Was op de streams .. nog geen uur geleden ..quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:43 schreef BB-King het volgende:
Ik keek net op het moment dat Jill huilde en Thomas naast haar zat.
Dus Jill heeft aan de deur gehoord dat Mike hun heeft genomineerd?
Zou het volledige fragment wel willen zien.
Ja wel eens. Vooral als je kijkt naar kansen die eerdere bewoners gehad hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:40 schreef Tourniquet het volgende:
Wat Thomas zegt, na 40 dagen binnenlopen en dan zo’n hoofdrol krijgen. Daar vind ik ook wel wat van.
Ik mag dat hier niet doen.quote:
Ja, ze hoorde Mike tegen Matt zeggen dat hij een schokkende keuze had gemaakt en trok toen haar conclusie. Thomas is het vervolgens zelf aan Mike gaan vragen en die gaf toe dat hij inderdaad op hen heeft gestemd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:43 schreef BB-King het volgende:
Ik keek net op het moment dat Jill huilde en Thomas naast haar zat.
Dus Jill heeft aan de deur gehoord dat Mike hun heeft genomineerd?
Zou het volledige fragment wel willen zien.
Ja maar hij moet toch ook gewoon zn ding doen ..quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel eens. Vooral als je kijkt naar kansen die eerdere bewoners gehad hebben.
Maar Mike zegt zoveel.. misschien is die schokkende keuze wel Michel en Mattquote:Op woensdag 24 februari 2021 01:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, ze hoorde Mike tegen Matt zeggen dat hij een schokkende keuze had gemaakt en trok toen haar conclusie. Thomas is het vervolgens zelf aan Mike gaan vragen en die gaf toe dat hij inderdaad op hen heeft gestemd.
Dat zegt Thomas. Ik heb Mike geen namen horen noemen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, ze hoorde Mike tegen Matt zeggen dat hij een schokkende keuze had gemaakt en trok toen haar conclusie. Thomas is het vervolgens zelf aan Mike gaan vragen en die gaf toe dat hij inderdaad op hen heeft gestemd.
Thomas vroeg of hij op hun (Thomas en Jill) had gestemd en hij zei ja.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat zegt Thomas. Ik heb Mike geen namen horen noemen
Hij zei ja toen Thomas het vroeg.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zegt Thomas. Ik heb Mike geen namen horen noemen.
Ja dat wel hoor. Maar sowieso de eerste week vrijstelling vond ik wel al twijfelachtig. Ziko ging ook de eerste week gewoon naar huis.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hij moet toch ook gewoon zn ding doen ..
Ok, dan heb ik dat stukje niet meegekregen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:49 schreef cheanny het volgende:
[..]
Thomas vroeg of hij op hun (Thomas en Jill) had gestemd en hij zei ja.
Klopt, hij heeft niet letterlijk gezegt dat hij T&J heeft genomineerd,quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ok helderquote:Op woensdag 24 februari 2021 01:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zei ja doet Thomas het vroeg.
Nee, maar Thomas vroeg “dus je hebt op mij en Jill gestemd?” en Mike antwoordde met “ja”.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
korte termijn smullen, want straks ligt het spel zo goed als dood. Of zoey en liese moeten gaan bonden met thomas (hoop dat hij blijft, is iets sterker en stategischer) maar dan zijn ze samen met Matt nog steeds maar met 5.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:48 schreef BB-King het volgende:
Jill doet net alsof ze geen kans heeft tegen Thomas.
Terwijl de kans toch echt groter is dat ze gaat blijven.
De vraag is of ze het wel kan volhouden zonder haar maatje.
BB zal wel smullen van deze TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |