boodschappen doen. Was doen. Verder nog onbekend. Dus waarschijnlijk beetje gamen of serie kijken.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:28 schreef fetX het volgende:
Beetje hetzelfde. Onlangs begonnen aan Final Fantasy XIV online op de PS4. Dat houdt me wel bezigquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Boodschappen doen. Was doen. Verder nog onbekend. Dus waarschijnlijk beetje gamen of serie kijken.
Zelf nooit gedaan maar gezien de populariteit ga je vast genieten.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde. Onlangs begonnen aan Final Fantasy XIV online op de PS4. Dat houdt me wel bezig
Uit de wind, in het zonnetje, desnoods een vuurkorfje erbij.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is 5 graden nu, 10 max vandaag
Beter voor de zekerheid even testen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
Gisteren ging iemand flink hoesten in de supermarkt. Weergave van de situatie:
[ afbeelding ]
Hopelijk geen kroona straks
Juist niet anders komen we nooit van de lockdown afquote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter voor de zekerheid even testen.
Toch @:elan @:scrummie ?
Het was een PostNL bezorger... die heeft dus wijken vol besmetquote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter voor de zekerheid even testen.
Toch @:elan @:scrummie ?
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:12 schreef 3rr0r het volgende:
Test-wappie volgens Viruswaarheid @:Lenny_leonard
[ afbeelding ]
Ze hebben veel moeite gestoken in de boel omdraaien zie ik
En terechtquote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:tong80 gaat weer flink los in KLB.
En terecht. Ik houd moedig stand.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:tong80 gaat weer flink los in KLB.
Je plaat blijft steken. Doe eens niet zo negatief man.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:26 schreef tong80 het volgende:
En dan mij verwijten dat ik vind dat FOK! dood is.
Het positivisme spuit de gaten uit. Kijk eens naar de topics die ik open. Dan is het alleen maar azijnpis. Als er al wordt gereageerd. Tot morgen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je plaat blijft steken. Doe eens niet zo negatief man.
@Zipportal 3rr0r-humorquote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:12 schreef 3rr0r het volgende:
Test-wappie volgens Viruswaarheid @:Lenny_leonard
[ afbeelding ]
Ze hebben veel moeite gestoken in de boel omdraaien zie ik
Lekker bezig. Ben ook een uurtje buiten geweestquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:02 schreef Zipportal het volgende:
WLM heeft vanmiddag al gewandeld. @:fetx
Afgehandeld.
Hier 11 kilometer paar uurtjes zoet mee geweest.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ben ook een uurtje buiten geweest
Genotquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Biefstuk, haricot verts, risotto.
@:Drizzt_DoUrden
Jij ookquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
Beetje aan de late kant, maar toch een fijne avond gewenst luitjes
Im Spärbetriep tijd ?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:06 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:onlogisch @:oriente @:tong80 @:jojoortje
Lekker, maat.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:06 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:onlogisch @:oriente @:tong80 @:jojoortje
Gezien twee keer 'Maar' zou ik niet te veel vertrouwen hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuke date gehad.
Hopen dat er meer in zit, ben zelf erg enthousiast maar het moet ook maar wederzijds zijn
Als je het over je speciaalbiertjes hebt gehad kun je die date helaas afschrijven.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuke date gehad.
Hopen dat er meer in zit, ben zelf erg enthousiast maar het moet ook maar wederzijds zijn
Leuk voor jequote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuke date gehad.
Heb jij de avondklok overtreden?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuke date gehad.
quote:Op zondag 28 februari 2021 08:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je het over je speciaalbiertjes hebt gehad kun je die date helaas afschrijven.
Kan je gerust zeggen dat het over speciaalbier hebben verrassend goed werkt op een date (meestal plan ik een eerste date dan ook in een speciaalbiercafé). Maar goed de meeste meiden waar ik mee op date ga lusten sowieso wel een biertje.quote:Op zondag 28 februari 2021 08:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je het over je speciaalbiertjes hebt gehad kun je die date helaas afschrijven.
Of het "gewoon" wordt zodat alle hippe knapen weer iets anders zullen moeten zoeken om zich superieur over te voelen.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ben blij als die speciaalbierhype eindelijk gaat liggen.
Meestal met het klimmen der jaren wordt het dan wijn of whisky.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of het "gewoon" wordt zodat alle hippe knapen weer iets anders zullen moeten zoeken om zich superieur over te voelen.
@Drizzt_DoUrden, @onlogisch, @Lenny_Leonard, @DonRaja, @skysherrifquote:
Loop niet zo te stoken!quote:Op zondag 28 februari 2021 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Drizzt_DoUrden, @:onlogisch, @:Lenny_Leonard, @:DonRaja, @:skysherrif
Zelfs 5 mods zijn niet voldoende om GGMM werk uit handen te nemen.
@Mortaxxquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuke date gehad.
Ik duim voor je dat ze net zo enthousiast is als jij en dat er maar snel een nieuwe date komtquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuke date gehad.
Als ze maar Aziatisch is, dan is @KingRoland tevreden.quote:
Misschien lag je nog te slapenquote:Op zondag 28 februari 2021 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme, buurman belde net aan en wees me op het feit dat er twee pakketjes tegen m'n voordeur leunden. Bezorger is blijkbaar gisteren langs geweest maar ik heb niks gehoordEven een klacht indienen.
Dan nog, ga dan even naar de buren en geef het pakket daar af ipv het maar gewoon op de galerij neer te zetten waar iedereen het had kunnen jatten.quote:
Opmerkingen over Nouri blijken nog wat gevoelig te liggen.quote:
Is je Ajax shirt binnengekomen?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme, buurman belde net aan en wees me op het feit dat er twee pakketjes tegen m'n voordeur leunden. Bezorger is blijkbaar gisteren langs geweest maar ik heb niks gehoordEven een klacht indienen.
quote:Op zondag 28 februari 2021 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nouri zelf ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Opmerkingen over Nouri blijken nog wat gevoelig te liggen.
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lekker die arme bezorger zijn baan op het spel zetten
was ik maar drizztquote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
indirect betaalt die bezorger zelfs de huur van drizzt
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Je hebt een Twitter voltreffer gemaakt hoor @:caland , gefeliciteerd.
Alleen maar omdat hij zelf bijna niet buiten komt, blijkbaarquote:Op zondag 28 februari 2021 18:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lekker die arme bezorger zijn baan op het spel zetten
quote:
Hij lag natuurlijk nog in zijn bed, zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij zelf bijna niet buiten komt, blijkbaar
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |