abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197660660
Je kent ze wel, van die websites waar vrouwen verhalen delen met andere vrouwen, als ware het dagboeken met de hoogtepunten en dieptepunten van andermans leven. Van relaties tot de laatste trends op woongebied, alles wordt besproken.

Natuurlijk pikken zulke sites graag een graantje mee van de actualiteit.

Check dit zogenaamd "waargebeurde" verhaal van ene Eva:

https://damespraatjes.nl/(...)-ons-huwelijk-kapot/

quote:
Nou, mijn man is dus één van die relschoppers. Ik schaam me werkelijk helemaal dood en weet me geen raad met mezelf. Ik kan er met niemand over praten en weet niet waar ik het zoeken moet.” Eva neemt een trek van haar sigaret, ze is op van de zenuwen. “Het ergste is dat hij op televisie was te zien in een item over de corona-rellen. Mijn telefoon heb ik uitgezet, het liefst kruip ik onder een grote steen.”

[...]

Wat vind jij dat Eva moet doen nu ze weet dat haar man deelnam aan corona-rellen? Marius ogenblikkelijk verlaten of hem helpen? Is deze man nog te helpen? Praat met mee in de comments onder dit artikel.
Klacht: "online magazines" die crimineel gedrag en leed uitbuiten voor een paar kliks
pi_197660787
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:32 schreef spinazieruiker het volgende:
Je kent ze wel, van die websites waar vrouwen verhalen delen met andere vrouwe
:D dat soort sites kennen :')
  dinsdag 26 januari 2021 @ 22:40:12 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_197660846
Aan de schrijfstijl weet je al wat voor een vlees je in de kuip hebt. Dump hem Eva, jij gaat hem niet veranderen.
pi_197661045
Tregte klagt.
Eva is wel een geile naam :9
pi_197661393
Lieve Eva,

Toon eens wat meer interesse in de hobbies van je man. Ga eens een avondje met hem mee uit. Zo kun je ervaren wat hij er zo leuk aan vindt.

Groetjes,

Beatrijs
pi_197661975
quote:
Je kent ze wel, van die websites waar vrouwen verhalen delen met andere vrouwen, als ware het dagboeken met de hoogtepunten en dieptepunten van andermans leven. Van relaties tot de laatste trends op woongebied, alles wordt besproken.

Natuurlijk pikken zulke sites graag een graantje mee van de actualiteit.

Check dit zogenaamd "waargebeurde" verhaal van ene Eva:

https://damespraatjes.nl/(...)-ons-huwelijk-kapot/
[..]

Klacht: "online magazines" die crimineel gedrag en leed uitbuiten voor een paar kliks
Vrouwen zijn goed in twee dingen.
Een eigen droomwereld creeren en die van kerels tot een nachtmerrie maken.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 23:49:22 #7
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_197662005
Nee dat soort sites ken ik gelukkig niet.
Kom op Twitter vaak genoeg van dit soort verhaaltjes tegen.

Gisteren ook iets in de trant van
"Normaal loop ik altijd te vitten op mijn zoon van 17 dat die nooit buiten is maar nu dit zo gebeurd buiten ben ik erg trots op mijn zoon dat hij thuis achter de playstation zit!"
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_197662015
quote:
Je kent ze wel, van die websites waar vrouwen verhalen delen met andere vrouwen, als ware het dagboeken met de hoogtepunten en dieptepunten van andermans leven.
Een beetje zoals jij fok! gebruikt, bedoel je?
pi_197662061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:49 schreef okselzweet het volgende:
Tregte klagt.
Vind je? Klinkt voor mij als zo'n vegetarische bubbeltrut die 24/7 (online) aandacht van haar omgeving nodig heeft, een hobby opleiding heeft gevolgd en haar dagen slijt als partime-medewerkster in een nagelstudio en de rest in de gym om af te vallen op plekken waar denkbeeldig vet zit.

Ook het type dat zich snel "ongemakkelijk" voelt in de nabijheid van mannen die geen Beta zijn.

Geef mij maar Katja's en Silvia's. :7

[ Bericht 4% gewijzigd door Werkman op 26-01-2021 23:59:35 ]
pi_197662102
Misschien moeten we die jodoker uitleggen dat, je als man, soms klappen op moeten vangen.
En dan is het niet makkelijk, maar opgeven en gaan rellen, is gestoord verwijft gedrag.
pi_197662112
quote:
Maar is het daarmee ook een geile vrouw?
Kunnen ouders bij de geboorte al onbewust zien wat het later wordt waardoor ze een passende naam kiezen?
Werkt een geile naam als een soort self fullfilling prophecy waardoor ze zich vanzelf tot geile vrouw ontwikkelt?
Of is er geen verband en kan de droogste doos de geilste naam hebben?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_197662141
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 00:00 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Kunnen ouders bij de geboorte al onbewust zien wat het later wordt waardoor ze een passende naam kiezen?
Werkt een geile naam als een soort self fullfilling prophecy waardoor ze zich vanzelf tot geile vrouw ontwikkelt?
Als je ze vlinder ofzo gaat noemen, dan krijg je ook later relatie problemen.
pi_197662147
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 23:58 schreef christmastsunami het volgende:
Misschien moeten we die jodoker uitleggen dat, je als man, soms klappen op moeten vangen.
En dan is het niet makkelijk, maar opgeven en gaan rellen, is gestoord verwijft gedrag.
Ik snap dat relgedrag ook niet.
Je laat zien dat je zo labiel bent dat je je laat mee slepen, het stikt tegenwoordig van de camera's en smoelensoftware, en je krijgt een rekening waar je je hele leven aan vast zit want crimineel gedrag kan je niet mee nemen de schuldsanering in.

Ik ben nooit geen fan van Den Haag geweest en heb een hoop lelijke woorden aan ze verspild, veel proteststemmen in die bus gedaan, voorstanders ongezouten mijn mening gegeven, maar ik heb geen zin om van mijn nest gelicht te worden.
  woensdag 27 januari 2021 @ 00:05:36 #14
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_197662151
Je hebt de mooiste passages uit het stuk nog niet gequote:

quote:
Eva wordt woest als hij dat vertelt. “Marius is sowieso niet vies van een knokpartijtje en voor de duvel niet bang. Voordat de corona uitbrak, ging hij elk weekend met zijn maten naar voetbal en belandde regelmatig in opstootjes en rellen. Op de een of andere manier heeft hij dat nodig om te ontladen. Nu hij al maanden binnen zit en niet naar voetbal kan, is hij onrustig, chagrijnig en agressief. Ik durf er niets van te zeggen omdat ik bang ben dat hij naar mij uithaalt.”

IN HET JOURNAAL
Eva verzorgt de verwondingen van Marius en vraagt hem wat er is gebeurd. “Hij was pisnijdig en snauwde dat ik maar naar het nieuws moest kijken. Dat deed ik en mijn mond viel open toen ik zag waarin Marius zich had gemengd. Social media ontplofte en toen de beelden werden vertoond. Het ergste is dat hij is te zien in het Journaal. Ik ben als de dood dat vrienden en familie hem herkennen. Om die reden heb ik mijn telefoon uitgezet.”

KORT EN KLEIN
’s Avonds probeert Eva met Marius te praten. Ze vraagt hem wat hem bezielt, of hij wel goed bij zijn hoofd is. “Het kan hem zijn baan kosten. Zelf werk ik in de zorg en ik zie telkens weer wat corona met mensen doet. Hoe het virus om zich heen grijpt en mensen doodziek en vechtend voor hun leven in het ziekenhuis liggen. En dan slaat mijn kerel de boel kort en klein omdat hij tegen de avondklok is. Onbegrijpelijk.” Inmiddels is Eva erachter dat Marius niet eens weet waarom hij heeft gevochten. De discussie over de coronamaatregelen interesseert hem niet, het gaat hem vooral om het vechten en dingen kapot maken. “Ik heb hem geprobeerd uit te leggen hoe belangrijk het is dat we ons als samenleving aan de regels houden om er zo voor te zorgen dat we corona de wereld uitkrijgen. Het gaat echt niet sneller als winkels worden geplunderd en mensen in elkaar worden geslagen.”

FRUSTRATIE
Eva weet niet waar ze het zoeken moet. De sfeer in huis is om te snijden en haar huwelijk staat onder grote druk. “Ik geloof niet dat ik verder wil met Marius. Ik geneer me voor zijn gedrag, ik ben zelfs een beetje bang voor hem. Wat nou als hij zijn frustratie op mij botviert?”
Dus 'Marius' beukt normaal al ieder weekend mensen in elkaar tijdens het voetbal. Heeft hij nodig om te 'ontladen'. En dan is ze dus opeens verbaasd of 'geschokt' als hij met een andere reden mensen in elkaar beukt.

Hij wordt kwaad als ze ernaar vraagt en als klap op de vuurpijl werkt ze zelf (je verwacht het niet!) in de zorg en "legt ze hem uit" waarom het zo erg is met een clichéverhaal van ongekende proporties.

:') :') :') Als je dan zo'n verhaal verzint, doe dan nog moeite om het enigszins geloofwaardig te maken.
pi_197662162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 00:04 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

Als je ze vlinder ofzo gaat noemen, dan krijg je ook later relatie problemen.
Tijd voor een tweelingenonderzoek.
Noem er één Anne-Fleur en één Vlinder en kijk hoe ze zich ontwikkelen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_197663308
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 00:00 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Goeie vragen! Helaas heb ik er geen antwoord op. Ik zou daar wel graag een uitgebreid onderzoek over willen zien.
pi_197663330
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 23:54 schreef Werkman het volgende:

[..]

Vind je? Klinkt voor mij als zo'n vegetarische bubbeltrut die 24/7 (online) aandacht van haar omgeving nodig heeft, een hobby opleiding heeft gevolgd en haar dagen slijt als partime-medewerkster in een nagelstudio en de rest in de gym om af te vallen op plekken waar denkbeeldig vet zit.

Ook het type dat zich snel "ongemakkelijk" voelt in de nabijheid van mannen die geen Beta zijn.

Geef mij maar Katja's en Silvia's. :7
Eva's hebben lang bruin golvend haar, lichte sproetjes, een mooi symmetrisch gezicht en lekker lichaam met niet te grote maar ook niet te kleine tietjes. Vaak aardige dames die als secretaresse werken oid :7

Katja's daarentegen hebben zo'n nare half mannelijke stem en zijn van het schreeuwerige lompe type. Silvia's doen mij denken aan opgespoten lippen met 5 kilo makeup :N
pi_197672463
Corona is een hoax net als die rellen nooit gebeurd.
pi_197674298
quote:
Tregte klagt.
Totdat ze je van die appel laat vreten :P
pi_197676920
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 00:05 schreef Repentless het volgende:
Hoe het virus om zich heen grijpt
Als ik dit nog 1 keer hoor... }:|
2.
pi_197676985
quote:
Tregte klagt.
Ik heb er twee geneukt, de een wel, de ander niet.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_197677076
Oh en Marius is een baas.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')