Ja, Rutte spreekt vaak voor zijn beurt...quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In mijn windowsklokje staat 2021 hoor. We hebben last van bestuurlijke onbetrouwbaarheid. Nog niet zo lang geleden hadden we de belofte dat de avondklok maar tijdelijk zou zijn en als eerste zou sneuvelen. Een persconferentie later is hij opeens heilig.
Dat deden ze al bij het invoeren van de avondklok...quote:Dit is niet de eerste keer geweest ook, maar iets wat keer op keer op keer gebeurd. Wat mij het meest verbaasd is dat jongeren nu pas rellen en samenscholen.
Die kunnen zich dus weer lekker bezig gaan houden met het onderdrukken van de buurtjes.quote:
Heerlijk, die positieve inslagquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kunnen zich dus weer lekker bezig gaan houden met het onderdrukken van de buurtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:21 schreef Scrummie het volgende:
Dit kan ook niet hoor.
[ afbeelding ]
Jeugd.![]()
Tja, heb jij niet ook wel eens de behoefte om iets te slopen als je het helemaal zat bent? Ik vind dit wel een creatieve oplossing eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zei dan ook dat het de zoveelste in een reeks was.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Dat deden ze al bij het invoeren van de avondklok...
Overigens raar dat je het normaal vindt dat de jeugd gaat rellen...
Lees de laatste zin (van mij zelf) van die spoiler ook even, ik vind dit dus wel een goed plan en best grappig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tja, heb jij niet ook wel eens de behoefte om iets te slopen als je het helemaal zat bent? Ik vind dit wel een creatieve oplossing eigenlijk
Hou volquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben echt verschrikkelijk jaloers
Oh verdomd, ik had helemaal gemist dat je nog een eigen reactie in die spoiler had gezet. Excuusquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lees de laatste zin (van mij zelf) van die spoiler ook even, ik vind dit dus wel een goed plan en best grappig.
Ik vind het ook wel te begrijpen, zoveel opties hebben ze niet om hun ongenoegen te uiten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, Rutte spreekt vaak voor zijn beurt...
[..]
Dat deden ze al bij het invoeren van de avondklok...
Overigens raar dat je het normaal vindt dat de jeugd gaat rellen...
Geniale vent die eigenaar.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:33 schreef falling_away het volgende:
Ik heb ook een afspraak bij de kapper geregeld, tegelijk met wat vrienden
[ afbeelding ]
Zal op vrijwillige basis zijn, maar als afreizen noodzakelijk is voor de uitvoering van je functie zal het bij weigering herplaatst moeten worden in een andere functie.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:35 schreef leolinedance het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met werknemers die naar het buitenland moeten voor werk maar zich niet willen vaccineren. De werkgever kan je dat toch moeilijk verplichten?
Wordt mogelijk wel een probleem als dat vaccinatiepaspoort ingevoerd wordt.
Zullen er ook weer grenscontroles komen zoals vroeger?![]()
Waarom zou je werkgever dat verplichten?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:35 schreef leolinedance het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met werknemers die naar het buitenland moeten voor werk maar zich niet willen vaccineren. De werkgever kan je dat toch moeilijk verplichten?
Wordt mogelijk wel een probleem als dat vaccinatiepaspoort ingevoerd wordt.
Zullen er ook weer grenscontroles komen zoals vroeger?![]()
Verplichten kunnen ze niet neem ik aan, maar als het noodzakelijk is voor de uitvoering van je functie dan moet je wellicht herplaatst worden binnen het bedrijf.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom zou je werkgever dat verplichten?
Omdat deze mogelijk wil dat werknemers in het buitenland werken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom zou je werkgever dat verplichten?
Als dat mogelijk is, is dat natuurlijk een optie. Veel bedrijven zullen daar echter niet zo blij mee zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Verplichten kunnen ze niet neem ik aan, maar als het noodzakelijk is voor de uitvoering van je functie dan moet je wellicht herplaatst worden binnen het bedrijf.
Denk dat het wel meevalt. Als je gewoon ff snel snel gaat. Denk vooral in steden en het openbaar vervoer dat er gecontroleerd wordt. Als het klein dorpje net over de grens is zou ik het gewoon er op wagen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:59 schreef Djeez het volgende:
Weet iemand hoe streng Duitsland is met die ffp2-maskers in de winkels? Ik moet morgen naar een dorp net over de grens, maar ik kan nergens die rommel krijgen hier in Assen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |