Knuffels van Habibo voor iedereen!!quote:Op zondag 14 februari 2021 14:54 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen de liefde niet.
Soms hebben ze een knuffel nodig van habibo.
Al die mannen op de foto's zien eruit als het type waarmee je letterlijk de vloer kunt aanvegenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:47 schreef Black_Phillip het volgende:
Op de apps zie ik steeds vaker mensen die poly zijn of cuckfantasieen hebben. Nu weet ik dat permavirgins op FOK denken YES 4 WAIFUS, maar ze zijn altijd viesdik, ongewassen of beide. Type:
https://www.google.com/am(...)e-baby-together/amp/
Het verbaast me bij elk van hen dat ze een partner hebben, laat staan meer. Zijn lelijke mensen dan totaal niet kieskeurig? En waarom die drang die dikke zompige grot te delen met 3 andere smegmakanonnen?
Bel jij meneer Niffo? Dan gaan we de zoom meet in.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Knuffels van Habibo voor iedereen!!
[ afbeelding ]
Meneer Niffo is aan het werk nu, er kwam een shift vrij op werk.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:58 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Bel jij meneer Niffo? Dan gaan we de zoom meet in.
Ik ben trots op hem.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:01 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Meneer Niffo is aan het werk nu, er kwam een shift vrij op werk.
Nee, hoor, veel dieren zoals zwanen zijn monogaam.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:55 schreef Mikeytt het volgende:
De mens, net als de meeste diersoorten, zijn van nature polyamoreus, dus eigenlijk wel gek dat monogamie de standaard is in de meeste delen van de wereld.
Ga je weer een topic kapen?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:55 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Is @:Naardegallemiezen je zusje?
Laat maarquote:Op zondag 14 februari 2021 15:57 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
I beg your pardonquote:Op zondag 14 februari 2021 15:55 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Is @:Naardegallemiezen je zusje?
Vernikkelend goed voor elkaar heeft dat vrouwtje het.quote:
Volgens mij doen mocro's het vaak omgekeerd (1 mocro + 4 vrouwen)quote:Op zondag 14 februari 2021 16:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Vernikkelend goed voor elkaar heeft dat vrouwtje het.
Picture me over 10 jaar met 4 ouwe mocro´s om me heen.
Zo werkt dat in mijn cultuur niet, ik begin een mannenharem (met lichte dwang indien nodig).quote:Op zondag 14 februari 2021 16:35 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
Volgens mij doen mocro's het vaak omgekeerd (1 mocro + 4 vrouwen)
Dus je kan altijd nog onderdeel van het harem worden.
Is toch gewoon een goed verzorgde man. Mooi overhemdje aan, bril (dus hij is slim) etc.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:34 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast er uit als een gemiddelde Fok!er
@Boze_Eend misschien iets voor jou?quote:Op zondag 14 februari 2021 16:36 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Zo werkt dat in mijn cultuur niet, ik begin een mannenharem (met lichte dwang indien nodig).
De mens is van nature toch ook niet monogaam.
En waarom zou dat voor vrouwen anders moeten zijn?
Ditquote:Op zondag 14 februari 2021 16:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Overigens: moeten zij toch lekker weten TS?
Wat boeit het. Ik proef afgunst in de OP
Alleen als mijn gereedschap door een medische conditie niet meer bruikbaar was zou ik mijn vrouw toelaten dat er af en toe iemand overheen mochtquote:Op zondag 14 februari 2021 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
Wel bijzonder dat die open relaties altijd eenzijdig open zijn. Lijkt me erg naar voor de vriend van @:fripsel dat zij weer een seksdate heeft en hij dan een beetje zit te fok!en
@:fok-it wat vind jij hiervan
Bij moslims is het eerder andersom. Picture you met 3 andere vrouwen om je ouwe mocro-mannetje heen...quote:Op zondag 14 februari 2021 16:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Vernikkelend goed voor elkaar heeft dat vrouwtje het.
Picture me over 10 jaar met 4 ouwe mocro´s om me heen.
Gezien het redneckachtige uiterlijk en de redneckbossen en type woning zou het mij ook niks verbazen als ze een familielijn ook nog delen.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:34 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, ik zie een paardenbek, rare haarlijn en ongestreken shirt. Daar kan ik er ook zo 100 van krijgen, hoef ik niet afgunstig te zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:34 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Heyquote:Op zondag 14 februari 2021 17:53 schreef Maerwynn het volgende:
En de rest van de wereld gaat gewoon vreemd, want de mens is niet monogaam van nature.
De G-competitie vermoed ikquote:Op zondag 14 februari 2021 18:27 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Is dit de laagste divisie op dating gebied!?
Een na, vlak voor de downiesquote:Op zondag 14 februari 2021 18:27 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Is dit de laagste divisie op dating gebied!?
Niet zozeer een familielijn maar eerder een cirkelquote:Op zondag 14 februari 2021 17:40 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Gezien het redneckachtige uiterlijk en de redneckbossen en type woning zou het mij ook niks verbazen als ze een familielijn ook nog delen.
Hoe zal haar navel smaken?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:47 schreef Black_Phillip het volgende:
Op de apps zie ik steeds vaker mensen die poly zijn of cuckfantasieen hebben. Nu weet ik dat permavirgins op FOK denken YES 4 WAIFUS, maar ze zijn altijd viesdik, ongewassen of beide. Type:
https://www.google.com/am(...)e-baby-together/amp/
Het verbaast me bij elk van hen dat ze een partner hebben, laat staan meer. Zijn lelijke mensen dan totaal niet kieskeurig? En waarom die drang die dikke zompige grot te delen met 3 andere smegmakanonnen?
Ja en die gast rechtsonder heeft een 5 weken oude baby mishandeld. Al die polyamoureuze mensen zijn ziek in hun hoofd.quote:
Maar dat zijn uitzonderingen, de meeste dieren incl de mens zijn van nature niet monogaam. Monogamie bij de mens meer een cultureel dingetje. In de oudheid was monogamie ook veel minder algemeen.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:38 schreef Black_Phillip het volgende:
[..]
Nee, hoor, veel dieren zoals zwanen zijn monogaam.
Die gast ziet eerder uit alsof hij kilometerslang hangend aan een auto zijn gezicht op de A16 heeft geschuurd.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:34 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Bedacht door mannen en stiekem alleen geldend voor vrouwen om er zeker van te zijn dat het nageslacht van hunzelf is.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:55 schreef Mikeytt het volgende:
De mens, net als de meeste diersoorten, zijn van nature polyamoreus, dus eigenlijk wel gek dat monogamie de standaard is in de meeste delen van de wereld.
Keep walkingquote:Op maandag 15 februari 2021 18:49 schreef Kopiko het volgende:
Zit je DM-box inmiddels vol met wanhopige berichten van cucks, TS?
Geen bijbedoelingen hoor, ik stel gewoon een vraagquote:
Wat maakt het uit wat dieren doen?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:42 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Maar dat zijn uitzonderingen, de meeste dieren incl de mens zijn van nature niet monogaam. Monogamie bij de mens meer een cultureel dingetje. In de oudheid was monogamie ook veel minder algemeen.
Waarom denk je dat er zoveel echtscheidingen en relatiebreuken zijn? En dat mensen die hun hele leven samen gebleven zijn bijna nieuwswaardig zijn?
Ik dacht eerst dat het een foto van een ‘fok meet’ was.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:34 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Had het zomaar kunnen zijn idd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:35 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ik dacht eerst dat het een foto van een ‘fok meet’ was.
Niet veel inderdaad, maar er werd gedrag uit het dierenrijk bij gesleept door anderen dus ging ik daar op in.quote:Op woensdag 17 februari 2021 06:56 schreef Intint het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat dieren doen?
Wat?quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:17 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
[..]
Die dikke op de bank had de baby mishandelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |