Hey skattiequote:
je gaat toch niet in je skinny broek sportenquote:
Dottie.quote:
Wordt weer een groot drama van gemaakt, iedereen gaat wel eens de fout in.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] De kapper van Wilders is een beetje uitgeschoten
Net als het schaatsen van Wopke.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt weer een groot drama van gemaakt, iedereen gaat wel eens de fout in.
quote:
Ja ik stond van de week met twee mensen te praten en zeg, kom maar even binnen. Eenmaal binnen dacht ik oeps mag helemaal niet. Iedereen maakt wel een zo 'foutje' en ook de jonge en wopke zijn maar mensenquote:Op maandag 22 februari 2021 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net als het schaatsen van Wopke.
Sinnestrieltsje.quote:
Heb je lekker droomloos geslapen?quote:
AEDMMMMMMMMMquote:
Hoe rook het vondelpark vannacht?quote:
Ja, was een leuk feessie daar he?quote:
Ik had wel leuke dromen,iets met koude koffie en een giftbox.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je lekker droomloos geslapen?
Toepasselijk.quote:
weet ik niet, ik was met @ieniminimuis in bed toenquote:Op maandag 22 februari 2021 12:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe rook het vondelpark vannacht?
En hoe rook dat?quote:Op maandag 22 februari 2021 12:30 schreef Paul het volgende:
[..]
weet ik niet, ik was met @:ieniminimuis in bed toen
Gelukkig geen FOK! dromenquote:Op maandag 22 februari 2021 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had wel leuke dromen,iets met koude koffie en een giftbox.
Klopt.quote:
Wist ieni hier wel vanaf?quote:Op maandag 22 februari 2021 12:30 schreef Paul het volgende:
[..]
weet ik niet, ik was met @:ieniminimuis in bed toen
Een motor danquote:Op maandag 22 februari 2021 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
En over mijn vader,ik zat achterop bij hem op de moter.
Alleen heeft hij nooit een moter gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |