Honingsnuiver?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gaa je ook straks wegstemmen honigsnuifer
Er is bij haar ook geld afgegaanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit geintje van BB bij Miesjel was bij Djill dus NIET gebeurt.
?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit geintje van BB bij Miesjel was bij Djill dus NIET gebeurt.
Er is een verschil in 1 hand/voet lossen en alles lossen of op een verkeerde tegel zetten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Of niet... Bij Liese en Julie kostte de tweede fout 250 euro
Nee honigsnuiver, dus zo'n pakje aanmaaksoep in je neus.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Honingsnuiver?![]()
Kudo's voor jou, da's de mooiste "belediging" die ik ooit heb gehad
Jij bent anders ook niet zo aardig vandaagquote:
Da's niet vegan. Mag niet van Naomiquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:00 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Nee honigsnuiver, dus zo'n pakje aanmaaksoep in je neus.
om dat ik weet hoe het bb draaidquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Jij bent anders ook niet zo aardig vandaag
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:00 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Nee honigsnuiver, dus zo'n pakje aanmaaksoep in je neus.
Liese heeft het hardstikke goed gedaanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat ik weet hoe het bb draaid
Ik kreeg wel een hit. Is jouw google stuk?quote:
wanneer zij niet op de bank zit dann niet,sonst welquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Liese heeft het hardstikke goed gedaanAlleen jammer van het geld maar dat maakt toch niet uit joh.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:04 schreef engine het volgende:
Het is ook vooral dat wij er hier een competitie van maken....voor hun gaat het toch om geld in de pot...niet wie er het langst staat
1x al gedraaidquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
Omg is er nog steeds niet aan het rad gedraaid voor Jill? BB wakker worden.
1 keer pas (volgens mij pas na 20 minuten) en ook weer geluk met een voetquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
Dr voet moest op rozequote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
honig-Duits niet honing-Nederlands
Ik kijk meestal via Twitch en/of via GoPlay (met VPN) ja.quote:
Dat heeft tot nu toe nog niet zoveel met dit spel te maken en lijkt er ook niet op dat er veel bewoners zijn die haar gaan nomineren deze week. Thomas en Matt hebben bijvoorbeeld al niet op haar gestemd.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer zij niet op de bank zit dann niet,sonst wel
aha, de BE stream loopt voor.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik kijk meestal via Twitch en/of via GoPlay (met VPN) ja.
Hoezo?
Echt? Huh. Lopen de belgen ook eens met iets voor.quote:
Volgens mij zegt hij steeds Micha....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
Michel, je deed het net heel goed, draai nog eens aan mijn rad, nou nou BB ga je lekker.
k4 ook nietquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heeft tot nu toe nog niet zoveel met dit spel te maken en lijkt er ook niet op dat er veel bewoners zijn die haar gaan nomineren deze week. Thomas en Matt hebben bijvoorbeeld al niet op haar gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |