Moest ff terugscrollen wat je bedoelde en ik weet het niet is mijn antwoord. Was ook ff weg net en ik ontwijk Mike zoveel mogelijk deze dag.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:24 schreef Flory het volgende:
Danku voor het antwoorden allemaal weer
Volwassen mensen allemaal.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:21 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas heeft net een glazen bol in iemands bed gestopt.
Denkt totaal niet na over de gevolgen van zo'n "grapjes", stel dat iemand zich in het donker in dat bed laat vallen vol op het glas.
Die Thomas is echt zo'n kutkind![]()
![]()
Prijs je gelukkigquote:
Beetje stront is niet erg.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig
Was wel een gouden moment op zich, want Jerrel stond er naast en die kreeg het schijfje inclusief groene poep min of meer in zijn snufferd geduwd door een trotse Zoey
Jerrel:!
(Moest er serieus van kokken)
Deze uitspraken maken voor mij een toffe Jill. Ge kunt het zelf niet verzinnen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:30 schreef ChocoFan het volgende:
Thomas vraagt aan Jill, hede gij nu nog tranen, Jill, ja ik weet het ook niet heb ook niet geplast vandaag.
Janken om dit. Dat gaat niet goedkomen met je.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:30 schreef Toweler het volgende:
Zit hier te janken als un klein kind
Ik vind haar soms ook wel geinig hoor, maar niet te hard zeggen hier he.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Deze uitspraken maken voor mij een toffe Jill. Ge kunt het zelf niet verzinnen.
het was zijn eigen bed want hij wilde die bol bovenop leggen en hij rolde er weer af dus toen heeft die hem laten liggen en om niet gezien te worden dat die niet opgeruimd is heeft hij de deken erover gelegen en daarbij is het plastic en geen glasquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:21 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas heeft net een glazen bol in iemands bed gestopt.
Denkt totaal niet na over de gevolgen van zo'n "grapjes", stel dat iemand zich in het donker in dat bed laat vallen vol op het glas.
Die Thomas is echt zo'n kutkind![]()
![]()
Nee helaas gemistquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Jajaja, het was een schijfje inderdaad... maar die heb je zeker gezien
Ooit gedacht dat het een grapje was ?quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig
Was wel een gouden moment op zich, want Jerrel stond er naast en die kreeg het schijfje inclusief groene poep min of meer in zijn snufferd geduwd door een trotse Zoey
Jerrel:!
(Moest er serieus van kokken)
Ik ook en ik zeg het wel hardopquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind haar soms ook wel geinig hoor, maar niet te hard zeggen hier he.
Jeetje hey... wauwquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:33 schreef zodeju het volgende:
Waarom gaan ze niet allebei, als ik toch zo een verdriet had en niks met geld had want dit was belangrijker.....de vriendschap.
Toch bedankt Chocoquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moest ff terugscrollen wat je bedoelde en ik weet het niet is mijn antwoord. Was ook ff weg net en ik ontwijk Mike zoveel mogelijk deze dag.
Mijn stem heeft ze CHOCOquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind haar soms ook wel geinig hoor, maar niet te hard zeggen hier he.
Denk dat Jill blijft (Thomas stemde vooral landgenoten en dat vonden onze zuiderburen niet leuk) en blijft dan tot en met de grote finale.quote:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:33 schreef zodeju het volgende:
Waarom gaan ze niet allebei, als ik toch zo een verdriet had en niks met geld had want dit was belangrijker.....de vriendschap.
Ik vind het een beetje lopen invullen met aannames maar goed.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Ook vooral omdat ze daar verder ook niet veel meer hebben.
Wellicht was ik ook gewoon mee gegaan
Oh, ben blij dat ik de enige niet ben.....quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Schijtziek van al dat gefabriceerde drama.
Gelukkig morgen geen Jill en Thomas show meer.
Dat klopt er wordt ook nergens beweert dat het feitelijk vaststaat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje lopen invullen met aannames maar goed.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Ook vooral omdat ze daar verder ook niet veel meer hebben.
Wellicht was ik ook gewoon mee gegaan
Nou ..er wordt ingevuldquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat klopt er wordt ook nergens beweert dat het feitelijk vaststaat.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ook en ik zeg het wel hardop
Zo veel meningen, kan mag en hoppa maakt het een stukje afwisselender.
Ook 1 van de redenen dat ik toch nederlands stem. Enige vrouw NL nog, en onvoorspelbaar. Lijkt me tof als vlaming voor verloop van het programma. Nu hopelijk enkele vlaamse bitches er uit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat Jill blijft (Thomas stemde vooral landgenoten en dat vonden onze zuiderburen niet leuk) en blijft dan tot en met de grote finale.
Geen aannames maar afvragen.....quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje lopen invullen met aannames maar goed.
sluit me hierbij helemaal aan dit is gewoon klote, heb ook niet gestemdquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:32 schreef Ebinas het volgende:
Baal hier ook echt wel van.
Dit soort momentjes van die twee ga ik wel missen
Dat was dus precies wat ik zeiquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:37 schreef Ebinas het volgende:
D
[..]
Dat staat er ook. Ik vraag me af...is niet bepaald feitelijk vaststaand
Echt wel ook irri idd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ieder zijn eigen mening ja, gelukkig wel.
Maar ik vind haar niet altijd leuk hoor, want soms is ze gewoon echt schijtirritant, wel wil ik dat ze blijft want ik verwacht met haar leukere streams dan met Thomas.
Graag gedaan, niet wegblijven omdat je denkt genegeerd te worden hoor, gaat weer redelijk snel dus misschien gewoon overheen gelezen door mensen of omdat we het ook niet weten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Toch bedankt Choco![]()
Het is blijkbaar een erg moeilijke vraag
Ja ik las het, gelukkig had je wel goed geklikt want je zei het eerst verkeerd.quote:
Afscheidssex van Jill en Thomas.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de twee streams SL waarom?
Jij vind dat er ingevuld wordt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was dus precies wat ik zei![]()
![]()
Dus dat klopte gewoon
Gedelete bedoel jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op donderdag 25 februari 2021 18:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik las het, gelukkig had je wel goed geklikt want je zei het eerst verkeerd.Ik dacht al shit, zal toch niet dat je per ongeluk verkeerd heb geklikt he.
Ik heb het niet gezien, anders had ik wel geantwoord. Maar ze moet ook niet meteen gaan janken als er even geen antwoord komt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Graag gedaan, niet wegblijven omdat je denkt genegeerd te worden hoor, gaat weer redelijk snel dus misschien gewoon overheen gelezen door mensen of omdat we het ook niet weten.
Had ik met Ziko en liese.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik las het, gelukkig had je wel goed geklikt want je zei het eerst verkeerd.Ik dacht al shit, zal toch niet dat je per ongeluk verkeerd heb geklikt he.
Ik heb je typos aangepast. Geen dank.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij doet mij aan is een varken denken
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe het dan eens en op Jill dan, Thomas is saai.
Ja bizar he, heb ik ook met Naomi, dan weer leuk dan weer niet, nu vind ik haar weer leuk, week of 2 geleden totaal niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt wel ook irri idd.
Heb het wel bij meer daar.
Dan trek ik ze en dan weer niet.
Wel even toestemming vragen de volgende keerquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb je typos aangepast. Geen dank.
Ik zelfde fout gemaakt @capuchon_jongenquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had ik met Ziko en liese.
Perongeluk op Ziko gestemd
Nou vooruit gedaan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe het dan eens en op Jill dan, Thomas is saai.
same here..quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja bizar he, heb ik ook met Naomi, dan weer leuk dan weer niet, nu vind ik haar weer leuk, week of 2 geleden totaal niet.
Als Naomi strijdbaar is, is ze leuk..als ze het lieve kleine meisje speelt dan moet ik er niks van hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja bizar he, heb ik ook met Naomi, dan weer leuk dan weer niet, nu vind ik haar weer leuk, week of 2 geleden totaal niet.
Nou nou een ieder mag reageren zoals hij wil he.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, anders had ik wel geantwoord. Maar ze moet ook niet meteen gaan janken als er even geen antwoord komt.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had ik met Ziko en liese.
Perongeluk op Ziko gestemd
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als Naomi strijdbaar is, is ze leuk..als ze het lieve kleine meisje speelt dan moet ik er niks van hebben
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:42 schreef Blackprinces het volgende:
Voor jill gestemd.
Geen idee waarom.
Ik denk dat ik tactisch heb gestemd.
Heb je er spijt van? Je hebt het toch wel op eigen gevoel gedaan hèquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:42 schreef Blackprinces het volgende:
Voor jill gestemd.
Geen idee waarom.
Ik had toch auteursrechten betaald ? Of dit kwartaal weer vergeten misschien ?quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel even toestemming vragen de volgende keer
Klopt. Toch wel fijn dat veel mensen dit hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:41 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
same here..
niets menselijks is ons vreemd...
ik vraag me dat ook af, zou dat nooit door de productie zijn aangekaart, dit is toch wel een risico voor hemquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
Die mike is zo een gladde prater, eng gewoon. Alles keihard liegen en mensen manipuleren en dan later alles weer verdraaien dan moet je toch echt verrot van karakter zijn. Hij vergeet dat hij straks ook weer buiten in de maatschappij een baan en zo moet zoeken. Mensen kunnen alles op google vinden. Dan wil je toch niet dat ze dit allemaal van je zien.
Ik neig er ook naar, maar ik weet het oprecht nog niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:42 schreef Blackprinces het volgende:
Voor jill gestemd.
Geen idee waarom.
Hier nog een.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:42 schreef Blackprinces het volgende:
Voor jill gestemd.
Geen idee waarom.
Mike dwong me. Om zijn fout goed te makenquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Heb je er spijt van? Je hebt het toch wel op eigen gevoel gedaan hè
Eigenlijk weet ik niet wat er aan de hand was toen of wanneer ik iemand wel of niet mag, ligt ook nog eens aan mijn eigen bui vermoed ik.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als Naomi strijdbaar is, is ze leuk..als ze het lieve kleine meisje speelt dan moet ik er niks van hebben
niet stemmen kan ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik neig er ook naar, maar ik weet het oprecht nog niet.
Johan kon ook gewoon weer aan de bak toch na Utopia..Die was een stuk rumoeriger zeg maar...quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:44 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ik vraag me dat ook af, zou dat nooit door de productie zijn aangekaart, dit is toch wel een risico voor hem
Ik heb op Jill gestemd, dat ze weg moet. Toch?quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou nou een ieder mag reageren zoals hij wil he.![]()
Heb je nou al gestemd?
Mee eens, maar ik denk dat het daarbuiten wel mee zal vallen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
Die mike is zo een gladde prater, eng gewoon. Alles keihard liegen en mensen manipuleren en dan later alles weer verdraaien dan moet je toch echt verrot van karakter zijn. Hij vergeet dat hij straks ook weer buiten in de maatschappij een baan en zo moet zoeken. Mensen kunnen alles op google vinden. Dan wil je toch niet dat ze dit allemaal van je zien.
Ik heb Thomas gestemd omdat ik denk dat Jill een grotere kans maakt om te winnen. Aangezien ik geen van beiden de winst gun, hoop ik dus de zwakste kandidaat erin te kunnen houden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:44 schreef Jockari het volgende:
Als ik alles nog eens snel door neem, blijkt iedereen bijna voor Jill te gaan. Toch nog Thomas-aanhangers hier aanwezig ?
Echt welquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt. Toch wel fijn dat veel mensen dit hebben.
Omdat sommige hier al heel de dag roepen op Jill te stemmen je bent gehersenspoeld.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:42 schreef Blackprinces het volgende:
Voor jill gestemd.
Geen idee waarom.
Hij gaat volgende week..en Michel is slim, die denkt weer een week verderquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik niet snap dat de groep mensen die Mike er zo mee weg laten komen. Vind het jammer dat Michel hem tegen heeft gehouden om te vertrekken.
O.K. goed gemotiveerd. Dank je.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:45 schreef Rodriho het volgende:
[..]
Ik heb Thomas gestemd omdat ik denk dat Jill een grotere kans maakt om te winnen. Aangezien ik geen van beiden de winst gun, hoop ik dus de zwakste kandidaat erin te kunnen houden.
Er zullen vast bazen zijn die deze kwaliteiten juist handig vinden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
steukerTquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb op Jill gestemd, dat ze weg moet. Toch?
Nee joh, streams kijken zonder Cos is sowieso nie leuk niequote:Op donderdag 25 februari 2021 18:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Graag gedaan, niet wegblijven omdat je denkt genegeerd te worden hoor, gaat weer redelijk snel dus misschien gewoon overheen gelezen door mensen of omdat we het ook niet weten.
Ze hebben de SL knop ontdektquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een klote streams de hele dag al.
Na vanavond zal michel de deur zelf open doen voor mikequote:Op donderdag 25 februari 2021 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik niet snap dat de groep mensen die Mike er zo mee weg laten komen. Vind het jammer dat Michel hem tegen heeft gehouden om te vertrekken.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb op Jill gestemd, dat ze weg moet. Toch?
Die dan niet de zwakste blijkt te wezen, want die ene stem zal niet de reddende zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:45 schreef Rodriho het volgende:
[..]
Ik heb Thomas gestemd omdat ik denk dat Jill een grotere kans maakt om te winnen. Aangezien ik geen van beiden de winst gun, hoop ik dus de zwakste kandidaat erin te kunnen houden.
Ze mag blijven, wil nog wel wat meer zien van die jankerd.quote:
Ik heb ook al 2 keukens in de bestelling staan terwijl ik maar 1 keuken hebquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat sommige hier al heel de dag roepen op Jill te stemmen je bent gehersenspoeld.
Gelukkig maar en klopt, dit hoort samen, in mijn wereld dan iig, al jaren, rls en cos samen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee joh, streams kijken zonder Cos is sowieso nie leuk nie
Iets eerder opstaanquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een klote streams de hele dag al.
Ik verwacht veel kleutergedoe met Matt maar beter dan een zwijgende Thomas heel de dag.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze mag blijven, wil nog wel wat meer zien van die jankerd.
Dan loopt er een dikke niksnut in beeldquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:49 schreef Flory het volgende:
We hebben hier met vier op Thomas gestemd omdat we dat kleutergedrag echt nie meer trekken.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb ook al 2 keukens in de bestelling staan terwijl ik maar 1 keuken heb
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb ook al 2 keukens in de bestelling staan terwijl ik maar 1 keuken heb
Die had een eigen bedrijf.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Johan kon ook gewoon weer aan de bak toch na Utopia..Die was een stuk rumoeriger zeg maar...
Ze vinden de valies van Mike niet meer. Even allemaal mee zoeken zonder de kijkers.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:49 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
misschien een oefening of technische check voor de live vanavond?
Of ze krijgen instructies.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:49 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
misschien een oefening of technische check voor de live vanavond?
ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik hoop ook dat Thomas mag blijven.
Ik ook. Maar ik acht de kans klein.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik hoop ook dat Thomas mag blijven.
Nee die blijft dan voor altijd thuis wonen. Niet doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:34 schreef FOKoffieleut het volgende:
vind wel dat de liefdesbaby van jill en thomas, matt moet gaan heten
Mwa, hij is vandaag toch wel behoorlijk door de mangel gehaald hoor en had het daar echt wel moeilijk mee had ik het idee. Verder is hij nu echt wel ontmaskerd en kan zijn "spel" niet meer spelen. En volgende week waarschijnlijk 8 stemmen op hem.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
Echt mag Jill blijven denk je?quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik acht de kans klein.
jij hebt Julie alquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik acht de kans klein.
Dat moet toch goed komen zou je denken.quote:
Vrees het wel, die heeft een enorme fanbase schijntquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Echt mag Jill blijven denk je?
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Vrees het wel, die heeft een enorme fanbase schijnt
Volgens mijn dochter inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Vrees het wel, die heeft een enorme fanbase schijnt
Hij is bij iedereen alweer zijn straatje aan het schoonvegen en doet nu net alsof het verkeerd verteld is. En niet in de juiste context.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mwa, hij is vandaag toch wel behoorlijk door de mangel gehaald hoor en had het daar echt wel moeilijk mee had ik het idee. Verder is hij nu echt wel ontmaskerd en kan zijn "spel" niet meer spelen. En volgende week waarschijnlijk 8 stemmen op hem.
Ik heb net op het mens gestemd, maar ben geen fanquote:
Zou ze wel ballen tonen en doen wat nodig is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:56 schreef Sunflower01 het volgende:
Whishfull thinking: Naomi flikkert op dit moment alle spullen van Mike over het hek.
Zou mooi wezenquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou ze wel ballen tonen en doen wat nodig is.
Op? Thomas?quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb net op het mens gestemd, maar ben geen fan
En nog steeds,Johan is dan ook een topgast.quote:
Helaas Naomi en Zoëy zitten in de keuken..Kan ik zien op stream2quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:56 schreef Sunflower01 het volgende:
Whishfull thinking: Naomi flikkert op dit moment alle spullen van Mike over het hek.
Michel is ook een achterbakse draak hoor. Die doet dat wat voorzichtiger.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij is bij iedereen alweer zijn straatje aan het schoonvegen en doet nu net alsof het verkeerd verteld is. En niet in de juiste context.
Uhuquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En nog steeds,Johan is dan ook een topgast.
Nou ja, het kan nog steeds voor de uitzending...quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:57 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Helaas Naomi en Zoëy zitten in de keuken..Kan ik zien op stream2
Ja, meeste polls lijken die kant op te wijzen. Maar het ligt deze keer écht dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Echt mag Jill blijven denk je?
Totenmet Patrick en Thomas stonden alle pols op Patrick toen bleef Thomas ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, meeste polls lijken die kant op te wijzen. Maar het ligt deze keer écht dicht bij elkaar.
Plus zij is NLquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, meeste polls lijken die kant op te wijzen. Maar het ligt deze keer écht dicht bij elkaar.
Dus datquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Michel is ook een achterbakse draak hoor. Die doet dat wat voorzichtiger.
Sinaassssquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:01 schreef Blackprinces het volgende:
Gejuich.. ik denk noouuu gebeurt er wat!!
Frisdrank...
Lege doos.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:03 schreef ChocoFan het volgende:
Jill vlucht weer tijdens de afwas, ze zegt tegen Matt ik kom zo terug, nou ik denk het niet.
Heel erg vond ik met zijn allen tegen hem maar wel er van geprofiteerd hebben van hem. Terwijl ze hem al niet vertrouwde.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mwa, hij is vandaag toch wel behoorlijk door de mangel gehaald hoor en had het daar echt wel moeilijk mee had ik het idee. Verder is hij nu echt wel ontmaskerd en kan zijn "spel" niet meer spelen. En volgende week waarschijnlijk 8 stemmen op hem.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:02 schreef Flory het volgende:
Thomas is afscheid aan het nemen van de tuin
Nope. Maar daar heb ik al wel 10 keer een post over gemaakt inclusief zo'n 100 links naar polls.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:01 schreef Toweler het volgende:
[..]
Totenmet Patrick en Thomas stonden alle pols op Patrick toen bleef Thomas ook
Ze helpt zélfs Matt!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:05 schreef greysbones het volgende:
Ach kijk Jill is alweer aan het helpen... nou nou
Ze hebben zijn manipulerende 'gave' tegen hem gebruikt. Best goed gespeeld toch?quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel erg vond ik met zijn allen tegen hem maar wel er van geprofiteerd hebben van hem. Terwijl ze hem al niet vertrouwde.
Heel overdreven gezegd
Een huurmoordenaar in huren en daarna hem aangeven als het gelukt is.![]()
Dat gaat bloed worden.quote:
Wat zeg je nou weer voor onzin?quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:07 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht, net als het verkeerd tandenpoetsen met een elektrische tandenborstel kennen ze ook de vaatwasser niet goed inruimen, je moet niet afspoelen anders kan het schoonmaakmiddel juist niet hechten aan het vuil, resten weggooien en dan gewoon erin zetten, hoe viezer erin hoe schoner eruit.
Ik doe het met de handquote:
Geen idee, geen verstand van scheren van gezicht.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:09 schreef tasebi het volgende:
[..]
rare scheertechniek van hem hoor![]()
![]()
![]()
Dan gaan de gaatjes in de sproeiers verstopt zitten, al 2 x reparateur erbij gehad, en die zegt juist wel afspoelen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:07 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht, net als het verkeerd tandenpoetsen met een elektrische tandenborstel kennen ze ook de vaatwasser niet goed inruimen, je moet niet afspoelen anders kan het schoonmaakmiddel juist niet hechten aan het vuil, resten weggooien en dan gewoon erin zetten, hoe viezer erin hoe schoner eruit.
Zij het is een mooie damequote:
Lolbroek.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe het met de handGoogel dat maar
Is ook onzinquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dan gaan de gaatjes in de sproeiers verstopt zitten, al 2 x reparateur erbij gehad, en die zegt juist wel afspoelen.
dus de meningen zijn hier over verdeeld.
Vaag dan. Dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dan gaan de gaatjes in de sproeiers verstopt zitten, al 2 x reparateur erbij gehad, en die zegt juist wel afspoelen.
Spoel maar gewoon afquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vaag dan. Dan weet ik het ook niet meer.
Was ook allemaal wel heftig hoor. Intriges, bedrog, leugens, poepoe!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:12 schreef greysbones het volgende:
Ach zijn de meiskes allemaal uitgeput van deze hectische dag
Niet goed?quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:13 schreef ChocoFan het volgende:
Thomas doet weer scheerschuim op zijn gezicht.
Maar daar was ik net mee gestopt omdat ik dus op mijn klote had gehad dat je dat niet moest doen. Fokking verwarrend allemaal.quote:
Dom mokkelquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:13 schreef Tourniquet het volgende:
Geraldine inderdaad solo vanavond
[ afbeelding ]
Daar zitten ze nu.quote:
Tegen de haarlijn in.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ken die niet scheren dan?
Nu weer stream op Matt en Jill aan de schoonmaak.
Weet ik niet, dacht dat 1 keer genoeg was maar zie hem ook niet scheren erna en nu heeft ie het eraf gehaald, ik snap Thomas even niet geloof ik.quote:
Ik ben helemaal afgeknapt op die chickquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:13 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou haar doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal afgeknapt op dei chick
G: Thomas, je nominatie zal een hele schok geweest zijn!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:13 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Als je even nadenkt is minder shit in je afwasmachine deste beter, ok SCquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar daar was ik net mee gestopt omdat ik dus op mijn klote had gehad dat je dat niet moest doen. Fokking verwarrend allemaal.
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik niet, dacht dat 1 keer genoeg was maar zie hem ook niet scheren erna en nu heeft ie het eraf gehaald, ik snap Thomas even niet geloof ik.
Samen met Jan was ze top.. bij BNN maar nu red ze het totaal nietquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal afgeknapt op dei chick
Ohw, dat moet niet volgens mij nee. Bij baardhaar dan. Dat weet ik dan weer wel. Anderzijds ken ik ook dat fout hebben.quote:
Ach gus. Arm kind.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:13 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
G: Thomas, je nominatie zal een hele schok geweest zijn!
T: Nee, ik wist het al
G: Maar het was natuurlijk een enorme verrassing?
T: ...
G: Wat gaat er nu door je heen?
T: Uh ja. Spanning natuurlijk.
G: Vind je het spannend?
T: ...ja.
Shit lijkt me niet goed voor de vaatwasser nee.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je even nadenkt is minder shit in je afwasmachine deste beter, ok SC
Dit idd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Samen met Jan was ze top.. bij BNN maar nu red ze het totaal niet
Noem je nou je zusje een schaap?quote:
Die gast kan niet op zichzelf zijnquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:17 schreef Benny het volgende:
Matt, beveiliger van T+J, bewaakt de kamer
Die mag vanavond Jill bewaken... Ik denk dat ze uit zichzelf in de tuin gaat liggen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:17 schreef Benny het volgende:
Matt, beveiliger van T+J, bewaakt de kamer
Volgens mij doen ze dat de hele dag al.quote:
He Michel Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:18 schreef Whuzz het volgende:
Jill will naar huis.
Mooi kut dit. Jill teleurgesteld omdat ze er nog in zit. Wij teleurgesteld omdat zij er nog in zit
De sletquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Noem je nou je zusje een schaap?
Hij lijkt wel te zeggen... Oo man Thomas als jij hier buiten bent ha ja ja dan ga ik Jill een lekker vast pakken en als er drank is heheh ... tja mmm dat had ik gisteren ook al gedroomt. waarop Jill denk He he wat een man!!!quote:
Niet zwak worden nu hequote:Op donderdag 25 februari 2021 19:19 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind het wel sneu.[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:19 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind het wel sneu.[ afbeelding ]
Het is net een 24 uur versie van All You Need Is Love kerstspecial. Daarvan weet je ook wat er komen gaatquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat de hele dag al.
Jij stemt altijd raar.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
He Michel Spreek voor jezelf
quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik zie Jill nog wel vertrekken als ze blijft.
Of blijven als ze vertrekt?quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
vermoed dat de meeste dat ook wel doen afspoelen. ik moet met de hand afwassen dus ik doe zoiezo niets hahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zoiets idd. Begint een beetje te zoetzappig te worden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is net een 24 uur versie van All You Need Is Love kerstspecial. Daarvan weet je ook wat er komen gaat
zolang het geen shoensmeer is .. is het ok!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:13 schreef ChocoFan het volgende:
Thomas doet weer scheerschuim op zijn gezicht.
Ik juist niet. Die gaat overal schijt aan krijgen en gewoon alles zeggen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe weet je dan dat je hoofdpijn hebt?quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:22 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik heb de hele dag al hoofdpijn. Ik heb nooit hoofdpijn"
Misschien moet ze dan toch maar eens gaan plassen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:22 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik heb de hele dag al hoofdpijn. Ik heb nooit hoofdpijn"
For once, your honor, I concur.quote:
ohhh als dat maar goed gaat haha met het ophalen erbij enzoquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:13 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:22 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
zolang het geen shoensmeer is .. is het ok!
Denk ik ook. Die zet zich er gewoon overheen en denkt aan de knaken zoals Nick.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik juist niet. Die gaat overal schijt aan krijgen en gewoon alles zeggen.
Ik denk dat die vriendschap tussen die twee oprecht is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:23 schreef Soury het volgende:
Jill is Thomas binnen 24 uur vergeten en gooit haar dikke reet in de strijd
Ze gaat toch niet weer out bij het feestjequote:Op donderdag 25 februari 2021 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien moet ze dan toch maar eens gaan plassen.
Oh fuck ja, kunnen ze niet gewoon alleen haar geen alcohol geven, ze verpest het voor de anderen en voor ons.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Die gaat vanavond weer out bij het feestje
Ik niet, ik vertrouw Jill voor geen meterquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vriendschap tussen die twee oprecht is.
gatver is de Peter weer een filmke aan't maken met sokken!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:13 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vriendschap tussen die twee oprecht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |