Waar is je personeel, ik noem een @onlogischquote:Op maandag 22 februari 2021 14:54 schreef GGMM het volgende:
Verder waren je opmerkingen dat je half Italiaans bent en je vader nooit gekend hebt niet helemaal ontopic natuurlijk
Maar ik heb een beetje geveegd!
[ afbeelding ]
Gelachen om je grap in het Seedorftopic.quote:
Okequote:Op maandag 22 februari 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pakketje is er, het boekje van Sjoerd zat er nog niet bijBlijkbaar omdat de Napolisokken die je erbij kreeg nog onderweg zijn vanuit Italië. Walgelijk.
Dit lijken me prima boekjes.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pakketje is er, het boekje van Sjoerd zat er nog niet bijBlijkbaar omdat de Napolisokken die je erbij kreeg nog onderweg zijn vanuit Italië. Walgelijk.
Is ook geen verplichtingquote:Op maandag 22 februari 2021 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk
Misschien kan je even wat kritischer naar je posts kijkenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is ook geen verplichting. We leven in een vrij land GGMM!
Misschien wel. Misschien niet.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je even wat kritischer naar je posts kijken
Wat fijn dat er zo weinig problemen waren.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:30 schreef Zipportal het volgende:
Na vieren maanden werd er nog eens een nieuw deel geopend.
Topicreeks: FOK! en advertenties. Meld hier problemen...
@:Scrummie
Ik heb de eerste Hard Gras nog. Ging over Romario. Ga later een heel zooi op Marktplaatse zetten. Te veel stof na 50 jaar.. Als je interesse hebtquote:Op maandag 22 februari 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dat is er zo eentje met beetje een kleurtjequote:Op maandag 22 februari 2021 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan jouw gezichtscreme?
Voor mij is iedereen gelijk, ongeacht welke kleur iemand heeft.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is er zo eentje met beetje een kleurtjeTenzij hij dat wil, maar dat is niet echt mannelijk volgens mij.
nou dan moet hij het maar proberen. kijken hoe dat staat.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor mij is iedereen gelijk, ongeacht welke kleur iemand heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |