abonnement Unibet Coolblue
pi_198197734
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:30 schreef Tijn het volgende:

[..]

Eerder maanden. Had Pfizer niet gezegd dat het aanpassen van hun vaccin een week of zes duurt? Dan moet het nog geproduceerd en verspreid worden, dus tegen de tijd dat genoeg mensen de update hebben ontvangen, ben je wel even een poos verder.
Dan had ik het inderdaad over een aanpassing zonder aparte goedkeuring, ik denk op zich dat ze dat ook wel gaan krijgen omdat de basis het zelfde blijft.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198197741
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:30 schreef Tijn het volgende:

[..]

Eerder maanden. Had Pfizer niet gezegd dat het aanpassen van hun vaccin een week of zes duurt? Dan moet het nog geproduceerd en verspreid worden, dus tegen de tijd dat genoeg mensen de update hebben ontvangen, ben je wel even een poos verder.
Dat is nog steeds heel snel. Bovendien is het opsporen van nieuwe varianten steeds sneller en beter geworden omdat daar nu zo'n focus op is.
  donderdag 25 februari 2021 @ 14:33:07 #253
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198197754
Cave idus martias COVID delenda est.

Maart is mijns inziens de laatste zware maand waar we doorheen moeten, ik denk echt dat er vanaf april al weer veel meer kan. Maar maart is te vroeg om al te veel los te laten.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 25 februari 2021 @ 14:33:22 #254
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198197763
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:32 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat is nog steeds heel snel. Bovendien is het opsporen van nieuwe varianten steeds sneller en beter geworden omdat daar nu zo'n focus op is.
Een paar maanden is snel in de wereld van vaccinontwikkeling, maar of het snel genoeg is om nieuwe varianten van het virus de kop in te drukken weet ik niet. Ik hoop het.
pi_198197775
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:33 schreef zalkc het volgende:
Cave idus martias COVID delenda est.

Maart is mijns inziens de laatste zware maand waar we doorheen moeten, ik denk echt dat er vanaf april al weer veel meer kan. Maar maart is te vroeg om al te veel los te laten.
Klopt, in April zijn we dus voor 90 procent klaar, met 90 procent van de mensen die nu in de ziekenhuizen komen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198197780
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:33 schreef zalkc het volgende:
Cave idus martias COVID delenda est.

Maart is mijns inziens de laatste zware maand waar we doorheen moeten, ik denk echt dat er vanaf april al weer veel meer kan. Maar maart is te vroeg om al te veel los te laten.
Veel gaat ook af hangen van het weer. Als het gewoon prima weer wordt en mensen nog enigszins dingen buiten kunnen doen gaat het gelukkig een stuk draaglijker worden.
pi_198197788
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:33 schreef Tijn het volgende:

[..]

Een paar maanden is snel in de wereld van vaccinontwikkeling, maar of het snel genoeg is om nieuwe varianten van het virus de kop in te drukken weet ik niet. Ik hoop het.
Phizer kan relatief snel aangepast worden, ze moeten dan een ander "bitje" er op schroeven, de werking blijft gelijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 25 februari 2021 @ 14:35:01 #258
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198197790
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:33 schreef Tijn het volgende:

[..]

Een paar maanden is snel in de wereld van vaccinontwikkeling, maar of het snel genoeg is om nieuwe varianten van het virus de kop in te drukken weet ik niet. Ik hoop het.
Waarschijnlijk zal een enkele booster dosis al afdoende zijn, en op het moment dat het kan gaan voor komen zal de productie nog redelijk op de hoogste staat zijn ingesteld.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 25 februari 2021 @ 14:35:49 #259
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198197807
Wat een beschaafde discussie ineens hier, ook wel weer eens prettig :)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198197820
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:33 schreef Tijn het volgende:

[..]

Een paar maanden is snel in de wereld van vaccinontwikkeling, maar of het snel genoeg is om nieuwe varianten van het virus de kop in te drukken weet ik niet. Ik hoop het.
Vergeet ook niet dat het astronomisch onwaarschijnlijk is dat een variant zich ontwikkelt die de vaccins volledig zal omzeilen. Stel er komt een variant die de effectiviteit van vaccins voor 50% omlaag haalt zal dat alsnog niet leiden tot zoveel zieke mensen dat de ziekenhuizen weer vol lopen.
  donderdag 25 februari 2021 @ 14:42:44 #261
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198197908
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:34 schreef raptorix het volgende:

[..]

Phizer kan relatief snel aangepast worden, ze moeten dan een ander "bitje" er op schroeven, de werking blijft gelijk.
Ik denk dat we nog steeds <insert eigen keuze> op onze blote knietjes mogen danken dat er op zo'n korte termijn zulke goede en effectieve vaccins(!) zijn ontwikkeld. Dat is echt een wetenschappelijk wereldwonder.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 25 februari 2021 @ 14:44:47 #262
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_198197938
Het aantal berekende prikken wijkt ondertussen al 250.000 af van de meldingen. Heeft Hugo of iemand van het RIVM de afgelopen tijd nog iets gezegd over de koppeling van de registratiesystemen?

Ondertussen kijken we al bijna een maand naar een aanname.

quote:
De cijfers van het aantal gemelde prikken zijn niet compleet, omdat de registratiesystemen van de zorginstellingen en huisartsenpraktijken nog niet gekoppeld zijn aan het centrale registratiesysteem van het RIVM (CIMS). Handmatig bijwerken is vanwege het grote aantal instellingen en huisartsenpraktijken niet haalbaar. Daardoor is onbekend hoeveel prikken er precies zijn gezet in instellingen en huisartsenpraktijken. Om toch een zo goed mogelijk beeld te geven van het aantal gezette prikken, toont het dashboard vanaf 31 januari 2021 tijdelijk een rekenkundige aanname van hoeveel prikken er zijn gezet. De berekende cijfers zijn gebaseerd op de aantallen vaccins die in opdracht van het RIVM zijn afgeleverd op de priklocaties.
https://coronadashboard.r(...)twoording#vaccinatie
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_198197950
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:37 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat het astronomisch onwaarschijnlijk is dat een variant zich ontwikkelt die de vaccins volledig zal omzeilen. Stel er komt een variant die de effectiviteit van vaccins voor 50% omlaag haalt zal dat alsnog niet leiden tot zoveel zieke mensen dat de ziekenhuizen weer vol lopen.
In Zuid Afrika hebben ze sinds oktober volgens mij die nieuwe mutatie en daar hebben ze ook prima het reproductiegetal onder 1 gekregen (zelfs rond de 0.55-0.6 zo lijkt wel). Als bestaande infecties deze mutatie niet zouden stoppen hadden ze dus een probleem, in Zuid Afrika zijn ze vorig jaar in lockdown gegaan toen ze een paar 100 cases of zo hadden, maar ze kregen het zelfs met een van de meest strenge lockdowns niet onder controle.

https://epiforecasts.io/covid/posts/national/south-africa/
Verder hebben ze in Zuid Afrika heel veel besmettingen gehad inmiddels blijkt uit verschillende proeven onder bevolking.
pi_198197952
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:42 schreef zalkc het volgende:

[..]

Ik denk dat we nog steeds <insert eigen keuze> op onze blote knietjes mogen danken dat er op zo'n korte termijn zulke goede en effectieve vaccins(!) zijn ontwikkeld. Dat is echt een wetenschappelijk wereldwonder.
Nou volgens mij lagen de RDNA vaccins al klaar en hadden ze nu momentum om ze snel geschikt te maken.
Ik denk dat er ook menig overuurtje gemaakt zal zijn :)
Overigens was de directeur van Phizer Nederland ook bij BNR Big Fife, die liet dat ook wel doorschemeren :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198197963
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:45 schreef Anton91 het volgende:

[..]

In Zuid Afrika hebben ze sinds oktober volgens mij die nieuwe mutatie en daar hebben ze ook prima het reproductiegetal onder 1 gekregen (zelfs rond de 0.55-0.6 zo lijkt wel). Als bestaande infecties deze mutatie niet zouden stoppen hadden ze dus een probleem, in Zuid Afrika zijn ze vorig jaar in lockdown gegaan toen ze een paar 100 cases of zo hadden, maar ze kregen het zelfs met een van de meest strenge lockdowns niet onder controle.

https://epiforecasts.io/covid/posts/national/south-africa/
Verder hebben ze in Zuid Afrika heel veel besmettingen gehad inmiddels blijkt uit verschillende proeven onder bevolking.
Je moet niet vergeten dat ZA een enorm jonge bevolkingspyramide heeft, ook wel weer met een trieste oorzaak natuurlijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198197974
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:17 schreef raptorix het volgende:
Dit is trouwens wel heel interessant: https://coronadashboard.r(...)ijk/verpleeghuiszorg
Even gemist maar .. zijn alle verpleeghuisbewoners nu gevaccineerd? Want dan word ik wel blij van die daling.

En wat doen ze met nieuwe bewoners? Krijgen die voor de verhuizing een vaccin? Naja .. als iedereen gevaccineerd is aldaar zou dat niet heel spannend moeten zijn maar toch.
  donderdag 25 februari 2021 @ 14:48:26 #267
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198197979
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:42 schreef zalkc het volgende:

[..]

Ik denk dat we nog steeds <insert eigen keuze> op onze blote knietjes mogen danken dat er op zo'n korte termijn zulke goede en effectieve vaccins(!) zijn ontwikkeld. Dat is echt een wetenschappelijk wereldwonder.
Ja, sowieso was deze pandemie een nog veel groter drama geweest als het in 2000 ofzo had plaatsgevonden. Geen mRNA-technolgie, maar ook geen Netflix, etc.
pi_198197984
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten dat ZA een enorm jonge bevolkingspyramide heeft, ook wel weer met een trieste oorzaak natuurlijk.
Klopt, maakt verder niet zoveel uit, ik denk dat paniek een beetje overdreven is met de angst voor mutaties.
  donderdag 25 februari 2021 @ 14:52:05 #269
14505 OProg
A Life in Music
pi_198198020
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:48 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, sowieso was deze pandemie een nog veel groter drama geweest als het in 2000 ofzo had plaatsgevonden. Geen mRNA-technolgie, maar ook geen Netflix, etc.
Ik kwam toen voor het eerst - tussen studie in - op kantoor. Zaten we dan naar de groene schermen van AS400 te kijken. :+



Dan hadden we thuiswerken wel kunnen vergeten. En dan heb ik het nog niet eens over de hele dag via Teams videobellen en samen ontwikkelen. :P
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_198198025
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:44 schreef MichaelScott het volgende:
Het aantal berekende prikken wijkt ondertussen al 250.000 af van de meldingen. Heeft Hugo of iemand van het RIVM de afgelopen tijd nog iets gezegd over de koppeling van de registratiesystemen?

Ondertussen kijken we al bijna een maand naar een aanname.
[..]

https://coronadashboard.r(...)twoording#vaccinatie
Die schatting is denk ik redelijk nauwkeurig omdat ze weten wat er uit de voorraad is gehaald.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator donderdag 25 februari 2021 @ 14:53:37 #271
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198198037
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:47 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Even gemist maar .. zijn alle verpleeghuisbewoners nu gevaccineerd? Want dan word ik wel blij van die daling.

En wat doen ze met nieuwe bewoners? Krijgen die voor de verhuizing een vaccin? Naja .. als iedereen gevaccineerd is aldaar zou dat niet heel spannend moeten zijn maar toch.
80+ is sowieso aan de beurt nu voor vaccins. Mijn grootouders van 81 en 83 jaar hebben ook een uitnodigingen gekregen 2 weken terug.
pi_198198038
quote:
10s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:52 schreef OProg het volgende:

[..]

Ik kwam toen voor het eerst - tussen studie in - op kantoor. Zaten we dan naar de groene schermen van AS400 te kijken. :+

[ afbeelding ]

Dan hadden we thuiswerken wel kunnen vergeten. En dan heb ik het nog niet eens over de hele dag via Teams videobellen en samen ontwikkelen. :P
Ik kon in 2000 al thuis werken hoor :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198198050
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:47 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Even gemist maar .. zijn alle verpleeghuisbewoners nu gevaccineerd? Want dan word ik wel blij van die daling.

En wat doen ze met nieuwe bewoners? Krijgen die voor de verhuizing een vaccin? Naja .. als iedereen gevaccineerd is aldaar zou dat niet heel spannend moeten zijn maar toch.
Ja, die zijn net begonnen met de tweede ronde inenting.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 25 februari 2021 @ 14:55:02 #274
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_198198055
quote:
10s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:52 schreef OProg het volgende:

[..]

Ik kwam toen voor het eerst - tussen studie in - op kantoor. Zaten we dan naar de groene schermen van AS400 te kijken. :+

[ afbeelding ]

Dan hadden we thuiswerken wel kunnen vergeten. En dan heb ik het nog niet eens over de hele dag via Teams videobellen en samen ontwikkelen. :P
Zo ziet onze BaanIV er nog altijd een beetje uit :D
  donderdag 25 februari 2021 @ 14:55:57 #275
14505 OProg
A Life in Music
pi_198198065
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik kon in 2000 al thuis werken hoor :)
Jij was toen al oud en ontwikkelaar. ;) :P

Maar er waren er toen echt veel die thuis geen goede breedbandverbinding hadden en ook heel veel bedrijven echt nog niet klaar voor.

Feitelijk gezien bestond mij baan toen ook nog maar half trouwens. :+
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 25 februari 2021 @ 14:56:09 #276
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198198066
quote:
10s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:52 schreef OProg het volgende:

[..]

Ik kwam toen voor het eerst - tussen studie in - op kantoor. Zaten we dan naar de groene schermen van AS400 te kijken. :+

[ afbeelding ]

Dan hadden we thuiswerken wel kunnen vergeten. En dan heb ik het nog niet eens over de hele dag via Teams videobellen en samen ontwikkelen. :P
Werkte optie 8 nog een beetje?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198198070
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Weer 200 erbij.
Gaat niet hard genoeg naar beneden.
Meer 65plussers vaccineren. Daar moeten we op blijven hameren. https://www.dvhn.nl/groni(...)-Jonge-26568250.html
  donderdag 25 februari 2021 @ 14:57:42 #278
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198198090
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zo ziet onze BaanIV er nog altijd een beetje uit :D
En dat draait dus nog gewoon braaf zijn routines :')

Ik ga misschien maar later softwarearcheologie doceren als ik met pensioen ga ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198198102
quote:
6s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:55 schreef OProg het volgende:

[..]

Jij was toen al oud en ontwikkelaar. ;) :P

Maar er waren er toen echt veel die thuis geen goede breedbandverbinding hadden en ook heel veel bedrijven echt nog niet klaar voor.

Feitelijk gezien bestond mij baan toen ook nog maar half trouwens. :+
Klopt, ik had het geluk dat in 1998 al Kabel kreeg, en het bedrijf waar ik toen werkte zat 50 meter van de AMS-IX af :D
Overigens vorig jaar bij een klus gezeten waar je niet kon thuiswerken (tenzij via een vuige hack), die lui hadden ook geen laptops. Zal nog best een gedoe zijn geweest want was een behoorljik groot bedrijf :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 25 februari 2021 @ 14:59:01 #280
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198198111
quote:
6s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:55 schreef OProg het volgende:

[..]

Jij was toen al oud en ontwikkelaar. ;) :P

Maar er waren er toen echt veel die thuis geen goede breedbandverbinding hadden en ook heel veel bedrijven echt nog niet klaar voor.

Feitelijk gezien bestond mij baan toen ook nog maar half trouwens. :+
In die tijd deed je nog een diskette of tape op de post of stuurde die mee met de koerier ;) Of dacht je dat de loonbetalingen van de PTT met een modem werden doorgegeven aan de Postbank :D
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198198124
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:57 schreef zalkc het volgende:

[..]

En dat draait dus nog gewoon braaf zijn routines :')

Ik ga misschien maar later softwarearcheologie doceren als ik met pensioen ga ;)
Dat is best leuk :)
Ik kwam laatst een stukje legacy code van 22 jaar oud tegen :D
Ik moest even 3 keer knipperen, van: Oh dit heb ik weel eens getyped, maar wat is het ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198198126
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:56 schreef Nia het volgende:

[..]

Meer 65plussers vaccineren. Daar moeten we op blijven hameren. https://www.dvhn.nl/groni(...)-Jonge-26568250.html
Zijn nog geen Pfizer vaccins voor op dit moment.
pi_198198128
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:59 schreef zalkc het volgende:

[..]

In die tijd deed je nog een diskette of tape op de post of stuurde die mee met de koerier ;) Of dacht je dat de loonbetalingen van de PTT met een modem werden doorgegeven aan de Postbank :D
Ik heb nog met ponskaart technologie gewerkt :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198198134
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:00 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Zijn nog geen Pfizer vaccins voor op dit moment.
Maar wel Moderna.
pi_198198149
Overigens vind je de vaccinaties hier: https://www.rivm.nl/covid(...)-vaccinatieprogramma
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 25 februari 2021 @ 15:02:48 #286
14505 OProg
A Life in Music
pi_198198152
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Klopt, ik had het geluk dat in 1998 al Kabel kreeg, en het bedrijf waar ik toen werkte zat 50 meter van de AMS-IX af :D
Overigens vorig jaar bij een klus gezeten waar je niet kon thuiswerken (tenzij via een vuige hack), die lui hadden ook geen laptops. Zal nog best een gedoe zijn geweest want was een behoorljik groot bedrijf :)
Ik had vorig jaar een klus bij semi-overheid waar ik ook niet van afstand in kon loggen op de straat. Mede doordat ze gewoon nog een eigen serverhut hadden op twee locaties. En toen ik er naar vroeg stonden ze er me aan te kijken en zeiden ze "Maar als we je inhuren is het natuurlijk wel de bedoeling dat je hier bent". Alsof het niet ging om resultaat.

De grap was toen ik een maand terug nog iemand sprak bleek dat ze het dus wel gewoon redelijk snel voor elkaar hadden gekregen het open te zetten voor de buitenwereld. Dus het was gewoon puur dat ze vastgeroest zaten en het nooit prio had gekregen. Benieuwd hier het na deze crisis gaat daar.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_198198169
Heel egoïstisch, maar ben ineens zo klaar met alles Bijna een jaar nu op cohort IC en de afvlakking is echt zo niet oke die ik voel sinds een paar weken
Ik had eerder mijn ups and downs, maar bleh
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_198198175
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:03 schreef LaCatastrophe het volgende:
Heel egoïstisch, maar ben ineens zo klaar met alles Bijna een jaar nu op cohort IC en de afvlakking is echt zo niet oke die ik voel sinds een paar weken
Sterkte.
pi_198198182
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:01 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Maar wel Moderna.
Zijn er dan nieuwe geleverd? Want volgens de routekaart zijn er in Q1 maar 400.000 Moderna vaccinaties beschikbaar. Niet genoeg voor die groep.
  donderdag 25 februari 2021 @ 15:04:58 #290
14505 OProg
A Life in Music
pi_198198184
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:59 schreef zalkc het volgende:

[..]

In die tijd deed je nog een diskette of tape op de post of stuurde die mee met de koerier ;) Of dacht je dat de loonbetalingen van de PTT met een modem werden doorgegeven aan de Postbank :D
Dat weet ik ook nog inderdaad. Die stond bij de hoofd financiële administratie op het kantoor.

Of "Ik kan een scan mailen?" :?
> "Nee, dat vertrouw ik niet. Ik wil het gewoon met de fax". :7
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_198198186
SOON.
pi_198198199
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:03 schreef LaCatastrophe het volgende:
Heel egoïstisch, maar ben ineens zo klaar met alles Bijna een jaar nu op cohort IC en de afvlakking is echt zo niet oke die ik voel sinds een paar weken
Ik had eerder mijn ups and downs, maar bleh
Kan ik me goed voorstellen, veel sterkte.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198198215
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:04 schreef OProg het volgende:

[..]

Dat weet ik ook nog inderdaad. Die stond bij de hoofd financiële administratie op het kantoor.

Of "Ik kan een scan mailen?" :?
> "Nee, dat vertrouw ik niet. Ik wil het gewoon met de fax". :7
Soms is het nog steeds handig om data gewoon weg te brengen :)

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198198226
Even doorposten. Nieuw deel voor de cijfers.
  donderdag 25 februari 2021 @ 15:08:30 #295
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198198230
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198198245
:M
pi_198198246
https://www.nu.nl/coronav(...)zullen-optreden.html

Benieuwd of ze het dan nog wel aandurven.
pi_198198268
Bijna
pi_198198270
Vol.
pi_198198272
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:09 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)zullen-optreden.html

Benieuwd of ze het dan nog wel aandurven.
Hier is vandaag ook besloten mee te doen met de actie. 2 maart gaan de terrassen weer open volgens de lokale horeca.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')