Moest ff terugscrollen wat je bedoelde en ik weet het niet is mijn antwoord. Was ook ff weg net en ik ontwijk Mike zoveel mogelijk deze dag.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:24 schreef Flory het volgende:
Danku voor het antwoorden allemaal weer
Volwassen mensen allemaal.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:21 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas heeft net een glazen bol in iemands bed gestopt.
Denkt totaal niet na over de gevolgen van zo'n "grapjes", stel dat iemand zich in het donker in dat bed laat vallen vol op het glas.
Die Thomas is echt zo'n kutkind![]()
![]()
Prijs je gelukkigquote:
Beetje stront is niet erg.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig
Was wel een gouden moment op zich, want Jerrel stond er naast en die kreeg het schijfje inclusief groene poep min of meer in zijn snufferd geduwd door een trotse Zoey
Jerrel:!
(Moest er serieus van kokken)
Deze uitspraken maken voor mij een toffe Jill. Ge kunt het zelf niet verzinnen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:30 schreef ChocoFan het volgende:
Thomas vraagt aan Jill, hede gij nu nog tranen, Jill, ja ik weet het ook niet heb ook niet geplast vandaag.
Janken om dit. Dat gaat niet goedkomen met je.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:30 schreef Toweler het volgende:
Zit hier te janken als un klein kind
Ik vind haar soms ook wel geinig hoor, maar niet te hard zeggen hier he.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Deze uitspraken maken voor mij een toffe Jill. Ge kunt het zelf niet verzinnen.
het was zijn eigen bed want hij wilde die bol bovenop leggen en hij rolde er weer af dus toen heeft die hem laten liggen en om niet gezien te worden dat die niet opgeruimd is heeft hij de deken erover gelegen en daarbij is het plastic en geen glasquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:21 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas heeft net een glazen bol in iemands bed gestopt.
Denkt totaal niet na over de gevolgen van zo'n "grapjes", stel dat iemand zich in het donker in dat bed laat vallen vol op het glas.
Die Thomas is echt zo'n kutkind![]()
![]()
Nee helaas gemistquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Jajaja, het was een schijfje inderdaad... maar die heb je zeker gezien
Ooit gedacht dat het een grapje was ?quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig
Was wel een gouden moment op zich, want Jerrel stond er naast en die kreeg het schijfje inclusief groene poep min of meer in zijn snufferd geduwd door een trotse Zoey
Jerrel:!
(Moest er serieus van kokken)
Ik ook en ik zeg het wel hardopquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind haar soms ook wel geinig hoor, maar niet te hard zeggen hier he.
Jeetje hey... wauwquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:33 schreef zodeju het volgende:
Waarom gaan ze niet allebei, als ik toch zo een verdriet had en niks met geld had want dit was belangrijker.....de vriendschap.
Toch bedankt Chocoquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moest ff terugscrollen wat je bedoelde en ik weet het niet is mijn antwoord. Was ook ff weg net en ik ontwijk Mike zoveel mogelijk deze dag.
Mijn stem heeft ze CHOCOquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind haar soms ook wel geinig hoor, maar niet te hard zeggen hier he.
Denk dat Jill blijft (Thomas stemde vooral landgenoten en dat vonden onze zuiderburen niet leuk) en blijft dan tot en met de grote finale.quote:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:33 schreef zodeju het volgende:
Waarom gaan ze niet allebei, als ik toch zo een verdriet had en niks met geld had want dit was belangrijker.....de vriendschap.
Ik vind het een beetje lopen invullen met aannames maar goed.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Ook vooral omdat ze daar verder ook niet veel meer hebben.
Wellicht was ik ook gewoon mee gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |