Zo moeilijk is het toch nietquote:
Het gesprek zelf heb ik niet mee gekregen ... waar ik dit nu op baseer is wat Mike vanavond aan Matt vertelde toen die erover begon ... volgens Mike had Jill zijn woorden verkeerd begrepen ...quote:Op zondag 21 februari 2021 23:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. En sowieso heb ik het gesprek tussen Mike en Jill heel anders gezien ,
Ik vond het een raar gesprek , Mike begon begon over haar vriendschap met Thomas, dat iedereen buiten dat zo leuk vond bla bla (ik heb er toen over gepost) Ik hield er een naar gevoel aan over .
Ik vond hem erg opdringerig , en ik vond hem ook aansturen op een relatie voor de kijkers.
Maar een week daarvoor vertelde Mike aan Jill dat hij haar toevallig op tinder had gevonden
ze bleken een match te zijn , hij had hoi gezegd en toen 'liet ze hem zitten' (ongeveer in die strekking
Ik zou me heel ongemakkelijk voelen als iemand dat zo roept ,en een week daarna begint over een relatie voor de kijkers. Terwijl zij het over haar vriendschap met Thomas had.
Jill heeft helemaal niets daarin verdraaid. Lijkt me heel ongemakkelijk als iemand zich opdringt met gladde praatjes
Ik denk het nietquote:Op zondag 21 februari 2021 23:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Het gesprek zelf heb ik niet mee gekregen ... waar ik dit nu op baseer is wat Mike vanavond aan Matt vertelde toen die erover begon ... volgens Mike had Jill zijn woorden verkeerd begrepen ...
De aanhouder wint ...quote:Op zondag 21 februari 2021 23:20 schreef odie22 het volgende:
Mike begint zelf al over het nominerer, heeft nick geluk mee
je kunt er wel van uitgaan dat Mike zijn eigen waarheid oplepeltquote:Op zondag 21 februari 2021 23:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Het gesprek zelf heb ik niet mee gekregen ... waar ik dit nu op baseer is wat Mike vanavond aan Matt vertelde toen die erover begon ... volgens Mike had Jill zijn woorden verkeerd begrepen ...
Mmm mjah ..zon gladjakker is het ook wel weerquote:
Vorige week echt wel , maar ik vind het nu wel meevallen .quote:Op zondag 21 februari 2021 23:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Mmm mjah ..zon gladjakker is het ook wel weermaar wel leuk voor het spel nu ... heel het huis in rep en roer ...
nee die fluisteren zo zacht dat is niet te verstaan had me tv geluid net zelfs op 100 en noh nietsquote:Op zondag 21 februari 2021 23:27 schreef aswesleep het volgende:
Iemand die een idee heeft waar Michel en Julie het over hebben? Versta er niks van.
Geen idee. Gaat elke avond zo.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:27 schreef aswesleep het volgende:
Iemand die een idee heeft waar Michel en Julie het over hebben? Versta er niks van.
geen idee, geluid doet het niet volgens mijquote:Op zondag 21 februari 2021 23:27 schreef aswesleep het volgende:
mike zat tegen matt te vertellen dat mensen het leuk vonden om een stel te zien dat gelukkig is met elkaar. mensen houden van gelukkige mensen....quote:Op zondag 21 februari 2021 23:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik wil wel een gokje wagen hoor ... Jullie krijgt instructies door van hoe ze moet stemmen van Mich ...quote:Op zondag 21 februari 2021 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
geen idee, geluid doet het niet volgens mij
Ook wel apart : Ik kan Julie vaak niet goed verstaan.. geen idee wat ze soms zegtquote:Op zondag 21 februari 2021 23:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee die fluisteren zo zacht dat is niet te verstaan had me tv geluid net zelfs op 100 en noh niets
Okay dat is al weer heel anders ...quote:Op zondag 21 februari 2021 23:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mike zat tegen matt te vertellen dat mensen het leuk vonden om een stel te zien dat gelukkig is met elkaar. mensen houden van gelukkige mensen....
maar hij had het helemaal niet over geluk tegen jill, maar over romances en meer van dattum
jill zei hem dat ze daar helemaal niet voor was. en gelijk zei ze ook er achteraan dat hij daar naomi ook niet voor mocht gaan gebruiken
(aangezien hij eerst zijn pijlen op jill had gericht en later op naomi)
Hup onder de bus.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:37 schreef Tourniquet het volgende:
Mike valt nu Jill, Thomas en Matt af. Zegt dat hij meer heeft met Nick en co.
nick weet dat er een Belg en een Nederlander in de finale moeten komen, dus Thomas mag gewoon onder de bus worden gegooid, een concurrent minder voor Nickquote:Op zondag 21 februari 2021 23:38 schreef Yolk het volgende:
Nu zegt Nick dat Thomas in zijn gezicht heeft gelogen, eerder in het spel!
Ik dacht het ook even door te laten uitschijnen dat zij op Jill en Thomas zouden gaan. Maar hij verklapt nu toch dat ze dat niet gaan doen. Kan wel eens gevaarlijk worden, dinsdag is nog ver weg.quote:
Ik vertrouw hem voor gene cent!quote:Op zondag 21 februari 2021 23:43 schreef Yolk het volgende:
Mike praat Nick ontzettend naar de mond (denk ik).
Ik vind het wel slim van Nick.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:42 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik dacht het ook even door te laten uitschijnen dat zij op Jill en Thomas zouden gaan. Maar hij verklapt nu toch dat ze dat niet gaan doen. Kan wel eens gevaarlijk worden, dinsdag is nog ver weg.
Zodat hij zelf meer kans op de winst maakt... Is een valide strategiequote:Op zondag 21 februari 2021 23:43 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo wil die landverrader de Nederlanders er eerst uit Mike dus
Denk dat hij Mike nog naar Jill/Thomas wil omlullen. Ijdele hoop volgens mij.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick wel even verklappen dat er niemand op Jill gaat stemmen.... Ik dacht dat ze de illusie van Thomas en Jill in stand wilden houden...
Dat was al bekendquote:Op zondag 21 februari 2021 23:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik snap z'n strategie niet. Je kunt niet het risico nemen met Mike. Gewoon net doen of je op Thomas en Jill gaat en probeer hem te overtuigen om op Jill te gaanquote:Op zondag 21 februari 2021 23:45 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Denk dat hij Mike nog naar Jill/Thomas wil omlullen. Ijdele hoop volgens mij.
Ja dat verbaast mij ook.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:42 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik dacht het ook even door te laten uitschijnen dat zij op Jill en Thomas zouden gaan. Maar hij verklapt nu toch dat ze dat niet gaan doen. Kan wel eens gevaarlijk worden, dinsdag is nog ver weg.
Als Michel dit donderdagavond thuis te zien krijgt.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik snap z'n strategie niet. Je kunt niet het risico nemen met Mike. Gewoon net doen of je op Thomas en Jill gaat en probeer hem te overtuigen om op Jill te gaan
Nick doet het huishouden, dat moet een goede winnaar kunnen net als in expeditie robinson...sarcastische modus uit...quote:Op zondag 21 februari 2021 23:41 schreef snetje het volgende:
Iedereen speelt daar het spel volgens Nick ... Nick zelf schijnbaar niet ... die is daar op vakantie of zo? ...
Dit was het idee van Michel zo straks besproken in de tobbequote:Op zondag 21 februari 2021 23:48 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Als Michel dit donderdagavond thuis te zien krijgt.
Die blijft nog wel ff.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:48 schreef aswesleep het volgende:
[..]
ja wat ik begrijp is het de bedoeling matt en michel te nominerenquote:Op zondag 21 februari 2021 23:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick wel even verklappen dat er niemand op Jill gaat stemmen.... Ik dacht dat ze de illusie van Thomas en Jill in stand wilden houden...
Mike is wel ok voor hierquote:Op zondag 21 februari 2021 23:51 schreef snetje het volgende:
Mike: Voor mij is de hoofdzaak 2 Nederlanders ...
Herstel ... 2 Belgen ...
Mike is een dreknek, die heb je nodig in het spelquote:
michel wil zelf ook veel stemmen krijgnquote:Op zondag 21 februari 2021 23:48 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Heerlijk! Eindelijk verschiet in de tent ...quote:
Een Mol!! ...quote:Op zondag 21 februari 2021 23:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mike is een dreknek, die heb je nodig in het spel
Ik verschiet van kleurquote:Op zondag 21 februari 2021 23:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Heerlijk! Eindelijk verschiet in de tent ...![]()
Is dat nu Belgisch? ... verschiet? ...
ik ken dat woord nietin die context (nederlander)quote:Op zondag 21 februari 2021 23:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Heerlijk! Eindelijk verschiet in de tent ...![]()
Is dat nu Belgisch? ... verschiet? ...
ja vies hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 23:54 schreef puzziepie het volgende:
Ah Jill nu afrekenen op dat bedrag uit de pot
De stille die bloeitquote:
Er staat schijnbaar in het contract dat er 1 Belg en 1 Nederlander in de finale staan. Hij wil de laatste Nederlander zijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Liese deed het zelfde hoor je niks overquote:Op zondag 21 februari 2021 23:54 schreef puzziepie het volgende:
Hoe dan? 250 om je opa even kunnen zien? ... en je oma ...quote:Op zondag 21 februari 2021 23:54 schreef puzziepie het volgende:
Ook dat idd nog .quote:Op zondag 21 februari 2021 23:56 schreef Toweler het volgende:
[..]
Liese deed het zelfde hoor je niks over
Knuffelen met je opaquote:Op zondag 21 februari 2021 23:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Hoe dan? 250 om je opa even kunnen zien? ... en je oma ...
Liese koos ook voor iets .quote:Op zondag 21 februari 2021 23:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Hoe dan? 250 om je opa even kunnen zien? ... en je oma ...
Liese koos voor een brief van soufquote:Op zondag 21 februari 2021 23:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Liese koos ook voor iets .
Beetje laf
Ja dat dus ...helaas Nick ... hoepel maar op met je "EERLIJK" ...quote:Op zondag 21 februari 2021 23:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Liese koos ook voor iets .
Beetje laf
Klopt . Daar zegt hij niets over . Beetje heel erg hypocriet.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 00:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Het plan om te beloven dat Mike in de laatste 6 komt
Ah ja!!quote:Op maandag 22 februari 2021 00:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Het plan om te beloven dat Mike in de laatste 6 komt
Ik denk ook dat ze denken (en ik ook) dat Jill wel degelijk contact heeft gehad toen ze een paar dagen weg wasquote:Op maandag 22 februari 2021 00:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt . Daar zegt hij niets over . Beetje heel erg hypocriet.
Nick is een topperquote:Op maandag 22 februari 2021 00:03 schreef puzziepie het volgende:
Maar Nick is wel oprecht , voor de groep bla bla
Dat is de grote vraag natuurlijk, hij zegt A maar doet B?quote:Op maandag 22 februari 2021 00:04 schreef snetje het volgende:
Ik vindt het knap hoe Mike overal mee wegkomt ... knikt overal ja ja ja ja ... maar doet heel anders ...
Nick had gewoon zichzelf moeten blijven en niet met Mich moeten aanhaken ...quote:
Op een gegeven moment heb je geen keus meer.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:05 schreef snetje het volgende:
[..]
Nick had gewoon zichzelf moeten blijven en niet met Mich moeten aanhaken ...
Okey maar doet iedereen dat daar niet? ... het is en blijft een spel ...quote:Op maandag 22 februari 2021 00:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat is de grote vraag natuurlijk, hij zegt A maar doet B?
Eens .quote:Op maandag 22 februari 2021 00:05 schreef snetje het volgende:
[..]
Jamajaa... Liese - Julie - Michelquote:Op maandag 22 februari 2021 00:05 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan zit mike volgende week er zekfquote:Op maandag 22 februari 2021 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Dat plan om Michel en Matt op de bank te krijgen kan nog wel eens link backfiren, als Team Thomas wel unaniem beslist op Nick of een andere K5'er te stemmen zijn ze met twee man de sjaak door toedoen van Mike
Toch wel in BB Nederland ... je hebt ook nog de kijkers die iemand mogen omdat die persoon oprecht is en dat vergeten ze ... de kijker beslist ...quote:Op maandag 22 februari 2021 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je geen keus meer.
Dat denk ik niet, als het K4 wordt heeft team Thomas de meerderheid met Mike erbij...quote:Op maandag 22 februari 2021 00:08 schreef Toweler het volgende:
[..]
Dan zit mike volgende week er zekf
Nick kan zoveel beloven, maar volgens mij willen er heel veel Mike volgende week weg hebben.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:03 schreef aswesleep het volgende:
Zijn al deze beloftes van Nick het waard als je in ruil daarvoor enkel Michel tegen Matt krijgt deze week. Ik vind Nick hier wel ver gaan met beloftes aan en vertrouwen in Mike.
Ik zal Liese deze dag weer een pluspunt gevenquote:
Ik begin het idee te krijgen dat hij echt wel met Mike naar de finale wil als NLer. Heeft hij meer kans op winst dan tegen Jill of Michel.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nick kan zoveel beloven, maar volgens mij willen er heel veel Mike volgende week weg hebben.
daar hebben ze het niet eens over en ze had niemand gezien zei ze anders had ze ook niet voor die videoboodschap hoeven te kiezen waar nick dus nu over valtquote:Op maandag 22 februari 2021 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze denken (en ik ook) dat Jill wel degelijk contact heeft gehad toen ze een paar dagen weg was
Toch zie ik Mike deze week niet zo snel op Nick stemmen. Of heb ik me zojuist weer een keuken laten aansmeren?quote:Op maandag 22 februari 2021 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Dat plan om Michel en Matt op de bank te krijgen kan nog wel eens link backfiren, als Team Thomas wel unaniem beslist op Nick of een andere K5'er te stemmen zijn ze met twee man de sjaak door toedoen van Mike
Ik hoor Jill Jill en Jillquote:Op maandag 22 februari 2021 00:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
daar hebben ze het niet eens over en ze had niemand gezien zei ze anders had ze ook niet voor die videoboodschap hoeven te kiezen waar nick dus nu over valt
Is Nick niet gewoon een 'Mike-je' aan het doen?quote:Op maandag 22 februari 2021 00:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nick kan zoveel beloven, maar volgens mij willen er heel veel Mike volgende week weg hebben.
Dat wilde Michel ...maar het kan goed zijn dat dat alweer is veranderdquote:Op maandag 22 februari 2021 00:12 schreef Flory het volgende:
Gaat Julie écht Michel nomineren? Zeis er nog nie mee weg dat dat ga lukken!
Ok de streams gaan op zwart omdat jij het wilquote:Op maandag 22 februari 2021 00:13 schreef aswesleep het volgende:
Ze mogen wel gaan afronden, ik wil gaan slapen.
Ik heb geen idee meer. Als ik daar zat ik zou het allemaal geloven en als eerste weer thuis zijn.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:14 schreef Krambo het volgende:
[..]
Is Nick niet gewoon een 'Mike-je' aan het doen?
Liese is nie zomaar over te halen idd, maar ik heb ook twijfels bij Julie die op haar 'maatje' moet stemmen.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zal Liese deze dag weer een pluspunt gevenZe gaat niet zomaar 123 mee met de heren die alles bij hun willen bepalen ... Julie was al een schaap voor Mich .. Naomie valt me echt tegen nu ...
Dito hierquote:Op maandag 22 februari 2021 00:13 schreef aswesleep het volgende:
Ze mogen wel gaan afronden, ik wil gaan slapen.
Nee, gaat prima die 2 samen. Ik heb al een keukenquote:Op maandag 22 februari 2021 00:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Toch zie ik Mike deze week niet zo snel op Nick stemmen. Of heb ik me zojuist weer een keuken laten aansmeren?
Ik heb inmiddels ook al 3 keukens ...quote:Op maandag 22 februari 2021 00:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Toch zie ik Mike deze week niet zo snel op Nick stemmen. Of heb ik me zojuist weer een keuken laten aansmeren?
Jup, maar Michel heeft er alle vertrouwen in lijkt, Julie was er niet gelukkig mee.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wilde Michel ...maar het kan goed zijn dat dat alweer is veranderd
Tactisch je weetz
Niemand weet, niemand weet dat je hier wasquote:
Liese koos toch voor de brief van 100 euro, niet voor een videoboodschap van 250,00?quote:Op zondag 21 februari 2021 23:56 schreef Toweler het volgende:
[..]
Liese deed het zelfde hoor je niks over
LOLquote:Op maandag 22 februari 2021 00:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook al 3 keukens ...![]()
![]()
Klopt, geen noemenswaardig verschil qua prijs.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Liese koos toch voor de brief van 100 euro, niet voor een videoboodschap van 250,00?
"maatje" versus "broertje"... mjah ...quote:Op maandag 22 februari 2021 00:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Liese is nie zomaar over te halen idd, maar ik heb ook twijfels bij Julie die op haar 'maatje' moet stemmen.
Kloptquote:Op maandag 22 februari 2021 00:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Liese koos toch voor de brief van 100 euro, niet voor een videoboodschap van 250,00?
Iedereen zei dat ze dat prima vonden "Je moet dat doen als je dat wil" En achteraf krijgen ze gezeikquote:Op maandag 22 februari 2021 00:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
maar ze koos dus ook voor iets waar geld voor uit de pot gehaald moest worden.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hij is hem aan het inpakken omdat hij huismeester is dus bij gelijke stand de beslissende stem heeft.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:20 schreef aswesleep het volgende:
Nu zegt Nick dat hij Liese kan overtuigen om niet op Mike te stemmen. Maar deze namiddag kunnen ze haar niet overtuigen om op Zoey/Matt te stemmen.
hij hoeft ook niet op nick te stemmen hij moet michel en matt stemmenquote:Op maandag 22 februari 2021 00:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook al 3 keukens ...![]()
![]()
Euh ja ... ik vraag me nu af of ik Nick ooit de douche heb zien schrobben ... de wc schoonmaken? Iemand? ..quote:Op maandag 22 februari 2021 00:16 schreef Joyce-43 het volgende:
nick je bent wel erg vies bezig met je een bult moeten werken wat doe jij wel dan niet alleen koken goh dat is veel en ja soms wat tussendoor schoonmaken, en ze houden zich echt wel aan die schoonmaak taken die samen zijn gemaakt met groepen heb jill vaak genoeg de wc's zien schoonmaken enzo dus je bent echt vies bezig
met je lullen als brugman en overal over vallen nu bah![]()
Het maakt toch eigenlijk helemaal niet meer uit ?quote:Op maandag 22 februari 2021 00:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nee, enkel stofzuigen en de hottub uitkuisen.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Euh ja ... ik vraag me nu af of ik Nick ooit de douche heb zien schrobben ... de wc schoonmaken? Iemand? ..
Die slapen, Of gaat hij ze daar wakker voor maken?quote:Op maandag 22 februari 2021 00:25 schreef Tourniquet het volgende:
Benieuwd met welke verhaal Mike nu naar Thomas/Zoey gaat.
Inderdaad! Hij heeft de ideale positie nuquote:Op maandag 22 februari 2021 00:25 schreef Tourniquet het volgende:
Benieuwd met welke verhaal Mike nu naar Thomas/Zoey gaat.
nope nooit maar wel een grote mond hebben over anderequote:Op maandag 22 februari 2021 00:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Euh ja ... ik vraag me nu af of ik Nick ooit de douche heb zien schrobben ... de wc schoonmaken? Iemand? ..
Nou ja, niet persé vanavond nog.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die slapen, Of gaat hij ze daar wakker voor maken?
Heul lang geledenquote:Op maandag 22 februari 2021 00:23 schreef snetje het volgende:
[..]
BB bepaalt.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Wow, alleen is Nick altijd eerlijk tot nu toe, dus gaat hij dit inderdaad doen.... Ben nu alleen heel benieuwd of onze keukenverkoper te vertrouwen is.
PS. Jill of Thomas gaat immuniteit krijgen.
Het dagelijks voorbereiden en koken voor allemaal wordt weer onderschatquote:Op maandag 22 februari 2021 00:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nope nooit maar wel een grote mond hebben over andere
Ah toch dus .. laat de volgende huismeester dan het lef hebben om de regel in te stellen dat Nick 1 week niet mag koken met Mich ... geef anderen ook eens de kans ... Zoey kan ook lekker koken zei ze ... ben de hutspotten wel een keer beu ..quote:Op maandag 22 februari 2021 00:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nope nooit maar wel een grote mond hebben over andere
Waarom niet, ik zou iedereen voor de bus gooienquote:
Klopt Patrick zei ook "je moet doen waarbij jij je goed voelt.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen zei dat ze dat prima vonden "Je moet dat doen als je dat wil" En achteraf krijgen ze gezeik
Vooral in het spel. Absoluutquote:Op maandag 22 februari 2021 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet, ik zou iedereen voor de bus gooien
Het kan zeker bondiger.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:33 schreef cheanny het volgende:
Pfff... wel vermoeiend om dit gesprek te blijven volgen. Raak een beetje geīrriteerd om Nick ook al is het slim gespeeld. Punt gemaakt hoor.
En Mike's gelul ben ik ook wel klaar mee voor vanavond. Ik ben wel benieuwd wat hij met deze info gaat doen.
100% doorspelenquote:Op maandag 22 februari 2021 00:33 schreef cheanny het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat hij met deze info gaat doen.
Ja en de rest zo sentimenteel mee knikkenquote:Op maandag 22 februari 2021 00:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Klopt Patrick zei ook "je moet doen waarbij jij je goed voelt.
Dat zeker maar wel alleen in zijn voordeel. Dus benieuwd wat voor draai hij er aan gaat geven.quote:
Nick doet heel erg zijn best, maar uiteindelijk blijft het afwachten wat Mike ermee gaat doenquote:Op maandag 22 februari 2021 00:36 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maar geloven zij Mike nog? Matt zal er niet voor staan te springen.
Hoezo? Tis maar een spelletjequote:Op maandag 22 februari 2021 00:37 schreef anine het volgende:
Ben ik nu de enige die zich op zit te vreten bij dit gesprek
quote:
Weet ik, maar vind het zo enorm hypocriet. Die Nick zit zichzelf op te hemelen, hij zou keukens moeten gaan verkopenquote:
Michel noemde hij ookquote:Op maandag 22 februari 2021 00:39 schreef snetje het volgende:
Nick zegt nu dat hij het liefst met Liese Naomi en Mike de finale in wil ...
Tis en blijft Mike! Denk dat hij niet precies gaat doen wat Nick voorstelt maar er weer een eigen Mike-tactiekje van maakt.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:37 schreef Flory het volgende:
Nick doet heel erg zijn best, maar uiteindelijk blijft het afwachten wat Mike ermee gaat doen
En de deur van buiten op slotquote:Op maandag 22 februari 2021 00:39 schreef Windhapper het volgende:
Als ik in die redactiekamer zat had ik die sauna een uur geleden aangezet.
Zeker weten, hij maakt het weer spannendquote:Op maandag 22 februari 2021 00:41 schreef cheanny het volgende:
[..]
Tis en blijft Mike! Denk dat hij niet precies gaat doen wat Nick voorstelt maar er weer een eigen Mike-tactiekje van maakt.
Het is al na twaalf uur, ik dacht dat ze dan niet meer in de tuin mochten. Dus doe maar op slot...quote:
BB maakt het weer spannendquote:Op maandag 22 februari 2021 00:43 schreef juul. het volgende:
[..]
Zeker weten, hij maakt het weer spannend
Don Juanquote:Op maandag 22 februari 2021 00:46 schreef puzziepie het volgende:
Mike over Jill ..' Luister in het begin had ik dat ik dat meiske helemaal dol kon maken in principe en ik weet dat ik een goed gevoel heb en dan kom ik echt wel heel ver , Dan denken mensen oh leuk een stelletje en en Daar heb ik echt wel over gedacht
Alleen ik wil niet met mensen hun gevoel spelen, dat is wat ik totaal niet wil,
Ik wil mij eigen niet voor een spel gaan gaan verkloten. want ik ga da meiske misschien wel kwetsen'
Ik kijk puur voor de groepsdynamiekquote:Op maandag 22 februari 2021 00:37 schreef anine het volgende:
Ben ik nu de enige die zich op zit te vreten bij dit gesprek
Nick, Liese, Naomi, Michel, Thomas en Mikequote:Op maandag 22 februari 2021 00:48 schreef Windhapper het volgende:
Weet iemand hier wat de top 6 van Nick is?
Thomas?quote:Op maandag 22 februari 2021 00:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nick, Liese, Naomi, Michel, Thomas en Mike
BB maakt het weer spannendquote:Op maandag 22 februari 2021 00:43 schreef juul. het volgende:
[..]
Zeker weten, hij maakt het weer spannend
Precies wat hij gisteren over Naomi verteldequote:Op maandag 22 februari 2021 00:46 schreef puzziepie het volgende:
Mike over Jill ..' Luister in het begin had ik dat ik dat meiske helemaal dol kon maken in principe en ik weet dat ik een goed gevoel heb en dan kom ik echt wel heel ver , Dan denken mensen oh leuk een stelletje en en Daar heb ik echt wel over gedacht
Alleen ik wil niet met mensen hun gevoel spelen, dat is wat ik totaal niet wil,
Ik wil mij eigen niet voor een spel gaan gaan verkloten. want ik ga da meiske misschien wel kwetsen'
Ze hebben zowat allemaal een dramaverhaal met hun familie vooral. Lijkt dat ze er op worden uitgekozen.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Heb het levensverhaal van Michel kunnen volgen daarstraks in bed.
Luister maar naar wat hij nu zegtquote:Op maandag 22 februari 2021 00:50 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Thomas?
Ik denk gewoon K5 + Mike
quote:Op maandag 22 februari 2021 00:50 schreef danilel het volgende:
[..]
BB maakt het weer spannend
[..]
Precies wat hij gisteren over Naomi vertelde
Ik zou er Mike toch niet op vertrouwen hoor.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Conclusie is nu, Thomas en Jill gaan genomineerd worden.
Excuses, niet gehoord. De aandacht wil wel eens verslappen bij dit gesprek.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Luister maar naar wat hij nu zegt
Ik denk dat Nick hem overstag heeft. Alleen BB kan er een stokje voor gaan steken en dat gaan ze zeker doen.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zou er Mike toch niet op vertrouwen hoor.
Heftig, had hem ook eens horen vertellen dat zijn moeder en zus ziek waren, ging dat niet om MS?quote:Op maandag 22 februari 2021 00:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Best wel triest eigenlijk.
Hij heeft extreme verlatingsangst, opgelopen in zijn jeugd. Lag vanaf zijn 3e meerdere keren langdurig in het ziekenhuis. Ouders mochten niet blijven slapen. Alleen op bezoek.
Huwelijk van ouders was slecht. Hij zorgt eigenlijk al vanaf zijn 12e voor zichzelf. Was geen struktuur.
Heeft vader betrapt toen hij vreemdging.
Ouders zijn gescheiden vader heeft 8 jaar geen kontakt met kinderen onderhouden.
Moeder werkte, zus was altijd bij vriendje. Michel en broertje moesten voor zichzelf zorgen.
