SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos-
(ook deze gif komt weer uit "de wedstrijd")
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:29 schreef GGMM het volgende:
Een van de meest memorabele Haxball potten tot dusver!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos-
(ook deze gif komt weer uit "de wedstrijd")
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos-
Deze bal raak je dan niet, maar wat bezielt je?![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:29 schreef GGMM het volgende:
Hij rent gewoon terug om in de weg te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos-
(ook deze gif komt weer uit "de wedstrijd")Dat was anders gewoon een mooie bal op jou
![]()
Eens, dit was (in potentie) een uitstekende 1-2quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij rent gewoon terug om in de weg te staanDat was anders gewoon een mooie bal op jou
Maar waarom rent hij terug?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dit was (in potentie) een uitstekende 1-2
Hier ook?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:44 schreef Oriente het volgende:
Misschien dacht Jos gewoon even dat hij bij blauw zat, kan gebeuren
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:34 schreef GGMM het volgende:
Hij probeert letterlijk die bal af te pakken. Je ziet hem zelfs nog 2x drukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos-
Deze bal raak je dan niet, maar wat bezielt je?
Gooi mij in pot 3 en ik maak jullie af.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie hoort in pot 2 ipv MC-M, Tralala, Paxcon of Jos
Verder eens
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=HaK764YyCUUquote:
Doe niet zo verslaafd.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:00 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij is het 21:00.
@ 21:00:12@:onlogisch
Weet ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo verslaafd.
Oh en als je een mention toevoegt in een edit krijgt die persoon geen melding
Kan Coco werken aan het toernooiquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had hij heel duidelijk aangegeven ja. (maar jij was in het begin afwezig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |