abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 februari 2021 @ 10:36:06 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198158139
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:33 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Die mensen bewijzen nou precies waarom de kroegen nog even dicht moeten blijven. :P
die mensen bewijzen dat de maatregelen te lang duren
pi_198158144
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:32 schreef Oidipous het volgende:

[..]

VVD is in enkele weken van 44 zetels naar 34 zetels gegaan in de peiling van Maurice de Hond, dus ik sluit niet uit dat VVD dan toch niet de grootste gaat worden.
Ik vraag mij af of Rutte dan wel aanblijft in de kamer.
tja, vroeger viel geen speld tussen te krijgen in zijn voorspellingen.
pi_198158147
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Een pak sneeuw is dan ook geen kutweer, slimpie.
Er zijn hier in de stad genoeg kroegen waar zelfs met het grootste kut weer het terras nog vol zat.
Daarbij wordt het heul geen kut weer volgende week.
Alpha kenny one
pi_198158148
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:35 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Je haalt peilingen nu door elkaar. Bij die van de Hond stond de VVD op 36 vorige maand.
Oké, dat zal het zijn.
pi_198158155
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:36 schreef falling_away het volgende:

Daarbij wordt het heul geen kut weer volgende week.
Hoeren blijven dicht? ;(
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198158158
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:34 schreef BertV het volgende:
https://www.ad.nl/amersfo(...)%2Fwww.google.com%2F

Ik lees dit teveel. Net gevaccineerd, en dan zo'n uitbraak.
Kan het zijn dat het afweersysteem zo druk is met de eiwitten-knipsels dat de echte besmetting meer kans maakt?
Het duurt zeker twee weken voordat het vaccin effectief is.
Alpha kenny one
  dinsdag 23 februari 2021 @ 10:38:56 #57
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198158164
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:36 schreef falling_away het volgende:

[..]

Er zijn hier in de stad genoeg kroegen waar zelfs met het grootste kut weer het terras nog vol zat.
Daarbij wordt het heul geen kut weer volgende week.
Jij maar jij woont dan ook in een stad vol hardwerkende en goudeerlijke bikkels _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_198158166
Hoop echt dat het na de verkiezingen goed anders wordt, maar waarschijnlijk toch niet. ;(
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_198158167
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:34 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:?
ergens een site waarin de tamelijk nieuw/onbekende partijen worden uitgelegd?
pi_198158172
Ik ben benaderd door kringen rond het kabinet met het verzoek om mijn cijferduiding tijdelijk te staken tot na de verkiezingen.

Daar ga ik mij vanavond over beraden. :s)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198158176
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ergens een site waarin de tamelijk nieuw/onbekende partijen worden uitgelegd?
Ik gok dat die partijen wel een website hebben, ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198158179
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:39 schreef Discombobulate het volgende:
Hoop echt dat het na de verkiezingen goed anders wordt, maar waarschijnlijk toch niet. ;(
Gezien de versplintering in het politieke landschap kan het zo maanden duren voordat er een nieuwe coalitie is geformeerd. Denk daarom niet dat we meteen na de verkiezingen veel veranderingen zullen zien.
pi_198158180
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ergens een site waarin de tamelijk nieuw/onbekende partijen worden uitgelegd?
Grote kans dat ze een eigen website hebben of wil je per se de samenvatting?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 23 februari 2021 @ 10:40:51 #64
37248 BertV
Handgemaakt
pi_198158183
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:37 schreef falling_away het volgende:

[..]

Het duurt zeker twee weken voordat het vaccin effectief is.
Dat neem ik direct aan.

Maar in die twee weken is het afweersysteem dus druk bezig met het reageren op het vaccin, dus vatbaarder voor het echte virus en iedere variant daarop?

Nu wil ik direct alle kennis bij de virologen leggen om niet gediskwalificeerd te raken.
Maar is dat niet een soort "overload"?
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_198158186
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:34 schreef Oidipous het volgende:

[..]

[ twitter ]
Wie hadden jullie dan liever dan Rutte? Noem 1 serieus alternatief?!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198158213
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:41 schreef RipCity het volgende:

[..]

Wie hadden jullie dan liever dan Rutte? Noem 1 serieus alternatief?!
Kaag?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198158218
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:41 schreef RipCity het volgende:

[..]

Wie hadden jullie dan liever dan Rutte? Noem 1 serieus alternatief?!
Een leider die niet 'voor de zekerheid' de grondwet even opzij schuift voor een maatregel die niet bewezen effectief is, uit angst dat hem later verweten kan worden dat hij niet alles uit de kast heeft gehaald?
Alpha kenny one
  dinsdag 23 februari 2021 @ 10:44:31 #68
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198158221
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:39 schreef Discombobulate het volgende:
Hoop echt dat het na de verkiezingen goed anders wordt, maar waarschijnlijk toch niet. ;(
:D gelukkig toch nog wat realisme
pi_198158222
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

jij begint steeds meer op de woordvoerder van Hugo te lijken, wat jou betreft kan er genoeg, wat mij betreft kan er onredelijk veel te weinig.
Ik zeg dat er best nog heel wat kan. Meer dan wanneer er daadwerkelijk sprake zou zijn van isolatie, want dan kan er helemaal niets.

Of het genoeg is wat er kan, weet ik neit. Ik denk dat er mogelijkheden zijn om meer te laten gebeuren dan nu, maar niet dat alles losgooien en ieder voor zich en god voor ons allen een oplossing is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198158225
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:41 schreef RipCity het volgende:

[..]

Wie hadden jullie dan liever dan Rutte? Noem 1 serieus alternatief?!
Dat lijkt mij niet een discussie voor dit topic, maar ik geef toe ik zou ook het ook niet weten wie dan wel zijn plaats moet innemen. Ik vond Lodewijk Asscher misschien nog wel de juiste uitstraling hebben, al ben ik niet links georiënteerd. Nu zou ik het niet weten.

Waar het mij meer om gaat is de zogenaamde 'Rutte-doctrine', waarbij transparantie over het gevoerde beleid niet bovenaan staat op de prioriteitenlijst, met als gevolg dat de regering niet goed te controleren is.
pi_198158230
twitter
Alpha kenny one
pi_198158231
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:44 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Kaag?
:') :') :')
pi_198158251
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:40 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Gezien de versplintering in het politieke landschap kan het zo maanden duren voordat er een nieuwe coalitie is geformeerd. Denk daarom niet dat we meteen na de verkiezingen veel veranderingen zullen zien.
Kijken wat er eerder klaar is: een coalitie of het vaccineren.
Tap tap tap
pi_198158296
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kijken wat er eerder klaar is: een coalitie of het vaccineren.
Durf daar geen geld op te zetten. Belgische praktijken zijn deze keer niet uitgesloten.
pi_198158320
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:28 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel een verschil is tussen daadwerkelijk geisoleerd zijn en je geisoleerd voelen. Ik denk dat dat laatste bij steeds meer mensen steeds meer op de voorgrond treedt.
Ah, dat geloof ik wel, dat de gevoelens over het hele gebeuren zo kunnen zijn. Ik vind het er zelf ook niet gemakkelijker op worden, en ik zit op zich in een redelijk gemakkeiljke positie. Maar het is geen isolatie en ik vind het nogal wat om anderen wel een echte isolatie toe te wensen, zodat je zelf helemaal vrij kunt leven. We weten inmiddels allemaal hoe zwaar dit jaar weegt, wil je dat echt, en dan nog een graadje zwaarder, zomaar aan anderen opleggen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 23 februari 2021 @ 10:54:11 #76
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198158349
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:44 schreef falling_away het volgende:

[..]

Een leider die niet 'voor de zekerheid' de grondwet even opzij schuift voor een maatregel die niet bewezen effectief is, uit angst dat hem later verweten kan worden dat hij niet alles uit de kast heeft gehaald?
Flauw om elke keer dat argument erbij te halen dat iets niet bewezen effectief zou zijn. Iedereen snapt toch dat de avondklok het aantal contactmomenten en reisbewegingen omlaag brengt?

Je kunt het niet proportioneel vinden en vraagtekens stellen bij de mate van effectiviteit (is ook complex om in de huidige situatie te meten), maar dat het besmettingen omlaag brengt lijkt me een feit.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 10:57:39 #77
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198158392
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ah, dat geloof ik wel, dat de gevoelens over het hele gebeuren zo kunnen zijn. Ik vind het er zelf ook niet gemakkelijker op worden, en ik zit op zich in een redelijk gemakkeiljke positie. Maar het is geen isolatie en ik vind het nogal wat om anderen wel een echte isolatie toe te wensen, zodat je zelf helemaal vrij kunt leven. We weten inmiddels allemaal hoe zwaar dit jaar weegt, wil je dat echt, en dan nog een graadje zwaarder, zomaar aan anderen opleggen?
gedeelde smart is halve smart bedoel jij, wat is er mis mee dat kwetsbaren voorlopig nog even voorzichtiger moeten zijn dan de niet kwetsbaren zeker nu dit door het vaccin nog slechts tijdelijk is.
pi_198158399
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:54 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Flauw om elke keer dat argument erbij te halen dat iets niet bewezen effectief zou zijn. Iedereen snapt toch dat de avondklok het aantal contactmomenten en reisbewegingen omlaag brengt?

Je kunt het niet proportioneel vinden en vraagtekens stellen bij de mate van effectiviteit (is ook complex om in de huidige situatie te meten), maar dat het besmettingen omlaag brengt lijkt me een feit.
Dat is niet waar. kan de overheid bewijzen dat mensen die na 21 uur een afspraak gepland hadden staan deze niet gewoon eerder op de dag plannen? En stel ik ben bij iemand op bezoek en moet om 20:45 vertrekken ipv 21:45, is er dan minder kans op besmettingen?

En de feesten van studenten die ze proberen te voorkomen, denk je dat die echt een feest minder hierom houden?

De contactmomenten hebben zich gewoon verplaatst. Er is nul bewijs dat het effect van de avondklok groot genoeg is dat je hiermee de grondwet opzij schuift.
Alpha kenny one
pi_198158411
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:54 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Flauw om elke keer dat argument erbij te halen dat iets niet bewezen effectief zou zijn. Iedereen snapt toch dat de avondklok het aantal contactmomenten en reisbewegingen omlaag brengt?
Flauw om elke keer dat argument erbij te halen zonder bewijs. Iedereen snapt toch dat de avondklok er alleen voor zorgt dat het aantal contactmomenten toeneemt in de periode voor de avondklok?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198158419
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:54 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Flauw om elke keer dat argument erbij te halen dat iets niet bewezen effectief zou zijn. Iedereen snapt toch dat de avondklok het aantal contactmomenten en reisbewegingen omlaag brengt?

Je kunt het niet proportioneel vinden en vraagtekens stellen bij de mate van effectiviteit (is ook complex om in de huidige situatie te meten), maar dat het besmettingen omlaag brengt lijkt me een feit.
Het kan wel zo weinig effect hebben dat het te verwaarlozen is qua besmettingen, want je kunt ook zeggen dat de meeste mensen al thuis bleven vrijwillig. Bijna niemand gaat nu een feestje geven of iets dergelijks.

Hooguit wat jongeren, maar die doen dat ook wel met avondklok tot 4:30.
٩๏̯͡๏)۶
pi_198158424
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ah, dat geloof ik wel, dat de gevoelens over het hele gebeuren zo kunnen zijn. Ik vind het er zelf ook niet gemakkelijker op worden, en ik zit op zich in een redelijk gemakkeiljke positie. Maar het is geen isolatie en ik vind het nogal wat om anderen wel een echte isolatie toe te wensen, zodat je zelf helemaal vrij kunt leven. We weten inmiddels allemaal hoe zwaar dit jaar weegt, wil je dat echt, en dan nog een graadje zwaarder, zomaar aan anderen opleggen?
Mensen die het altijd al kut hebben in het leven nog even een trap na geven, omdat je zelf de mazzel van een gezond lichaam hebt :) Ook denken veel mensen dat 'de zwakkeren' kwijlende mensen in een elektrische rolstoel zijn. Niet dat die maar de tering mogen krijgen, aangezien juist deze mensen veel zorg en aandacht en sociale contacten nodig hebben, maar veel mensen vergeten dat iedereen om je heen in principe een zwakkere kan zijn. Diabetes, een hartritmestoornis, astma, een vergroeiinkje hier en een longprobleempje daar, nog aan het herstellen van kanker of een hartoperatie, onder behandeling voor huidkanker. Dingen waar ze eigenlijk altijd mee konden leven, waar ze mee hadden leren leven. Doodnormale mensen die voor de klas staan, in het ziekenhuis werken, bij de bakker werken, een gastoudergezin zijn, mantelwerkers, vrijwilligers.
Die sluit je toch gewoon op ja? Die voegen toch niets toe aan de maatschappij, toch? Kinderen die al sinds februari vorig jaar met het hele gezin binnen zitten, die gun je toch ook hun middagje in het bos of op het strand? Want als er van alles wordt versoepeld, kun je er zeker van zijn dat deze kwetsbaren dan helemaal nergens meer komen, uit angst om besmet te worden.
Puur egoïsme om te denken dat je al deze mensen maar lekker mag binnenhouden, opsluiten.
Tap tap tap
pi_198158434
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

gedeelde smart is halve smart bedoel jij, wat is er mis mee dat kwetsbaren voorlopig nog even voorzichtiger moeten zijn dan de niet kwetsbaren zeker nu dit door het vaccin nog slechts tijdelijk is.
Ik bedoel niet 'gedeelde smart is halve smart'. Daar is ook nu geen sprake van.
Om kwetsbaren veilig te laten zijn in een samenleving waarin geen maatregelen meer gelden, zullen ze zich echt moeten isoleren. Samen met hun huisgenoten, ook al zouden die niet kwetsbaar zijn. Je veroordeelt dan een heleboel mensen tot echte isolatie, wetende hoe zwaar het al is om zoals nu in een situatie te leven waarin minder kan dan je gewend bent, waarin je contacten mist. Dat kun je toch niet werkelijk mensen toewensen? Bovendien, als het toch maar tijdelijk is, kunnen we dan niet nog even op deze voet, zo ongeveer, doorgaan? Met wat mij betreft een aantal versoepelingen op korte termijn om het beter vol te kunnen houden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 23 februari 2021 @ 11:02:32 #83
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198158447
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Flauw om elke keer dat argument erbij te halen zonder bewijs. Iedereen snapt toch dat de avondklok er alleen voor zorgt dat het aantal contactmomenten toeneemt in de periode voor de avondklok?
plus dat veel mensen doorhalen tot in de ochtend of blijven overnachten en dat gaat ook meestal niet op 1,5 meter
pi_198158452
Het zelf heel moeilijk hebben met de maatregelen, maar het wel anderen toewensen om zich nog meer te isoleren :') Wat ben je dan joh.
Tap tap tap
pi_198158471
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

plus dat veel mensen doorhalen tot in de ochtend of blijven overnachten en dat gaat ook meestal niet op 1,5 meter
Mooiste voorbeeld was wel die eerste sneeuwnacht, toen jongeren sneeuballengevechten gingen houden op de Dam om 4:45.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198158483
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mensen die het altijd al kut hebben in het leven nog even een trap na geven, omdat je zelf de mazzel van een gezond lichaam hebt :) Ook denken veel mensen dat 'de zwakkeren' kwijlende mensen in een elektrische rolstoel zijn. Niet dat die maar de tering mogen krijgen, aangezien juist deze mensen veel zorg en aandacht en sociale contacten nodig hebben, maar veel mensen vergeten dat iedereen om je heen in principe een zwakkere kan zijn. Diabetes, een hartritmestoornis, astma, een vergroeiinkje hier en een longprobleempje daar, nog aan het herstellen van kanker of een hartoperatie, onder behandeling voor huidkanker. Dingen waar ze eigenlijk altijd mee konden leven, waar ze mee hadden leren leven. Doodnormale mensen die voor de klas staan, in het ziekenhuis werken, bij de bakker werken, een gastoudergezin zijn, mantelwerkers, vrijwilligers.
Die sluit je toch gewoon op ja? Die voegen toch niets toe aan de maatschappij, toch? Kinderen die al sinds februari vorig jaar met het hele gezin binnen zitten, die gun je toch ook hun middagje in het bos of op het strand? Want als er van alles wordt versoepeld, kun je er zeker van zijn dat deze kwetsbaren dan helemaal nergens meer komen, uit angst om besmet te worden.
Puur egoïsme om te denken dat je al deze mensen maar lekker mag binnenhouden, opsluiten.
Ik stem op jou.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 23 februari 2021 @ 11:06:10 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198158490
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik bedoel niet 'gedeelde smart is halve smart'. Daar is ook nu geen sprake van.
Om kwetsbaren veilig te laten zijn in een samenleving waarin geen maatregelen meer gelden, zullen ze zich echt moeten isoleren. Samen met hun huisgenoten, ook al zouden die niet kwetsbaar zijn. Je veroordeelt dan een heleboel mensen tot echte isolatie, wetende hoe zwaar het al is om zoals nu in een situatie te leven waarin minder kan dan je gewend bent, waarin je contacten mist. Dat kun je toch niet werkelijk mensen toewensen? Bovendien, als het toch maar tijdelijk is, kunnen we dan niet nog even op deze voet, zo ongeveer, doorgaan? Met wat mij betreft een aantal versoepelingen op korte termijn om het beter vol te kunnen houden.
Ik wens helemaal niemand wat toe maar de maatregelen die er nu zijn voor iedereen door te laten gaan vind ik ook niet in verhouding staan.
pi_198158491
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Flauw om elke keer dat argument erbij te halen zonder bewijs. Iedereen snapt toch dat de avondklok er alleen voor zorgt dat het aantal contactmomenten toeneemt in de periode voor de avondklok?
Nee, dat is niet zo.
pi_198158496
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo.
Oké bedankt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198158498
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

plus dat veel mensen doorhalen tot in de ochtend of blijven overnachten en dat gaat ook meestal niet op 1,5 meter
'veel mensen'

Jaja.
pi_198158502
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Oké bedankt.
Geen dank.
pi_198158507
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

plus dat veel mensen doorhalen tot in de ochtend of blijven overnachten en dat gaat ook meestal niet op 1,5 meter
Nou ja, veel mensen, dat zal nogal meevallen. In bepaalde groepen zal dat best gebeuren, inderdaad, maar ik ken bijvoorbeeld in mijn omgeving dan weer niemand die daartoe over is gegaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198158517
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, veel mensen, dat zal nogal meevallen. In bepaalde groepen zal dat best gebeuren, inderdaad, maar ik ken bijvoorbeeld in mijn omgeving dan weer niemand die daartoe over is gegaan.
Doet er niet toe. In Tarado's omgeving en Caland's omgeving is dat wel zo, dus is het overal zo.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 11:08:12 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198158519
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

'veel mensen'

Jaja.
zeker ja al moet er misschien jong bij
pi_198158523
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

zeker ja al moet er misschien jong bij
Oke, bedankt.
pi_198158524
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik wens helemaal niemand wat toe maar de maatregelen die er nu zijn voor iedereen door te laten gaan vind ik ook niet in verhouding staan.
En dus wens je anderen een nog zwaardere isolatie toe dan wat jij al als zwaar ervaart. Je zegt 'niet toewensen' , maar je vindt het een prima beleid, kennelijk. Dus je wenst het ze niet toe, maar je vindt het wel schappelijk dat zij dan maar massaal collateral damage worden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198158528
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, veel mensen, dat zal nogal meevallen. In bepaalde groepen zal dat best gebeuren, inderdaad, maar ik ken bijvoorbeeld in mijn omgeving dan weer niemand die daartoe over is gegaan.
Bij mijn vriendengroep ziet vrijwel iedereen elkaar in het weekend nog wel. De één fietst dan in de nacht gewoon naar huis en de ander blijft pitten. Wij hebben dit weekend ook twee zespersoonshuisjes geboekt in centerparcs.

Met die point of view zou ik ook kunnen zeggen dat NIEMAND zich er aan houdt. De waarheid zal ergens in het midden liggen, feit is dat men nog nergens heeft kunnen aantonen dat de avondklok een substantieel effect heeft op het aantal besmettingen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 februari 2021 @ 11:09:36 #98
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_198158534
Jaaa ja :D
https://www.tubantia.nl/b(...)-ingepland~a8bb0781/

quote:
Rutte heeft kappersafspraak al staan: ‘Jaar van tevoren ingepland’
Nu de kappers hun deuren naar alle waarschijnlijkheid weer mogen openen, is ook demissionair minister-president Mark Rutte blij dat hij zijn coupe weer bij kan laten werken. Rutte laat zijn afspraken bij de kapper een jaar vooruit inplannen. Een afspraak die staat voor 6 maart is gemaakt voordat de kappers in december de deuren moesten sluiten.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 23 februari 2021 @ 11:12:07 #99
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_198158564
quote:
Is al uitgelekt of Rutte tickets voor een festival heeft? Dan weten we of we dit jaat nog festivals kunnen verwachten of niet.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  dinsdag 23 februari 2021 @ 11:13:32 #100
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198158586
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:12 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Is al uitgelekt of Rutte tickets voor een festival heeft? Dan weten we of we dit jaat nog festivals kunnen verwachten of niet.
Hij heeft wel vast een hoer besteld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')