Ze zouden gewoon alle sectoren tegemoet moeten komen. Niet elke sector heeft buiten opties (denk aan bioscopen), maar buiten sporten moet je gewoon motiveren. Terrasjes zie ik het probleem ook niet van.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ze steken een dikke vinger op naar sporters, dat zie je ook aan de leeftijdsdiscriminatie bij buitensporten.
3,5 miljoen mensen doen nu een stuk minder aan sport, daar vind ik wat van.
Dit zou wat mij betreft prioriteit moeten hebben boven de pedicure, hoe zeer ik die ook hun omzet gun.
Het is jullie brood, juist voor jullie is het open mogen van sportcentra belangrijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou ja, ook gewoon naar de sector natuurlijk. Ook wij zijn gewoon ondernemers, die verdienen evengoed perspectief.
Ook 1op1 mini abbotjes voor 4 weken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sommige sportscholen geven buiten groepsles dacht ik.
En toch denk ik dat sportscholen e.d. weer eerder mogen dan de horeca. Hoe hard ze ook (terecht) schreeuwen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:46 schreef Noek het volgende:
[..]
"We" schreeuwen niet zo hard, vind ik en dat vind ik wel terecht want het gaat om gezondheid. Alles lukraak open gooien, lijkt me ook niet heel handig.
1e golf zijn we gewoon een beetje vergeten. Ik vind wel dat we juist deel vd oplossing zijn en een verlengstuk van de volksgezondheid.
Denk gewoon dat we straks weer als laatste zijn. We worden echt nergens genoemd. Horeca, scholen, winkels, evenementen en kappers. Zij zijn wel een item.
maar je kan wel met bij wijze van 10 duo's buiten trainen onder leiding van 1 trainer die ieder duo "individueel" instrueert.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat mag alleen 1:1 op 1,5 meter, zeker niet in grote groepen.
Jammer ze leek van de goede kantquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:50 schreef popje het volgende:
Dat kamerlid met die grote voorgevel zegt nu dat de grafieken van het OMT met 2000-3000 IC opnames binnenkort als de avondklok weggaat niet geleid kan hebben tot versoepelingen, dus dat wat er nu gaat gebeuren onverantwoordelijk is...
Zucht
Dat kan wel, maar bijvoorbeeld bij de sportschool waar ik train wordt regelmatig gecontroleerd of alles conform de regels verloopt, als je zo de grenzen opzoekt, zal je teruggefloten worden. Maar goed, ik begrijp dat de sportschool nu niet anders kan en zelfs meer kosten maakt dan normaal. Blijf wel gewoon abbo betalen, dan zijn ze er nog als we in juno weer mogen..quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar je kan wel met bij wijze van 10 duo's buiten trainen onder leiding van 1 trainer die ieder duo "individueel" instrueert.
Mijn gym is aan het kijken wat er buiten mogelijk is. Ben benieuwd. Vorig jaar was het heerlijk buiten les geven, maar nu is het voor mij met vooral yoga en pilates nog een tikkie te koud.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar je kan wel met bij wijze van 10 duo's buiten trainen onder leiding van 1 trainer die ieder duo "individueel" instrueert.
Dat was niet het belangrijkste punt van haar kritiek, het ging haar met name om het feit dat het OMT meermaals gezegd heeft dat de routekaart niet andersom gelezen kan worden omdat de signaalwaardes daar niet voor gebruikt kunnen worden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:52 schreef Gretzl het volgende:
Wat een woordenbrij weer van Rutte over de niveaus op de routekaartTerechte kritiek van Van Kooten-Arissen dat het lachwekkend is dat er nu versoepeld gaat worden tegen de OMT-adviezen in.
ik betaal ook door, laatste keer gaven ze er PT's voor terug na opening, ga ervan uit dat ze dat weer doen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:53 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar bijvoorbeeld bij de sportschool waar ik train wordt regelmatig gecontroleerd of alles conform de regels verloopt, als je zo de grenzen opzoekt, zal je teruggefloten worden. Maar goed, ik begrijp dat de sportschool nu niet anders kan en zelfs meer kosten maakt dan normaal. Blijf wel gewoon abbo betalen, dan zijn ze er nog als we in juno weer mogen..
Je mag in een duo trainen. Zij houden 1,5 meter afstand. Het volgende duo moet op 3 meter afstand van dat duo staan. Groepslessen mogen niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee joh tot ze allemaal een sabbatical gehad hebben om bij te komenquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:55 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Dat was niet het belangrijkste punt van haar kritiek, het ging haar met name om het feit dat het OMT meermaals gezegd heeft dat de routekaart niet andersom gelezen kan worden omdat de signaalwaardes daar niet voor gebruikt kunnen worden.
Sowieso krijg ik het idee dat het OMT niet gaat adviseren tot versoepeling totdat de zorgmedewerkers met vakantie kunnen...
Klaar voor de cijfers? Ik denk 4200quote:
Het is nog maar februari. Met -10 stond ik er ook en deze week is echt een cadeautje.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:54 schreef josja het volgende:
[..]
Mijn gym is aan het kijken wat er buiten mogelijk is. Ben benieuwd. Vorig jaar was het heerlijk buiten les geven, maar nu is het voor mij met vooral yoga en pilates nog een tikkie te koud.
Dat bedoel ik ook, goede aanvulling. De demissionaire regering misbruikt nu de daling t.o.v. januari om versoepelingen in te voeren die epidemiologisch gezien hoogst ongewenst zijn. Je kunt er vergif op innemen dat de R binnen korte tijd weer ruim boven de 1 gaat zitten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:55 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Dat was niet het belangrijkste punt van haar kritiek, het ging haar met name om het feit dat het OMT meermaals gezegd heeft dat de routekaart niet andersom gelezen kan worden omdat de signaalwaardes daar niet voor gebruikt kunnen worden.
Sowieso krijg ik het idee dat het OMT niet gaat adviseren tot versoepeling totdat de zorgmedewerkers met vakantie kunnen...
Nee. Maar wel heel hevig religieus, aan beide zijden van de familie. Mijn man en ik zijn dat niet meer, tot hun groot verdriet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:33 schreef falling_away het volgende:
[..]
Jehovah's getuige toevallig? Die denken ook dat dit een teken van het einde is
Niet alleen de regeringspartijen hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:57 schreef Gretzl het volgende:
Demissionaire kabinet denkt helemaal niet aan de lange termijn, zie het feit dat ze het coronavirus nu als endemisch beschouwen. Enige wat nu telt voor de regeringspartijen is dat ze zoveel mogelijk stemmen binnenhalen bij de verkiezingen.
Gek he 3 weken voor de verkiezingenquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:57 schreef Gretzl het volgende:
Demissionaire kabinet denkt helemaal niet aan de lange termijn, zie het feit dat ze het coronavirus nu als endemisch beschouwen. Enige wat nu telt voor de regeringspartijen is dat ze zoveel mogelijk stemmen binnenhalen bij de verkiezingen.
Ja deze week was prima.. Met kou kun je nog iets bootcampachtigs/circuit gaan doen, maar ik zie mezelf (en mijn klanten) niet op een matje liggen stretchen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is nog maar februari. Met -10 stond ik er ook en deze week is echt een cadeautje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |