Flikkerstraal eens een eind op uit mijn briljante topics.quote:
Zijn al die slavenarbeiders voor niets omgekomen daarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:49 schreef Fugue het volgende:
Wegwezen uit die landen. Ook geen WK. Laat ze eerst maar fatsoenlijk hun mensenrechten op orde hebben voordat je ze nog iets laat organiseren.![]()
Dat sobersoquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zijn al die slavenarbeiders voor niets omgekomen daar
Nou ja, op zich wel. Als je enige feeling met sport hebt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:41 schreef tong80 het volgende:
Toegegeven, bij Duitsland denk je niet meteen aan een invloedrijk land in de beachvolleybalsfeer
Vermoedelijk ook niet in bikiniquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:41 schreef tong80 het volgende:
Ook het WK-voetbal wordt daar gehouden. Midden in de winter.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:16 schreef sp3c het volgende:
geen idee wat ik triester vind eigenlijk, dat ze niet mogen sporten in bikini of dat sommigen per se willen sporten in bikini
wat?quote:
Jij bentquote:
Dit slaat nergens op. Dit gaat over de emancipatie van de vrouw. Over Democratie. Het grote geld voor de Bobo'squote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:16 schreef sp3c het volgende:
geen idee wat ik triester vind eigenlijk, dat ze niet mogen sporten in bikini of dat sommigen per se willen sporten in bikini
Goeie onderbouwing newbie.quote:
Dit. Niet begrijpen dat een bikini de aërodynamica in de lucht bevordertquote:
En minder zand in de bilnaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:44 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dit. Niet begrijpen dat een bikini de aërodynamica in de lucht bevordert
de bobo's willen de vrouwen in bikini omdat dat leuke plaatjes oplevert, niet omdat ze er beter van gaan sporten ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Dit gaat over de emancipatie van de vrouw. Over Democratie. Het grote geld voor de Bobo's
Ze kiezen voor Qatar omdat het extra centjes oplevert. De bikini is maal een deel. Een gedeelte m te duiden dat ze er schijt aan de normale regels hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
de bobo's willen de vrouwen in bikini omdat dat leuke plaatjes oplevert, niet omdat ze er beter van gaan sporten ofzo
Het hoort er gewoon bij. Het is immers beachvolleybalquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
de bobo's willen de vrouwen in bikini omdat dat leuke plaatjes oplevert, niet omdat ze er beter van gaan sporten ofzo
Net als @sp3c vind ik het belachelijk dat het niet in bikini mag. Aan de andere kant is het niet uniek dat lokale regel tellen. Met boksen moest in 1984 ook opeens een helm op omdat het verplicht was in de organiserende stad.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het hoort er gewoon bij. Het is immers beachvolleybal![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:46 schreef qajariaq het volgende:
Een bikini heeft weinig met sportkleding te maken, dat is alleen maar om het voor een stel geile kerels aantrekkelijker te maken. Een missverkiezing is ook geen Olympische sport.
Jamaar, geld!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:49 schreef Fugue het volgende:
Wegwezen uit die landen. Ook geen WK. Laat ze eerst maar fatsoenlijk hun mensenrechten op orde hebben voordat je ze nog iets laat organiseren.![]()
Waarom moet ik uit scheiden? Die bikini maakt de sport juist minder serieus vind ik en ik ben de baas over mijn eigen mening.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:11 schreef the-eye het volgende:
[..]![]()
Schei toch uit man, ze staan daar niet in hun blote kont, de sport wordt in bikini gespeeld en buigen voor een stel achterlijken, die daar door middeleeuwse denkbeelden, problemen mee hebben is echt een gebrek aan ruggengraat.
#TeamDuitsland
Gast!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:52 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Waarom moet ik uit scheiden? Die bikini maakt de sport juist minder serieus vind ik en ik ben de baas over mijn eigen mening.
Daarnaast vind ik het ook weer niet juist dat de gastheer dergelijke extra eisen stelt om redenen die ook niet met de sport te maken hebben.
Dus inderdaad triest dat er bemoeienis is die niet met de sport of de veiligheid heeft te maken maar het is ook triest dat een sport zichzelf niet serieus neemt door er een halve sexshow van te maken om het publiek te pleasen.
Ja, met een dergelijk antwoord krijg ik ongeveer iedereen tegen me.
Waarom maken velen er zich dan zo druk om als de dames en heren een broek aan hebben tot net boven de knie een een shirtje wat aansluit op dat broekje?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:02 schreef the-eye het volgende:
[..]
Gast!![]()
Ze hebben een bikini broekje aan. Het is toch niet dat ze in hun blote poes staan ofzo? Sinds wanneer is een bikinibroekje een sexshow? Heb ik die ontwikkeling gemist of is dat misschien iets wat zich in het hoofd van een enkeling afspeelt?
Ik denk omdat men dan vermoed te maken te hebben met figuren zoals jij die dus allerlei vreemde gedachten hebben bij een bikini en een zwemslip.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:06 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Waarom maken velen er zich dan zo druk om als de dames en heren een broek aan hebben tot net boven de knie een een shirtje wat aansluit op dat broekje?
@Mikeytt is zogenaamd ruimdenkend en tolerant maar hij durft zelf nog niet uit de kast te komenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:19 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Mikey wat vind jij
@:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt @:Mikeytt
Impliciet geef je hier mee aan dat veel belangstelling voor deze sport niet om sportieve redenen is.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik denk omdat men dan vermoed te maken te hebben met figuren zoals jij die dus allerlei vreemde gedachten hebben bij een bikini en een zwemslip.
Je raakt me hier even kwijtquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:16 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Impliciet geef je hier mee aan dat veel belangstelling voor deze sport niet om sportieve redenen is.
Dank je voor de inkopper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |