Ik had later met werk moeten beginnenquote:
Zlatan is weer zo’n spectaculaire maar volledig random special guestquote:
Miranda!quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:59 schreef Meke het volgende:
@:Meridiaan, ik kijk nu FleabagLeuk! Doet me heel erg denken aan Miranda, maar dan wat vulgairder
Heeft niet geholpenquote:
Ik las ergens (Twitter denk ik) dat programma's in Itali vanwege covidmaatregelen maar 4,5 uur mogen duren maximaal. Dat betekent dat Sanremo elke avond maar tot 01:30 mag duren en dat is toch wel zuur hoorquote:
Dit was echt m'n kindcrush op tv vroeger toen ik 7 jaar wasquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
Compleet random ineens in een Youtube afspeellijstje:
Blijf ik echt een leuk nummer vinden/guiltypleasure
ik heb zojuist een wijze levensles in mijn ondertitel gezet!quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:09 schreef Meridiaan het volgende:
Ik krijg overigens de hik van een kadetje eten en van appels eten![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
ik heb zojuist een wijze levensles in mijn ondertitel gezet!
Ik vind het geluid van mensen die op appels en wortels knagen echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:42 schreef Meridiaan het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Minus the watch
Laat me raden: je hebt geen appel gegeten?quote:
Ik vind dat serieus zo'n maffe titelquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:57 schreef H_T het volgende:
Wandavision verandert wel echt elke aflevering. Ik vind het tof!
En ik heb kwark met dropsmaak gegeten. Die was door en door grijs, en smaakte niet eens zo heel erg naar drop.
Ik eentje, de Leeuwinnen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
twee voetbalwedstrijden gezien en heb nu het idee dat het al tegen elven is.
Die heb ik ook nog een stuk van gezien. Maar dat was ook weer een bedroevend niveau.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik eentje, de Leeuwinnen.
Mijn dochter wil al die wedstrijden zien
Deze waterdichte logica heb ik vaker gezienquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat me raden: je hebt geen appel gegeten?
Conclusie: geen appels eten helpt uitstekend tegen de hik
Wortels knauwen doe ik ook zonder publiek, het duurt echt een eeuwigheid voordat ze slikklaar zijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het geluid van mensen die op appels en wortels knagen echt verschrikkelijk
Toen ik nog op kantoor zat kon ik me kapot ergeren aan zo'n collega die altijd zat te knagen.
Rauwe worteltjes eet ik zelf overigens wel maar appel alleen in taart en moes.
Bij appels vind ik zelfs mijn eigen geluid irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |