verkeer wel China in de jaren 90, al is nu nog niet veel beter, nergens zoveel dodelijke ongelukken gezien als daarquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
Meest onveilig voelde ik me in het midden-oosten, zowel het verkeer als de blikken richting m'n vriendin.
Omgeving Apeldoorn of zo?quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
Meest onveilig voelde ik me in het midden-oosten, zowel het verkeer als de blikken richting m'n vriendin.
Wil ik ook nog wel heen maar toch ook weer niet..quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
verkeer wel China in de jaren 90, al is nu nog niet veel beter, nergens zoveel dodelijke ongelukken gezien als daar
Jordanië.quote:
nope staat niet op onze bucket list, het moet wel leuk blijvenquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wil ik ook nog wel heen maar toch ook weer niet..
[..]
Jordanië.
was werk, geen vakantie, zou ik ook niet zo snel doenquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
Wil ik ook nog wel heen maar toch ook weer niet..
quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is me nooit gelukt om dat te kunnen waarderen. Wel paar keer geprobeerd maar dan trekt m'n hele bek echt krom haha, too strong for me. Ik ben meer van de latte en cappuccino
van goede italiaanse expresso ( een halve slok meestal ) trekt je hele lijf kromquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:51 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja joh, jij drinkt alleen maar kinderkoffie (met melk dus)?
Bweh.
Mag lekker sterk zijn. Kan er wel tien op een dag op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je wel eens een goede espresso gedronken? In Italië ofzo?
Kan wel eens heel veel schelen. Zo ben ik nooit liefhebber van rode wijn geweest maar heb ik ooit eens een proeverij gedaan ergens in midden Italië. Daar kregen we twee rode wijnen voorgeschoteld, die toch echt wel bijzonder te waarderen waren.
Doe je dat expres zo?quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
van goede italiaanse expresso ( een halve slok meestal ) trekt je hele lijf krom
Verdomme zeg.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:51 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja joh, jij drinkt alleen maar kinderkoffie (met melk dus)?
Bweh.
Robbie weet het wel!quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe. Ik kan niet nog meer naakt zijn dan dit.
Groot gelijk hoor. Iedereen drinkt wat ie lekker vind. Ik drink zelf nooit melk in mn koffie, maar wel suiker of zoetjes. Maar koffie mag wel sterk zijn. Alleen al die geur van pure, sterke, zwarte koffie.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]Sja, whatever, ik drink m'n koffie zoals ik 'm lekker vind en wat men daarvan vindt interesseert me geen ene
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je, expres? Een echte Italiaanse espresso is ook echt maar 2-3 slokjes.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Doe je dat expres zo?
Verder is espresso de enige echte koffie. In Italië noemen ze het niet eens espresso, maar gewoon cafè.
Je hebt groot gelijk! Toch is het kinderkoffie.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]Sja, whatever, ik drink m'n koffie zoals ik 'm lekker vind en wat men daarvan vindt interesseert me geen ene
[ afbeelding ]
Dat wil ik ook kunnen!quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk! Toch is het kinderkoffie.
[ afbeelding ]
Ik ga ook oefenen komend weekend.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat wil ik ook kunnen!![]()
Nieuwe hobby gevonden!
Dat gifje kwam ik trouwens vandaag voorbij in die balk die ik onder op Fok! heb staan. Waar bij jou alleen maar Bambi's voorbij komen. Ik dacht die moet ik opslaan, je weet nooit wanneer die van pas kan komen. Twee uur later dus al...quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nieuwe hobby gevonden!
One girl one cup?quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nieuwe hobby gevonden!
Heb jij zo'n kont dan?quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nieuwe hobby gevonden!
quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Was een woordgrapje... Omdat er stond expresso.
We kunnen een clubje beginnen?quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ga ook oefenen komend weekend.
Ik denk dat ie het express zo deed.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Was een woordgrapje... Omdat er stond expresso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |