quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima goal hoor, maar ook erg slecht gekeept.
Sleuren we hem wel uit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Host zit in een depressie nu.
Arme jongen.
Bedoel je dit op een ordinaire manier?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Bluedisplay kan dat het beste van iedereen denk ik
Zeker niet, ik ben niet zo ordinair.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:58 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Bedoel je dit op een ordinaire manier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
Waarom gaat Chevy ineens zo omhoog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Geen idee, ik dacht eerst lag maar hij verandert van looprichting.quote:
Ik dacht natuurlijk dat sterkeeper RamboDirk die bal ging tegenhouden, maar misschien dacht hij hetzelfde over mij.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=oW4TmW8E_kMquote:
Druk met AoEII HD zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
Bedankt voor de invite maar ik skip deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |