Knuffels van Habibo voor iedereen!!quote:Op zondag 14 februari 2021 14:54 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen de liefde niet.
Soms hebben ze een knuffel nodig van habibo.
Al die mannen op de foto's zien eruit als het type waarmee je letterlijk de vloer kunt aanvegenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:47 schreef Black_Phillip het volgende:
Op de apps zie ik steeds vaker mensen die poly zijn of cuckfantasieen hebben. Nu weet ik dat permavirgins op FOK denken YES 4 WAIFUS, maar ze zijn altijd viesdik, ongewassen of beide. Type:
https://www.google.com/am(...)e-baby-together/amp/
Het verbaast me bij elk van hen dat ze een partner hebben, laat staan meer. Zijn lelijke mensen dan totaal niet kieskeurig? En waarom die drang die dikke zompige grot te delen met 3 andere smegmakanonnen?
Bel jij meneer Niffo? Dan gaan we de zoom meet in.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Knuffels van Habibo voor iedereen!!
[ afbeelding ]
Meneer Niffo is aan het werk nu, er kwam een shift vrij op werk.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:58 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Bel jij meneer Niffo? Dan gaan we de zoom meet in.
Ik ben trots op hem.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:01 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Meneer Niffo is aan het werk nu, er kwam een shift vrij op werk.
Nee, hoor, veel dieren zoals zwanen zijn monogaam.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:55 schreef Mikeytt het volgende:
De mens, net als de meeste diersoorten, zijn van nature polyamoreus, dus eigenlijk wel gek dat monogamie de standaard is in de meeste delen van de wereld.
Ga je weer een topic kapen?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:55 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Is @:Naardegallemiezen je zusje?
Laat maarquote:Op zondag 14 februari 2021 15:57 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
I beg your pardonquote:Op zondag 14 februari 2021 15:55 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Is @:Naardegallemiezen je zusje?
Vernikkelend goed voor elkaar heeft dat vrouwtje het.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |