Dat is wel een jammerlijke misser. Maar wat heb je er dan voor in de plaats gekozen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:45 schreef TLC het volgende:
Ik ben hier vergeten op te stemmen, maar t stond ook helemaal niet in de keuzelijst![]()
![]()
![]()
![]()
Menig nummer van me heeft wel het lijstje gehaald alleen baal ik dat ik die van Home Alone vergeten heb, die trouwens niet eens de Top50 gehaald heeftquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:46 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is wel een jammerlijke misser. Maar wat heb je er dan voor in de plaats gekozen?
Spotify ook goed?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:12 schreef Pino112 het volgende:
Ah ja dat was vandaag.
Kan je de hele sjow ook downloaden oid? Om later terug te luisteren?
Je kunt ze wel op de site van Radio4 terugluisteren, niet heel anders dan op de andere publieke qua opzet, dus daar staan ze nog wel een tijdje. In 3 blokken van 2 uur.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:12 schreef Pino112 het volgende:
Ah ja dat was vandaag.
Kan je de hele sjow ook downloaden oid? Om later terug te luisteren?
Ah dat is een goede idd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je kunt ze wel op de site van Radio4 terugluisteren, niet heel anders dan op de andere publieke qua opzet, dus daar staan ze nog wel een tijdje. In 3 blokken van 2 uur.
Dit verbaast me eigenlijk niet. Ze hadden vorig jaar best wel wat momentum te pakken met deze lijst. Zal er zo tijdens de lunch even een stemlijstje doorheen jagen.quote:
Ook wel bekend als 'episch'?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Superformiweldageindefantakolosachtig!
Ik luister de hele dag al en hoewel ik zelden tot nooit nog films kijk, kan ik het meeste wel plaatsen.quote:
Veel van die platen gaan ook een eigen leven leiden los van die films op enig moment he? Dat viel mij in ieder geval op bij de nodige stukjes die vandaag voorbijkwamen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister de hele dag al en hoewel ik zelden tot nooit nog films kijk, kan ik het meeste wel plaatsen.
Van minimalistisch tot bombastisch, de emotie die er van af spat is magistraal…
Zeker.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Veel van die platen gaan ook een eigen leven leiden los van die films op enig moment he? Dat viel mij in ieder geval op bij de nodige stukjes die vandaag voorbijkwamen.
De #1 van de Top 80's had ik wel goed…quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:49 schreef Tussle266 het volgende:
Voor het eerst in mijn leven op een nummer 1 van een lijst gestemd.
Stukje Spinnin Records hype gemist.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:56 schreef MadMaster het volgende:
Chips, vergeten dat de lijst al vanaf vandaag uitgezonden wordt…
De hele lijst (in random order lijkt het) staat al op Spotify…quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stukje Spinnin Records hype gemist.
Verder vroeg ik me af wie er zou stijgen in de hypelijst als Clint Eastwood overlijdt: Ennio Morricone of Gorillaz?
Het Spotify lijstje dat ik gisteren postte bevat 281 songs, zie ik net.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:53 schreef Tussle266 het volgende:
Verder wel echt genoten trouwens. Vooral van het feit dat lijstjes nu eenmaal lijstjes zijn en ze zich allemaal hetzelfde gedragen. Bonussen en hypes inbegrepen.
Ik ga hem nog wel even doorspitten om er een paar uit te halen voor wat eigen playlistjes.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het Spotify lijstje dat ik gisteren postte bevat 281 songs, zie ik net.
Oftewel, soms meerdere songs uit één film, zoals in de laatdte uren ook op de radio te horen waren...
Er zit veel overlap in, maar ik heb ooit zelf een filmmuziek playlist in Spotify gemaakt: At The Moviesquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:57 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik ga hem nog wel even doorspitten om er een paar uit te halen voor wat eigen playlistjes.
Opgeslagen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit veel overlap in, maar ik heb ooit zelf een filmmuziek playlist in Spotify gemaakt: At The Movies
Misschien kan je daar ook nog wat uit halen...
https://npo.nl/luister/stem/npo-klassiek-filmmuziek-top-200-2025quote:De NPO Klassiek Filmmuziek Top 200 komt er weer aan! In de week van maandag 3 t/m vrijdag 7 maart hoor je op NPO Klassiek de meest aangrijpende en onvergetelijke soundtracks.
Op donderdag 6 en vrijdag 7 maart kun je opnieuw genieten van de 200 mooiste scores ooit gemaakt - gekozen door jou!
Voor deze toplijst kun je stemmen van vrijdag 14 februari t/m vrijdag 21 februari.
Wel grappig dat deze ieder jaar ietsje groter wordt gemaakt. Ik vraag me af wat ze dan in die eerste drie dagen gaan doen. De rest van de keuzelijst draaien?quote:
Hoeft ook niet, de laatste 25 minuten zijn nooit in The Exorcist noch in B&A gebruiktquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, de laatste 25 minuten zijn nooit in The Exorcist noch in B&A gebruikt
Ik pleit er dan ook voor om in week 53 na 2 minuten te stoppen met die schijtlollige gifjes
Net op tijd voor de finale dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom er nu dus achter dat deze lijst niet pas volgende week uitgezonden wordt...
Ik neem aan dat "film" ook geldt voor tv series.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tubular Bells is ook niet voor een film geschreven, een reden is wel dat Bassie en Adriaan natuurlijk geen film zijn
Sinds een jaar of 5 wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik neem aan dat "film" ook geldt voor tv series.
Nu ik de lijst doorkijk is dat idd zo. Beetje beperkte naam dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik neem aan dat "film" ook geldt voor tv series.
Hij is in de afgelopen jaren van 50, naar 100, naar 200 gegaan. Dus ze hebben de naam gehouden maar een grotere vijver erbij gezocht.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nu ik de lijst doorkijk is dat idd zo. Beetje beperkte naam dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |