Binnenkort eens uitproberen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:52 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja wel lekker, al kan ik het niet vergelijken natuurlijkAl 16+ jaar geen filet americain gehad.
Smaakt naar tomaat en mosterd, beetje pittig. Lekkere zachte structuur wel.
Yesquote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:53 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb EINDELIJK een startdatum voor dat leefstijlprogramma.
15 april! Nu alleen nog doorverwijzing regelen.
Thanks! Komt goed!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:09 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
YesSucces alvast! Houd ons op de hoogte!
Zet hem op! Veel succesquote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:53 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb EINDELIJK een startdatum voor dat leefstijlprogramma.
15 april! Nu alleen nog doorverwijzing regelen.
Van Marley Spoon? Die had ik gisterenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:56 schreef minilot het volgende:
![]()
D: Bietenpuree, spinazie, kruidige parelcouscous en gegrillde halloumi.
God straft onmiddellijkquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik was alleen om 20.45 nog steeds pizza aan t opboeren, dus toch maar niet gesport. Nu moet ik morgen en overmorgen, dus hopelijk gaat t morgenochtend wat beter
Haha nou ik denk wel twee keer na volgende keer ja voor ik pizza ga bestellenquote:Op woensdag 24 maart 2021 07:05 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
God straft onmiddellijk![]()
O: Proteïnereep
L: Kwark met jam en banaan + 2 bolletjes rode pesto en brie
T: Peer
D: Bakje couscous uit de vriezer
B: Stukje fietsen, wandelen, hometrainer
Dat heb ik met gefrituurd eten, dat verdraag ik niet meerquote:Op woensdag 24 maart 2021 07:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha nou ik denk wel twee keer na volgende keer ja voor ik pizza ga bestellen![]()
Lekker je L!
Ja ik had nooit last van pizza. Maar blijkbaar waren die iets mee dan drie weken afvallen en gezonder eten genoeg om dit toch wat verkeerd te laten vallenquote:Op woensdag 24 maart 2021 07:13 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dat heb ik met gefrituurd eten, dat verdraag ik niet meerPizza gaat er altijd nog wel in
Goed teken, je maag krimptquote:Op woensdag 24 maart 2021 07:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja ik had nooit last van pizza. Maar blijkbaar waren die iets mee dan drie weken afvallen en gezonder eten genoeg om dit toch wat verkeerd te laten vallen
Yupquote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:27 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Van Marley Spoon? Die had ik gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil heel graag mijn leven beteren en goed voor mezelf zorgen![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uhm... mijn conditie is bedroevend slecht (en dan ook echt extreem slecht). Hebben jullie tips om dat weer een beetje op te bouwen. Sowieso wil ik elke dag met YouTube zo'n zumbading doen, want ik vond dat altijd leuk, bewegen op muziek, maar hebben jullie ook tips?Is Nederland in Beweging misschien een idee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil heel graag mijn leven beteren en goed voor mezelf zorgen
Ik hoor om mij heen veel mensen die dat nu doen, nu ze niet naar de fysio kunnen.
Ik kwam de Smaek tegen met 35% korting, dus maar meegenomen. Nog 2 bolletjes met dat dus, kwark even geskipt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 07:05 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
God straft onmiddellijk![]()
O: Proteïnereep
L: Kwark met jam en banaan + 2 bolletjes rode pesto en brie
T: Peer
D: Bakje couscous uit de vriezer
B: Stukje fietsen, wandelen, hometrainer
Bestaat dat nogquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is Nederland in Beweging misschien een idee?
Ik hoor om mij heen veel mensen die dat nu doen, nu ze niet naar de fysio kunnen.
Jaquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:44 schreef minilot het volgende:
@:ChildoftheStars Is het een mogelijkheid voor je om elke dag te gaan wandelen en dat qua duur en stevig tempo op te bouwen? Met eventueel wat lekkere muziek in je oor? Bijkomend voordeel ervan is dat je elke dag in de frisse buitenlucht bent en dat heeft diverse voordelen ten opzichte van hupsen met YouTube voor je neus
Nu wil je al gauw weer veel te veel, is het een idee om het af te wisselen? Elke drie dagen wat nieuws, 5-10 minuutjes per keer en dan rustig aan opbouwen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
waarin NL in beweging zit, youtube en wandelen
Ik weet niet of het idee van hardlopen je aanspreekt maar ben zelf echt heel erg te spreken over het couch-to-5k-schema. Dat is voor absolute beginners met nul komma nul conditie: je begint in de eerste week met stukjes van maar negentig seconden sloompjes joggen (en tussendoor wandelen) en dat bouwt dan langggggzaam op naar vijf kilometer hollen. Het leuke daaraan is dat je echt ontzettend duidelijk de vooruitgang bij jezelf kunt zien: elke week gaat het alweer merkbaar beter en dat is hartstikke motiverend.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaDat kan zeker. Meer buiten kan idd niet kwaad. Kom nu gemiddeld eens per week buiten en elke keer valt het me op hoe lekker dat is (en volgens de HA is het ook goed voor mijn psyche als ik buiten kom). Ik moet gewoon een dagplan maken waarin NL in beweging zit, youtube en wandelen. Even patronen doorbreken. In de wijk zijn veel leuke parkjes en dingetjes. En als ik wat meer energie heb is er ook een natuurgebied op fietsafstand. Dat kan een doel worden...
Je hebt gelijk...quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:58 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Nu wil je al gauw weer veel te veel, is het een idee om het af te wisselen? Elke drie dagen wat nieuws, 5-10 minuutjes per keer en dan rustig aan opbouwen?
Niks mis met enthousiasme, maar het moet geen dwang wordenquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...
Ik bespreek het vrijdag even met de diëtiste . Enthousiasme en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |