Laat je niet misleiden. Die man noemt zich predikant maar ik kan nergens uit z'n biografie halen dat hij ook echt een theologische opleiding heeft genoten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Ook gewoon lekker een dienstje laten draaien op zondag en samen bijeenkomsten organiseren en lekker samen kumbaya-en. Kutvolk.
Zal wel weer 1 Juno worden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:35 schreef falling_away het volgende:
Medio maart zit de horeca dan ook al 5 maanden op slot. Logisch dat ze beginnen te stuiteren, zodra ze open gaan zit ik op t terras.
Winkels in Klazienaveen gaan op 2 maart open.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:37 schreef Noek het volgende:
Gooien winkels ook gewoon hun tent open?
Dan weet ik zeker dat sportscholen straks helemaal achteraan eindigen, net als vorig jaar.
Juist omdat wij in de "health" branche zitten, zijn wij helemaal niet van het flikker maar open, lijkt het.
Lijkt mij heel raar. De meeste 60+ers communiceren niet eens via e-mail met hun huisarts, die krijgen gewoon een brief.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:39 schreef RipCity het volgende:
Weer een shitshow;
Die 63/64 jarigen krijgen dus geen brief met uitnodiging maar een e-mail van huisartsen. Daarin staat dat je een pincode nodig hebt maar die staat er dus niet in.
Naast feit dat mensen denken dat het misschien ook fake e-mail is. Dus iedereen massaal aan t bellen met huisarts deze week.
Blijkt dat de pincode je postcode is.
Top geregeld weer. En what about al die 60+‘ers die hun mail niet eens checken.
Is eigenlijk al bekend waarom? Tijdens de 1e golf meteen dicht, tijdens de 2e golf pas op het laatste en nu hoor je weer niks. Onderschatten ze het effect van sporten voor mensen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:37 schreef Noek het volgende:
Dan weet ik zeker dat sportscholen straks helemaal achteraan eindigen, net als vorig jaar.
Juist omdat wij in de "health" branche zitten, zijn wij helemaal niet van het flikker maar open, lijkt het.
Niet in Brabant blijkbaar. Is eigen ervaring van deze weekquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Lijkt mij heel raar. De meeste 60+ers communiceren niet eens via e-mail met hun huisarts, die krijgen gewoon een brief.
Ze steken een dikke vinger op naar sporters, dat zie je ook aan de leeftijdsdiscriminatie bij buitensporten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:42 schreef Questular het volgende:
[..]
Is eigenlijk al bekend waarom? Tijdens de 1e golf meteen dicht, tijdens de 2e golf pas op het laatste en nu hoor je weer niks. Onderschatten ze het effect van sporten voor mensen?
Op naar Klazienaveen!quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Winkels in Klazienaveen gaan op 2 maart open.
Lekker gecommuniceerd pik! Dat ze dat gisteren niet even lieten weten op de persconferentie..quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:39 schreef RipCity het volgende:
Weer een shitshow;
Die 63/64 jarigen krijgen dus geen brief met uitnodiging maar een e-mail van huisartsen. Daarin staat dat je een pincode nodig hebt maar die staat er dus niet in.
Naast feit dat mensen denken dat het misschien ook fake e-mail is. Dus iedereen massaal aan t bellen met huisarts deze week.
Blijkt dat de pincode je postcode is.
Top geregeld weer. En what about al die 60+‘ers die hun mail niet eens checken.
Mag je ook niet buiten sporten bij sportscholen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:37 schreef Noek het volgende:
Absoluut, als iets een mooi moment is om je bevolking gezonder te krijgen dan is dat nu wel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ze steken een dikke vinger op naar sporters, dat zie je ook aan de leeftijdsdiscriminatie bij buitensporten.
3,5 miljoen mensen doen nu een stuk minder aan sport, daar vind ik wat van.
Dit zou wat mij betreft prioriteit moeten hebben boven de pedicure, hoe zeer ik die ook hun omzet gun.
Sommige sportscholen geven buiten groepsles dacht ik.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:45 schreef falling_away het volgende:
[..]
Mag je ook niet buiten sporten bij sportscholen?
"We" schreeuwen niet zo hard, vind ik en dat vind ik wel terecht want het gaat om gezondheid. Alles lukraak open gooien, lijkt me ook niet heel handig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:42 schreef Questular het volgende:
[..]
Is eigenlijk al bekend waarom? Tijdens de 1e golf meteen dicht, tijdens de 2e golf pas op het laatste en nu hoor je weer niks. Onderschatten ze het effect van sporten voor mensen?
Nou ja, ook gewoon naar de sector natuurlijk. Ook wij zijn gewoon ondernemers, die verdienen evengoed perspectief.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ze steken een dikke vinger op naar sporters, dat zie je ook aan de leeftijdsdiscriminatie bij buitensporten.
Dit zou wat mij betreft prioriteit moeten hebben boven de pedicure, hoe zeer ik die ook hun omzet gun.
Ik zag vorig jaar dat sommige sportscholen op de parkeerplaats onder een open tent ook gewichten en loopbanden etc hadden opgezet. Weet niet wat daar nu de status van is nu het wederom lekkerder weer is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sommige sportscholen geven buiten groepsles dacht ik.
Dat mag alleen 1:1 op 1,5 meter, zeker niet in grote groepen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sommige sportscholen geven buiten groepsles dacht ik.
Alleen tot 27 jaar.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:45 schreef falling_away het volgende:
[..]
Onder strikte voorwaarden wel. Nu heb ik die ruimte wel hoor maar dat gaat voor heel veel ondernemingen niet op.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:45 schreef falling_away het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik natuurlijk ook de sector, sorry als dat niet duidelijk was.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou ja, ook gewoon naar de sector natuurlijk. Ook wij zijn gewoon ondernemers, die verdienen evengoed perspectief.
Klopt, ik kickboks normaal twee keer per week. Nu dus niet meer, en ben dan ook zeker 5 kilo aangekomenquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |