Gok ook dat we vanaf nu alleen nog maar gaan versoepelen, of die BRITSE VARIANT DES DOODS moet opeens gaan oprukkenquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:49 schreef maan_man het volgende:
De geest lijkt uit de fles en zonder repressieve maatregelen gaat hij er ook niet meer in verwacht ik.
Daarom snap ik ook niet dat ze een soort van exit-strategie hebben. In veel meer landen zie je het gebeuren bijvoorbeeld in Italië dat de horeca massaal open is gegaan zonder toestemming. In België is Inbev (de grootste brouwerij van de wereld) ook de druk flink aan het opvoeren. Dan kan je het beter voor zijn dan dat men massaal zeg krijg de corona maar en we doen het zelf.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dit een signaal is waar de politiek iets mee moet. De bevolking geeft hiermee eigenlijk aan dat het klaar is met de maatregelen en dat ze iets anders moeten verzinnen. Ik snap 't ook wel, dit duurt nu inmiddels een jaar in meer of mindere mate.
Een paar weken zou voldoende kunnen zijn, mocht alles zich voldoende ontwikkelen. Ik denk dat als alles nu naar beneden gaat we de boel daarna wel dusdanig kunnen vertragen zonder veel zware maatregelen. Daarna nog even uitzingen tot wat meer vaccinaties en we zitten voor je het weet in de zon met een heerlijk koud glas bier, met op de achtergrond de klanken van heerlijk zomers muziekje.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:58 schreef maan_man het volgende:
[..]
Oké, het weer gaat misschien iets achteruit. Winnen ze een paar weken mee, maar dan is het dagelijkse kost. Daarnaast zijn mensen hun 40 vierkante meter in de stad misschien zo beu dat ze het weer voor lief nemen.
Ja, dat had ik ook niet anders van je verwacht Caland.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vond ik met dezelfde leeftijd ook altijd al mongolen eigenlijk
Exact jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mijn ouders: Die Aussies lijken toch ook nergens op? En waarom iedereen schoenen met lucht erin?! Wat is dat toch voor onzin? Mijn opa: Waarom willen al die klotejongeren toch een brommer hebben, herriedingen. Etc
Komt wel verrekte dichtbij zoquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
... mijn generatie toen we met veel te wijde broeken elke dag op het skatepark te vinden waren ...
We zitten nu een jaar in deze crisis en de overheid heeft nog steeds geen betrouwbaar routeplan over wat er gaat gebeuren bij meer besmettingen en we weten nog steeds niet wanneer er een einde komt aan maatregelen die 2 jaar terug nog als fascistisch werden gezien. En de meeste mensen in dit topic lopen te zeiken op jongeren die in een hopeloze stuurloze situatie hun eigen plan trekken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok ook dat we vanaf nu alleen nog maar gaan versoepelen, of die BRITSE VARIANT DES DOODS moet opeens gaan oprukken
Heb sowieso nooit echt kleding gedragen die bij een bepaalde stroming hoorde of mezelf onder een bepaalde subcultuur geschaard. Ik ging de ene week met voornamelijk Suri’s en wat Turken naar hiphopfeestjes in Roosje en het weekend erna net zo goed naar een hardcorefeest.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook niet anders van je verwacht Caland.
En mij is ook niet duidelijk hoeveel druk de politie achter de ontruiming heeft gezet en hoe dit heeft meegespeeld bij het achterlaten van de rommel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:04 schreef Noordzijde het volgende:
Nouja, wat betreft die discussie van de rotzooi hierboven. Ik ruim zelf altijd het afval netjes op en keur het zeker NIET goed dat er rommel achterblijft.
Maar bijvoorbeeld in Rotterdam, hier heb je meerdere parken (Euromastpark bv.), daar staan echt nauwelijks prullenbakken. Dat viel me afgelopen zondag op.
Of men had zich gewoon aan de regels kunnen houden...quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Of de politie had gewoon lekker weg kunnen blijven.
Doornroosje (de oude locatie)quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb sowieso nooit echt kleding gedragen die bij een bepaalde stroming hoorde of mezelf onder een bepaalde subcultuur geschaard. Ik ging de ene week met voornamelijk Suri’s en wat Turken naar hiphopfeestjes in Roosje en het weekend erna net zo goed naar een hardcorefeest.
Heb op de basisschool wel mijn kop kaal willen scheren maar dat mocht dan weer niet van mijn moeder. Achteraf wel blij mee trouwens. Even ter info.
Maar kan wel genieten van die beelden zoals in het vondelpark. Liep vandaag langs het kronenburgerpark en daar zag je hetzelfde alleen geen feeststemming. Ook dat park hebben ze aan het begin van de avond ontruimd trouwens want plezier is natuurlijk nog steeds verboden.
Denk dat je beetje van dezelfde generatie als ik bent. Je had toen inderdaad de skaters, gabbers etc, maar ook heel duidelijk een stroming die alles zo normaal mogelijk deed om maar te laten zien dat ze afstand van al die stromingen namenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb sowieso nooit echt kleding gedragen die bij een bepaalde stroming hoorde of mezelf onder een bepaalde subcultuur geschaard. Ik ging de ene week met voornamelijk Suri’s en wat Turken naar hiphopfeestjes in Roosje en het weekend erna net zo goed naar een hardcorefeest.
Heb op de basisschool wel mijn kop kaal willen scheren maar dat mocht dan weer niet van mijn moeder. Achteraf wel blij mee trouwens. Even ter info.
Maar kan wel genieten van die beelden zoals in het vondelpark. Liep vandaag langs het kronenburgerpark en daar zag je hetzelfde alleen geen feeststemming. Ook dat park hebben ze aan het begin van de avond ontruimd trouwens want plezier is natuurlijk nog steeds verboden.
Want ja, er is natuurlijk geen sprake van een nieuw virus dat door een exponentiële groei de samenleving kan ontwrichten, met alle gevolgen van dien, die zich niet gemakkelijk in een overzichtelijk keurslijf laat passen...quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
We zitten nu een jaar in deze crisis en de overheid heeft nog steeds geen betrouwbaar routeplan over wat er gaat gebeuren bij meer besmettingen en we weten nog steeds niet wanneer er een einde komt aan maatregelen die 2 jaar terug nog als fascistisch werden gezien. En de meeste mensen in dit topic lopen te zeiken op jongeren die in een hopeloze stuurloze situatie hun eigen plan trekken.
Echt alles wat hier gebeurd is de schuld van een regering die totaal incompetent is en daardoor sociologen heeft gemaand hun bek te houden. Wat wel weer grappig is als je ziet hoe hysterisch ze worden bij mensen die niet ja en amen tegen alles zeggen wat uit de orakels van het omt komt. De ene wetenschap is gelijker dan de ander.
Ja kom nog wel eens in de nieuwe locatie (ook nog voor planet rose) maar dat is een nogal slap aftreksel. Wel prima geluid.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doornroosje (de oude locatie)
Planet Rose
Albertooooquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:25 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Mensen wegsturen die enkel een park aan het checken zijn is ook niet echt fatsoenlijk.
[ afbeelding ]
De jeugd loopt hier telkens te schoppen richting de babyboomers die alles voor de jeugd zou hebben verziekt en dat zij wel begaan zijn met het milieu en de toekomst..quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
Op die foto's waren veel mensen van zo'n beetje elke leeftijd te zien, maar 'de jeugd' heeft dit gedaan? Dit begint wel een beetje makkelijk te worden hč.
Want er zijn geen andere manieren om een nieuw virus te bestrijden dan meer repressie. Een virus waarvan gezegd wordt dat het besmettingsrisico buiten ontzettend klein is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want ja, er is natuurlijk geen sprake van een nieuw virus dat door een exponentiële groei de samenleving kan ontwrichten, met alle gevolgen van dien, die zich niet gemakkelijk in een overzichtelijk keurslijf laat passen...
Goed verhaal. Er zijn in dit topic vooral 2 users die constant lopen te zeiken dat de jeugd alles kapot maakt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
De jeugd loopt hier telkens te schoppen richting de babyboomers die alles voor de jeugd zou hebben verziekt en dat zij wel begaan zijn met het milieu en de toekomst..
Tja, daar zie je dan weer weinig van terug op zo'n foto...
In mijn windowsklokje staat 2021 hoor. We hebben last van bestuurlijke onbetrouwbaarheid. Nog niet zo lang geleden hadden we de belofte dat de avondklok maar tijdelijk zou zijn en als eerste zou sneuvelen. Een persconferentie later is hij opeens heilig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want ja, er is natuurlijk geen sprake van een nieuw virus dat door een exponentiële groei de samenleving kan ontwrichten, met alle gevolgen van dien, die zich niet gemakkelijk in een overzichtelijk keurslijf laat passen...
Ik zie Grapperhaus en co wel in staat om een stay at home order / dagklok af te kondigen na afgelopen week.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:55 schreef maan_man het volgende:
[..]
Bij een gedeelte van de bevolking wel. Een ander steeds kleiner wordend gedeelde staat nog achter de maatregelen, doet zo zijn best en dan doet schorem het allemaal teniet. Die zullen het kunnen waarderen.
Het is natuurlijk heel lastig bij de plunderingen en rellen kon je er met de lange lat over en het waterkanon erop zetten. Maar als je het waterkanon op mensen gaat zetten omdat ze op een kleedje in het park zitten, ziet het er wel heel lullig uit. Maar de massa wordt te groot voor de wijkagent om ze individueel aan te spreken.
Ik zou mezelf de moeite besparen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Want er zijn geen andere manieren om een nieuw virus te bestrijden dan meer repressie. Een virus waarvan gezegd wordt dat het besmettingsrisico buiten ontzettend klein is.
En.. Want de hele wereld staat even stil totdat dit coronavirus klaar is met uitrazen. In de tussentijd hoeven mensen niet te eten, leven, leren, opgroeien, rekeningen betalen, werken, etc.
Valt mee dus...quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Goed verhaal. Er zijn in dit topic vooral 2 users die constant lopen te zeiken dat de jeugd alles kapot maakt.
Kunnen over 2 maandjes compleet los daar.quote:
Ja, Rutte spreekt vaak voor zijn beurt...quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In mijn windowsklokje staat 2021 hoor. We hebben last van bestuurlijke onbetrouwbaarheid. Nog niet zo lang geleden hadden we de belofte dat de avondklok maar tijdelijk zou zijn en als eerste zou sneuvelen. Een persconferentie later is hij opeens heilig.
Dat deden ze al bij het invoeren van de avondklok...quote:Dit is niet de eerste keer geweest ook, maar iets wat keer op keer op keer gebeurd. Wat mij het meest verbaasd is dat jongeren nu pas rellen en samenscholen.
Die kunnen zich dus weer lekker bezig gaan houden met het onderdrukken van de buurtjes.quote:
Heerlijk, die positieve inslagquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kunnen zich dus weer lekker bezig gaan houden met het onderdrukken van de buurtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:21 schreef Scrummie het volgende:
Dit kan ook niet hoor.
[ afbeelding ]
Jeugd.![]()
Tja, heb jij niet ook wel eens de behoefte om iets te slopen als je het helemaal zat bent? Ik vind dit wel een creatieve oplossing eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zei dan ook dat het de zoveelste in een reeks was.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Dat deden ze al bij het invoeren van de avondklok...
Overigens raar dat je het normaal vindt dat de jeugd gaat rellen...
Lees de laatste zin (van mij zelf) van die spoiler ook even, ik vind dit dus wel een goed plan en best grappig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tja, heb jij niet ook wel eens de behoefte om iets te slopen als je het helemaal zat bent? Ik vind dit wel een creatieve oplossing eigenlijk
Hou volquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben echt verschrikkelijk jaloers
Oh verdomd, ik had helemaal gemist dat je nog een eigen reactie in die spoiler had gezet. Excuusquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lees de laatste zin (van mij zelf) van die spoiler ook even, ik vind dit dus wel een goed plan en best grappig.
Ik vind het ook wel te begrijpen, zoveel opties hebben ze niet om hun ongenoegen te uiten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, Rutte spreekt vaak voor zijn beurt...
[..]
Dat deden ze al bij het invoeren van de avondklok...
Overigens raar dat je het normaal vindt dat de jeugd gaat rellen...
Geniale vent die eigenaar.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:33 schreef falling_away het volgende:
Ik heb ook een afspraak bij de kapper geregeld, tegelijk met wat vrienden
[ afbeelding ]
Zal op vrijwillige basis zijn, maar als afreizen noodzakelijk is voor de uitvoering van je functie zal het bij weigering herplaatst moeten worden in een andere functie.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:35 schreef leolinedance het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met werknemers die naar het buitenland moeten voor werk maar zich niet willen vaccineren. De werkgever kan je dat toch moeilijk verplichten?
Wordt mogelijk wel een probleem als dat vaccinatiepaspoort ingevoerd wordt.
Zullen er ook weer grenscontroles komen zoals vroeger?![]()
Waarom zou je werkgever dat verplichten?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:35 schreef leolinedance het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met werknemers die naar het buitenland moeten voor werk maar zich niet willen vaccineren. De werkgever kan je dat toch moeilijk verplichten?
Wordt mogelijk wel een probleem als dat vaccinatiepaspoort ingevoerd wordt.
Zullen er ook weer grenscontroles komen zoals vroeger?![]()
Verplichten kunnen ze niet neem ik aan, maar als het noodzakelijk is voor de uitvoering van je functie dan moet je wellicht herplaatst worden binnen het bedrijf.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom zou je werkgever dat verplichten?
Omdat deze mogelijk wil dat werknemers in het buitenland werken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom zou je werkgever dat verplichten?
Als dat mogelijk is, is dat natuurlijk een optie. Veel bedrijven zullen daar echter niet zo blij mee zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Verplichten kunnen ze niet neem ik aan, maar als het noodzakelijk is voor de uitvoering van je functie dan moet je wellicht herplaatst worden binnen het bedrijf.
Denk dat het wel meevalt. Als je gewoon ff snel snel gaat. Denk vooral in steden en het openbaar vervoer dat er gecontroleerd wordt. Als het klein dorpje net over de grens is zou ik het gewoon er op wagen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:59 schreef Djeez het volgende:
Weet iemand hoe streng Duitsland is met die ffp2-maskers in de winkels? Ik moet morgen naar een dorp net over de grens, maar ik kan nergens die rommel krijgen hier in Assen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |