SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Jiskefet & Technofax - Fassbinder (Bunte Mix)
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Jiskefet & Technofax - Fassbinder (Bunte Mix)
Erg loveboat-achtig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer niet, maar het klinkt fijn
Nogal jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:06 schreef just me het volgende:
Ik krijg er 'n beetje love boat gevoel bij
Ik kende het aanvankelijk ook niet, maar hoorde het op LX Classics.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer niet, maar het klinkt fijn
Dan de hele emmer maar meten leeg:quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat we nog lang kunnen wachten op de love boat.
Ik zou nu niet graag een cruiseship-eigenaar zijn.
Ging sneller dan je verwacht hadquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat we nog lang kunnen wachten op de love boat.
Ik zou nu niet graag een cruiseship-eigenaar zijn.
Je hebt geen idee hoe lang ik al wacht natuurlijkquote:
Da's ook weer zo. Misschien heb je er gisteren wel 10 keer om gevraagd, maar is me dat niet opgevallenquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe lang ik al wacht natuurlijk
En handdoeken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Komt Isaac ook nog drankjes brengen?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Da's ook weer zo. Misschien heb je er gisteren wel 10 keer om gevraagd, maar is me dat niet opgevallen
quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Komt Isaac ook nog drankjes brengen?
Daar kan ik me zomaar iets bij voorstellen...quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Er is hier een user op Fok! die met deze versie mee heeft gedaan aan de audities van de eerste Idols serie.
Hij wil er niet meer aan herinnert worden...
quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar kan ik me zomaar iets bij voorstellen...
ik heb geen ideequote:
Idem. Nou ken ik ook amper iemand op Fok!.quote:
Hij heeft z'n username er zelfs voor laten veranderen hier, maar, mede dankzij dat shirt, was het Hawaii_Tim hier...quote:
er gaat vaag een belletje rinkelenquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij heeft z'n username er zelfs voor laten veranderen hier, maar, mede dankzij dat shirt, was het Hawaii_Tim hier...
Die username ken ik welquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij heeft z'n username er zelfs voor laten veranderen hier, maar, mede dankzij dat shirt, was het Hawaii_Tim hier...
Nee, doet mij geen belletje rinkelen. Kennelijk bewogen wij ons in verschillende delen van het forum.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:37 schreef Melting het volgende:
Mad... bedankt voor de muziek tot nu toe. Zaten verassende nummers bij.![]()
Maar ik ga mijn bed opzoeken.
Kijken of ik vannacht eens goed doorslaap.
Fijne avond nog allemaal en welterusten voor straks.
Trustenquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:37 schreef Melting het volgende:
Welterusten Melting. Natuurlijk slaap je door. Tot in ieder geval 05.00quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:37 schreef Melting het volgende:
Slaap ze!quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:37 schreef Melting het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:37 schreef Melting het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:39 schreef livelink het volgende:
Onder zijn nieuwe username is hij nog steeds actief, zie ik.
Dat staat er, ja, ik ken het totaal niet...quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh er rinkelt een belletje, da’s Juliane Werding toch?
Stimmen im Wind ken je vast welquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat staat er, ja, ik ken het totaal niet...
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Stimmen im Wind ken je vast wel
Is "Geh' Nicht In Die Stadt" ook niet van haar?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Stimmen im Wind ken je vast wel
Yup en dat dramatische Am Tag als Connie Kramer starbquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is "Geh' Nicht In Die Stadt" ook niet van haar?
Heftige tekst hoor. If you'll miss this one, you'll never get another onequote:Op woensdag 24 februari 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Deze song heb ik als single geërfd van mijn vader...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Heftige tekst hoor. If you'll miss this one, you'll never get another one![]()
Ik zou er drie uur van tevoren al staan.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste voor vanavond.
Voor Paul!!!
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste voor vanavond.
Voor Paul!!!
dank voor het draaienquote:
Goedemorgen Melting. Heb je goed doorgeslapen?quote:
Goedemorgen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 06:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Heb je goed doorgeslapen?
Herkenbaar.quote:Op donderdag 25 februari 2021 06:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nee, 2 keer wakker geworden.
Ik denk dat dat komt door de temperatuurswisseling.
Ik heb tijd nodig om daar op aan te passen.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 07:42 schreef livelink het volgende:
Hoewel ik het de laatste dagen voortdurend koud heb. Nu ook. De verwarming staat op 20, maar ik heb het echt koud.
Ik heb al warme kleren aan. Als ik buiten ga lopen, dan merk ik ook wel dat het warm is. Maar in huis heb ik het dus koud. Ik denk niet dat ik ziek word, hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook niet fijn. Je wordt toch niet ziek?
Misschien een trui of vest aan doen. Want om de verwarming nog hoger te zetten, is ook zoiets.
Ik vind het binnen ook een stuk frisser dan buiten. Het helpt ook niet om de hele tijd stil te zitten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb al warme kleren aan. Als ik buiten ga lopen, dan merk ik ook wel dat het warm is. Maar in huis heb ik het dus koud. Ik denk niet dat ik ziek word, hoor.
Je kan ook helemaal niet ziek worden, met die zieke collega van je.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb al warme kleren aan. Als ik buiten ga lopen, dan merk ik ook wel dat het warm is. Maar in huis heb ik het dus koud. Ik denk niet dat ik ziek word, hoor.
Goed idee wel.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:11 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Verwarming uit, tuindeuren open, vogeltjes fluiten
Geniet ervan en werkzequote:Op donderdag 25 februari 2021 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed idee wel.
Ik ga de deuren eens open zetten.
Zit jij nu bij de kapper?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:16 schreef Rafeiro het volgende:
Lees net een mailtje van de kapper waar ik nu zit,
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:07 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
such a feeling is coming over me
nee joh, dat is Ajax dat je hoortquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:07 schreef Rafeiro het volgende:
Spruitje en Draakje doen trouwens wel hun best om me doof te maken.
De tering wat een herrie kunnen die maken als ze willen.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:09 schreef just me het volgende:
Kocht ik vandaag voor 4,99 iets bij too good to go bij dé bakker uit Delft, ik had verwacht om veel lekkere dingen te krijgen. Helaas, 5 broden die nog niet eens gesneden waren
Zeker maar... ik ben naar mijn buurtsuper gegaan en die hebben die 5 broden voor me gesneden en die liggen nu keurig in pakketjes van 4 boterhammen in de vriezerquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ook meteen de laatste keer dus.
Terug gaan en ze alsnog laten snijden. Maar wat een deceptiequote:Op donderdag 25 februari 2021 19:09 schreef just me het volgende:
Kocht ik vandaag voor 4,99 iets bij too good to go bij dé bakker uit Delft, ik had verwacht om veel lekkere dingen te krijgen. Helaas, 5 broden die nog niet eens gesneden waren
quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
Zeker maar... ik ben naar mijn buurtsuper gegaan en die hebben die 5 broden voor me gesneden en die liggen nu keurig in pakketjes van 4 boterhammen in de vriezer
![]()
nou echt jammerquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Terug gaan en ze alsnog laten snijden. Maar wat een deceptie
Wel aardigquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
Zeker maar... ik ben naar mijn buurtsuper gegaan en die hebben die 5 broden voor me gesneden en die liggen nu keurig in pakketjes van 4 boterhammen in de vriezer
![]()
ja hè... ik ga dat meisje morgen even 'n bosje bloemen brengen !quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
ja hè... ik ga dat meisje morgen even 'n bosje bloemen brengen !
Geluk zit in kleine dingenquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
ja hè... ik ga dat meisje morgen even 'n bosje bloemen brengen !
Ga jij ook zingen in een rock n roll band?quote:
Nee, wij gaan zingen in een meidengroep (je weetwel, van dat nummer van kinderen voor kinderen)quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga jij ook zingen in een rock n roll band?
quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, wij gaan zingen in een meidengroep (je weetwel, van dat nummer van kinderen voor kinderen)
quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, wij gaan zingen in een meidengroep (je weetwel, van dat nummer van kinderen voor kinderen)
Ik ben altijd al een trendsetter geweest...quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag twee nummers van je show van gisteren in de Arbeidsvitaminen, Mad
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ware trendsetters met hun coronakapsels
Wil dat zeggen dat de prijzen ook stijgen hier in Nederland?quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:54 schreef MadMaster het volgende:
In Schotland verzuipen ze momenteel in de whisky.
Door Corona en Brexit kan het het land nauwelijks nog uit...
Ben jij van het instrumentale?quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:58 schreef Diaan73 het volgende:
Speciaal voor mij instrumentaal? Toch?
nee joh dan kan Diaan toch niet play-backenquote:
Dat doen ze al tijden, maar qua nieuwe, recentere whisky's valt dat nog wel mee...quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat de prijzen ook stijgen hier in Nederland?
Je kwam net niet opdagen met de teksten, dan krijg je ditquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:58 schreef Diaan73 het volgende:
Speciaal voor mij instrumentaal? Toch?
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh dan kan Diaan toch niet play-backen
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh dan kan Diaan toch niet play-backen
Sorry, ik was nog een gebakje aan het eten...quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je kwam net niet opdagen met de teksten, dan krijg je dit
just me! Je gebakje!quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry, ik was nog een gebakje aan het eten...
Dat doe je goedquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry, ik was nog een gebakje aan het eten...
Nou ik gun het Diaan dan welquote:
Ik had er gisteren ook al eentje. Ik zag ze liggen en dacht... die heb ik lang niet gehad die neem ik mee. Ik ben de enige thuis die ze lust.quote:
Wat voor bijzondere gebakjes moeten dat zijn dan?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had er gisteren ook al eentje. Ik zag ze liggen en dacht... die heb ik lang niet gehad die neem ik mee. Ik ben de enige thuis die ze lust.
Niet heel bijzonder, het waren bananensoezen, maar al meer dan een jaar niet gehad.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat voor bijzondere gebakjes moeten dat zijn dan?
Bananensoezen zijn dan ook wel bijzonder lekker.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder, het waren bananensoezen, maar al meer dan een jaar niet gehad.
Niet over datum dan?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder, het waren bananensoezen, maar al meer dan een jaar niet gehad.
Dat mag je zelf verzinnen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik trek aan je huid?
Welke huid, denk ik dan... 🤔
quote:
En de koek van Diaan is op...quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
De boot is vol. Toe nou mensen...
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi, deze had ik ook willen aanvragen
Da's de vibrato van Demis.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
Slaat de plaat nu af en toe over of ligt dat aan mij?
Ik denk dat het aan onze WiFi ligt. Hij lag er net ook al even uit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's de vibrato van Demis.
Ik hoor geen hikjes...
Mijn KPN vloog er vanmiddag ook uit, heel irritantquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan onze WiFi ligt. Hij lag er net ook al even uit.
quote:
Die zachte G is van Melting, da's geen storing...quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan onze WiFi ligt. Hij lag er net ook al even uit.
Bij ons doet ie dat de laatste tijd vaak. Heel irritant en KPN doet er niet veel aan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn KPN vloog er vanmiddag ook uit, heel irritant
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zachte G is van Melting, da's geen storing...
Wat zouden ze moeten doen als half Nederland thuis werkt en alles zwaar belast wordt...quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij ons doet ie dat de laatste tijd vaak. Heel irritant en KPN doet er niet veel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |