Wel bijzonder, heeft één slechte wedstrijd gespeeld in Heerenveen en is meteen verdwenen. Persoonlijk zou ik zelf graag weer Haps op de backpositie zien.quote:
Ik vind het ook erg vreemd. Een van de beste Feyenoorders dit seizoen. In ieder geval van de laatste 10 wedstrijden. Een mindere pot en kan meteen banken.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wel bijzonder, heeft één slechte wedstrijd gespeeld in Heerenveen en is meteen verdwenen. Persoonlijk zou ik zelf graag weer Haps op de backpositie zien.
Is weer het bizarre aan Dickie, in plaats van een beetje rouleren (dus 75% van de wedstrijden Geertruida en af en toe Nieuwkoop om hen allebei scherp te houden) weken achter elkaar met Geert spelen tot aan een mindere pot omdat ie gewoon niet fit meer is, en hem dan weer weken lang vervangen door Nieuwkoop.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg vreemd. Een van de beste Feyenoorders dit seizoen. In ieder geval van de laatste 10 wedstrijden. Een mindere pot en kan meteen banken.
Neem aan dat het met fitheid oid te maken heeft anders vind ik het wel vreemd.
Ik vermoed dat we ze nodig gaan hebben.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:44 schreef Zipportal het volgende:
Pallet met bakstenen staat klaar. @:fetx
Hoeveel televisies heb je al versleten?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:47 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb mijn televisie en woonkamerraam dubbel verzekerd voor deze pot jongens
Uit het raam gegooid zeker?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:47 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb mijn televisie en woonkamerraam dubbel verzekerd voor deze pot jongens
Net zo vaak als dat Jorgensen grote kansen tot scoren niet heeft benut.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoeveel televisies heb je al versleten?
Dan hoop ik dat je een flinke spaarrekening hebt.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Net zo vaak als dat Jorgensen grote kansen tot scoren niet heeft benut.
Omdat Spajic niks beter is.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:52 schreef Kerftminister het volgende:
Waarom speelt die kansloze Bottekneus nog tegenwoordig?
Gewoon even Apeldoorn bellen, het zijn van een levenslange Feyenoorder maakt iedere claim terecht.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een flinke spaarrekening hebt.
Kan je TV niet ff pauzeren? KPN stream krijg ik synchroon door deze18s te pauzeren.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:56 schreef Erasmus het volgende:
Jammer dat Radio Rijnmond flink voorloopt op ESPN, het liefst staat het geluid van de tv uit en gonst er de commentaar, gejammer en gejuich van Jan-Dirk Stouten door mijn huis.
Ik snap nooit dat spelers hun eigen beperkingen niet kennen. Net als Malacia die met enige regelmaat van afstand gaat schieten.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:57 schreef Kerftminister het volgende:
Elke keer als die Botteghin met de bal gaat lopen gaat het fout.
Jan Dirk is al een paar jaar gestopt Hans.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:56 schreef Erasmus het volgende:
Jammer dat Radio Rijnmond flink voorloopt op ESPN, het liefst staat het geluid van de tv uit en gonst er de commentaar, gejammer en gejuich van Jan-Dirk Stouten door mijn huis.
Ja, denk dat Nieuwkoop het prima zou doen bij een subtopclubquote:Op zondag 28 februari 2021 17:01 schreef fetX het volgende:
Toch vind ik die Nieuwkoop nooit zo’n slechte back. Die Svensson gaat toch weg bij AZ? Misschien wat voor hen.
Daarom staat er ook “het liefst” Hansquote:Op zondag 28 februari 2021 17:02 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Jan Dirk is al een paar jaar gestopt Hans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |