Bij verdedigers valt een eventuele talent minder op dan bij een aanvaller of middenvelder naar mijn mening, maar het valt of staat inderdaad met de trainer op dat moment, dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn een hoop trainers die BMI, Clasie en Van Beek misschien wel nooit gebruikt hadden. Sommige jongens zijn helemaal geen geweldige talenten maar kunnen met betere spelers om zich heen toch uitgroeien tot een prima voetballer.
Eens. Pessimistische supporters zoals ik bij een prachtige club als de onze vind ik enorm schrijnend, maar na afgelopen seizoen en onze huidige financiele situatie op dit moment vind ik optimisme maar lastig om in te zien.quote:En met de juiste hype kunnen die ook nog eens voor veel geld verkocht worden. Zoals Guus Til voor 18 miljoen. Die mentaliteit is misschien wel het belangrijkste wat Slot moet meenemen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Bijlow zal wel spelen dus zondag.
Gewoon 5-3-2 spelen en dan lachen omdat AZ ook niks kan creëren zonder ruimte. Vervolgens hopen dat Berghuis of Sini hem er per ongeluk intrapt. 0-1 en verder geen aandacht meer aan bestedenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:43 schreef Gert het volgende:
Feyenoord gaat het in Alkmaar tegen AZ anders doen dan in de Kuip (AD)
Van Persie, De Vrij en Wijnaldum leverde ons bij elkaar minder op dan AZ kreeg voor Vincent Janssen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn een hoop trainers die BMI, Clasie en Van Beek misschien wel nooit gebruikt hadden. Sommige jongens zijn helemaal geen geweldige talenten maar kunnen met betere spelers om zich heen toch uitgroeien tot een prima voetballer.
En met de juiste hype kunnen die ook nog eens voor veel geld verkocht worden. Zoals Guus Til voor 18 miljoen. Die mentaliteit is misschien wel het belangrijkste wat Slot moet meenemen.
Ik kan me de tijd nog herinneren dat AZ voor spek en bonen tegen ons speelde. Ongeacht hoe slecht het draaide bij ons, we wonnen toch wel. Lang geleden was dat, nog voor het Stam tijdperk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon 5-3-2 spelen en dan lachen omdat AZ ook niks kan creëren zonder ruimte. Vervolgens hopen dat Berghuis of Sini hem er per ongeluk intrapt. 0-1 en verder geen aandacht meer aan besteden
We hebben ook niet meer in Alkmaar gespeeld sinds september 2018, dus ruim voor het tijdperk Stam.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan me de tijd nog herinneren dat AZ voor spek en bonen tegen ons speelde. Ongeacht hoe slecht het draaide bij ons, we wonnen toch wel. Lang geleden was dat, nog voor het Stam tijdperk.![]()
Nu hebben we alleen PSV nog over als gegarandeerde punten.
Dat is bizar lang geledenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben ook niet meer in Alkmaar gespeeld sinds september 2018, dus ruim voor het tijdperk Stam.
Dus onze statistieken daar zijn nog altijd goed.
Willem is het echt helemaal kwijt.quote:
Begrijpelijke opstelling. Hoop Toornstra in de punt naar achteren.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:26 schreef Zipportal het volgende:
Bijlow; Nieuwkoop, Botteghin, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Kökcü; Berghuis, Linssen, Sinisterra
Weer een keer 0-3 bij rust voor bij AZ, dat was een paar jaar wel een leuke vaste rubriekquote:Op zondag 28 februari 2021 11:49 schreef fetX het volgende:
Matchday.
Verwacht er niet bijster veel van vandaag, maar laat me graag verrassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |