Afgehandeld.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben geen VBL-mod dus die eer laat ik aan mijn grote vrienden @:Lenny_Leonard of @:onlogisch over.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben geen VBL-mod dus die eer laat ik aan mijn grote vrienden @:Lenny_Leonard of @:onlogisch over.
Hey forumbeestquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:59 schreef onlogisch het volgende:
Mooi. Dan kan ik weer veilig komen posten
Tot tien tellen Tong. Voel me bijna een Oeigoer die dapper stand houdt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hey, je bent er weerquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot tien tellen Tong. Voel me bijna een Oeigoer die dapper stand houdt.
Nog wel, maar het begin van de wedstrijd belooft niet veel goeds.quote:
Dan tyf je toch op.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Okequote:Op donderdag 25 februari 2021 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben niet hielen likkend.quote:
Oh, ajax speelt. Ik kom alleen trollen als jullie achter staan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog wel, maar het begin van de wedstrijd belooft niet veel goeds.
Omdat een kut mod die hier post m;n topics verkloot.quote:
Echt uit de grond van m'n hart. Je bent een lopende lakei. Knikkend en buigend.quote:
Hoe ben je ooit mod geworden? En op welk forum ?quote:
Oké.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat een kut mod die hier post m;n topics verkloot.
Nog een half jaar. Dan fuseren het VIVA-en FOK! forum
Al een paar TR's gemaakt. Werkt toch niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jij en het hebben van een hart, hardop gelachen.
Geen idee, maar geen valse TR's maken dat ik jou zou beledigen en stalken terwijl jij daar juist mee begint is een goed begin.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe ben je ooit mod geworden? En op welk forum ?
Te triest.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen idee, maar geen valse TR's maken dat ik jou zou beledigen en stalken terwijl jij daar juist mee begint is een goed begin.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |