abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197658194
Ik bedoel, mannen zonder straatkrant zijn eigenlijk helemaal niks. Als je een straatkrant hebt ben je pas echt de bom. je kunt die mannen eigenlijk helemaal geen mannen bloemen als ze geen straatkrant hebben. Ik vraag me eigenlijk serieus wel af of ze daar wel geld voor hebben. Mij lijkt eigenlijk van niet.

Klacht: mannen zonder straatkrant
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_197658251
Ik steek nog liever 50,- in de fik dan dat ik een straatkrant koop :')

Ga werken voor je geld ipv de hele dag voor de ingang van de supermarkt hangen :{w
-XOXO-
pi_197673695
Joehoe dit was een lemming, doe eens even snel sluiten! :(
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_197674890
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
Ik steek nog liever 50,- in de fik dan dat ik een straatkrant koop :')

Ga werken voor je geld ipv de hele dag voor de ingang van de supermarkt hangen :{w
Liever straatkant verkopers (passieve verkooptechnieken) dan die Volkskrant gastjes die je als een hitsig beest bespringen als je te dicht in de buurt komt
pi_197676766
Ik las straatkant en dacht dat je het over een soort nepgangster/petje imago had.
2.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')