Dat ligt er aan wie er wint.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
NIemand weet zelfs of er immuniteit te verdienen valt.
ik heb bij de tt block element gedaanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
TT neeeeeeeeeeeeeeee dat wil ik niet.
Alles voor zijn ‘zus’quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:43 schreef Whuzz het volgende:
Michel: Julie, wil jij ook nog?
Aaaahahaha valt nogal door de mand.
Je bedoeld: "Julie, jij mag niet meer, net als Thomas en Liese."
Toch? Alles voor het spel toch? TOCH!?
Goeie.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb bij de tt block element gedaan
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:45 schreef Whuzz het volgende:
Zoey: "Ik weet het niet...... omgggg"
Je ziet iedereen naar elkaar kijken... benieuwd of er nog snel overlegd wordt.
Michel balen, want die staat met zijn bal in zijn hand
Ja dat mag.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Ireth het volgende:
Mag dat 2e handje?? Er is toch maar 1 hand gedraaid?
Dat plan is toch al helemaal klaar voor fab5?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Hznootje het volgende:
Michel kan geen instructies meer geven...Oh god hoe moet dat nou
Horen we morgen wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
Gaat groepje Michel eigenlijk nog voor T&J, of zijn ze vandaag toch nog geswitcht naar M&M?
Alleen knieën mag toch niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Ireth het volgende:
BB: "Michel. Jij... speelt vals. 250 euro er af. En.... nog eens 1000 euro, omdat COS.... jou niet mag."quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Ireth het volgende:
Als er nog maar 1x gedraaid is, dan niet volgens mijquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Ireth het volgende:
Gewoon iedereen bij het plan blijven hoop ik, Djill en Thomas nominerenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Hznootje het volgende:
Michel kan geen instructies meer geven...Oh god hoe moet dat nou
Voor zover ik weet nog steeds T&Jquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
Gaat groepje Michel eigenlijk nog voor T&J, of zijn ze vandaag toch nog geswitcht naar M&M?
Kan toch dat iemand het op de stream heeft gehoord? Vanmorgen wilden ze misschien nog switchen.quote:
Als ze het nu nog niet weten hebben ze dagen lang voor niets er over gepraat. Maar denk dat jill nu wel meer kans maakt tegen michel na zijn gedrag de laatste dagen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat plan is toch al helemaal klaar voor fab5?
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
BB: "Michel. Jij... speelt vals. 250 euro er af. En.... nog eens 1000 euro, omdat COS.... jou niet mag."
o j logisch. ahhaa zou hem graag op 1 hand zien gaaanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij wel .. je mag ook een voet op een blok hebben staan
Eens kijken of hij nu snel een wissel wil ... dan kan hij nog snel overleggen ...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:45 schreef Whuzz het volgende:
Zoey: "Ik weet het niet...... omgggg"
Je ziet iedereen naar elkaar kijken... benieuwd of er nog snel overlegd wordt.
Michel balen, want die staat met zijn bal in zijn hand
Geen idee? Ik kijk pas vanaf Liese, dus uitleg niet mee gekregenquote:
Volgens mij is het nog steeds T+J, maar heeft Michel nogmaals erg lopen lobbyen voor Zoey en Mattquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kan toch dat iemand het op de stream heeft gehoord? Vanmorgen wilden ze misschien nog switchen.
Dit lijkt me geinig, ik wil dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:47 schreef Hznootje het volgende:
Allemaal op Jill en dan uiteindelijk om 22:00 uur het bericht dat Jill immuniteit heeft gewonnen met haar prestatie..en dat haar stemmen vervallen.. Dam hebben we Michel En Thomas op de bank
lol, mijn maakt heet geen fuck uit joh.quote:
Het is niet eens uit te sluitenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:47 schreef Hznootje het volgende:
Allemaal op Jill en dan uiteindelijk om 22:00 uur het bericht dat Jill immuniteit heeft gewonnen met haar prestatie..en dat haar stemmen vervallen.. Dam hebben we Michel En Thomas op de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou zo maar eens kunnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:47 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat BB hem als volgende roept en hij dan geld verliestquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michel zal er alles aandoen om tot 20:26 er staan xd
Vanavond de beelden van het feest.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ze het nu nog niet weten hebben ze dagen lang voor niets er over gepraat. Maar denk dat jill nu wel meer kans maakt tegen michel na zijn gedrag de laatste dagen.
Meer naar buiten geblazenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:49 schreef odie22 het volgende:
Heeft tomass nog een beetje geld binnen geharkt ?
Nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:49 schreef odie22 het volgende:
alleen de poep was een keer vies, maar om dat arme kind daar steeds op aan te vallenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
lol, mijn maakt heet geen fuck uit joh.
Ik heb alleen nog een aversie tegen Zoey (want vies). Verder vind ik het allemaal prachtig.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:49 schreef Benny het volgende:
Vandaag nominaties,... Weddenschap gewonnen van @:MissyZ
Gefeliciteerd met de BB badjas van RenéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:49 schreef Benny het volgende:
Vandaag nominaties,... Weddenschap gewonnen van @:MissyZ
Heb je nu immuniteit gewonnen en krijg je geen ban bij een waarschuwing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Mag dat of krijgt hij nu ook een boetequote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:51 schreef puzziepie het volgende:
Michels voet staat half buiten die roze tegel
Mwah, was dat zo indrukwekkend? Was het alweer bijna vergeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vanavond de beelden van het feest.
Niet gunstig voor Jill.
De pot is armer geworden door hemquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:49 schreef odie22 het volgende:
Half is al genoeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:51 schreef puzziepie het volgende:
Michels voet staat half buiten die roze tegel
En daar verslikte ik me in mijn witte paaseitje!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de BB badjas van René.
Denk dat je wat meer streams moet kijken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
alleen de poep was een keer vies, maar om dat arme kind daar steeds op aan te vallen
Ik snap er echt niets meer van, maar hij staat er duidelijk een stuk buiten die tegelquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mag dat of krijgt hij nu ook een boete
WIL JE WEL GEEN GAY QUOTES GEBRUIK???1!1111??1!!!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:52 schreef suzi1 het volgende:
michel haalde zn hand even af van t roze!!! roll de klip!
Ligt eraan vanavond de uitzending van het feest misschien......En daar kwam Michel weer goed uit . Maar hoorde dat de uitzending van gister erg op een exit van Michel toe stevende.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ze het nu nog niet weten hebben ze dagen lang voor niets er over gepraat. Maar denk dat jill nu wel meer kans maakt tegen michel na zijn gedrag de laatste dagen.
Niet als het om zijn moves gaatquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ligt eraan vanavond de uitzending van het feest misschien......En daar kwam Michel weer goed uit .
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk dat je wat meer streams moet kijken.
Poep op wattenschijfjes, boeren en scheten laten, je nagels knippen in bed en alle shit er onder uit pulken, met je mond aan de railing van je bed zitten, praten over kontvocht, smakken en slurpen als je eet...
Vies.
Dat mag dusquote:
Zolang een deel van z'n voet er op staat is het goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap er echt niets meer van, maar hij staat er duidelijk een stuk buiten die tegel
Geen idee hoe of wat
Okay. raarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zolang een deel van z'n voet er op staat is het goed.
is weer eens wat anders dan kont en nu over nominerenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk dat je wat meer streams moet kijken.
Poep op wattenschijfjes, boeren en scheten laten, je nagels knippen in bed en alle shit er onder uit pulken, met je mond aan de railing van je bed zitten, praten over kontvocht, smakken en slurpen als je eet...
Vies.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:54 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Niet als het om zijn moves gaatMaar voor de rest niks aan het handje idd.
Minder fouten gemaakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb het één en ander moeten missen vandaag, hoe kan het dat Thomas zoveel minder voor de pot heeft kwijtgespeeld terwijl Zjoelie het alsnog ruim 3x zo lang heeft volgehouden?
Nee hoor. Viel erg mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ligt eraan vanavond de uitzending van het feest misschien......En daar kwam Michel weer goed uit . Maar hoorde dat de uitzending van gister erg op een exit van Michel toe stevende.
Vandaag is haat-op-michel-dag. Dus hou je ff inquote:
Zoey: Waarom hangt ge nooit zo over mij? Putainquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michel zit zo in een raar positie
Hoera voor de dominatorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zal voor hem wel supporters , bende haters
^^ with stupid!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:56 schreef utopia2.0 het volgende:
@:DGK Kom weer terug ouwe, sta achter je.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gewoon heel makkelijk nog veel fouten gemaakt in die korte tijd dat ze er op stondquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb het één en ander moeten missen vandaag, hoe kan het dat Thomas zoveel minder voor de pot heeft kwijtgespeeld terwijl Zjoelie het alsnog ruim 3x zo lang heeft volgehouden?
Team Mike! BB winnaar 2021. Alleen maar liefde voor Iron Mikequote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij heeft helaas nog geen fout gemaakt tochquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:58 schreef Whuzz het volgende:
Zou toch wel cool zijn als Michel na zijn beurt te horen krijgt dat hij nog meer dan Julie heeft verloren.
Dan was het natuurlijk allemaal doorgestoken kaart, oneerlijk, vals spel, onterecht, BB-Taliban, enz.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:58 schreef Whuzz het volgende:
Zou toch wel cool zijn als Michel na zijn beurt te horen krijgt dat hij nog meer dan Julie heeft verloren.
Dan was het natuurlijk allemaal doorgestoken kaart, oneerlijk, vals spel, onterecht, BB-Taliban, enz.
minstens 1 keer zn hand los van de vloer. en volgens mij kort geleden nogmaalsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft helaas nog geen fout gemaakt toch
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kweenie... men zegt hier steeds iets over dat zijn handen fout was, knie op grond, enz.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij zegt net knie op de vloerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
minstens 1 keer zn hand los van de vloer. en volgens mij kort geleden nogmaals
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gewoon in de gameroom, BB: “Miesjel jij moet nu nomineren, dus roep maar wie nomineer je?”.
jahaaa en hij zei, dat betekent wel dat ik daar spieren heb zitten. nou hoe bijzonderquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
Naomi ziet de beenspieren van Michel trillen, Mies voelt dit zelf niet.
Cos, was daquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kweenie... men zegt hier steeds iets over dat zijn handen fout was, knie op grond, enz.
Ik let er niet zo aandachtig op. Heb ik COS voor.![]()
😂quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vandaag is haat-op-michel-dag. Dus hou je ff in
Zit Thomas een uur in de DBK danquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
tomass moet nog, dus michel heeft nog wel een uur de tijd
Cool. Ze kunnen het zo mooi maken die regie en doen ze het niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gewoon in de gameroom, BB: “Miesjel jij moet nu nomineren, dus roep maar wie nomineer je?”.
Ja klopt, zei hij ook nog.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jahaaa en hij zei, dat betekent wel dat ik daar spieren heb zitten. nou hoe bijzonder
Nee, als Mike meegaat is dat het beste wat ze kunnen doen. Maar ja als, je weet het nooit bij Mikequote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:00 schreef Oranos het volgende:
Gaan ze echt voor Thomas en Jill met nomineren? Domste zet die ze kunnen doen
Anders hebben ze het wel gezien.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
klopt eerlijk van hem om te zeggen
Ow ja, verrek. Thx was het even vergetenquote:
Ja Mike vertrouwen is het domste dat je kan doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, als Mike meegaat is dat het beste wat ze kunnen doen. Maar ja als je weet het nooit bij Mike.
Ik weet niet ... volgens mij betekent dat 100% dat hij erop zit volgende week. Want hij belazert dan beide groepen.....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:03 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ja Mike vertrouwen is het domste dat je kan doen.
Ik zie Mike zomaar Jill en Michel nomineren
Taalwondertje die Jill.quote:
Triest geval.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:04 schreef Benny het volgende:
Nick naar de dagboekkamer
Michel: "Zet hem op Nick"
Uit Mike zijn oogpunt is dat een goed idee.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:03 schreef Oranos het volgende:
[..]
Anderzijds is dat voor Mike ook héél glad ijs. Dan weten ze dat hij liegt en blijft Miesjel er dan in (ja die kans is nihil) gaat hij de sjaak zijn volgende week. Bovendien is het ook in Mike’s belang om Djill eruit te hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:03 schreef Oranos het volgende:
[..]
Hij kan toch moeilijk zeggen “Kom op toilet"quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:06 schreef Astro_boy het volgende:
Vind dit wel pestgedrag.
Jill gaat naar het toilet.
Michel: “...”
Nick gaat naar de DBK.
Michel: “Zet ‘m op, Nick!”![]()
Heb je Telenet?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:06 schreef Jockari het volgende:
Nog VT4-streamers zonder geluid? Anders moet ik mijn PC-instellingen eens nakijken.
Daar heeft BB nu geen tijd voor, die is bezig met de nominaties in de DBK.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:03 schreef engine het volgende:
Ik zal wel ongeduldig zijn maar mag wel weer een keer aan dat rad gedraaid worden
Je kan Jill toch succes wensen? Heel asociaal dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hij kan toch moeilijk zeggen “Kom op toilet"
Snap niet wat je bedoelt.....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:06 schreef Astro_boy het volgende:
Vind dit wel pestgedrag.
Nick gaat naar de DBK.
Die leeftquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
go badeendje![]()
![]()
#teambadeendje
oud nieuws, was vanmiddag al bekend.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:07 schreef zodeju het volgende:
Oh, Jill en Thomas worden gescheiden en mogen niet in de zelfde ruimte slapen.Dat valt even tegen.
Ze wouden allebij tegen de raam gaan slapen waare ze toch nog bij elkaar nu moet Thomas naar de badkamer toequote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:07 schreef zodeju het volgende:
Oh, Jill en Thomas worden gescheiden en mogen niet in de zelfde ruimte slapen.Dat valt even tegen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:06 schreef Astro_boy het volgende:
Vind dit wel pestgedrag.
Nick gaat naar de DBK.
Op het toilet????quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:08 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Je kan Jill toch succes wensen? Heel asociaal dit.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Djeezes, ik in kruip in de grond. Vrouw lief had geluid inderdaad afgezet...
Omdat Michel in een rare houding zit en nog wel ff moet wachten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:09 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Waarom moet je iemand succes wensen om je nominatie door te geven?
Oooh schatje, ga door! Ga door! Ja, zo ja.... oooh.... zo ja!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:10 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij zou ik gek worden van toejuichen als ik iets goed moet doen. dan zou ik roepen SMOEL
Ik dacht dat jij wel vaker livestreams keek?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:11 schreef puzziepie het volgende:
Rare regels van BB
klopt helemaal niets van
Naar mijn weten, waren de regels vanmiddag andersquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:11 schreef puzziepie het volgende:
Rare regels van BB
klopt helemaal niets van
Denk serieus dat Liese en Jill niet veel verschillen qua gewicht.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Aan het toilet. Die krijgt het per dag moeilijker met Djill haar toenemende gewicht.
2 keer achter elkaarquote:
wat wil je daar precies mee zeggen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel vaker livestreams keek?
Dat dusquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Naar mijn weten, waren de regels vanmiddag anders
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat zei Matt op de gang tegen Nick, niet Michel!
Man en vrouw vergelijken qua gewicht. Niet helemaal eerlijk hequote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:12 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Denk serieus dat Liese en Jill niet veel verschillen qua gewicht.
Liese is alleen wel veel langer.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:12 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Denk serieus dat Liese en Jill niet veel verschillen qua gewicht.
Hij kan zo nog wel een half uur staan zegt ie netquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:12 schreef Jockari het volgende:
Michel moet toch de strafste zijn in dit spil. Of niet ?
En brederquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Liese is alleen wel veel langer.
als je met djerrol in bed ligt ?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oooh schatje, ga door! Ga door! Ja, zo ja.... oooh.... zo ja!
- SMOEL!
Dat vage en veranderende regels schering en inslag zijn deze BBquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
wat wil je daar precies mee zeggen?
Ik ben niet transfobisch, dus noem haar vrouwquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Man en vrouw vergelijken qua gewicht. Niet helemaal eerlijk he
Vaag iddquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij doet BB maar wat heel de dag. Niet te volgen wat de regels zijn iig.
De film "Mine" in gedachten, houdt die Michel dat een paar dagen vol ! https://en.wikipedia.org/wiki/Mine_(2016_film)quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:12 schreef Jockari het volgende:
Michel moet toch de strafste zijn in dit spil. Of niet ?
Ik heb een levendige fantasie, maar daar kan mijn brein helemaal niets mee.quote:
dat is waarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat vage en veranderende regels schering en inslag zijn deze BB.
Hij mag Matt wel op zijn blote knieeën bedanken voor die mooie draai aan het rad tot twee keer toe.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel kan nog wel een half uur staan. Zijn woorden.
telepathie?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:14 schreef suzi1 het volgende:
ik ga nu even teleporterenweet even t juiste woord niet, jij moet pipi doen michel
dan zal ik er niet verder over uitwijdenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb een levendige fantasie, maar daar kan mijn brein helemaal niets mee.
Een wielrenner laat het toch ook gewoon lopen....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:14 schreef suzi1 het volgende:
ik ga nu even teleporterenweet even t juiste woord niet, jij moet pipi doen michel
Absoluutquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij mag Matt wel op zijn blote knieeën bedanken voor die mooie draai aan het rad tot twee keer toe.
Als ik jou antwoord geef hier Whuzz, wordt ik hier op het forum afgebrand.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Man en vrouw vergelijken qua gewicht. Niet helemaal eerlijk he
Helder. Bedankt voor de updatequote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
20:23 is hij het uur voorbij
20:27 heeft hij het record van Jill beet
michel heeft roze voetje, jij hier ook. zeg maarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als ik jou antwoord geef hier Whuzz, wordt ik hier op het forum afgebrand.
Hier geluidquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:06 schreef Jockari het volgende:
Nog VT4-streamers zonder geluid? Anders moet ik mijn PC-instellingen eens nakijken.
Karmaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hij krijgt ook wel de moeilijkste combinatie!
Lastig? 250 Al Qaida strijders van je afhouden met niets anders dan een aansteker en je waterfles. Dat is pas lastig. En dat is Michel OOK gelukt.quote:
dat wordt nog lastigquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
20:23 is hij het uur voorbij
20:27 heeft hij het record van Jill beet
Hij niet alleenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hij krijgt ook wel de moeilijkste combinatie!
Had hij ook niet nog een elastiekje? Niemand kan het met alleen een waterfles en aansteker. Ik geloof dat niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lastig? 250 Al Qaida strijders van je afhouden met niets anders dan een aansteker en je waterfles. Dat is pas lastig. En dat is Michel OOK gelukt.
Als het gewicht daar opkomt is het voorbijquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:18 schreef SLP_ het volgende:
Waar is die rode knop voor? Heb het begin vh spel gemist helaas
Die staat onder die bal die ze hooghouden. Bal te laag -> Knop ingedrukt -> ... uh... boete. denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:18 schreef SLP_ het volgende:
Waar is die rode knop voor? Heb het begin vh spel gemist helaas
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:18 schreef Ireth het volgende:
Oe, hij heeft nu een lastige positie! Als ie dit nou nog vol houd voorbij de tijd van Jill dan is ie toch echt wel goed hoor!
![]()
![]()
#teammichel
![]()
![]()
Zat ie bij het a team?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lastig? 250 Al Qaida strijders van je afhouden met niets anders dan een aansteker en je waterfles. Dat is pas lastig. En dat is Michel OOK gelukt.
Ah oke duidelijk!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die staat onder die bal die ze hooghouden. Bal te laag -> Knop ingedrukt -> ... uh... boete. denk ik.
Staat niet op het spel denk ik. En zou verre van balen zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Als hij het nog 10 minuten volhoud, gaat hij Jill voorbij. Als er immuniteit op het spel staat, dan zou dat balen zijn.
Nee, dat eleastiekje had hij zelf gemaakt van hagedissendarm.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:19 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Had hij ook niet nog een elastiekje? Niemand kan het met alleen een waterfles en aansteker. Ik geloof dat niet.
Misschien is dat deze keer niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Als hij het nog 10 minuten volhoud, gaat hij Jill voorbij. Als er immuniteit op het spel staat, dan zou dat balen zijn.
Dan gaan de explosieven af.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die staat onder die bal die ze hooghouden. Bal te laag -> Knop ingedrukt -> ... uh... boete. denk ik.
Even proberen. Go for it girlquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:19 schreef suzi1 het volgende:
als ik nu in me broek pies gaat michel dat dan ook doen via telepathie?
Ah ja, inventief!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, dat eleastiekje had hij zelf gemaakt van hagedissendarm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |