abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 24 mei 2021 @ 12:28:20 #201
18653 crew  D.
pi_199595128
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 12:23 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Beste mede Bitcoin eigenaren, ik heb een vraag als ik met electrum een wallet aanmaak, kan ik deze dan ook op andere computers openen, dan de gene waar ik hem op heb aangemaakt?
Als je 'm daarop ook installeert :Y
  Moderator maandag 24 mei 2021 @ 12:35:58 #202
18653 crew  D.
pi_199595234
Je kunt 'm na installatie er ook weer vanaf gooien, hij staat immers op de blockchain.
Zolang je je seed (toegangscode) maar goed bewaard ;)
  maandag 24 mei 2021 @ 17:44:54 #203
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_199600034
Klopt het dat je via Kraken alleen via buitenlandse banken geld kan storten en niet met Ideal bv?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 25 mei 2021 @ 08:17:50 #204
366734 dimmak
bitcoin
pi_199607465
quote:
7s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Klopt het dat je via Kraken alleen via buitenlandse banken geld kan storten en niet met Ideal bv?
Volgens mij kun bij Kraken alleen met een SEPA overboeking geld storten.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 11:39:23 #205
366734 dimmak
bitcoin
pi_199609516
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 11:46 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb net een Binance account aangemaakt. Kost het verificatieproces inderdaad 10 dagen zoals ze aangeven? Of mis ik iets en kan het veel sneller?
Dat kan wel een paar dagen duren ja. Vaak zijn ze sneller dan 10 dagen.

quote:
7s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben ook begonnen. Electrum geïnstalleerd en ingeschreven op bitonic. Maar mijn eerste transactie lukte niet omdat het adres (wallet) niet geverifieerd is. Moet ik nu wachten of opnieuw proberen?
Als je klaar bent met verifiëren storten ze het daarna naar je wallet.
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 12:23 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Beste mede Bitcoin eigenaren, ik heb een vraag als ik met electrum een wallet aanmaak, kan ik deze dan ook op andere computers openen, dan de gene waar ik hem op heb aangemaakt?
Dat kan, dmv van je seed phrase. Ik raad het echter af om die seed phrase willekeurig op apparaten in te voeren. Het liefst zelfs nog alleen op een USB stick met bijv. Linux distro Tails die je nergens anders voor gebruikt. Dat is niet erg n00b vriendelijk. Maar als je je PC schoon houdt van virussen en andere troep zou ik het daar lekker bij laten.
Uitvinder van de biersmiley.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 16:16:05 #206
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_199756861
Zijn er momenteel cryptomunten die momenteel erg schommelen? Met mijn saldo gebeurt niet veel. -O-
  zondag 6 juni 2021 @ 20:43:43 #207
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199775010
't Doet allemaal niet zoveel heb ik het idee (Theta gaat wel lekker op zich).
Na het diversifyen is mijn plan toch om te HODL-en.
Maar nu ben ik een beetje aan 'locked staking' aan het doen, beter dat je coins iets doen dan niks.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 16 juli 2021 @ 12:07:26 #208
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_200391719
Leer op Coinbase over crypto en verdien met quizjes gratis coins. Net zelf gedaan. :D



De antwoorden vind je terug in de videos/omschrijving van de videos in deze playlist op YouTube:
https://www.youtube.com/p(...)Z01IXc7hq5_8b92ovhDW
(Als je nog geen CB account hebt en eventueel $10 bonus wilt (bij top-up van $100), hit me up, maar anders: enjoy your free coins :Y) )
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 16 augustus 2021 @ 13:31:42 #209
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_200935899
Ik heb iets stoms gedaan.

Toen ik net begonnen was met crypto heb ik Chainlink gekocht op Binance.
Ik heb dit naar mijn trustwallet gestuurd als BEP20.

Een tijdje geleden wilde ik dit sturen naar mijn Chainlink ERC20 trustwallet adres. Maar dit is natuurlijk nooit aangekomen. Ben ik dit nu kwijt?

Ik heb een adres waar het naar toe is gestuurd maar geen flauw idee hoe ik dit adres kan vinden of waar ik het bedrag kan vinden.

Iemand hier ervaring mee?

Ik beschouw deze fout inmiddels als leergeld, maar misschien dat deze fout toch nog te herstellen is?

Al vast bedankt.
  FOK!fotograaf maandag 16 augustus 2021 @ 13:43:40 #210
364681 over_hedge
pi_200936065
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 12:07 schreef shiz het volgende:
Leer op Coinbase over crypto en verdien met quizjes gratis coins. Net zelf gedaan. :D

[ afbeelding ]

De antwoorden vind je terug in de videos/omschrijving van de videos in deze playlist op YouTube:
https://www.youtube.com/p(...)Z01IXc7hq5_8b92ovhDW
(Als je nog geen CB account hebt en eventueel $10 bonus wilt (bij top-up van $100), hit me up, maar anders: enjoy your free coins :Y) )
Ja mooi systeem is dat. Je krijgt in totaal iets van 40 euro gratis. En het mooie is dat je de videos niet eens hoeft te kijken.. Je kan de antwoorden zovaak fout doen als je wilt. Dus je begint gewoon bij A en als het fout is probeer je B etc :P

En je kan het allemaal gratis converten naar Btc als je wilt

ps: vragen om je referral link te gebruiken is niet helemaal de bedoeling hier ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door over_hedge op 16-08-2021 13:51:02 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_200936243
quote:
11s.gif Op maandag 16 augustus 2021 13:31 schreef begaaierd het volgende:
Een tijdje geleden wilde ik dit sturen naar mijn Chainlink ERC20 trustwallet adres. Maar dit is natuurlijk nooit aangekomen. Ben ik dit nu kwijt?
Als het desbetreffende ERC20 adres niet van jou is en ze staan niet meer in je wallet ben je ze kwijt inderdaad. Hopelijk was het niet een al te groot bedrag.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 16 augustus 2021 @ 15:13:31 #212
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_200937435
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 13:59 schreef dimmak het volgende:

[..]
Als het desbetreffende ERC20 adres niet van jou is en ze staan niet meer in je wallet ben je ze kwijt inderdaad. Hopelijk was het niet een al te groot bedrag.
Ben bang dat het geen adres van mezelf is nee.

Gelukkig gaat het maar om een klein bedrag , 100¤ (nu wel in waarde toegenomen).
Het is me ook niet echht om het geld te doen maar meer om de gedachtegang achter deze zending. Inmiddels ben ik er namelijk ook achter gekomen dat het adres uit de transactie ook niet overeenkomt met het ERC20 adres uit mijn Wallet.

Maar goed, had de hoop ook niet echt meer dat dit geld nog terug in mijn Wallet zou komen
pi_200937455
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:13 schreef begaaierd het volgende:

[..]
Ben bang dat het geen adres van mezelf is nee.

Gelukkig gaat het maar om een klein bedrag , 100¤ (nu wel in waarde toegenomen).
Het is me ook niet echht om het geld te doen maar meer om de gedachtegang achter deze zending. Inmiddels ben ik er namelijk ook achter gekomen dat het adres uit de transactie ook niet overeenkomt met het ERC20 adres uit mijn Wallet.

Maar goed, had de hoop ook niet echt meer dat dit geld nog terug in mijn Wallet zou komen
Je zou verwachten dat je wallet het onderscheid wel zou kunnen maken tussen BEP en ERC. Niet erg klantvriendelijk eigenlijk..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_200941735
quote:
11s.gif Op maandag 16 augustus 2021 13:31 schreef begaaierd het volgende:
Ik heb iets stoms gedaan.

Toen ik net begonnen was met crypto heb ik Chainlink gekocht op Binance.
Ik heb dit naar mijn trustwallet gestuurd als BEP20.

Een tijdje geleden wilde ik dit sturen naar mijn Chainlink ERC20 trustwallet adres. Maar dit is natuurlijk nooit aangekomen. Ben ik dit nu kwijt?

Ik heb een adres waar het naar toe is gestuurd maar geen flauw idee hoe ik dit adres kan vinden of waar ik het bedrag kan vinden.

Iemand hier ervaring mee?

Ik beschouw deze fout inmiddels als leergeld, maar misschien dat deze fout toch nog te herstellen is?

Al vast bedankt.
Is je BEP20 trust wallet adres niet precies hetzelfde adres als je ERC20 adres? Bij Metamask is dat namelijk wel zo.
pi_200941989
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:02 schreef MaximumRush het volgende:
ERC20 a
Inderdaad. Als je de private key/seed van je ERC20 adres hebt, kan je met deze key precies hetzelfde adres openen/importeren op Binance Smart Chain (BEP20). Misschien dat daar dan je coins in staan?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:01:49 #216
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_200947616
Interessant topic, ook ik be ingestapt. Heb voor een X bedrag ETH, Ada en Ripple gekocht. Loopt nog geen vaart. Was wel een gedoe met Litebite en Coinomi maar alles draait nu, nu nog maar wachten tot de koers wat harder stijgt. Als ik de verhalen mag geloven kan je wel lekker verdienen ( maar ook loeihard verliezen natuurlijk) blijft een risicootje.
Aan het typen...
pi_200949440
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 09:01 schreef Ynnad_Er het volgende:
Interessant topic, ook ik be ingestapt. Heb voor een X bedrag ETH, Ada en Ripple gekocht. Loopt nog geen vaart. Was wel een gedoe met Litebite en Coinomi maar alles draait nu, nu nog maar wachten tot de koers wat harder stijgt. Als ik de verhalen mag geloven kan je wel lekker verdienen ( maar ook loeihard verliezen natuurlijk) blijft een risicootje.
Je timing is niet heel sterk. Wat je eigenlijk moet doen is de komende periode elke keer een beetje bijkopen. Zo zal je een gemiddelde inkoopprijs krijgen. Ook kan ik je aanraden je in te lezen over wat deze coins doen, waar ze voor staan. Dat maakt je weerbaar op momenten dat het allemaal in elkaar lijkt te donderen
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:34:02 #218
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_200949622
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:21 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Je timing is niet heel sterk. Wat je eigenlijk moet doen is de komende periode elke keer een beetje bijkopen. Zo zal je een gemiddelde inkoopprijs krijgen. Ook kan ik je aanraden je in te lezen over wat deze coins doen, waar ze voor staan. Dat maakt je weerbaar op momenten dat het allemaal in elkaar lijkt te donderen
Dank je wel voor de tip ! Ik heb al wel her en der informatie gevonden, maar nog beter kennis vergaren zal geen kwaad kunnen. Ik ben juist ingestapt omdat mijn broer en een goede vriend het aanraadden. Zij hadden juist kort geleden ( 2 a 3 weken ) lekker verdiend en zagen een stijgende lijn. En om die reden ben ik overstag gegaan.

Hier check ik de koersen.
Aan het typen...
pi_200949716
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:34 schreef Ynnad_Er het volgende:

[..]
Dank je wel voor de tip ! Ik heb al wel her en der informatie gevonden, maar nog beter kennis vergaren zal geen kwaad kunnen. Ik ben juist ingestapt omdat mijn broer en een goede vriend het aanraadden. Zij hadden juist kort geleden ( 2 a 3 weken ) lekker verdiend en zagen een stijgende lijn. En om die reden ben ik overstag gegaan.
Het is het standaard verhaal van hoe mensen in deze wereld terecht komen. "x vertelde dat het een goede investering was. En dat bleek ook wel omdat de munt veel omhoog ging". Dus ben ik ook mee gaan doen.

Meestal loopt dit niet goed af om verschillende oorzaken:

1. Vaak ben je te laat als je instapt nadat een munt veel omhoog is gegaan. ADA, XRP, ETH zijn al enorm gestegen. Het kan altijd hoger, maar er komen ook momenten dat je waarschijnlijk in de min gaat staan.
2. Wat doen je als het in elkaar dondert? Je hebt geen idee wat je hebt gekocht. Puur op basis van wat je broer heeft aangeraden. Als het in elkaar dondert zal je geneigd zijn snel te verkopen waardoor je geld gaat verliezen.

Je kan je hier een beetje tegen beschermen zoals ik aangaf door over een langere periode elke keer een beetje bij te kopen waardoor je een gemiddelde inkoopprijs krijgt. Maar nog belangrijker, ga je inlezen in wat deze projecten zijn en wat ze doen. JIJ met overtuigd zijn van hun bestaansrecht, anders ga je in dit spelletje geen winst maken
  zondag 5 september 2021 @ 10:14:57 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201222090
Iemand die mij wil adviseren?

Ik heb wat crypto bij binance staan, maar wil het daar eigenlijk weg hebben, want irritant dat ik er niet makkelijk over kan beschikken zeg maar. Gaat om kruimels hoor, maar toch...

Maar dan... ik heb een litebit account, daar ben ik juist ooit vandaan naar binance gegaan, net voor binance de boel op slot donderde. Nu lijkt me terug naar litebit het simpelst, maar dat kan alleen via het ERC20 netwerk en daar staat bij Binance ook nog steeds congested.

Vond wel deze:

quote:
Binance Resumes ETH and ERC-20 Tokens Deposits and Withdrawals
Binance
2021-08-05 17:21
Fellow Binancians,
Ethereum London Hard Fork has been completed. No new token has been created. Binance has resumed ETH and ERC-20 tokens deposits and withdrawals.
Please note:


[*]ETH and ERC-20 tokens deposits will require 12 Ethereum block confirmations before being credited to user accounts.


• A withdrawal restriction on the equivalent value of ETH and ERC-20 tokens (valued in USD) will be imposed on accounts with pending ETH and ERC-20 tokens deposits, and will be lifted when 12 Ethereum block confirmations are reached.

• Binance will adjust block confirmation requirements based on the Ethereum network stability.

For further information, please refer to the following:
Notice Regarding the Upcoming Ethereum London Hard Fork
Risk warning: Cryptocurrency trading is subject to high market risk. Please make your trades cautiously. Binance will make best efforts to choose high-quality coins, but will not be responsible for your trading losses.

Thanks for your support!
Binance Team
2021-08-05
Maar ik snap met name het dikgedrukte gedeelte niet.

Nu twijfel ik over een Bitvavo account openen en de boel daarheen storten.

Jullie mening?
Het gaat om een paar honderd euro, niks schokkends verder.
***
pi_201222710
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 10:14 schreef BE het volgende:
Iemand die mij wil adviseren?

Ik heb wat crypto bij binance staan, maar wil het daar eigenlijk weg hebben, want irritant dat ik er niet makkelijk over kan beschikken zeg maar. Gaat om kruimels hoor, maar toch...

Maar dan... ik heb een litebit account, daar ben ik juist ooit vandaan naar binance gegaan, net voor binance de boel op slot donderde. Nu lijkt me terug naar litebit het simpelst, maar dat kan alleen via het ERC20 netwerk en daar staat bij Binance ook nog steeds congested.

Vond wel deze:
[..]
Maar ik snap met name het dikgedrukte gedeelte niet.

Nu twijfel ik over een Bitvavo account openen en de boel daarheen storten.

Jullie mening?
Het gaat om een paar honderd euro, niks schokkends verder.
Het dikgedrukte deel gaat over het storten van ETH en ERC-20 tokens. Pas na 12 bevestigingen op de blockchain zijn ze beschikbaar. Maakt dus verder niet uit voor jou.

Maar hoezo kun je er niet makkelijk bij op Binance?

Als het gaat om een paar 100 euro gaan de fees ook al snel in de kosten lopen relatief gezien. Ik zou het lekker laten staan.
Uitvinder van de biersmiley.
  zondag 5 september 2021 @ 13:31:21 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201224860
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 10:47 schreef dimmak het volgende:

[..]
Het dikgedrukte deel gaat over het storten van ETH en ERC-20 tokens. Pas na 12 bevestigingen op de blockchain zijn ze beschikbaar. Maakt dus verder niet uit voor jou.

Maar hoezo kun je er niet makkelijk bij op Binance?

