Nou idd.. kijk gewoon hoe het loopt en dan kom je maar een keer niet aan de beurtquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:49 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind hun wel vaak HEEEEEEL erg moeilijk doen hoor
Jill moet gewoon opzouten, dan kan ze naar mama, opa en oma toe.quote:
Eens. Doodvermoeiend dat kindquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jill moet gewoon opzouten, dan kan ze naar mama, opa en oma toe.
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:55 schreef Was-beer het volgende:
Hoop dat Michel het touw in het eerste uur per ongeluk al los laat
Is toch beter dan dat je de boel verknalt.....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:54 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Nou idd.. kijk gewoon hoe het loopt en dan kom je maar een keer niet aan de beurt
Je kan deze poll toch niet gebruiken..quote:
Thomas favo Nederlanderquote:
2 verschillende vragen 1 antwoordquote:
Hij mag de kettlebell niet los laten, en ze moeten om de zoveel tijd aan het draaien. en dan moet mies zijn voet of hand of een roze of blauwe vlak zetten/leggenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is nu precies de bedoeling van dit "spel "" ?
Weet ik zonet nog niet ... ik zie vaak bij dat soort spellen dat getrainde mannen het snel opgeven qua verzuring van de spieren ...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:42 schreef Benny het volgende:
Ziet er ook wel uit als een opdracht voor Michel
Ik heb ook ziggo, nergens last vanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:59 schreef greysbones het volgende:
Potver kan ik niet streamen k.. ziggo..
Volgens mij 10 uurquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:59 schreef Joyce-43 het volgende:
aha ok ik vat hem al hahaha twister
en hoelang hoop 24 uur
Ik snap sowieso niet wat ze moeten doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:01 schreef odie22 het volgende:
beetje dom om te eten , stel dat je moet hoesten of iets
Storing hier in de buurt .. zit al de hele dag zonder Internet.. en mobiel is hotspot voor kids online lessenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb ook ziggo, nergens last van
Nee, nog niet, maar misschien als ze allemaal in de kamer zitten dan inschatten hoelang of hoelaat het is .quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er was dus geen immuuniteitsopdrach?
Hij mag de kettlebell niet los laten, en ze moeten om de zoveel tijd aan het draaien. en dan moet mies zijn voet of hand of een roze of blauwe vlak zetten/leggenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat ze moeten doen.
Ah vervelend, had ik twee weken terug. duurde best lang voor het gefikst wasquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Storing hier in de buurt .. zit al de hele dag zonder Internet.. en mobiel is hotspot voor kids online lessen
Lees hier wel mee.. dan kan ik het nog een beetje volgenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah vervelend, had ik twee weken terug. duurde best lang voor het gefikst was
Ze moeten het gewicht aan het touw 10 uur lang in de lucht houden. Er liggen gekleurde vlakken op de vloer en af en toe moeten ze van BB aan het rad draaien en krijgen ze een opdracht, bijvoorbeeld hand op blauw (zoals Twister). Degene die het touw vast heeft moet de opdracht uitvoeren en zorgen dat het gewicht in de lucht blijft. Van wat ik begreep mogen ze wel wisselen van persoon maar als ze dit binnen 30 minuten doen kost het geld. De tijd is afgeplakt in het huis dus dat wordt schatten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat ze moeten doen.
Zal wel wat capjes makenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lees hier wel mee.. dan kan ik het nog een beetje volgen
Hypocriete jankerd is Jill.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:06 schreef MissyZ het volgende:
Jill vind de worstenbroodjes nu belangrijker.
Net nog huilen dat ze niet mee mag doen.
Die stonden in de oven, anders zouden ze verbranden denk ik .quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:06 schreef MissyZ het volgende:
Waarom druk blijven maken.. als je toch niet ‘mag’ meedoenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:06 schreef MissyZ het volgende:
Owww??quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:07 schreef Tourniquet het volgende:
Jill is viesmad op Michel, maar gaat de confrontatie aan.
logischquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:06 schreef MissyZ het volgende:
Ah!!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Sorry, er ontbrak een cruciaal woord: NIET.
buren vragen of je even op hun wifi magquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Storing hier in de buurt .. zit al de hele dag zonder Internet.. en mobiel is hotspot voor kids online lessen
Jerrel was de enige die de confrontatie aanging.. de rest blaat een hoopquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Sorry, er ontbrak een cruciaal woord: NIET aan.
Allemaal Ziggo hier in de buurt..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
buren vragen of je even op hun wifi mag
Mee eensquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:10 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vind dit wel een leuke opdracht trouwens, eindelijk een beetje uitdaging.
10 toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:11 schreef lonneberga het volgende:
Oh heerlijk een opdracht,hopelijk voor 24u
ja maar zoals nu michel vraagt ook op overname dus dat kan jill en of een thomas ook doen vind niet normaal dat de groep van michel maar even bepaald wie mee mag doenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:02 schreef MissyZ het volgende:
Thomas neemt het op voor Jill.
Dat iedereen het wel eens wil proberen.
Kost 550 euro als je het verliest.
Wil hem zo graag aanrakenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zow hee
Mies zn handen jonguh
touw snijd ..
Mies is dr zweterig van . Bikkeltje heur
dus zoiezo half uur moeten blijven staanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:04 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze moeten het gewicht aan het touw 10 uur lang in de lucht houden. Er liggen gekleurde vlakken op de vloer en af en toe moeten ze van BB aan het rad draaien en krijgen ze een opdracht, bijvoorbeeld hand op blauw (zoals Twister). Degene die het touw vast heeft moet de opdracht uitvoeren en zorgen dat het gewicht in de lucht blijft. Van wat ik begreep mogen ze wel wisselen van persoon maar als ze dit binnen 30 minuten doen kost het geld. De tijd is afgeplakt in het huis dus dat wordt schatten.
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:17 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Warme broodjes. Etenstijd. 10 u opdracht.....
Ook tijdens de opdracht.........sla eten kan lastig worden.....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Worstenbroodjes. . dus vegan avondeten?
te braaf alles ingeleverd en afgeplaktquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:16 schreef 5thencounter het volgende:
10uur dat touw vasthouden en geen tijdindicator.. al die rondlopertjes hebben ook nergens een klokje verstopt?
Die zelfingenomenheid van Michel, walgelijk! Ik, ik, ik......quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:11 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zoey heeft Michel nu overgenomen, Michel is duidelijk geirriteerd.
Doet alsof niemand anders dit aankan.
naar ja toen zei thomas weer laten we het maar niet doenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jill; het boeid me geen reet
kijk das the spirrit
ik zou iemand op de hometrainer laten fietsen, weet je ook de tijd, maar dat zal wel niet mogen van bbquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:04 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze moeten het gewicht aan het touw 10 uur lang in de lucht houden. Er liggen gekleurde vlakken op de vloer en af en toe moeten ze van BB aan het rad draaien en krijgen ze een opdracht, bijvoorbeeld hand op blauw (zoals Twister). Degene die het touw vast heeft moet de opdracht uitvoeren en zorgen dat het gewicht in de lucht blijft. Van wat ik begreep mogen ze wel wisselen van persoon maar als ze dit binnen 30 minuten doen kost het geld. De tijd is afgeplakt in het huis dus dat wordt schatten.
...ja....echt een man....een marinier.........een vent..........quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die zelfingenomenheid van Michel, walgelijk! Ik, ik, ik......
Dat is elke keer met een proef dat michel en nick bepalen wie ze doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar zoals nu michel vraagt ook op overname dus dat kan jill en of een thomas ook doen vind niet normaal dat de groep van michel maar even bepaald wie mee mag doen
Hekel aan kerelsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:20 schreef MissyZ het volgende:
[..]
...ja....echt een man....een marinier.........een vent..........
Die zich helemaal heeft op laten fokken door Jerrel. Toen is hij wel door het ijs gezakt hoor, dat kon hij niet handelenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:20 schreef MissyZ het volgende:
[..]
ze heeft toch gelijk? waarom zou zij dit niet kunnen, het fietsen hield ze ook voor en het dansen ook, ze is best wel fit.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een bakkus tfekt Jill. Kind wordt met de dag verwender.
Eens.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft toch gelijk? waarom zou zij dit niet kunnen, het fietsen hield ze ook voor en het dansen ook, ze is best wel fit.
Het gaat weer net als met die kop van jut, de heren bepalen dat zij er het beste in zijn en geven de anderen geen kans
Dan had die Jerrel wel een klap voor zijn bek gegeven. Hij bleef kalm. Opgefokt maar kalm.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Die zich helemaal heeft op laten fokken door Jerrel. Toen is hij wel door het ijs gezakt hoor, dat kon hij niet handelen
hahaha .. no way dat Jill dit gaat kunnen ... maar laat haar het maar doen ... wil haar gezicht wel zien als ze meer dan 250 euro uit de pot speelt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft toch gelijk? waarom zou zij dit niet kunnen, het fietsen hield ze ook voor en het dansen ook, ze is best wel fit.
Het gaat weer net als met die kop van jut, de heren bepalen dat zij er het beste in zijn en geven de anderen geen kans
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien kan iemand ook even Zooys make-upjes bijwerken? ze staat al 10min
Met je eens.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer zijn die het niet kunnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hahaha .. no way dat Jill dit gaat kunnen ... maar laat haar het maar doen ... wil haar gezicht wel zien als ze meer dan 250 euro uit de pot speelt.
Ik heb het over de laatste dagen. Ik wil niet lullig doen, maar als het om fysieke kracht gaat, dan zijn over het algemeen de mannen in het voordeel. Met nadruk OVER HET ALGEMEEN. Voordat we daar een discussie in krijgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja denk t wel. Ze moeten het 10 uur volhouden. Met 10 en om t half uur wisselen zouden ze sowieso 2x aan de beurt zijn.quote:
Je vraagt erom he. Ik ga je niet redden tegen de dames hier......quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het over de laatste dagen. Ik wil niet lullig doen, maar als het om fysieke kracht gaat, dan zijn over het algemeen de mannen in het voordeel. Met nadruk OVER HET ALGEMEEN. Voordat we daar een discussie in krijgen.
ja vind BB hoort gewoon te zeggen het is een groepsopdracht iedereen moet mee doen ohhhhhhh bedenk me net wat hahahaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is elke keer met een proef dat michel en nick bepalen wie ze doen.
Ik lust jullie rauw. Kom dan jonguh kom dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:26 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Je vraagt erom he. Ik ga je niet redden tegen de dames hier......
als er geld te winnen valt is het toch normaal dat degene die er het beste in zijn ( ongeacht of iemand man vrouw is) zo veel mogelijk geld te laten binnen slepen. toen met de kop van jut sloegen patje en michel veel geld binnen. daar zou ik dus voor gaanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het over de laatste dagen. Ik wil niet lullig doen, maar als het om fysieke kracht gaat, dan zijn over het algemeen de mannen in het voordeel. Met nadruk OVER HET ALGEMEEN. Voordat we daar een discussie in krijgen.
Preciesquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als er geld te winnen valt is het toch normaal dat degene die er het beste in zijn ( ongeacht of iemand man vrouw is) zo veel mogelijk geld te laten binnen slepen. toen met de kop van jut sloegen patje en michel veel geld binnen. daar zou ik dus voor gaan
Info die erg belangrijk isquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:28 schreef Tourniquet het volgende:
Jill is ongesteld geworden.
* applaus *
Maar ze beginnen pas met geld verdienen na een half uur. Sowieso komt niet iedereen aan de beurt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:25 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja denk t wel. Ze moeten het 10 uur volhouden. Met 10 en om t half uur wisselen zouden ze sowieso 2x aan de beurt zijn.
Er zijn er ook die het niet willen / denken tw kunnen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:29 schreef Kefke04 het volgende:
vreselijke opdracht zou niets voor mij zijn, ik denk als ze dat ding aan Julie geven dat ze omhoog vliegt en het ding op de grond.
Bestaat er ook abnormaal ongesteld wordenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jill; er is net een wonder gebeurt
"ik ben normaal ongesteld geworden ""
Owww je wilt niet wetenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bestaat er ook abnormaal ongesteld worden
uh huh .. dan kom je in het ziekenhuis terecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Okay. Ben ik gelukkig altijd nog normaal ongesteld gewordenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
uh huh .. dan kom je in het ziekenhuis terecht.
Zou het nu zo erg zijn als ze eens een opdracht verknallen..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:31 schreef MissyZ het volgende:
Wat ik mooi vind is dat Nick al gewoon zegt dat die dit niet kan.
En Jill zegt juist ik kan dit ook.
En Michel kan alles.![]()
ALLES.
Zeuren vooral.
haha ja dat vertelde hij.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:32 schreef Tourniquet het volgende:
Nick hoopte gisteren nog op zware proeven en opdrachten.
Nick nu: "dit kan ik niet goed, mijn knie is te zwak."
welke van de zoveel?quote:
Nick ook niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer zijn die het niet kunnen.
Wat verdienen ze nu per half uur?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh vallen en op de knop drukken
boem min 500
Kan toch gewoon tussendoor straks?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar .. dus ... geen nominatie vandaag?
Misschien tussendoor of vanavond laat.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar .. dus ... geen nominatie vandaag?
Nee precies , dus om dat dan over Jill te zegeggen vind ik wat slap.quote:
Michel toch een mensquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:34 schreef MissyZ het volgende:
Michel; Ik had kramp in knie, geen bloed meer in mijn vingers, etc etc.
Zoey....die klaagt niet straks.
begreep netquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat verdienen ze nu per half uur?
0 voor eerste 30 minuten, daarna 12,50 per minuutquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
¤12,50 per minuut na het eerste half uur, van wat ik begrepen heb.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dus als de mannen nu janken dat ze het niet kunnen omdat ze misschen met hun hand naar de vloer moeten en dat ze dat niet kunnen nou maak dan plaats voor de vrouwen en laat die het doen alle vrouwensquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als er geld te winnen valt is het toch normaal dat degene die er het beste in zijn ( ongeacht of iemand man vrouw is) zo veel mogelijk geld te laten binnen slepen. toen met de kop van jut sloegen patje en michel veel geld binnen. daar zou ik dus voor gaan
Zoey staat nog geen 42 minutenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:36 schreef Koos1958 het volgende:
Michel zijn hand deed goed pijn geen bloed meer in zijn hand. Zoey hoor ik er niet over.
ja dat heeft ze laten zien toen ze naar het ziekenhuis moestquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus ze moeten er langer dan een half uur staan.. zodat er geld wordt verdient.. en zo min mogelijk wisselenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
0 voor eerste 30 minuten, daarna 12,50 per minuut
hij zal het allemaal "goed "" bedolenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:37 schreef Koos1958 het volgende:
Michel bemoei je er niet zo mee, laat zoey gewoon zelf doen.
Michel is militair met levenservaring als het over fysiek en tactiek gaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:37 schreef Koos1958 het volgende:
Michel bemoei je er niet zo mee, laat zoey gewoon zelf doen.
Wat zijn we weer vriendelijk vandaagquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hij zal het allemaal "goed "" bedolen
duketape op zn bakkes zou ff beter zijn
soort van irritantos te worden
Mies Ongevraagd Advies
klopt iddquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat heeft ze laten zien toen ze naar het ziekenhuis moest
of zou dat weer een dag later komenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:30 schreef freaky40 het volgende:
Dit gaat wel door tijdens de nominatieronde dus.
Ja, maar er was ook nog iets met "na een uur". Zou dus ook kunnen dat ze na 1 uur staan niets meer verdienen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus ze moeten er langer dan een half uur staan.. zodat er geld wordt verdient.. en zo min mogelijk wisselen
Die blijft gewoon uit de wind. Wil het niet verpesten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:32 schreef Tourniquet het volgende:
Nick hoopte gisteren nog op zware proeven en opdrachten.
Nick nu: "dit kan ik niet goed, mijn knie is te zwak."
Wat is daar gebeurt????????????????????????????????quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Nick, Naomi en Mike met een powerranger promise..
Nick : We beloven plechtig, elkaar in de ogen kijkend, dat we elkaar altijd trouw blijven, tot in de finale.
Wat zou Michel hiervan vinden?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Nick : We beloven plechtig, elkaar in de ogen kijkend, dat we elkaar altijd trouw blijven, tot in de finale.
Hoorde mike toch in de slaapkamer zeggen dat het publiek dit niet leuk vind de bondjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
al een paar dagen geledenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:41 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Wat is daar gebeurt????????????????????????????????
Daar staat Mike bij.
Sinds wanneer is die liefde ontstaan?
ahhhhh wat lief en dat met de grootste rat hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
mike zegt wel meerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoorde mike toch in de slaapkamer zeggen dat het publiek dit niet leuk vind de bondjes.
Ik gun het haar .. maar mijn verwachtingen zijn niet zo hoogquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:42 schreef MissyZ het volgende:
Jill gaat zo Zoey overnemen.
U kan nu inzetten.
Ik zeg, dat gaat ze nailen.
Zit karakter in.
Dat gaat ze zeker nailen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:42 schreef MissyZ het volgende:
U kan nu inzetten.
Zit karakter in.
Ohh, ik hoop zo dat Mike de boel bedonderd, zij het voor de helft.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet erg een betweter wel, dat is gewoon irri en iemand zijn kans al ontnemen omdat hij iets denkt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:43 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Erg hé, dat iemand veel weet. Verschrikkelijk is het, mensen met kennis
Ze rekenen een halfuur niet goed uit ook. Ze dachten dat ze al langer stond. (Ik ook)quote:
Haha bij mij nu pasquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:44 schreef Tourniquet het volgende:
Zoey wisselt, nu Jill.
Zoey heeft ¤25 verdiend. Heeft dus 32 minuten gestaan.
Michel stond er dus langer blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:44 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ze rekenen een halfuur niet goed uit ook. Ze dachten dat ze al langer stond. (Ik ook)
Dit is echt zo verdomde slim van Nickquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
12,50 per minuut na een half uurquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:45 schreef danilel het volgende:
ik snap het beloningssysteem niet, weet iemand hoe het werkt?
Ik ook hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:44 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ze rekenen een halfuur niet goed uit ook. Ze dachten dat ze al langer stond. (Ik ook)
Het voordeel is dat wij wel een klok hebben. Je kunt aan de posts in de COS al zien wanneer ze gewisseld hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:44 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Kan er wel van kotsen. Vertrouw ze voor geen meter. Nick en Mike.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Jill en Thomas hebben ook gelijk Michel alleen gelaten .. .dus soiquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:46 schreef MissyZ het volgende:
Michel, Nick en Mike laten Jill alleen in de gameroom.
De rest steunt Jill wel.
Ze gaan op de bank bespreken hoe en wat.
Ja, erg raar weer van BB.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:47 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is dus niet eerlijk, jill staat er 2 minuten en zoey moet al aan het rad draaien. Terwijl zoey er heel lang stond voordat het gebeurde.
Eensquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:47 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is dus niet eerlijk, jill staat er 2 minuten en zoey moet al aan het rad draaien. Terwijl zoey er heel lang stond voordat het gebeurde.
Jill is BB'ers finalepaardje, dus moet effe geholpen wordenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:47 schreef Koos1958 het volgende:
Manipulatio...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:47 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wauw! Van top 6 naar de finale ... Nick doet er echt alles voor ...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit is juist in haar nadeel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jill is BB'ers finalepaardje, dus moet effe geholpen worden
sukkelsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:46 schreef MissyZ het volgende:
Michel, Nick en Mike laten Jill alleen in de gameroom.
De rest steunt Jill wel.
Ze gaan op de bank bespreken hoe en wat.
Hmm meer een egoïst/ narcist!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:20 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Begin je geld te verdienen na het draaien aan het rad of na 30 minuten?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:47 schreef Koos1958 het volgende:
boehoe niet eerlijk het is een spel he . toch leuk om te kijken voor onsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:47 schreef Koos1958 het volgende:
Na 30 minuten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:49 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Begin je geld te verdienen na het draaien aan het rad of na 30 minuten?
hij heeft jill eerst nog advies gegevenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
Michel geeft allemaal advies gewenst of niet en jill is en hij is pleite
Zelfs Jill zei ook nu al.....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:47 schreef Koos1958 het volgende:
man wat zit je nou te huilen dat deed club thomas vorige week had mike zich gehouden aan hun plan dan was michel of nick er niet meer, is nu net hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:50 schreef Koos1958 het volgende:
Bah weer stemoverleg tussen michel, nick en mike. Zijn veel te veel bezig met dat nomineren. Hoop dat het backfired bij ze. En mike zegt weer als ik maar overblijf met de plesante mensen. Dat had hij ook al tegen thomas en jill gezegd. Hij wil niemand tegen Jill zetten. Michel denkt dat hij tegenover Jill een gelijke strijd zou zijn. Hij zegt we hebben nu een groep van 5 en straks van 6. Dat mensen zien dat zij goed hun best doen. Bah weer dat mensen continu op de kamer liggen en dat het beter is.
Bij de laatste 6 pasquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:52 schreef MissyZ het volgende:
Ik ben weer niet bij kennelijk met wie nou wie gaat nomineren.
Lijkt dat Nick net zei, ieder voor zich nu.
plus 100 en staat mega op repeat. blijkbaar geen inzicht dat het een spel isquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:52 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
man wat zit je nou te huilen dat deed club thomas vorige week had mike zich gehouden aan hun plan dan was michel of nick er niet meer, is nu net hetzelfde.
Spel moet natuurlijk wel eerlijk gespeeld worden ,maar goed , wie ben ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
boehoe niet eerlijk het is een spel he . toch leuk om te kijken voor ons
Mike thomas en jill gingen eten...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
Michel geeft allemaal advies gewenst of niet en jill is en hij is pleite
klopt ook wel maar moeilijkheids graad moet er wel in zittenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Spel moet natuurlijk wel eerlijk gespeeld worden ,maar goed , wie ben ik.
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:42 schreef MissyZ het volgende:
U kan nu inzetten.
Zit karakter in.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
plus 100 en staat mega op repeat. blijkbaar geen inzicht dat het een spel is
ik zie bassie voor me, mieniemieniemieniequote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
plus 100 en staat mega op repeat. blijkbaar geen inzicht dat het een spel is
was voor lion zeker hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mike thomas en jill gingen eten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |