quote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 13:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry voor de kaap, maar het duurde meer dan 2 minuten
dan speelt nick een spel met mike wat echt neem maar aan van mijn ze willen michel en matt erop hebbenquote:Op maandag 22 februari 2021 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik zou het ook niet doen.. maar het is wat ze besproken hebben.. dus ze gaan het echt doen.
In Utopia wist je ook al een beetje wat ging komen, de gesprekken op het bankje en hun hoogte punten bespreken die ze daar mee gemaakt hadden.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:27 schreef Toweler het volgende:
Hier in BB stemmen ze nog erger in utopia maar BB zal nog wel met een twist komen heb ik het idee
Alles wijst erop dat ze daarop zijn teruggekomen, of ze moeten nu expres voor de streamers ook een rookgordijn opgetrokken hebben.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan speelt nick een spel met mike wat echt neem maar aan van mijn ze willen michel en matt erop hebben
Die snap ik niet, waarom zouden ze dat risico nemen, en waarom zouden ze Matt eruit willen hebben, die vormt toch (nog) geen risico ?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan speelt nick een spel met mike wat echt neem maar aan van mijn ze willen michel en matt erop hebben
zolang ie niet op nick of michel stemt mag ie doen wat ie wilquote:Op maandag 22 februari 2021 13:36 schreef Hznootje het volgende:
Denken jullie dat Mike echt op J & T gaat stemmen?
ja heb het gesprek ook zitten luisteren nah ik zie het wel dan hahaquote:Op maandag 22 februari 2021 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat ze daarop zijn teruggekomen, of ze moeten nu expres voor de streamers ook een rookgordijn opgetrokken hebben.
Nick heeft gisterenavond laat behoorlijk lang met Mike in de sauna gezeten en heeft hem alle mogelijke scenario's voorgehouden en aan Mike beloofd dat hij als hij met K5 meestemt voorlopig zeker van Nick, Naomi en Liese geen stemmen zal ontvangen en daardoor zeker in de Top 6 eindigt. Mike was het ermee eens en gaf aan dan inderdaad op Thomas en Jill te stemmen.
dan missen de Nederlanders weer een stem minderquote:Op maandag 22 februari 2021 13:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die snap ik niet, waarom zouden ze dat risico nemen, en waarom zouden ze Matt eruit willen hebben, die vormt toch (nog) geen risico ?
Valt geen pijl op te trekken als je het mij vraagtquote:Op maandag 22 februari 2021 13:36 schreef Hznootje het volgende:
ja vreselijk het heb je 2 streams kan je nog maar 1 stream kijkenquote:
Dat kind staat geil man, niet normaal.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:39 schreef Ireth het volgende:
Jill ziet allemaal piemels in de worstenbroodjes![]()
Het was te verwachten natuurlijk
Uiteraard. Als er ook maar vaag een fallusvorm te ontdekken is zal ze die kans niet onbenut laten.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:39 schreef Ireth het volgende:
Je kan de 2e toch ook kijken? Oké er is niets interessants op, maar je kán kijkenquote:Op maandag 22 februari 2021 13:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vreselijk het heb je 2 streams kan je nog maar 1 stream kijken
Ik heb het niet gehoord, maar zoals ik het nu lees - en Michel kennende - bedoelde Michel dat "Jij wilde dit natuurlijk niet" niet gewoon satirisch? Want Liese wilde dat natuurlijk juist wél.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Nogmaals de exacte woorden van Liese en Michel:
N : Voor hem ook het beste, voor iedereen, sowieso een sterke uit, wellicht al een Nederlander. Want Michel komt altijd terug
..
M : Dan weten we wat we moeten doen, dan hebben er het er verder ook niet meer over.
N : Voila
M : Dan is het goed. Ben jij ook ok?
L : ja, ik ben ook ok
M : Jij wilde dit natuurlijk niet
L : Nee ... <rolt met haar ogen en lacht>
100% ... was een grap van Michelquote:Op maandag 22 februari 2021 13:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar zoals ik het nu lees - en Michel kennende - bedoelde Michel dat "Jij wilde dit natuurlijk niet" niet gewoon satirisch? Want Liese wilde dat natuurlijk juist wél.
ecxcuses ik had 1 zin gemist voor mezelf: M: Ben je ook ok met het spelquote:Op maandag 22 februari 2021 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Nogmaals de exacte woorden van Liese en Michel:
N : Voor hem ook het beste, voor iedereen, sowieso een sterke uit, wellicht al een Nederlander. Want Michel komt altijd terug
..
M : Dan weten we wat we moeten doen, dan hebben er het er verder ook niet meer over.
N : Voila
M : Dan is het goed. Ben jij ook ok?
L : ja, ik ben ook ok
M : Jij wilde dit natuurlijk niet
L : Nee ... <rolt met haar ogen en lacht>
quote:Op maandag 22 februari 2021 13:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ecxcuses ik had 1 zin gemist voor mezelf: M: Ben je ook ok met het spel
dus daarmee ging ik in de fout
Duidelijk. Wel lastig dat COSers grappen soms letterlijk nemen. Als je het zelf dan niet hebt gehoord, dan wordt je wel op het verkeerde been gezet.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
100% ... was een grap van Michel
quote:Op maandag 22 februari 2021 13:39 schreef Ireth het volgende:
om wat gaat het?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar zoals ik het nu lees - en Michel kennende - bedoelde Michel dat "Jij wilde dit natuurlijk niet" niet gewoon satirisch? Want Liese wilde dat natuurlijk juist wél.
Niet netjes om zo over de piemel van Matt te sprekenquote:Op maandag 22 februari 2021 13:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Of COS'sers die dingen uitvergroten terwijl het eigenlijk maar klein is.
achzo ja goed zoquote:Op maandag 22 februari 2021 13:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het plan van K5 + Mike om Thomas en Jill te nomineren.
Ja, het is OF lunch OF diner, maar wel iedereen tegelijk.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:51 schreef Joyce-43 het volgende:
als ze nou lunch vegan eten mogen ze daarna dan weer alles gewoon eten haha
En lunch vegan is zo veel eenvoudiger... ik zou het wel wetenquote:Op maandag 22 februari 2021 13:51 schreef Joyce-43 het volgende:
als ze nou lunch vegan eten mogen ze daarna dan weer alles gewoon eten haha
ja ben ook wezen kijken haha vandaar dat ik nu dat zinnetje dus wel hoorde hahahhaquote:Op maandag 22 februari 2021 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]ik wou het gewoon zelf ook weten ... want ging twijfelen
Zou kunnen en alle zes bewoners in een slaapkamer,quote:Op maandag 22 februari 2021 13:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe zouden ze dat doen in de finale weken als er 6 mensen over zijn? Nog steeds 2 streams gebruiken?
Ik heb het gevoel dat ze er 1tje uit de stekker halen.
Wat heeft ze gegeten?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill op het veldbedje vanavond
quote:Op maandag 22 februari 2021 13:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Als er ook maar vaag een fallusvorm te ontdekken is zal ze die kans niet onbenut laten.
Duimpje omhoog!quote:Op maandag 22 februari 2021 13:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Of COS'sers die dingen uitvergroten terwijl het eigenlijk maar klein is.
ja zoals nu eet iedereen die soep die is vegan dus alles wat ze hier na eten mag dan weer niet vegan wezen hahaquote:Op maandag 22 februari 2021 13:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, het is OF lunch OF diner, maar wel iedereen tegelijk.
Dus je mag niet voor jezelf kiezen, moet met de hele groep.
Het heeft het geluid van een smurf die de stem van Donald Duck probeert na te bootsen.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:54 schreef Ireth het volgende:
Als Naomi op normaal volume lacht heeft ze een hele lieve lach![]()
Als ze het volume open gooit is het het maandelijks alarm![]()
Denk het wel ja, lijkt op boterhamworst o.i.d. en die kun je vegan kopen.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat eet Matt hier? Is dat vegan?
[ afbeelding ]
zijn ze nu vast oefenen met de hele tijd 1 streamquote:Op maandag 22 februari 2021 13:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zou kunnen en alle zes bewoners in een slaapkamer,
Zou zomaar kunnen. Ik heb vorig jaar een vegan kaassoufle gegeten. Smaakte naar een kaassouffle met oude kaas erin. Echt heerlijk, veel beter dan die standaard van de frituur.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat eet Matt hier? Is dat vegan?
[ afbeelding ]
Dan dubbele sanctie!quote:Op maandag 22 februari 2021 14:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat als je als huismeester zelf je eigen regel overtreed?
Ik zou het een mooie vinden!quote:Op maandag 22 februari 2021 14:03 schreef Ireth het volgende:
Misschien een leuk idee voor een langdurige opdracht. Tijdens de huisregels is het al eens in milde vorm langsgekomen.
Bewoners aan elkaar koppelen. 1 meter tussenruimte (ivm privacy bij wc en douchen) en dan voor 48 of 72 uur ofzo. En dan wel 1 uit de kinderkamer aan 1 uit de fab5. Praten over nomineren is voorbij, je zit aan een vijand. Slaapplekken overhoop, want je zit aan een vijand.
Nick - Zoey
Michel - jill
Liese - mike
Naomi - thomas
Julie - Matt.
Zoey moet verplicht helpen bij het koken, want zit aan Nick, Nick moet verplicht helpen met de was, want zit aan Zoey. Jill moet verplicht mee sporten want zit aan Michell, Liese luistert de hele dag naar alle fantastische verhalen van Mike. Enz.
Ja leuk.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:03 schreef Ireth het volgende:
Misschien een leuk idee voor een langdurige opdracht. Tijdens de huisregels is het al eens in milde vorm langsgekomen.
Bewoners aan elkaar koppelen. 1 meter tussenruimte (ivm privacy bij wc en douchen) en dan voor 48 of 72 uur ofzo. En dan wel 1 uit de kinderkamer aan 1 uit de fab5. Praten over nomineren is voorbij, je zit aan een vijand. Slaapplekken overhoop, want je zit aan een vijand.
Nick - Zoey
Michel - jill
Liese - mike
Naomi - thomas
Julie - Matt.
Zoey moet verplicht helpen bij het koken, want zit aan Nick, Nick moet verplicht helpen met de was, want zit aan Zoey. Jill moet verplicht mee sporten want zit aan Michell, Liese luistert de hele dag naar alle fantastische verhalen van Mike. Enz.
Er zat ei aan dat bladerdeeg!quote:
Meestal. Moet je wel goed opletten, want soms zit dierlijke boter in. Daarnaast hadden ze over deze broodjes al ei gesmeerd (bruint mooier in de oven), dus dat was al zeker niet vegan meer.quote:
Oh, dan helaas! Dat wordt dan het veldbedje.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er zat ei aan dat bladerdeeg!
ja maar met douchen dann is het grappigquote:Op maandag 22 februari 2021 14:03 schreef Ireth het volgende:
Nick - Zoey
Michel - jill
Liese - mike
Naomi - thomas
Julie - Matt.
Klopt. Alhoewel je ook een vegan optie hebt voor het ei smeersel. No-egg heet dat volgens mij. Heb het hier ook liggen.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Meestal. Moet je wel goed opletten, want soms zit dierlijke boter in. Daarnaast hadden ze over deze broodjes al ei gesmeerd (bruint mooier in de oven), dus dat was al zeker niet vegan meer.
Kan toch gewoon allebei?quote:Op maandag 22 februari 2021 14:06 schreef suzi1 het volgende:
bladerdeeg om de worstenbrood??
bladerdeeg is saucijzenbrood
nope, je hebt saucijzenbroodjes, dat is gehakt in bladerdeegquote:
Is zo schattig...quote:Op maandag 22 februari 2021 14:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill als een klein kind zeuren om een worstenbroodje
Bevroren?quote:Op maandag 22 februari 2021 14:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja ik snap dat wel. Lekker wachten tot die dingen koud zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 14:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zijn net uit de ovenquote:
Het blijft spannend, maar als Mike zijnde kun je nu maar het beste kleur bekennen en je bij een van de twee kampen aansluiten. Polderen en van elk kamp een persoon kiezen gaat hem ook niet van de bank houden volgende week denk ik.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:36 schreef Hznootje het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2021 14:16 schreef mario390 het volgende:
en worstbrood is bij onz zo
1 scheibe brood,en dann doe je boter op
dann zsnijd je worst en de leg je op de brood
ah flikker toch op met dat vegan gedoequote:Op maandag 22 februari 2021 14:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Meestal. Moet je wel goed opletten, want soms zit dierlijke boter in. Daarnaast hadden ze over deze broodjes al ei gesmeerd (bruint mooier in de oven), dus dat was al zeker niet vegan meer.
ik lust ze niet maar lees net dat ze warm het lekkerst zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 14:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat heet een boterham met worst.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:16 schreef mario390 het volgende:
en worstbrood is bij onz zo
1 scheibe brood,en dann doe je boter op
dann zsnijd je worst en de leg je op de brood
Ja dat! En pak er dan meteen 4 of 5. Heb je wel goed gegeten.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:22 schreef Flow3r het volgende:
Vreet gewoon een worstenbroodje op en ga gezellig samen in de woonkamer slapen
Ik zou daar ook gewoon voor gaan. Is toch lachequote:Op maandag 22 februari 2021 14:22 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2021 14:22 schreef Flow3r het volgende:
heb jij 2 streams Bennyquote:Op maandag 22 februari 2021 14:12 schreef Benny het volgende:
In de achteruin hebben ze het over mogelijke opdrachten?
Da's ook niet vegan. Woonkamer slapen dus.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:24 schreef Tourniquet het volgende:
Straks bijt Jill ook Mike nog in z'n nek.
Gadverdamme en je hebt maar 1 stream waarom is dat nu weer.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:24 schreef Kefke04 het volgende:
jill en thomas beginnen echt vervelend te worden over die worstenbroodjes
in oostenrijk als je boterham bestellen willquote:Op maandag 22 februari 2021 14:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat heet een boterham met worst.
Dit is een (Brabants) worstenbroodje:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2021 14:27 schreef Tourniquet het volgende:
Worstenbroodje afgekeurd door Zoey. Te weinig zout gebruikt.
sleeppartyquote:Op maandag 22 februari 2021 14:22 schreef Flow3r het volgende:
Ik zou zeggen, smeer er wat van je eigen tenenkaas op Zoeyquote:Op maandag 22 februari 2021 14:27 schreef Tourniquet het volgende:
Dat kind moet ook zeuren zegquote:Op maandag 22 februari 2021 14:27 schreef Tourniquet het volgende:
bij mijn staat stream 2 al de hele ochtend op de huiskamer bovenaanzicht en op 1 zie ik de hele tijd de keukenquote:Op maandag 22 februari 2021 14:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Maar ze schakelde op S1 net kort over
Maar dat kan kloppen vindt daarom een worstebroodje ook geen bal aan. Zit geen kraak of smaak aan...het deeg niet en het worstje niet.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:27 schreef Tourniquet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 februari 2021 14:31 schreef suzi1 het volgende:
ik ga toch nog snel mijn pa vragen naar hoe hij precies zijn worstenbroodjes altijd maakteHe gadsie sterkte.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga toch nog snel mijn pa vragen naar hoe hij precies zijn worstenbroodjes altijd maakteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
ik ga toch nog snel mijn pa vragen naar hoe hij precies zijn worstenbroodjes altijd maakteheftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga toch nog snel mijn pa vragen naar hoe hij precies zijn worstenbroodjes altijd maakteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte suzi!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Als je stoer doet, moet je stoer blijvenquote:Op maandag 22 februari 2021 14:32 schreef Tourniquet het volgende:
Benieuwd of Jill straks nog zo jolig met Mike doet als blijkt dat hij Thomas en Jill heeft genomineerd. Dan is het huilen.
Ben je nep?quote:Op maandag 22 februari 2021 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als je stoer doet, moet je stoer blijven
Het gehakt moet wel flink gekruid zijn ja, anders is het flauw.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dat kan kloppen vindt daarom een worstebroodje ook geen bal aan. Zit geen kraak of smaak aan...het deeg niet en het worstje niet.
De Hema worstenbroodjes zijn zalig. Alleen knoei je daar zo mee op straat.
Veel sterkte Suziquote:Op maandag 22 februari 2021 14:32 schreef suzi1 het volgende:
dank jullie, jullie zijn echt grote afleiding voor mij
Ik geloof er niet in.....net ook dat gesprek tussen beide.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:32 schreef Tourniquet het volgende:
Benieuwd of Jill straks nog zo jolig met Mike doet als blijkt dat hij Thomas en Jill heeft genomineerd. Dan is het huilen.
ik ga toch nog snel mijn pa vragen naar hoe hij precies zijn worstenbroodjes altijd maakteoh wat een schrik, hoop dat het snel goed gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Sterkte meid!!quote:Op maandag 22 februari 2021 14:32 schreef suzi1 het volgende:
Je hoeft ook niet te denken dat ik je zou sparen als ik slidings maakquote:Op maandag 22 februari 2021 14:35 schreef suzi1 het volgende:
verder hoeven jullie me niet te sparen hoor. ik hou van sneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was vast even schrikken. Sterktequote:Op maandag 22 februari 2021 14:32 schreef suzi1 het volgende:
En steeds meer geluiden over stinkende was. Die was ziet er maar rommelig uit. Els kon het beter.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:06 schreef zodeju het volgende:
Zoey is wel erg moeilijk, niemand mag aan haar was komen want ze heeft een bepaalde manier van opvouwen en als andere het doen krijgt ze stress.
Ook alleen werken aan een puzzel wil ze anders gaat het fout....
Wat doet ze daar als ze alles alleen wil doen.
Matt denkt: Ze is van mij, vriend!quote:
Nou toch nietquote:Op maandag 22 februari 2021 14:39 schreef suzi1 het volgende:
dus voor nu zijn jullie allemaal met mij, zoey for the win
quote:Op maandag 22 februari 2021 14:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Matt denkt: Ze is van mij, vriend!
Vind ik oprecht 1 van de leukste GIF'jes van alle bewonersquote:
Miesjel weet vast wel hoe je een kip moet slachten.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor Jill krijgt haar kippen en ze moet donderdag naar huis!
Ze sprong ook gelijk van de kruk af toen Matt met de schone was naar de woonkamer kwam...en rende naar het washok.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En steeds meer geluiden over stinkende was. Die was ziet er maar rommelig uit. Els kon het beter.
quote:Op maandag 22 februari 2021 14:39 schreef suzi1 het volgende:
Wat is loos, slapen ze daar.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ok BB .. is er nu echt niets interessanters dan een toep stream?
Mijn favoriete gifje is die van Nick, die Els vingertquote:Op maandag 22 februari 2021 14:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vind ik oprecht 1 van de leukste GIF'jes van alle bewoners
Van mij mag ze winnenquote:Op maandag 22 februari 2021 14:39 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2021 14:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Mijn favoriete gifje is die van Nick, die Els vingertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idd nog leuker
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dat is ook weer wat overdreven, ik ga mijn Naomi niet laten vallenquote:Op maandag 22 februari 2021 14:39 schreef suzi1 het volgende:
ben maar blij dat jerrel er niet meer inzitquote:Op maandag 22 februari 2021 14:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat overdreven, ik ga mijn Naomi niet laten vallen.
Gewoon ff 90 graden leeg programma draaien met wat soda en schoonmaakazijn. Huis tuin en keukending staat nu ook al 50+ dagen voor 10 tot 15 man te wassen.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En steeds meer geluiden over stinkende was. Die was ziet er maar rommelig uit. Els kon het beter.
Oh ja, dat ben ik zekerquote:Op maandag 22 februari 2021 14:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ben maar blij dat jerrel er niet meer inzit
quote:Op maandag 22 februari 2021 14:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Mijn favoriete gifje is die van Nick, die Els vingertOooooh............deze hoefde niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben je moeder niet. Snotneus.
quote:Op maandag 22 februari 2021 14:49 schreef Fikkert2 het volgende:
Jill is wat onhandig met kaarten afschermen, matt profiteert er graag van
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2021 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill laat Mike even achter haar kaarten kijken
[ afbeelding ]
Verander kaarten in een ander woord met een K en hij klopt ookquote:Op maandag 22 februari 2021 14:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest erg wennen aan de Nick maar vind hem nu wel een fijn stemgeluid en accent hebben. Jill vind ik echt een ordinaire kutstem maar dat past wel bij haar.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill heeft ook wel een leuk Nederlandse accent (voor mij als Belg). Maar het leukste accent vind ik toch dat oud Nederlands beetje hoe Danny De Munck spreekt in ciske de rat.
Jill praat niet echt plat amsterdams ,ik praat veel platterquote:Op maandag 22 februari 2021 14:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill heeft ook wel een leuk Nederlandse accent (voor mij als Belg). Maar het leukste accent vind ik toch dat oud Nederlands beetje hoe Danny De Munck spreekt in ciske de rat.
Het verbaast me dat Jill niet inziet dat dit een domme actie is.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[ afbeelding ]
Nick's stem, ja... Vond ik eerst ook op Philippe Geubels lijkenquote:Op maandag 22 februari 2021 14:51 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik moest erg wennen aan de Nick maar vind hem nu wel een fijn stemgeluid en accent hebben. Jill vind ik echt een ordinaire kutstem maar dat past wel bij haar.
Zowat de hele dag al, die stream zijn ze helemaal vergetern.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Zeker weer scriptbespreking in de DBK...kaartende mensen en SL op stream 2...
Sterkte met je Paps Xquote:Op maandag 22 februari 2021 14:32 schreef suzi1 het volgende:
met zijn allen op 1 veldbedje slapenquote:Op maandag 22 februari 2021 14:22 schreef Flow3r het volgende:
Acteur Nick en Liese zorgen dat Jill en Thomas op de bank komen. acteur Jill gaat hiervoor drama maken.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Zeker weer scriptbespreking in de DBK...kaartende mensen en SL op stream 2...
Alle kleding wordt op die rekken gefrommeld ipv in de droger gedroogd. Naar buiten nu met dat mooie weer.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:48 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Gewoon ff 90 graden leeg programma draaien met wat soda en schoonmaakazijn. Huis tuin en keukending staat nu ook al 50+ dagen voor 10 tot 15 man te wassen.
Jill's Oompa Loompa'squote:Op maandag 22 februari 2021 14:55 schreef MissyZ het volgende:
Men zegt wel Michel met zijn harem maar Jill heeft ook 3 kerels aan haar voeten.
Jills Angels.....Mike Matt en Thomas.
Ah ja. Je moet het niet tegen elkaar laten drogen inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Alle kleding wordt op die rekken gefrommeld ipv in de droger gedroogd. Naar buiten nu met dat mooie weer.
Jij bent niet veilig met stemmen.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:57 schreef Sestra666 het volgende:
ik dacht even huismeester af.. jammer weer
Gewoon niet aan de tijd gehouden.....quote:Op maandag 22 februari 2021 14:58 schreef MissyZ het volgende:
Mike en de rest begrijpt niet precies waarom. Is het het vegan, het worstenbroodje, de vegan producten die naast de gewone producten leggen, wat wat wat....
En deze kerel dan die met Els haar borsten speelt?quote:Op maandag 22 februari 2021 14:50 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Oooooh............deze hoefde niet....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Volgens mij ging het om bijna alles. Mensen die niet op tijd bij het ontbijt waren, slappe regels over wanneer het vegan-lunch is en wanneer men weer niet-vegan mag eten, enz.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:00 schreef MissyZ het volgende:
Het gaat om de worstenbroodjes van Jill, het is een lunch wat vegan had moeten zijn. Hun dachten het zijn tussendoortjes.
Mike hoopt wel dat er dan morgen vegan producten zijn, want die zijn er kennelijk niet meer.
quote:Op maandag 22 februari 2021 15:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
En deze kerel dan die met Els haar borsten speelt?
Wat een leukerd!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben je moeder niet. Snotneus.
Het is ook raar om tijdens de lunch niks te eten en meteen daarna wel. Alsof het dan ineens geen lunch meer is.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om bijna alles. Mensen die niet op tijd bij het ontbijt waren, slappe regels over wanneer het vegan-lunch is en wanneer men weer niet-vegan mag eten, enz.
Het fijne is in ieder geval dat hij even op de plaats pas moet houden en niet de macht heeft om er zelf wat van te maken. Van jij wel en jij hoeft niet.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om bijna alles. Mensen die niet op tijd bij het ontbijt waren, slappe regels over wanneer het vegan-lunch is en wanneer men weer niet-vegan mag eten, enz.
Nee, ze noemt hem wel eensquote:Op maandag 22 februari 2021 15:02 schreef MissyZ het volgende:
Liese haalde nog even haar challenge van het dansen aan met Ziko.
Is volgens mij de eerste keer na zijn vertrek dat ze Ziko noemt.
Was die alweer vergeten, die werd genomineerd en ging helemaal los in de tuin.
Liese heeft het best vaak over Zico, vooral wanneer ze andere bewoners die zich even kut voelen probeert op te beuren.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:02 schreef MissyZ het volgende:
Liese haalde nog even haar challenge van het dansen aan met Ziko.
Is volgens mij de eerste keer na zijn vertrek dat ze Ziko noemt.
Was die alweer vergeten, die werd genomineerd en ging helemaal los in de tuin.
Wel jammer dat BB Zoey niet heeft aangepakt, want die was ook behoorlijk selectief met het uitdelen van koude douches.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het fijne is in ieder geval dat hij even op de plaats pas moet houden en niet de macht heeft om er zelf wat van te maken. Van jij wel en jij hoeft niet.
Een goed worstenbroodje hoeft niets bij..quote:Op maandag 22 februari 2021 15:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
eten ze worstetnbrood zonder alles?
Of Liese toen alleen Nathalie in de hottub moest ..quote:Op maandag 22 februari 2021 15:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wel jammer dat BB Zoey niet heeft aangepakt, want die was ook behoorlijk selectief met het uitdelen van koude douches.
nou die was vrij streng andersquote:Op maandag 22 februari 2021 15:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wel jammer dat BB Zoey niet heeft aangepakt, want die was ook behoorlijk selectief met het uitdelen van koude douches.
Tja, Liese geilde nogal op Ziko. Was een beetje hetzelfde als tussen Mies en Julie.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:04 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Liese heeft het best vaak over Zico, vooral wanneer ze andere bewoners die zich even kut voelen probeert op te beuren.
Tegen sommige spelers jaquote:
Antwoord is nee.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie vraagt zich af of er in Belgie nog wel mensen kijken, omdat ze alleen maar brieven uit Nederland had gekregen
Weet ik niet, denk dat Liese en Zico uit hetzelfde milieu komen van buiten. Beetje straatcultuur enzo.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, Liese geilde nogal op Ziko. Was een beetje hetzelfde als tussen Mies en Julie.
BB probeerde nog om dat te forceren door ze samen in die witte kamer te zetten.
Nah, leg er net zo dik bovenop als met mies en julie hoor. Was vrij duidelijk wat mij betreft.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:09 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Weet ik niet, denk dat Liese en Zico uit hetzelfde milieu komen van buiten. Beetje straatcultuur enzo.
Goed opgemerkt van haar.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie vraagt zich af of er in Belgie nog wel mensen kijken, omdat ze alleen maar brieven uit Nederland had gekregen
Hetzelfde nivo?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:09 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Weet ik niet, denk dat Liese en Zico uit hetzelfde milieu komen van buiten. Beetje straatcultuur enzo.
Ziko was ook behoorlijk "fake-street" hoor. Was wat mij betreft een beetje standaard stoerdoenerij.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:11 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hetzelfde nivo?
Denk juist van niet.
Liese beschermd en Ziko van de straat.
Hockeytutje met de bad boy.
Liese was een beetje een rebelletje volgens mij, beetje afzetten tegen haar ouders en daarom naar een internaat gestuurd.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:11 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hetzelfde nivo?
Denk juist van niet.
Gewoon onder de overkappingquote:Op maandag 22 februari 2021 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou mijn bed strategisch zetten buiten. Ergers uit de wind.
Kan. Ik vond hem vooral afgaan na de nominatie. Ik weet nog stomverbaasd te zijn geweest dat Liese meteen genomineerd was.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ziko was ook behoorlijk "fake-street" hoor. Was wat mij betreft een beetje standaard stoerdoenerij.
Ja ze werd naar een internaat gestuurd omdat ze rebels was juist. En een internaat in Belgie is een strafkamp hoor.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:13 schreef suzi1 het volgende:
liese is niet beschermd opgevoed hoor. was een losbol. internaten etc
quote:Op maandag 22 februari 2021 15:13 schreef suzi1 het volgende:
liese is niet beschermd opgevoed hoor. was een losbol. internaten etc
wat maakt haar dan een hockeytrutje? die zitten daar volgens mij nietquote:Op maandag 22 februari 2021 15:15 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja ze werd naar een internaat gestuurd omdat ze rebels was juist. En een internaat in Belgie is een strafkamp hoor.
Ziko heeft wel in een Nederlands programma gewerkt. Dacht in all you can dance als choreograafquote:Op maandag 22 februari 2021 15:11 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hetzelfde nivo?
Denk juist van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |