quote:Op maandag 1 maart 2021 11:32 schreef LPFAN het volgende:
Vanmorgen weer eens gewogen, niks aangekomen maar ook niks er af. Gelukkig maar met mijn rare eten deze week haha.
L: Restje pasta
T: Graze oats bite
D: Rijstsalade met kipreepjes, mais, erwtjes, paprika en augurk en kaas.
T: Kwark met Callowfit
B: Stukje fietsen.
Mijn stoelfiets is nu al kaduuk
Had dat ding nooit moeten bestellen. Goedkoop is duurkoop blijkt maar weer.quote:
Dan je geld terug vragenquote:Op maandag 1 maart 2021 11:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Had dat ding nooit moeten bestellen. Goedkoop is duurkoop blijkt maar weer.
Ja heb al contact opgenomen. Maar wel balen inderdaad. Zeker omdat het heel slecht gaat met mijn benen momenteelquote:Op maandag 1 maart 2021 11:50 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dan je geld terug vragen![]()
Balen weer..
Wat voor maaltijdvervangers trouwens?quote:Op maandag 1 maart 2021 11:48 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik ga deze week proberen om een two-mad te doen, heb maaltijdvervangers besteld die dinsdag binnenkomen. Ben benieuwd of het me wat oplevert!
L: Proteïne toetje, banaan en 2 hardgekookte eieren
D: Tagliatelle met spinazie, tomaatjes en roomsaus
B: 2x 5km fietsen en vanavond hometrainer
https://www.bodyandfit.co(...)ady-to-Drink/p/53612 Deze, de goedkoopstequote:
Prima toch? Hoop voor je dat het werkt!quote:Op maandag 1 maart 2021 18:24 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
https://www.bodyandfit.co(...)ady-to-Drink/p/53612 Deze, de goedkoopsteGewoon voor een weekje zodat ik even een reset krijg.
Twomad ging goed vandaag, morgen wordt lastiger omdat ik dan weer om 0645 van bed moet. We'll see.
Kan ook vocht zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:01 schreef Hupje het volgende:
Gisteren vond Wii Fit dat ik in een dag een kg aangekomen was. Maar het maakt zoveel uit hoe snel na het avondeten ik me laat wegen. Hopelijk valt het mee.
Lijstje:
O: brood met hagelslag
T: banaan
L: brood met kaas/sla en salami
T: paar blokjes chocolade, handje nootjes
D: pasta met vega kip, champignons, erwtjes, prei en pesto, magere kwark
B: Wii Fit
Goed bezig vrouw!!quote:Op maandag 1 maart 2021 22:58 schreef Pinuts het volgende:
Vandaag een hele heftige been training gehad thuis waarbij ik na een aantal lunges en squats ook nog 1 min wall sit moest doen (en dat 10x). Dus ben benieuwd hoe het met de spierpijn is morgen...
O: kwark + mango
S: 1 uur kracht
T: eiwitshake
L: boterham met 2 eieren, groentesoep
T: 3 maiswafels
D: boerenkoolstampot met worst
T: kwark en 2 mandarijnen
B: 10.000 stappen
Ik kon het 10 seconden volhouden, hoefde maar een beetje te huilenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:03 schreef minilot het volgende:
*googlet wall sit*
Ouch, dat oogt oncomfortabel @:Pinuts!
Super knapquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:56 schreef Pinuts het volgende:
@:Declan-Harp de spierpijn valt verbazingwekkend genoeg nog reuze mee. Dus kan morgen weer gewoon trainen
O: kwark + mango
L: boterham met 2 eieren, soep
T: kwark
D: goulash met rijst en boontjes
T: 3 maiswafels
B: veel stappen op werk (door los zand)
Thanksquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:27 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik kon het 10 seconden volhouden, hoefde maar een beetje te huilen![]()
Fietstocht na 12km afgebroken, had zóveel tegenwind en veel te lege banden.. dus laatste stukje gewandeld, fietspomp opgezocht en daarna naar huis. Wel even 100 zoneminuten gekregen
Beterschap @:LPFAN!
Je bent zeker goed bezig!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:30 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik zelf ook. Nu het alleen nog volhouden
Jeej, goed nieuws!!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:04 schreef LPFAN het volgende:
Ik kreeg vanmiddag mail dat ze hopen eind deze maand te gaan starten met dat programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |