abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 februari 2021 @ 10:21:13 #26
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198142986
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:20 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]

Inderdaad. Geen wisselende troep.
Precies, gewoon een baggernaam. Stukken beter kerel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_198143033
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:21 schreef Dven het volgende:

[..]

Precies, gewoon een baggernaam. Stukken beter kerel.
Correct, wisselende hoofdletters en kleine letters ziet er niet uit. Leer hoe je moet spellen.
2.
  maandag 22 februari 2021 @ 10:28:21 #28
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198143063
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:25 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]

Correct, wisselende hoofdletters en kleine letters ziet er niet uit. Leer hoe je moet spellen.
Zo spreekt 'XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx'.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 22 februari 2021 @ 10:30:52 #29
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198143084
Zo zuur op een maandagochtend omdat je de achterliggende gedachte achter een schrijfstijl niet wil of kan herkennen en begrijpen, om vervolgens als bezitter van de meest belachelijke nickname van heel FOK! over spelling te janken. Dan moet je wel een zwaar autistische FOK!ker zijn _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 22 februari 2021 @ 10:42:06 #30
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198143235
Vind het altijd lastig om daar van buitenaf wat over te zeggen.

Een man (of vrouw) kan van buitenaf heel redelijk lijken maar dat niet zijn. En andersom kan ook, dat het ruikt naar er is ellende met iemand en dat dat ontzettend meevalt, enkel stress door omstandigheden is .

De redenen om iemand weg te houden bij kinderen verschillen enorm. Van de bitch van de eeuw zijn tot zeer begrijpelijke redenen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 22 februari 2021 @ 10:42:17 #31
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198143236
@XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx wanneer iemand afwisselend in hoofd- en kleine letters typt: LeEr HoE jE MoEt SpELLeN!!!!1!1

@XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx in ongeveer iedere post die hij op forum plaatst:

quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 21:01 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
Fysiek, absoluut

Als ik het pijn deel in mijn hersenen kon uitzetten zou ik dat meteen doen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 10:29 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
Erg jammer en gevaarlijk dat mensen hun waanideeen worden goedgepraat.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:13 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
Ik las straatkant en dacht dat je het over een soort nepgangster/petje imago had.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:18 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]

Als ik dit nog 1 keer hoor... }:|
quote:
3s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:30 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]

Stel je baasje is een idioot en als je hem gehoorzaamd ga je dood.

Plotseling is gehoorzaam zijn niet zo intelligent meer.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 19:16 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]

Wat een walgelijke wenkbrouwen. Waarom doen zoveel vrouwen dat.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 18:17 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]

Die dikke op de bank had de baby mishandelt. :')
quote:
9s.gif Op woensdag 17 februari 2021 18:18 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
Gaan al mijn favoriete vlees en broodwaren nu verdwijnen? :'( :'( :'( :'( :'(
Wat een mongool _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 22 februari 2021 @ 10:57:09 #32
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198143418
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:39 schreef alexmarvel het volgende:
iets meer als een jaar geleden heeft mijn ex de scheiding aangevraagd, sindsdien heeft ze mij het leven zuur gemaakt doordat ik maar 2 X 1 uur in de week mijn dochter zie, ik ben bij de rechtbank geweest en al.

Binnenkort nog een keer bij de rechtbank en hopelijk komt er dan een 3e voogd bij kijken wat onder het vrijwillige kader kwamen we er niet aan uit.

Ze verkiest haar eigen geluk boven dat van onze dochter maar die macht heeft ze nu nog omdat ze deze in de rechtbank heeft gekregen, hopelijk veranderd dit snel

Maar zoiets moois noemen ze het nederlandse systeem, verschrikkelijk!
Neem dit vb (sorry, neem het niet persoonlijk aub).

Hier kan je als buitenstaander gewoon niets over zeggen. Het kan alle kanten op. Het ruikt naar er is iets aan de hand, maar wat is de vraag.

Het is een uitzonderlijk lage bezoekregeling. Die wordt niet zo gegeven zonder dat er redenen zijn, stevige zorgen zijn.
Of die terecht zijn of niet kan je als buitenstaander niets over zeggen.

Er zijn gevallen waarbij de moeder alles bij elkaar liegt waardoor de vader zo beperkt wordt mbt de kinderen. Er zijn ook gevallen waarbij de vader zijn eigen problemen niet wil zien en de moeder gelijk heeft in wat ze doet (of andersom, kan net zo goed).

Al met al ligt dit niet zozeer aan het Nederlandse systeem. Co ouderschap is de norm waar men vanuit gaat al een heel aantal jaar.
Met enkel gedoe tussen ex partners zal er niet zomaar ernstig gekort worden op de bezoekregeling. Wel kan je dan grove ellende hebben met het afdwingen die ook na te leven.

Zaken zoals deze gaan over het belang van het kind, dat er zorgen zijn over de veiligheid van het kind.
Dat kan door leugens komen, dat gebeurd idd. Maar dat is niet de fout van het systeem, hoe pijnlijk en frustrerend het ook is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198143688
gister nog een moeder die haar baby in het vuilnis heeft gegooid na een postnatale depressie

Maar goed moeders zijn perfect volgens de overheid en papa mag gestraft worden
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  maandag 22 februari 2021 @ 11:20:02 #34
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198143716
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:17 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
gister nog een moeder die haar baby in het vuilnis heeft gegooid na een postnatale depressie

Maar goed moeders zijn perfect volgens de overheid en papa mag gestraft worden
huilhuil
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_198143749
in mijn ogen ligt dit wel aan het nederlands rechtsysteem, ik moet mij zelf bewijzen, de moeder wordt zonder meer geloofd, ik heb zowel mijn kinds als mijn ex nooit geslagen of misbruikt ofzo, ik zit niet aan de drugs en heb geen strafblad maar omdat moeder er zo op tegen is is mijn regeling zoals hij is, dat is de letterlijke uitspraak van de rechter
  maandag 22 februari 2021 @ 11:26:33 #36
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_198143792
omdat die vrouwen vaak compleet gestoord zijn, of vinden dat ze hun ex moeten straffen terwijl dat hun taak helemaal niet is.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_198144743
Uit wraak actie natuurlijk maar er is iets gebeurd waar beide kanten schuld aan hebben, het verhaal hoor je altijd maar van 1 kant.

De vrouw wordt altijd geloofd als man zijnde moet je met bewijs komen anders kan je het vergeten, als moeder kan je kinderen van alles aanpraten en dat geloven ze en spelen ze door aan de rechter zonder weet ervan te hebben wat ze daadwerkelijk aanrichten.

Op latere leeftijd wil dat nog wel eens bijtrekken en gaan de kinderen in enkele gevallen opzoek naar de man, maar vaak heeft de moeder ze zo gehersenspoeld dat dat niet gebeurd.
  maandag 22 februari 2021 @ 13:05:53 #38
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198145140
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:41 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Dat omgang onder toezicht in een omgangshuis was ook wat de rechtbank oplegde alleen toen hoefde het voor hem niet meer na 3 jaar procederen. Het enige wat hij wilde is zonder begeleiding naar buiten kunnen en daar wilde hij ons kind voor gebruiken om dat te bereiken. Toen bleek dat dat niet doorging heeft hij een paar uur voor de 1e keer in het omgangshuis afgebeld.
Dus hij wil ook geen vader meer zijn? Als hij nu contact zou opnemen en zeggen dat hij zijn kind wil leren kennen (onder jouw voorwaardes) wat zou je dan doen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 22 februari 2021 @ 13:07:01 #39
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198145159
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:22 schreef alexmarvel het volgende:
in mijn ogen ligt dit wel aan het nederlands rechtsysteem, ik moet mij zelf bewijzen, de moeder wordt zonder meer geloofd, ik heb zowel mijn kinds als mijn ex nooit geslagen of misbruikt ofzo, ik zit niet aan de drugs en heb geen strafblad maar omdat moeder er zo op tegen is is mijn regeling zoals hij is, dat is de letterlijke uitspraak van de rechter
Waarom wil de moeder niet dat je je kinderen ziet? Wat heeft je ex tegen jou?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198145213
gewoon stupid shit, zeggen dat ik er nooit voor de kleine was terwijl ik foto's heb die het tegenovergestelde beweren maar ze heeft geen leven, geen werk geen vrienden dus ze heeft alleen de kleine en die wilt ze niet delen

in haar ogen doe ik het gewoon nooit goed
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 22 februari 2021 @ 13:10:59 #41
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_198145234
Er zijn ook mannen die dat doen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_198145357
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:17 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Ik ken wel meer gevallen waarbij de vader gewoon ongeschikt is.
En ik ken als iemand die beroepsmatig werkzaam is in het familierecht net zoveel voorbeelden waarin een rancuneuze vrouw haar strijd met de vader over de rug van de kinderen uitspeelt. Soms escaleert de boel zo erg dat dwangsommen worden opgelegd om omgang af te dwingen. Werkt zelf dat niet dan wordt in het uiterste geval de hoofdverblijfplaats van de kinderen naar de andere ouder veranderd.
pi_198145424
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dus hij wil ook geen vader meer zijn? Als hij nu contact zou opnemen en zeggen dat hij zijn kind wil leren kennen (onder jouw voorwaardes) wat zou je dan doen?
Geen idee wat hij wil, hij kan gewoon contact met zijn kind opnemen hoor, ze wordt over twee maanden 21 en ze kan zelf wel beslissen wie ze wel of niet in haar leven wil, maar volgens mij heeft kind het te druk om haar vader een plaats in haar leven te geven en bovendien ziet zij hem niet als vader, ze ziet haar stiefvader als haar vader, al 17 jaar inmiddels. Ze noemt haar biologische vader ook gewoon bij zijn voornaam en tegen haar stiefvader zegt ze papa.
  maandag 22 februari 2021 @ 13:33:08 #44
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198145593
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:23 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Geen idee wat hij wil, hij kan gewoon contact met zijn kind opnemen hoor, ze wordt over twee maanden 21 en ze kan zelf wel beslissen wie ze wel of niet in haar leven wil, maar volgens mij heeft kind het te druk om haar vader een plaats in haar leven te geven en bovendien ziet zij hem niet als vader, ze ziet haar stiefvader als haar vader, al 17 jaar inmiddels. Ze noemt haar biologische vader ook gewoon bij zijn voornaam en tegen haar stiefvader zegt ze papa.
Persoonlijk zou ik wel behoefte hebben om mijn echte vader te kennen en zijn kant van het verhaal te horen, maar dat ben ik.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198145914
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik wel behoefte hebben om mijn echte vader te kennen en zijn kant van het verhaal te horen, maar dat ben ik.
Er is geen zijn kant van het verhaal, van haar 2e tot haar 16e heeft hij vast gezeten en zelf ook geen interesse in haar gehad tenzij ze hem iets op kon leveren, zij kijkt meer naar daden dan naar woorden.
  maandag 22 februari 2021 @ 15:24:08 #46
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198147454
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:09 schreef alexmarvel het volgende:
gewoon stupid shit, zeggen dat ik er nooit voor de kleine was terwijl ik foto's heb die het tegenovergestelde beweren maar ze heeft geen leven, geen werk geen vrienden dus ze heeft alleen de kleine en die wilt ze niet delen

in haar ogen doe ik het gewoon nooit goed
En zie hier weer zo’n lastig er wat van te zeggen.
Want je zegt dat dit door de rechter zo bepaald is en onder het minimum wordt enkel bij zwaarwegende redenen gedaan. Twee keer per week 1 uur zit best wel stevig onder het minimum.

Gaat dit bv om nog een heel erg jong kind? Zuigeling dus? Dat zou het kunnen verklaren.
Anders is het bijna niet mogelijk dat je dit van de rechter opgelegd krijgt omdat mams zegt dat je er nooit was voor het kind en er verder niet alleen niets aan de hand is, maar je ook aan kan tonen wel degelijk omgang met het kind te hebben gehad.

Niets ten nadele van jou, geloof best dat je gewoon een betrokken vader wil zijn. Zat voorbeelden van vrouwen die tot zelfs zeer ernstige beschuldigingen uiten die nergens op slaan.
Maar het verhaal wat je hier neerzet kan eigenlijk niet echt kloppen, er wordt wat uit weggelaten.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198147895
Nola is nu een half jaar 6, verwacht niet dat ik hier alles ga zeggen maar neem maar van mij aan dat het gene wat ik vertel gewoon eigenlijk wel heel het verhaal is.

Dit is helemaal niet zo vreemd als het lijkt, er zijn vele facebookgroepen van mensen die in het zelfde schuitje zitten
  maandag 22 februari 2021 @ 16:09:27 #48
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198148127
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:52 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Er is geen zijn kant van het verhaal, van haar 2e tot haar 16e heeft hij vast gezeten en zelf ook geen interesse in haar gehad tenzij ze hem iets op kon leveren, zij kijkt meer naar daden dan naar woorden.
Dat is natuurlijk hoe jij het ziet, wellicht ziet hij het anders. Is niet zijn schuld dat hij schizofrenie heeft.

[ Bericht 3% gewijzigd door Keep_Walking op 22-02-2021 16:20:02 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198148453
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk hoe jij het ziet, wellicht ziet hij het anders. Is niet zijn schuld dat hij schizofrenie heeft.
Heb je ook oog voor hoe de dochter het ziet, jij voorvechter van al die immer onschuldige schizofrenie-lijders, die nooit verantwoordelijk mogen worden gehouden voor alle shit die ze uithalen en de kansen die ze laten liggen, ook buiten hun slechte periodes om?

Je plaat begint grijs te draaien.....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage maandag 22 februari 2021 @ 16:41:26 #50
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_198148623
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:39 schreef mrevil1337 het volgende:
Uit wraak actie natuurlijk maar er is iets gebeurd waar beide kanten schuld aan hebben, het verhaal hoor je altijd maar van 1 kant.

De vrouw wordt altijd geloofd als man zijnde moet je met bewijs komen anders kan je het vergeten, als moeder kan je kinderen van alles aanpraten en dat geloven ze en spelen ze door aan de rechter zonder weet ervan te hebben wat ze daadwerkelijk aanrichten.

Op latere leeftijd wil dat nog wel eens bijtrekken en gaan de kinderen in enkele gevallen opzoek naar de man, maar vaak heeft de moeder ze zo gehersenspoeld dat dat niet gebeurd.
Dat heb ik ook meegemaakt. Zonder rechter dan, maar mijn ex heeft mijn 2 dochters ook van alles wijsgemaakt. En die geloofden dat, want waarom zou mama liegen (en haar familie deed vrolijk mee met mij zwart maken) en ze was de zorgouder, dus ze waren afhankelijk van haar omdat ze daar woonden. Dochters hebben paar keer het contact met mij verbroken. Tot de oudste oud genoeg was en bij mij en mijn nieuwe vrouw kwam wonen en het ware verhaal te horen kreeg. En ja, het ware verhaal, niet mijn versie, want met feiten en emails ed onderbouwd. Daarmee moeder confronteerde die ook toegaf dat ze dingen verdraaid had en dingen fout had gedaan. Ze nam "wraak" door het contact met die dochter daarna te verbreken. En ook de familie wilde niets meer met haar te maken hebben, want ze woont nu bij mij, "de vijand": De jongste, die nog bij moeder woont, wilde er niets van weten en die heeft weer eens het contact met mij verbroken, inmiddels alweer zo'n 8 maanden.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')