Als het gaat om een paar 100 euro gaan de fees ook al snel in de kosten lopen relatief gezien. Ik zou het lekker laten staan.
Ik kan het niet uit laten keren toch, mocht ik op enig moment zeggen 'ik trek het er uit'?

En ik heb ook wel een heel klein beetje ETH dus, daar zou het dan wel voor gelden, maar goed, aan de andere kant wilde ik het eigenlijk toch tot in eeuwigheid laten staan, dus mss maar voorlopig even laten gaan zoals het is... Het loopt niet weg, als het goed is.

Tx iig.
***
pi_201231059
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 13:31 schreef BE het volgende:

[..]
Ik kan het niet uit laten keren toch, mocht ik op enig moment zeggen 'ik trek het er uit'?

En ik heb ook wel een heel klein beetje ETH dus, daar zou het dan wel voor gelden, maar goed, aan de andere kant wilde ik het eigenlijk toch tot in eeuwigheid laten staan, dus mss maar voorlopig even laten gaan zoals het is... Het loopt niet weg, als het goed is.

Tx iig.
Wil je er snel uit: zet het om naar LTC/XRTP/etc en in één keer over naar een NL exchange en laat je uit betalen.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator zondag 5 september 2021 @ 20:03:45 #224
18653 crew  D.
pi_201231740
Of je vraagt een gratis Binance VISA card aan

Kun je er mee betalen, of het pinnen :Y
  zondag 5 september 2021 @ 22:12:15 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201234012
Nou ja, eigenlijk wacht ik natuurlijk tot het tienduizenden euro's waard is O-), dus ik was niet van plan te verkopen ofzo.
Maar het voelt gewoon kut dat ik er niet zo makkelijk bij kan als ik dat zou willen.

(Gaat om ong 150 ADA en een heel klein plukje ETH.)
***
  zondag 5 september 2021 @ 23:02:39 #226
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_201234640
Ik heb net nog wat van Binance uit laten betalen op m'n Visa. Prima.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_201342269
Hoi, ik loop al een tijdje met een (noob) vraag, en ben benieuwd of iemand dit kan beantwoorden.

De meeste mensen stoppen geld in cryptovaluta omdat ze er geld mee willen verdienen / rendement mee willen maken.

Toen in december 2017 de eerste grote opleving kwam, hoorde je mensen eigenlijk alleen nog maar over bitcoin, Ethereum, Ripple. Daarna kwamen er nog enorm veel nieuwe valuta / projecten bij. Sommigen meme, sommigen voor pump/dump doeleinden, sommigen met een goed en long-term team erachter, sommigen verdwenen weer net zo snel als ze kwamen.

Hoe dan ook : ik denk wel eens : wil je met een ca. top 10 crypto currency nog rendement maken, moet er wel héél veel geld in de markt komen. En dat geld dat er al in komt, word ook nog eens verdeeld over veel meer munten. In 2017 ging vrijwel iedereen in Ethereum, BTC etcetera. Nu zijn er nog veel meer keuzes met Solana, Avalanche etc.

Dus zul je ook niet meer zo snel hebben dat een munt als BTC nog flink in de plus komt, toch?
pi_201342403
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:46 schreef Autoscooter het volgende:
Hoi, ik loop al een tijdje met een (noob) vraag, en ben benieuwd of iemand dit kan beantwoorden.

De meeste mensen stoppen geld in cryptovaluta omdat ze er geld mee willen verdienen / rendement mee willen maken.

Toen in december 2017 de eerste grote opleving kwam, hoorde je mensen eigenlijk alleen nog maar over bitcoin, Ethereum, Ripple. Daarna kwamen er nog enorm veel nieuwe valuta / projecten bij. Sommigen meme, sommigen voor pump/dump doeleinden, sommigen met een goed en long-term team erachter, sommigen verdwenen weer net zo snel als ze kwamen.

Hoe dan ook : ik denk wel eens : wil je met een ca. top 10 crypto currency nog rendement maken, moet er wel héél veel geld in de markt komen. En dat geld dat er al in komt, word ook nog eens verdeeld over veel meer munten. In 2017 ging vrijwel iedereen in Ethereum, BTC etcetera. Nu zijn er nog veel meer keuzes met Solana, Avalanche etc.

Dus zul je ook niet meer zo snel hebben dat een munt als BTC nog flink in de plus komt, toch?
Het ligt eraan voor hoe lang je wil investeren en hoe geduldig je bent.

Kijk naar de coins die eind 2013 en 2017 hot waren en kijk naar de top-100 van nu, en je ontdekt dat er veel coins nu totaal niet meer meespelen.

Maar bitcoin, dat er al was in 2009, voert anno 2021 nog steeds de lijst aan en heeft dit jaar een record gehaald.

Ik zet in op bitcoin, zeker voor de lange termijn.

Voor de "gokjes" op andere coins zal je onderzoek moeten doen, zodat het iig niet 100% gokken is.
En iedereen heeft hier heeft wel een paar favorieten (waarvan een groot deel er over 4 jaar wss niet meer zijn of geen rol meer spelen).
pi_201342468
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:46 schreef Autoscooter het volgende:
Hoi, ik loop al een tijdje met een (noob) vraag, en ben benieuwd of iemand dit kan beantwoorden.

De meeste mensen stoppen geld in cryptovaluta omdat ze er geld mee willen verdienen / rendement mee willen maken.

Toen in december 2017 de eerste grote opleving kwam, hoorde je mensen eigenlijk alleen nog maar over bitcoin, Ethereum, Ripple. Daarna kwamen er nog enorm veel nieuwe valuta / projecten bij. Sommigen meme, sommigen voor pump/dump doeleinden, sommigen met een goed en long-term team erachter, sommigen verdwenen weer net zo snel als ze kwamen.

Hoe dan ook : ik denk wel eens : wil je met een ca. top 10 crypto currency nog rendement maken, moet er wel héél veel geld in de markt komen. En dat geld dat er al in komt, word ook nog eens verdeeld over veel meer munten. In 2017 ging vrijwel iedereen in Ethereum, BTC etcetera. Nu zijn er nog veel meer keuzes met Solana, Avalanche etc.

Dus zul je ook niet meer zo snel hebben dat een munt als BTC nog flink in de plus komt, toch?
De fout die je maakt is dat je 2017 de eerste grote opleving noemt, terwijl dat niet zo is. En ook bij iedere opleving had je mensen die beweerden dat bitcoin aan z'n top zat.
Het kan zo zijn dat we nu aan de top zitten. Je weet het niet, het blijft koffiedik kijken.

Ik denk dat we er nog lang niet zitten, en samen met mij miljoenen andere holders die in bitcoin hebben geïnvesteerd.
pi_201354704
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:58 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
De fout die je maakt is dat je 2017 de eerste grote opleving noemt, terwijl dat niet zo is. En ook bij iedere opleving had je mensen die beweerden dat bitcoin aan z'n top zat.
Het kan zo zijn dat we nu aan de top zitten. Je weet het niet, het blijft koffiedik kijken.

Ik denk dat we er nog lang niet zitten, en samen met mij miljoenen andere holders die in bitcoin hebben geïnvesteerd.
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het ligt eraan voor hoe lang je wil investeren en hoe geduldig je bent.

Kijk naar de coins die eind 2013 en 2017 hot waren en kijk naar de top-100 van nu, en je ontdekt dat er veel coins nu totaal niet meer meespelen.

Maar bitcoin, dat er al was in 2009, voert anno 2021 nog steeds de lijst aan en heeft dit jaar een record gehaald.

Ik zet in op bitcoin, zeker voor de lange termijn.

Voor de "gokjes" op andere coins zal je onderzoek moeten doen, zodat het iig niet 100% gokken is.
En iedereen heeft hier heeft wel een paar favorieten (waarvan een groot deel er over 4 jaar wss niet meer zijn of geen rol meer spelen).
Dank voor jullie antwoord, verhelderend.

Ik heb nog een vraag die uit jullie antwoord voortvloeit : wat voor exit-strategie hanteren jullie dan?

Het lijkt soms alsof cryptobeleggers in de veronderstelling leven dat een munt tot in de eeuwigheid zal doorstijgen. Hoewel ik zeker in de toepassing van blockchain en daarop draaiende projecten geloof, lijkt het me sterk dat cryptovaluta altijd noemenswaardig in waarde zullen blijven stijgen.

Althans ; naar mate de markt volwassener wordt, zal als het goed is de schommeling afnemen en ergens vermoed ik dan dat zodra de rendementen op de gemiddelde crypto-investering vergelijkbaar worden met laten we zeggen een gemiddeld ETF Fonds (ca. 5-10% op jaarbasis), dat je dan als investeerder toch liever je vermogen in aandelen hebt zitten dan in crypto.

Immers één aankondiging van de SEC of een andere toezichthouder dat er een verbod komt, en de hele boel stort ineen.
  Moderator dinsdag 14 september 2021 @ 15:53:20 #231
18653 crew  D.
pi_201354877
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 15:41 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
[..]
Dank voor jullie antwoord, verhelderend.

Ik heb nog een vraag die uit jullie antwoord voortvloeit : wat voor exit-strategie hanteren jullie dan?
Die verschilt per persoon. Iedereen moet voor zichzelf uitmaken welke doelen hij/zij heeft.
quote:
Het lijkt soms alsof cryptobeleggers in de veronderstelling leven dat een munt tot in de eeuwigheid zal doorstijgen.
Dan heb je een verkeerde indruk gekregen. 99% van de mensen hier heeft die veronderstelling niet :N
Wel dat op de lange termijn de prijzen van de echt goede coins/tokens omhoog gaat :Y
quote:
Hoewel ik zeker in de toepassing van blockchain en daarop draaiende projecten geloof, lijkt het me sterk dat cryptovaluta altijd noemenswaardig in waarde zullen blijven stijgen.
Nou, precies dat dus :Y
quote:
Althans ; naar mate de markt volwassener wordt, zal als het goed is de schommeling afnemen en ergens vermoed ik dan dat zodra de rendementen op de gemiddelde crypto-investering vergelijkbaar worden met laten we zeggen een gemiddeld ETF Fonds (ca. 5-10% op jaarbasis), dat je dan als investeerder toch liever je vermogen in aandelen hebt zitten dan in crypto.
Da's een aanname, de tijd zal het uitwijzen :Y
quote:
Immers één aankondiging van de SEC of een andere toezichthouder dat er een verbod komt, en de hele boel stort ineen.
Vaak wel, maar da's meestal korte termijn :Y
pi_201492987
Noobvraagje: ik had nog een kleine hoeveelheid coins op Binance staan. Deze heb ik nou gewisseld voor euro en wil het laten uitbetalen zodat ik er ook ¤ voor terug krijg op mijn rekening. Weet iemand hoe dat moet? Bij withdrawel kan ik alleen via VISA card of Advcash kiezen. Dat heb ik beiden niet...
UNOX
  Moderator vrijdag 24 september 2021 @ 07:07:08 #233
18653 crew  D.
pi_201493246
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 03:26 schreef knakworst3d het volgende:
Noobvraagje: ik had nog een kleine hoeveelheid coins op Binance staan. Deze heb ik nou gewisseld voor euro en wil het laten uitbetalen zodat ik er ook ¤ voor terug krijg op mijn rekening. Weet iemand hoe dat moet? Bij withdrawel kan ik alleen via VISA card of Advcash kiezen. Dat heb ik beiden niet...
Binance biedt (tijdelijk) die mogelijkheid niet. Enige optie is coins sturen naar een exchange die dat nog wel doet.
  Moderator vrijdag 24 september 2021 @ 07:19:30 #234
18653 crew  D.
pi_201493303
Iets omslachtiger; vraag een gratis Binance VISA debet card aan, zet de euro’s daarop, dan kun je het pinnen, en eventueel zelf op de bank storten.
pi_201498655
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 07:19 schreef D. het volgende:
Iets omslachtiger; vraag een gratis Binance VISA debet card aan, zet de euro’s daarop, dan kun je het pinnen, en eventueel zelf op de bank storten.
Dat is de enigste manier .
Vraag is alleen of je die nog krijgt.
Ging via Engeland namelijk.
pi_201499125
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 03:26 schreef knakworst3d het volgende:
Noobvraagje: ik had nog een kleine hoeveelheid coins op Binance staan. Deze heb ik nou gewisseld voor euro en wil het laten uitbetalen zodat ik er ook ¤ voor terug krijg op mijn rekening. Weet iemand hoe dat moet? Bij withdrawel kan ik alleen via VISA card of Advcash kiezen. Dat heb ik beiden niet...
Een goedkope shitcoin kopen en het overzetten naar kraken of Coinbase. Exchanges die wel gewoon normaal uit kunnen betalen..
  Moderator vrijdag 24 september 2021 @ 17:29:34 #237
18653 crew  D.
pi_201500460
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:23 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Dat is de enigste manier .
Vraag is alleen of je die nog krijgt.
Ging via Engeland namelijk.
Volgens mij is de band tussen Binance en VISA nog als vanouds, dus zie niet in waarom niet :N
pi_201507831
weet iemand op welk platform de Cardano Summit te bewonderen is?
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  Moderator zaterdag 25 september 2021 @ 09:56:14 #239
18653 crew  D.
pi_201507977
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:46 schreef bruinwerker het volgende:
weet iemand op welk platform de Cardano Summit te bewonderen is?
https://summit.cardano.org/
pi_201510440
Zit te denken om eth om te gaan zetten naar eth2.0 .
Je krijg dat 5% rente maar je eth staat wel vast tot 2023 .
De rente is 5% apr +/-
Dit geeft coinbase als vergoeding .
Het gaat om 0.3eth aan waarde.
Zal dus in een jaar 0.015 eth krijgen .
Eth heb ik gekocht rond de 2400dollar .
Eth is een longhold voor me zelf en het geld heb ik niet nodig .

Wat vinden de anderen er van .
Graag jullie mening er over.
pi_201510982
Net wat je wil... wil je nergens naar omkijken, dan sure.
Wil je wat actiever blijven zou ik wat diversifien. Bitpanda heeft op basis van VanEck's MVIS analyses verschillende Crypto Index Funds als het ware >>

Zoiets zou ik dan doen, daarvan wat coins kiezen die je begrijpt en tof vindt, in eigen hand dan op Binance, gecombineerd met Locked Staking. 'Don't put all your eggs in one basket', beetje variatie en met locked stacking genereer je veel meer % APY.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_201513280
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:22 schreef shiz het volgende:
Net wat je wil... wil je nergens naar omkijken, dan sure.
Wil je wat actiever blijven zou ik wat diversifien. Bitpanda heeft op basis van VanEck's MVIS analyses verschillende Crypto Index Funds als het ware >>
[ afbeelding ]
Zoiets zou ik dan doen, daarvan wat coins kiezen die je begrijpt en tof vindt, in eigen hand dan op Binance, gecombineerd met Locked Staking. 'Don't put all your eggs in one basket', beetje variatie en met locked stacking genereer je veel meer % APY.
Ja dat heb ik
Doe ik met btc , vet , btt en bnb .
Dat staat bij binance

Bij coinbase zijn er niet echt optie .
Ze hebben maar 4 type coins waar ze renten op geven en zijn in mijn ogen niet waard .

Bitvavo
Staat Ada en btc maar daar krijg je elke week rente uit gekeerd .
Op Ada heb ik 0.25 Ada per maand als rente.
Maar goed daar ben ik pas mee begonnen.
Misschien Ada op coinbase verkopen als het weer 3 dollar is.
Dan geld uit keren en overzetten naar bitvavo en daar meer Ada kopen bij een dip.
Eens kijken hoe en wat het beste is.

Zit ik nog met eth .
Probleem is wanneer komt het weer vrij ?
2023/24 of langer ?

Kan natuurlijk 50/50% .
50% in staking gooien en de anderen mee handelen als het lekker op loopt.

Keuze zo veel keuzes
pi_201518634
Daarom doe ik Locked Staking op Binance. Dan zit je er maar voor 15-90 dagen aan vast. En zelfs dan zit je er niet echt aan vast. Dat is 1x in 2 weken er ff naar omkijken. Zoals in mijn comment 'Zoiets zou ik dan doen', maar zoals je al zegt: de keuze is reuze. :P :+ Maar een bepaalde strategie zal je toch het meest moeten liggen/aantrekken?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_201518638
Ik wil beginnen met crypto. Nu kreeg ik van een vriend de tip voor Binance. Nu had ik zelf het idee om euro’s daar in te zetten en op het moment dat het mij zint wat euro’s om te zetten naar een crypto.

Ik kan alleen met geen mogelijkheid een manier vinden om er euro’s op te zetten.

IDeal is er niet meer. MasterCard wil hij niet hebben. En P2P is niet wat ik zoek omdat ik euro’s voor nu wil plaatsen en niet al meteen crypto wil kopen.

Heeft iemand nog een idee voor mij?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201518677
Ik heb eigenlijk nooit EUR gestort op Binance, dus dat kan zomaar zo zijn.
Wat je in ieder geval wel altijd kunt doen is iets, maakt eigenlijk niet uit wat, aan crypto kopen. Dat is dan bepaalde EUR waard. Daarna kun je die crypto op Binance omzetten in/verkopen voor EUR (z.g.a.zelfde bedrag e.g. BNB/EUR pairing).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_201518817
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 22:02 schreef shiz het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit EUR gestort op Binance, dus dat kan zomaar zo zijn.
Wat je in ieder geval wel altijd kunt doen is iets, maakt eigenlijk niet uit wat, aan crypto kopen. Dat is dan bepaalde EUR waard. Daarna kun je die crypto op Binance omzetten in/verkopen voor EUR (z.g.a.zelfde bedrag e.g. BNB/EUR pairing).
Hmm ja daar zaten wij ook al aan te denken. Maar dan wordt het weer zo’n omweg haha. Dacht misschien is er een handigere manier.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201518848
@Thinkk-Pinkk Mja, het heeft ook niet superveel zin om er EUR te zetten als je er nog niks mee wilt doen dan nu crypto te kopen en om te zetten naar EUR. Ga dan crypto kopen als je crypto wil kopen. Gek idee, I know. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_201518852
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 22:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil beginnen met crypto. Nu kreeg ik van een vriend de tip voor Binance. Nu had ik zelf het idee om euro’s daar in te zetten en op het moment dat het mij zint wat euro’s om te zetten naar een crypto.

Ik kan alleen met geen mogelijkheid een manier vinden om er euro’s op te zetten.

IDeal is er niet meer. MasterCard wil hij niet hebben. En P2P is niet wat ik zoek omdat ik euro’s voor nu wil plaatsen en niet al meteen crypto wil kopen.

Heeft iemand nog een idee voor mij?
Je kan ook de Nederlandse bitvavo gebruiken.
De kosten zijn vast kwa transacties .
Makkelijk storten .

Zeker als je voor

Btc
Eth
Ada
Gaat krijg je ook nog rente per week op die coins.

Ik kan het aanraden om daar te starten en in basis in te gaan.

Ja in binance kan je meer maar dat word per land steeds verder afgeknepen.

Wil je alleen kopen en Holden kan je bitvavo ook gebruiken .

Zelf heb ik
Bitvavo , binance en coinbase

Ik kan je ook coinbase aanraden voor de hele simpel iets .
Gratis geld .
Ja op coinbase kan je gratis geld verdienen door de vragen in te vullen van een bepaalde coin.

Als je slim bent doe je dat ook er gewoon bij .
Voor de gratis coins (iets nu totaal bijna 40 dollar )
Dit laat je toch niet liggen ?
pi_201518919
Ja, quiz voor graties geld! ^O^ En EUR wordt alleen maar minder waard (inflatie). Historisch gezien halen de topcoins altijd weer nieuwe recordhoogtes en dat zal nog wel even zo doorgaan. :Y Mijn laatste buy niet zo gek lang geleden was toen BTC zo'n beetje rond de 33000 en ETH op 1800 USD stond, die zijn vandaag 42500 en 2900.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_201519076
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 22:12 schreef shiz het volgende:
@:Thinkk-Pinkk Mja, het heeft ook niet superveel zin om er EUR te zetten als je er nog niks mee wilt doen dan nu crypto te kopen en om te zetten naar EUR. Ga dan crypto kopen als je crypto wil kopen. Gek idee, I know. :+
Ja ik dacht dan staat dat daar (want op de bank doet het toch ook niks atm) en als een coin dan op een hoogte staat waarvan ik denk nu wil ik kopen kan ik het meteen vanuit mijn wallet doen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 22:12 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Je kan ook de Nederlandse bitvavo gebruiken.
De kosten zijn vast kwa transacties .
Makkelijk storten .

Zeker als je voor

Btc
Eth
Ada
Gaat krijg je ook nog rente per week op die coins.

Ik kan het aanraden om daar te starten en in basis in te gaan.

Ja in binance kan je meer maar dat word per land steeds verder afgeknepen.

Wil je alleen kopen en Holden kan je bitvavo ook gebruiken .

Zelf heb ik
Bitvavo , binance en coinbase

Ik kan je ook coinbase aanraden voor de hele simpel iets .
Gratis geld .
Ja op coinbase kan je gratis geld verdienen door de vragen in te vullen van een bepaalde coin.

Als je slim bent doe je dat ook er gewoon bij .
Voor de gratis coins (iets nu totaal bijna 40 dollar )
Dit laat je toch niet liggen ?
Ik ga er eens naar kijken. Die Nederlandse lijkt mij wel interessant. Door een andere vriend werd mij coinbase weer afgeraden. Ben de reden even kwijt. Ging over de niet Europese markt geloof ik. Maar daar ben ik niet meer zeker van.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201519277
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 22:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil beginnen met crypto. Nu kreeg ik van een vriend de tip voor Binance. Nu had ik zelf het idee om euro’s daar in te zetten en op het moment dat het mij zint wat euro’s om te zetten naar een crypto.

Ik kan alleen met geen mogelijkheid een manier vinden om er euro’s op te zetten.

IDeal is er niet meer. MasterCard wil hij niet hebben. En P2P is niet wat ik zoek omdat ik euro’s voor nu wil plaatsen en niet al meteen crypto wil kopen.

Heeft iemand nog een idee voor mij?
Je kan ook de Nederlandse bitvavo gebruiken.
De kosten zijn vast kwa transacties .
Makkelijk storten .

Zeker als je voor

Btc
Eth
Ada
Gaat krijg je ook nog rente per week op die coins.

Ik kan het aanraden om daar te starten en in basis in te gaan.

Ja in binance kan je meer maar dat word per land steeds verder afgeknepen.

Wil je alleen kopen en Holden kan je bitvavo ook gebruiken .

Zelf heb ik
Bitvavo , binance en coinbase

Ik kan je ook coinbase aanraden voor de hele simpel iets .
Gratis geld .
Ja op coinbase kan je gratis geld verdienen door de vragen in te vullen van een bepaalde coin.

Als je slim bent doe je dat ook er gewoon bij .
Voor de gratis coins (iets nu totaal bijna 40 dollar )
Dit laat je toch niet liggen ?
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 22:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ja ik dacht dan staat dat daar (want op de bank doet het toch ook niks atm) en als een coin dan op een hoogte staat waarvan ik denk nu wil ik kopen kan ik het meteen vanuit mijn wallet doen.
[..]
Ik ga er eens naar kijken. Die Nederlandse lijkt mij wel interessant. Door een andere vriend werd mij coinbase weer afgeraden. Ben de reden even kwijt. Ging over de niet Europese markt geloof ik. Maar daar ben ik niet meer zeker van.
Handel kosten.
Van koop en verkoop zijn hoog
Verder anderen coins.
Daarom zeg ik ook voor de gratis geld .
Elk maand is er wel wat .
En elke dollar is en dollar .
Zet het gelijk in btc -etc of Ada als er een dip is .
Je kan dai coin gebruiken als stabiel coin en je krijg 2% rente

Bitvavo is altijd terug naar euro .
Dus kopen in euro en verkopen in euro.
Niet zo ramp .
We praten over 0.25% transactie kosten maximaal.
Zelf met 2% verschil kan je al handelen zeg maar

Binance is gratis transactie maar het is zo een omweg dat ik beter voor een beginner bitvavo gebruiken wat een licentie heeft en gebackt word door onze regering zoals bij een bank.
50k bank garantie praten we dus over .
Mog bitvavo kapot gaan.

Alleen bitvavo is beperkt met coins type maar als je toch alleen voor de grote coins gaat dan maak het allemaal niet zo uit.

Hier een lijst welke coins je gratis krijgt bij coinbase

https://www.coinbase.com/earn
pi_201519401
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 22:34 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Je kan ook de Nederlandse bitvavo gebruiken.
De kosten zijn vast kwa transacties .
Makkelijk storten .

Zeker als je voor

Btc
Eth
Ada
Gaat krijg je ook nog rente per week op die coins.

Ik kan het aanraden om daar te starten en in basis in te gaan.

Ja in binance kan je meer maar dat word per land steeds verder afgeknepen.

Wil je alleen kopen en Holden kan je bitvavo ook gebruiken .

Zelf heb ik
Bitvavo , binance en coinbase

Ik kan je ook coinbase aanraden voor de hele simpel iets .
Gratis geld .
Ja op coinbase kan je gratis geld verdienen door de vragen in te vullen van een bepaalde coin.

Als je slim bent doe je dat ook er gewoon bij .
Voor de gratis coins (iets nu totaal bijna 40 dollar )
Dit laat je toch niet liggen ?
[..]
Handel kosten.
Van koop en verkoop zijn hoog
Verder anderen coins.
Daarom zeg ik ook voor de gratis geld .
Elk maand is er wel wat .
En elke dollar is en dollar .
Zet het gelijk in btc -etc of Ada als er een dip is .
Je kan dai coin gebruiken als stabiel coin en je krijg 2% rente

Bitvavo is altijd terug naar euro .
Dus kopen in euro en verkopen in euro.
Niet zo ramp .
We praten over 0.25% transactie kosten maximaal.
Zelf met 2% verschil kan je al handelen zeg maar

Binance is gratis transactie maar het is zo een omweg dat ik beter voor een beginner bitvavo gebruiken wat een licentie heeft en gebackt word door onze regering zoals bij een bank.
50k bank garantie praten we dus over .
Mog bitvavo kapot gaan.

Alleen bitvavo is beperkt met coins type maar als je toch alleen voor de grote coins gaat dan maak het allemaal niet zo uit.

Hier een lijst welke coins je gratis krijgt bij coinbase

https://www.coinbase.com/earn
Dankjewel! Ik ga mij er morgen eens in verdiepen.

Misschien is dat als instap wel een beter idee.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201523231
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:36 schreef suijkerbuijk het volgende:
Zit te denken om eth om te gaan zetten naar eth2.0 .
Je krijg dat 5% rente maar je eth staat wel vast tot 2023 .
De rente is 5% apr +/-
Dit geeft coinbase als vergoeding .
Het gaat om 0.3eth aan waarde.
Zal dus in een jaar 0.015 eth krijgen .
Eth heb ik gekocht rond de 2400dollar .
Eth is een longhold voor me zelf en het geld heb ik niet nodig .

Wat vinden de anderen er van .
Graag jullie mening er over.
Market dump je eth voor bitcoin. Over 3 jaar heb je meer geld.

Maar dat zal je niet willen horen denk ik.
  Moderator zondag 26 september 2021 @ 11:01:11 #254
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201523310
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 10:57 schreef Piva het volgende:

[..]
Market dump je eth voor bitcoin. Over 3 jaar heb je meer geld.

Maar dat zal je niet willen horen denk ik.
Eens. Wie wil er nou iets over toegenomen fiat horen voor bitcoin :')

1 BTC = 1 BTC
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 27 september 2021 @ 11:14:32 #255
80382 manny
30 is best veel
pi_201538458
Waarom geeft Saxo mij 2.000 waarschuwingen voordat ik een ETP wil kopen ? Als ik alles goed heb gelezen is mijn maximale verlies toch mijn inleg ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_201538867
w
quote:
19s.gif Op maandag 27 september 2021 11:14 schreef manny het volgende:
Waarom geeft Saxo mij 2.000 waarschuwingen voordat ik een ETP wil kopen ? Als ik alles goed heb gelezen is mijn maximale verlies toch mijn inleg ?
wat wil je precies kopen?
  maandag 27 september 2021 @ 11:52:36 #257
80382 manny
30 is best veel
pi_201538898
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 11:49 schreef Piva het volgende:
w
[..]
wat wil je precies kopen?
1 van de ETP producten van 21shares. Via Saxo.

Ze hebben een hele lijst:

21Shares Ethereum ETP
21Shares Short Bitcoin ETP
21Shares Ripple XRP ETP
21Shares Crypto Basket Index ETP
21Shares Bitcoin ETP
21Shares Tezos ETP
21Shares Sygnum Platform Winners Index ETP

und so weiter
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_201539897
quote:
19s.gif Op maandag 27 september 2021 11:52 schreef manny het volgende:

[..]
1 van de ETP producten van 21shares. Via Saxo.

Ze hebben een hele lijst:

21Shares Ethereum ETP
21Shares Short Bitcoin ETP
21Shares Ripple XRP ETP
21Shares Crypto Basket Index ETP
21Shares Bitcoin ETP
21Shares Tezos ETP
21Shares Sygnum Platform Winners Index ETP

und so weiter

Tjah, ik kan niet eens een VTI etf kopen. Legacy finance is nu eenmaal kut

Als je het na al die waarschuwigen kan kopen is het zo slecht nog niet!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2021 13:37:18 ]
  maandag 27 september 2021 @ 14:20:45 #259
80382 manny
30 is best veel
pi_201540361
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 13:35 schreef Piva het volgende:

[..]
Tjah, ik kan niet eens een VTI etf kopen. Legacy finance is nu eenmaal kut

Als je het na al die waarschuwigen kan kopen is het zo slecht nog niet!
Maar, zie ik iets over het hoofd, of kan ik alleen mijn inleg verliezen; is dat (plus transactiekosten) het maximale risico of mist ik iets ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_201540647
quote:
19s.gif Op maandag 27 september 2021 14:20 schreef manny het volgende:

[..]
Maar, zie ik iets over het hoofd, of kan ik alleen mijn inleg verliezen; is dat (plus transactiekosten) het maximale risico of mist ik iets ?
Ik ben niet echt bekend met dit product. Dus helaas kan ik daar niet over oordelen. Maar ik denk dat een accountje bij Kraken of Coinbase openen en het direct kopen heel wat goedkoper is. En waarschijnlijk ook minder risico gezien alle waarschuwingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2021 14:47:58 ]
pi_201556597
Nou ik heb mijn eerste bitcoins gekocht. Dus hoor ik nu bij de club _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 28 september 2021 @ 20:51:28 #262
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201557029
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou ik heb mijn eerste bitcoins gekocht. Dus hoor ik nu bij de club _O-
Ja hoor.

Hopelijk ben je niet gehecht aan je geld.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_201557061
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou ik heb mijn eerste bitcoins gekocht. Dus hoor ik nu bij de club _O-
Gewoon eventjes 70k+ eringepompt? Lekker hoor.
pi_201557085
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:53 schreef Drxx het volgende:

[..]
Gewoon eventjes 70k+ eringepompt? Lekker hoor.
Zo ben ik :') hoe moet ik het anders noemen. Ik heb een fractie van een bitcoin gekocht _O-
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:51 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Ja hoor.

Hopelijk ben je niet gehecht aan je geld.
Eigenlijk niet nee.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201557110
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou ik heb mijn eerste bitcoins gekocht. Dus hoor ik nu bij de club _O-
En welke excange ben je gegaan ?
pi_201557141
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:56 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
En welke excange ben je gegaan ?
Bitvavo :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201557251
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Zo ben ik :') hoe moet ik het anders noemen. Ik heb een fractie van een bitcoin gekocht _O-
Satoshis B-)

En welkom *O*

pi_201557285
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 september 2021 21:04 schreef Drxx het volgende:

[..]
Satoshis B-)

En welkom *O*

[ afbeelding ]
Ah kijk leer iedere dag bij hier haha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201557306
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Bitvavo :)
Nog over na gedacht om coinbase en op die manier de gratis coins te verdienen zonder te investeren ?
pi_201557362
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 07:07 schreef D. het volgende:

[..]
Binance biedt (tijdelijk) die mogelijkheid niet. Enige optie is coins sturen naar een exchange die dat nog wel doet.
waarom bieden ze ineens die mogelijkheid niet meer. Is er sprake van dat dit wel nog terug komt?? Lekker omslachtig zo ineens...
UNOX
pi_201557375
Is Blox aan te raden?
UNOX
pi_201557775
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 21:07 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Nog over na gedacht om coinbase en op die manier de gratis coins te verdienen zonder te investeren ?
Ja zeker, ik ben het niet vergeten :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 21:09 schreef knakworst3d het volgende:

[..]
waarom bieden ze ineens die mogelijkheid niet meer. Is er sprake van dat dit wel nog terug komt?? Lekker omslachtig zo ineens...
Wat ik kon vinden komt het wel weer. Maar ze weten nog niet wanneer.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201557842
Ik twijfel nog een beetje over ada en eth. Weet niet zo goed wat ik van die koers moet vinden.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 21:48:41 #274
18653 crew  D.
pi_201558054
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 21:09 schreef knakworst3d het volgende:

[..]
waarom bieden ze ineens die mogelijkheid niet meer. Is er sprake van dat dit wel nog terug komt?? Lekker omslachtig zo ineens...
De Nederlandse Bank vindt Binance niet lief, dus Binance geeft daar gehoor aan :Y

En ik verwacht wel dat het terugkomt, maar kan even duren...
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 21:49:22 #275
18653 crew  D.
pi_201558064
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 21:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik twijfel nog een beetje over ada en eth. Weet niet zo goed wat ik van die koers moet vinden.
Dat ie omhoog moet 8-)
pi_201558266
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 21:49 schreef D. het volgende:

[..]
Dat ie omhoog moet 8-)
Haha ja dat ook
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201558314
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 21:09 schreef knakworst3d het volgende:

[..]
waarom bieden ze ineens die mogelijkheid niet meer. Is er sprake van dat dit wel nog terug komt?? Lekker omslachtig zo ineens...
Dat stukje dus gemist .
Alles ging via Engeland .
Laat Engeland geen EU land meer zijn.
En dus de licentie ingetrokken door de Engels die op eens hun eigen regels hadden.

Daarom probeert nu binance alles aan te doen om een licentie in Nederland of Duitsland te krijgen.
Dit is een van de reden dat binance voor Nederland geen future gokken word toegestaan in december.
pi_201563940
Ik heb voor het eerst coins gekocht:

Bitcoin
Ethereum
Bittorent
Stellar
Holo
Solana
Digibyte
Avalaunch

Ik stond een half uur geleden 1 euro in de min en nu 1 euro in de plus :')

Dit is de eerste keer dat ik zoiets doe en ik heb verder geen verstand van coins.

Ik zat te denken het zo te laten staan en in december er weer naar te kijken.

Wat denken jullie?
pi_201564588
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:08 schreef Mirandaforyou het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik zoiets doe en ik heb verder geen verstand van coins.
Beter dan gewoon bij bitcoin houden.

De kans dat je de market zonder kennis gaat verslaan is vrij klein...
pi_201564892
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:52 schreef Piva het volgende:

[..]
Beter dan gewoon bij bitcoin houden.

De kans dat je de market zonder kennis gaat verslaan is vrij klein...
Dat dacht ik ook. Dan word het meer een soort van gokken.

Ik ben mij langzaam aan het inlezen over hoe het werkt en zodra ik er meer “feeling”voor heb kan ik grotere bedragen investeren.

Het viel mij wel op dat veel bedrijven een blockchain gebruiken. Daarom ben ik coins interessant gaan vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirandaforyou op 29-09-2021 14:33:45 ]
  Moderator donderdag 30 september 2021 @ 21:35:43 #281
18653 crew  D.
pi_201585496
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:08 schreef Mirandaforyou het volgende:
Ik heb voor het eerst coins gekocht:

Bitcoin
Ethereum
Bittorent
Stellar
Holo
Solana
Digibyte
Avalaunch

Ik stond een half uur geleden 1 euro in de min en nu 1 euro in de plus :')

Dit is de eerste keer dat ik zoiets doe en ik heb verder geen verstand van coins.

Ik zat te denken het zo te laten staan en in december er weer naar te kijken.

Wat denken jullie?
Ik denk dat je richting december winst moet pakken :Y
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:02:39 #282
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201589707
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:08 schreef Mirandaforyou het volgende:
Ik heb voor het eerst coins gekocht:

Bitcoin
Ethereum
Bittorent
Stellar
Holo
Solana
Digibyte
Avalaunch

Ik stond een half uur geleden 1 euro in de min en nu 1 euro in de plus :')

Dit is de eerste keer dat ik zoiets doe en ik heb verder geen verstand van coins.

Ik zat te denken het zo te laten staan en in december er weer naar te kijken.

Wat denken jullie?
Als je er geen verstand van hebt en er niet dagelijks mee bezig wil zijn is een tijdje aanhouden en over 1 tot 3 maanden nog eens kijken het beste. Het koersverloop is toch nauwelijks te voorspellen. Vooral niet te zenuwachtig worden want prijzen kunnen soms enorm schommelen.

Enige tip die ik zou geven is misschien iets minder verschillende coins tegelijk houden. Je kunt geluk hebben als er eentje 100% over de kop gaat, maar als dat maar 5 % van je totale waarde is dan heb je er alsnog weinig aan. Heb je bijvoorbeeld maar 3 of 4 verschillende coins waarvan er eentje 50% stijgt bijvoorbeeld dan heb je al meer winst. Risico spreiden is goed, maar bij te veel spreiden geeft het je geen rendement maar heffen winst en verlies elkaar meestal redelijk op.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_201590565
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 10:02 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Als je er geen verstand van hebt en er niet dagelijks mee bezig wil zijn is een tijdje aanhouden en over 1 tot 3 maanden nog eens kijken het beste. Het koersverloop is toch nauwelijks te voorspellen. Vooral niet te zenuwachtig worden want prijzen kunnen soms enorm schommelen.

Enige tip die ik zou geven is misschien iets minder verschillende coins tegelijk houden. Je kunt geluk hebben als er eentje 100% over de kop gaat, maar als dat maar 5 % van je totale waarde is dan heb je er alsnog weinig aan. Heb je bijvoorbeeld maar 3 of 4 verschillende coins waarvan er eentje 50% stijgt bijvoorbeeld dan heb je al meer winst. Risico spreiden is goed, maar bij te veel spreiden geeft het je geen rendement maar heffen winst en verlies elkaar meestal redelijk op.
Bedankt. Ik heb nu ongeveer 10 verschillende munten. Ik ga nu geen nieuwe bijkopen. Ik laat deze voorlopig staan en stort af en toe bij. Ik ben nu op dit moment winst aan het maken dus dat is goed en ik stort vooral veel op de bitcoin, ethereum, liteCoin, Ada en Manero. Bij de andere staat er een tientje op en dat laat ik gewoon zo.
pi_201590583
En ik denk inderdaad dat ik voor de kerst weer kijk hoe de stand van zaken is. Anders word ik helemaal lijp van de wisselende bedragen :')
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:02:41 #285
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_201697151
Ik gebruik de Binance-app. Nu wil ik graag geld bijstorten, maar dat kan kennelijk niet meer met een iDealoverschrijving. Weet iemand of die optie terugkomt en wat voor andere mogelijkheden er zijn als je geen creditcard hebt?
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:04:46 #286
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_201697178
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 21:02 schreef Extraneus het volgende:
Ik gebruik de Binance-app. Nu wil ik graag geld bijstorten, maar dat kan kennelijk niet meer met een iDealoverschrijving. Weet iemand of die optie terugkomt en wat voor andere mogelijkheden er zijn als je geen creditcard hebt?
Mocht creditcard of paypal niet helpen, kan je via bitonic bitcoin kopen.
Weet niet of de fee voordeliger/duurder is dan andere plekken though.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:35:16 #287
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_201697545
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 21:04 schreef Rickocum het volgende:

[..]
Mocht creditcard of paypal niet helpen, kan je via bitonic bitcoin kopen.
Weet niet of de fee voordeliger/duurder is dan andere plekken though.
Paypal heb ik wel, maar bestaat die optie op Binance?
  Moderator zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:40:42 #288
18653 crew  D.
pi_201697610
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 21:35 schreef Extraneus het volgende:

[..]
Paypal heb ik wel, maar bestaat die optie op Binance?
Nee, er is momenteel geen mogelijkheid om geld direct op Binance te storten voor ons Nederlanders.

Dus of elders kopen, of elders storten en dan naar Binance sturen. Laatst gedaan via Kucoin.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:43:27 #289
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_201697654
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 21:40 schreef D. het volgende:

[..]
Nee, er is momenteel geen mogelijkheid om geld direct op Binance te storten voor ons Nederlanders.

Dus of elders kopen, of elders storten en dan naar Binance sturen. Laatst gedaan via Kucoin.
Dank je wel. Moet je je bij Kucoin ook helemaal identificeren met onder meer een ID-kaart-check?
  Moderator zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:46:32 #290
18653 crew  D.
pi_201697697
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 21:43 schreef Extraneus het volgende:

[..]
Dank je wel. Moet je je bij Kucoin ook helemaal identificeren met onder meer een ID-kaart-check?
Ja, maar dat is tegenwoordig overal (verplicht) volgens mij. Het verliep vrij soepel :Y
  zondag 10 oktober 2021 @ 09:08:33 #291
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_201701235
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 21:46 schreef D. het volgende:

[..]
Ja, maar dat is tegenwoordig overal (verplicht) volgens mij. Het verliep vrij soepel :Y
Dank je wel. Ik ben benieuwd.

Ik heb hem net geïnstalleerd en alles ingevuld. Ik krijg de melding dat het maximaal een week duurt. Ik hoop dat het een kwestie van uren is en niet van dagen. Maar ging soepel inderdaad.

[ Bericht 13% gewijzigd door Extraneus op 10-10-2021 09:18:01 ]
  Moderator woensdag 13 oktober 2021 @ 17:29:49 #292
18653 crew  D.
pi_201743521
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 09:08 schreef Extraneus het volgende:

[..]
Dank je wel. Ik ben benieuwd.

Ik heb hem net geïnstalleerd en alles ingevuld. Ik krijg de melding dat het maximaal een week duurt. Ik hoop dat het een kwestie van uren is en niet van dagen. Maar ging soepel inderdaad.
Is het nog gelukt?
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:40:15 #293
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_201763144
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:29 schreef D. het volgende:

[..]
Is het nog gelukt?
De eerste stap wel, dank je wel. Het identificatieproces is afgerond. Maar nu wil ik geld storten en ik weet niet hoe ik dat moet doen. Ik heb mijn PayPal-account gekoppeld maar het gaat volgens mij mis bij de QR-code. die heb ik aangemaakt via de PayPal-site en er een foto van gemaakt. Die heb ik geüploaded maar ik zie nergens een bevestiging dat hij actief is. En verder sna; ik werkelijk niet hoe ik nu precies geld kan storen (maar misschien lost dat probleem zich vanzelf op wanneer mijn PayPal-account correct gekoppeld is aan mijn KuCoin-account. Heb jij een idee wat ik moet doen of wat ik verkeerd doe?
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:28:44 #294
18653 crew  D.
pi_201763778
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:40 schreef Extraneus het volgende:

[..]
De eerste stap wel, dank je wel. Het identificatieproces is afgerond. Maar nu wil ik geld storten en ik weet niet hoe ik dat moet doen. Ik heb mijn PayPal-account gekoppeld maar het gaat volgens mij mis bij de QR-code. die heb ik aangemaakt via de PayPal-site en er een foto van gemaakt. Die heb ik geüploaded maar ik zie nergens een bevestiging dat hij actief is. En verder sna; ik werkelijk niet hoe ik nu precies geld kan storen (maar misschien lost dat probleem zich vanzelf op wanneer mijn PayPal-account correct gekoppeld is aan mijn KuCoin-account. Heb jij een idee wat ik moet doen of wat ik verkeerd doe?
Geen ervaring met via Paypal geld storten. Ik heb met Visa gestort. Gewoon via Ideal zou ook moeten kunnen.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:53:44 #295
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_201764074
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:28 schreef D. het volgende:

[..]
Geen ervaring met via Paypal geld storten. Ik heb met Visa gestort. Gewoon via Ideal zou ook moeten kunnen.
Oké, via iDeal vind ik nog handiger, maar heb je enige idee waar die optie staat? Ik neem aan dat ik dan de optie 'Bank' moet kiezen, maar ik weet niet welke; er staan er meerdere.
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:28:37 #296
18653 crew  D.
pi_201771034
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:53 schreef Extraneus het volgende:

[..]
Oké, via iDeal vind ik nog handiger, maar heb je enige idee waar die optie staat? Ik neem aan dat ik dan de optie 'Bank' moet kiezen, maar ik weet niet welke; er staan er meerdere.
Heb even snel gekeken, maar kan het zo ook niet vinden :N

Volgens Google zou die optie er moeten zijn :Y
Creditcard geen optie?
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:55:05 #297
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_201785413
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 21:28 schreef D. het volgende:

[..]
Heb even snel gekeken, maar kan het zo ook niet vinden :N
Dank je wel voor de moeit in elk geval.
quote:
Volgens Google zou die optie er moeten zijn :Y
Ik heb het nu aan hun helpdesk gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen.
quote:
Creditcard geen optie?
Niet meer, die heb ik opgezegd, omdat ik me pas na twintig jaar realiseerde dat die uitgestelde betaling geen renteloze lening is maar een rentedragende lening. |:( ;(
  zondag 17 oktober 2021 @ 14:57:34 #298
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_201794996
Inmiddels is het me gelukt om geld over te maken naar mijn KuCoin-account. Vervolgens wil ik het nu overboeken naar mijn Binance-account. Maar ik kan het momenteel alleen van mijn Main Account overmaken naar mijn Trading Account. Moet ik het dan eerst overmaken naar mijn Trading Account en kan ik het dan van daaruit overmaken naar mijn Binance-account?

Weet niet of ik nou zo dom ben of dat het allemaal zo ingewikkeld is... -O- Of beide. ;(
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 15:02:43 #299
18653 crew  D.
pi_201795040
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 14:57 schreef Extraneus het volgende:
Inmiddels is het me gelukt om geld over te maken naar mijn KuCoin-account. Vervolgens wil ik het nu overboeken naar mijn Binance-account. Maar ik kan het momenteel alleen van mijn Main Account overmaken naar mijn Trading Account. Moet ik het dan eerst overmaken naar mijn Trading Account en kan ik het dan van daaruit overmaken naar mijn Binance-account?

Weet niet of ik nou zo dom ben of dat het allemaal zo ingewikkeld is... -O- Of beide. ;(
Trading is alleen voor trading op Kucoin. Versturen doe je vanuit de main account.

Wel even kijken hoe je het gaat versturen wat de fee is, dat verschilt nogal per coin.
  zondag 17 oktober 2021 @ 15:30:39 #300
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_201795312
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 15:02 schreef D. het volgende:

[..]
Trading is alleen voor trading op Kucoin. Versturen doe je vanuit de main account.
Oké, dank je wel. En moet ik dan kiezen voor Transfer of Withdraw?
quote:
Wel even kijken hoe je het gaat versturen wat de fee is, dat verschilt nogal per coin.
Oké, ik heb alleen nog bitcoin. Maar het heeft me volgens mij ook al geld gekost om het te storten op KuCoin. Dan kost het me opnieuw geld om het transferreren naar Binance?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')