Was een poosje close met zijn moeder, tot ze een nieuwe vriend kreeg. Ruzie met vriend van moeder en moeder koos voor vriend. Niet uitgenodigd op de bruiloft van zijn moeder. Later moeder betrapt op leugens, dingen die ze had gedaan.
Daarna kontakt helemaal verbroken.
Zus en vader zijn niet sociaal. Beperken contact tot eigen gezin.
Bellen zelden.
In het leger gegaan op zijn 17e omdat hij thuis weg wou. Zijn moeder de eerste jaren onderhouden.
Daar eindelijk structuur en dicipline geleerd.
Relaties zijn stukgelopen door verlatingsangst.
Dat Julie ook de klos zal zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 00:52 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Excuses, niet gehoord. De aandacht wil wel eens verslappen bij dit gesprek.
Ik zou het een te grote gok vinden en betwijfel of Nick de rest ervan kan overtuigen dat hij Mike mee heeft.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nick hem overstag heeft. Alleen BB kan er een stokje voor gaan steken en dat gaan ze zeker doen.
Welke Thomas/Jill clash?quote:Op maandag 22 februari 2021 00:55 schreef cheanny het volgende:
De "Thomas/Jill clash" komt Mike sowieso goed uit. Als hij zeker weet dat ze op Thomas en Jill gaan dan kan hij er ook voor kiezen om zo Michel er uit te spelen. Of inderdaad voor Thomas en Jill gaan en dan maar hopen dat Nick zijn erewoord oprecht is.
Dus Julie wordt ook onder de bus gegooid. Zal Michel leuk vinden.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nick, Liese, Naomi, Michel, Thomas en Mike
De clash dat Nick nu Thomas en Jill tegenover elkaar wilt gaan zetten.quote:
Morgen nog een sauna sessie om het back-up plan te bespreken. Best een uurtje of 2 voor incalculeren.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nick hem overstag heeft. Alleen BB kan er een stokje voor gaan steken en dat gaan ze zeker doen.
Dank je voor dit hele verslag ...quote:Op maandag 22 februari 2021 00:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Best wel triest eigenlijk.
Hij heeft extreme verlatingsangst, opgelopen in zijn jeugd. Lag vanaf zijn 3e meerdere keren langdurig in het ziekenhuis. Ouders mochten niet blijven slapen. Alleen op bezoek.
Huwelijk van ouders was slecht. Hij zorgt eigenlijk al vanaf zijn 12e voor zichzelf. Was geen struktuur.
Heeft vader betrapt toen hij vreemdging.
Ouders zijn gescheiden vader heeft 8 jaar geen kontakt met kinderen onderhouden.
Moeder werkte, zus was altijd bij vriendje. Michel en broertje moesten voor zichzelf zorgen.
Was een poosje close met zijn moeder, tot ze een nieuwe vriend kreeg. Ruzie met vriend van moeder en moeder koos voor vriend. Niet uitgenodigd op de bruiloft van zijn moeder. Later moeder betrapt op leugens, dingen die ze had gedaan.
Daarna kontakt helemaal verbroken.
Zus en vader zijn niet sociaal. Beperken contact tot eigen gezin.
Bellen zelden.
In het leger gegaan op zijn 17e omdat hij thuis weg wou. Zijn moeder de eerste jaren onderhouden.
Daar eindelijk structuur en dicipline geleerd.
Relaties zijn stukgelopen door verlatingsangst.
Wat ik goed begrijp is Michel dus alleen goed is om Nick verder te helpen, maar hij wil hem lozen voor de finale.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:57 schreef cheanny het volgende:
Toch jammer dat Nick praat alsof Liese en Naomi geen eigen mening hebben en de leider Nick als schaapjes zullen gaan volgen. Ik zag toch echt wel dat Liese (gelukkig) haar eigen weg blijft volgen.
Wie heeft er tegenwoordig geen levensverhaal nu met deze jeugdzorg? ...quote:Op maandag 22 februari 2021 00:50 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ze hebben zowat allemaal een dramaverhaal met hun familie vooral. Lijkt dat ze er op worden uitgekozen.
Dus jij denkt dat Nick nu een keuken heeft aangesmeerd bij Mike? ...quote:Op maandag 22 februari 2021 00:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij praat Mike natuurlijk wel naar de mondquote:Op maandag 22 februari 2021 01:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat ik goed begrijp is Michel dus alleen goed is om Nick verder te helpen, maar hij wil hem lozen voor de finale.
Hoop het, maar vermoed van nietquote:Op maandag 22 februari 2021 00:41 schreef cheanny het volgende:
[..]
Tis en blijft Mike! Denk dat hij niet precies gaat doen wat Nick voorstelt maar er weer een eigen Mike-tactiekje van maakt.
ehmmm. vind man bijt hond mwah...wat zegt datquote:Op maandag 22 februari 2021 01:07 schreef Windhapper het volgende:
Als je Man Bijt Hond geniaal vind ben je een slimme. Wat is jullie IQ?
Het is echt te laat voor beide heren.quote:Op maandag 22 februari 2021 01:06 schreef cheanny het volgende:
Hoogbegaafde Nick heeft ze allemaal in de zak. K5+Mike+publiek.
Mike pakt dit gelijk op en gaat nieuwe kipjes vangen ... Liese en Naomi ...quote:Op maandag 22 februari 2021 00:57 schreef cheanny het volgende:
Toch jammer dat Nick praat alsof Liese en Naomi geen eigen mening hebben en de leider Nick als schaapjes zullen gaan volgen. Ik zag toch echt wel dat Liese (gelukkig) haar eigen weg blijft volgen.
Slimmer dan hoogbegaafde Nick? Ben benieuwd. Zijn beiden schakers.quote:Op maandag 22 februari 2021 01:07 schreef Fasil het volgende:
Hoop het, maar vermoed van niet
Hij is wel slimmer dan Nick
Dat is niet best. Man Bijt Hond, de doorbraak van Rapper Sjors.quote:Op maandag 22 februari 2021 01:07 schreef anine het volgende:
[..]
ehmmm. vind man bijt hond mwah...wat zegt dat
Die sjors moet ik ook al niet, humortechnisch gezienquote:Op maandag 22 februari 2021 01:10 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dat is niet best. Man Bijt Hond, de doorbraak van Rapper Sjors.
Alleen indien Michel er 100% van overtuigd is dat Mike niet op Michel gaat stemmen wil hij met dit scenario mee gaan. Als er enige twijfel is dan durft hij het vast niet aan.quote:Op maandag 22 februari 2021 01:09 schreef Tourniquet het volgende:
Wat Nick nu Mike heeft verkocht is toch totaal iets anders dan dat ze in de hottub hebben besloten? Jill vs Thomas was van de baan omdat dat nu nog te riskant is. Hoe gaat Nick dit spinnen naar de rest? Of heb ik iets gemist en was dit inderdaad een gevalletje Nick verkoopt Mike een keuken?
Kontakt is pas later verbroken. Hij noemde het niet in zoveel woorden, maar was kennelijk wel ernstig.quote:Op maandag 22 februari 2021 01:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Dank je voor dit hele verslag ...
Ik kan hier nog steeds niets uithalen waarom je je moeder totaal niet meer wilt zien? ..Mich zijn eigen bijdrage als kutpuber zal er ook wel in meegewogen hebben maar dat wordt even niet verteld ... of nog niet gezien door hem zelf ....
Dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 22 februari 2021 01:09 schreef Tourniquet het volgende:
Wat Nick nu Mike heeft verkocht is toch totaal iets anders dan dat ze in de hottub hebben besloten? Jill vs Thomas was van de baan omdat dat nu nog te riskant is. Hoe gaat Nick dit spinnen naar de rest? Of heb ik iets gemist en was dit inderdaad een gevalletje Nick verkoopt Mike een keuken?
Hulp van BB is voorlopig niet nodig. Ze gaan er zelf nog wel voor zorgen dat het misloopt.quote:Op maandag 22 februari 2021 01:11 schreef Fasil het volgende:
Allez, ‘t spel moet blijkbaar niet meer gespeeld worden, we kunnen direct overschakelen naar de finale.
BB zal daar toch een stokje voor steken?
Hij probeert het in ieder geval. DE vraag is of mike erin trapt. Ik vraag het me af, don't bullshit the bullshitterquote:Op maandag 22 februari 2021 01:09 schreef Tourniquet het volgende:
Wat Nick nu Mike heeft verkocht is toch totaal iets anders dan dat ze in de hottub hebben besloten? Jill vs Thomas was van de baan omdat dat nu nog te riskant is. Hoe gaat Nick dit spinnen naar de rest? Ze vinden Mike onbetrouwbaar als de pest. Of heb ik iets gemist en was dit inderdaad een gevalletje Nick verkoopt Mike een keuken?
Ja maar lieg niet in Nick zijn gezicht hé ...quote:Op maandag 22 februari 2021 01:09 schreef Tourniquet het volgende:
Wat Nick nu Mike heeft verkocht is toch totaal iets anders dan dat ze in de hottub hebben besloten? Jill vs Thomas was van de baan omdat dat nu nog te riskant is. Hoe gaat Nick dit spinnen naar de rest? Ze vinden Mike onbetrouwbaar als de pest. Of heb ik iets gemist en was dit inderdaad een gevalletje Nick verkoopt Mike een keuken?
Nouja, als deze sessie heeft opgeleverd dat Mike in ieder geval niet op Nick stemt, kunnen ze het plannetje Michel vs Matt risicoloos uitvoeren.quote:Op maandag 22 februari 2021 01:14 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij probeert het in ieder geval. DE vraag is of mike erin trapt. Ik vraag het me af, don't bullshit the bullshitter
Want nick is eerlijk oprecht en kan niet tegen liegen...volgens mij denkt hij in expeditie robinson zit...daar zijn degene die eten koken vaak het belangrijkst, logisch als er niets is, maar hier komt de appie gewoon spul brengen en daar kan zelfs een kind van 8 iets mee bouwen wat eetbaar isquote:Op maandag 22 februari 2021 01:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja maar lieg niet in Nick zijn gezicht hé ...
Mooie ...quote:Op maandag 22 februari 2021 01:10 schreef BB-King het volgende:
Nick vraagt Mike hoe hoog zijn IQ is.
Mike zegt: Iets van 106, hoger dan gemiddeld.
Nick zegt dat hij 129-136 is, daar was je vroeger hoogbegaafd mee.
Mike meteen dat iemand ooit na zo'n IQ test zei, dat klopt niet.
Toen hij begon te praten toen wist hij meteen dat dat niet zo was.
Mike zegt dat hij niet hoogbegaafd is maar wel logisch kan redeneren.
Het is dat wat Zoey zo erg vind, dat de mannen alles bepalen, en de vrouwen moeten maar volgen.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:57 schreef cheanny het volgende:
Toch heel raar ... vader gaat vreemd en dat accepteert hij ... wat moet moeder gedaan hebben dan?quote:Op maandag 22 februari 2021 01:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kontakt is pas later verbroken. Hij noemde het niet in zoveel woorden, maar was kennelijk wel ernstig.
Als zijn zus het te weten was gekomen, had ze nooit meer haar kleinkinderen gezien. Toen heeft Michel het kontakt verbroken en zus niets verteld.
Zoals zijn meisje zei"denk aan de knaken"denk echt dat hij iedereen onder de bus schopt.quote:Op maandag 22 februari 2021 01:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben nu toch heel benieuwd naar de loyaliteit van Nick ten opzichte van Michel.
Wie speelt hij hier nu, Mike of Michel.
Wel heel zacht, dit was echt een fluistermoment, die vele niet hebben kunnen volgen.quote:Op maandag 22 februari 2021 01:24 schreef snetje het volgende:
Toch ook heel creapy nu Mich in het gedrang komt om er zielige fam. verhalen in te gaan gooien ...
Hoop het niet dat hij zo berekenend is maar als dat zo is doet hij het goed. De kijkers die teleurgesteld waren in zijn dominante uitspraken zijn nu vast weer helemaal om.quote:Op maandag 22 februari 2021 01:24 schreef snetje het volgende:
Toch ook heel creapy nu Mich in het gedrang komt om er zielige fam. verhalen in te gaan gooien ...
In een BB huis met tig camera's ....quote:Op maandag 22 februari 2021 01:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Wel heel zacht, dit was echt een fluistermoment, die vele niet hebben kunnen volgen.
Ik zou het heel misselijk vinden ...quote:Op maandag 22 februari 2021 01:27 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hoop het niet dat hij zo berekenend is maar als dat zo is doet hij het goed. De kijkers die teleurgesteld waren in zijn dominante uitspraken zijn nu vast weer helemaal om.
En vreselijk geluid..quote:Op maandag 22 februari 2021 01:27 schreef snetje het volgende:
[..]
In een BB huis met tig camera's ....
Mijn IQ is denk ik 10 punten gezakt na het uitzitten van hun hele gesprek. Heb nu echt hoofdpijnquote:Op maandag 22 februari 2021 01:28 schreef Windhapper het volgende:
2 uur lullen en daarin gewoon 40x precies hetzelfde zeggen. Daar moet je een enorm IQ voor hebben.
Als hij ze niet meekrijgt dan speelt K5: Michel-Mattquote:Op maandag 22 februari 2021 00:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zou het een te grote gok vinden en betwijfel of Nick de rest ervan kan overtuigen dat hij Mike mee heeft.
Ik denk niet dat hij er zich van bewust was dat het voor iemand verstaanbaar was.quote:Op maandag 22 februari 2021 01:24 schreef snetje het volgende:
Denk toch andersom ... visje denkt anders ...quote:Op maandag 22 februari 2021 01:29 schreef JimLaFleur het volgende:
Nick heeft net een hele grote vis binnen gehengeld. Well played Nick.
Visje vraagt zich af of hij zojuist een belgische keuken heeft gekochtquote:Op maandag 22 februari 2021 01:33 schreef snetje het volgende:
[..]
Denk toch andersom ... visje denkt anders ...
[ afbeelding ]
Of juist nietquote:Op maandag 22 februari 2021 01:27 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hoop het niet dat hij zo berekenend is maar als dat zo is doet hij het goed. De kijkers die teleurgesteld waren in zijn dominante uitspraken zijn nu vast weer helemaal om.
quote:Op maandag 22 februari 2021 01:35 schreef Tourniquet het volgende:
Kunnen we nu spreken van K6? Of hebben Nick of Mike toch andere plannen? Kijk morgen weer voor meer Big Brother.![]()
Trusten!
Een corega tabs wat gorgelen en klaar ? geen idee eigenlijk tegenwoordigquote:Op maandag 22 februari 2021 01:37 schreef anine het volgende:
wou zeggen heeft geen tanden gepoetst maar dat hoeft zeker niet met een kunstgebit
ik gelukkig ook niet, maar die geur moet er toch uit lijkt mequote:Op maandag 22 februari 2021 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Een corega tabs wat gorgelen en klaar ? geen idee eigenlijk tegenwoordig
quote:Op maandag 22 februari 2021 01:33 schreef anine het volgende:
zie die kop van mike, die is zijn kansen aan het berekenen
geen flauw idee, niets gehoord vandaag, heeft denk ik ook weinig nut. Heb ze alleen horen zeggen dat ze hopen er niet met zijn 2-en tegelijk op te komen (uit dit groepje van 3). Eigen kracht denk ikquote:Op maandag 22 februari 2021 01:42 schreef Fasil het volgende:
Weet er iemand hoe Thomas, Jill en Zoey gaan stemmen?
Thomas gaat op Mich en Nick ..quote:Op maandag 22 februari 2021 01:42 schreef Fasil het volgende:
Weet er iemand hoe Thomas, Jill en Zoey gaan stemmen?
Toch zeker een hele week ja.quote:Op maandag 22 februari 2021 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Weinig origineel ... doet ie toch al de hele tijd
Jill = heel Landsmeer + ope en omaquote:Op maandag 22 februari 2021 01:49 schreef cheanny het volgende:
Na de scheurtjes in de Thomas-Jill hype door Matt friemeltjes gaat het doek na vanavond misschien definitief vallen voor een van de twee ben ik bang. Ik gok er op dat Thomas dan terug komt. Maar heb echt geen flauw idee hoe groot de Jill aanhang is.
quote:Op maandag 22 februari 2021 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Had bij vorige nominaties-besprekingen Thomas toch ook al eens verassend uit de hoek horen komen.quote:Op maandag 22 februari 2021 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Instagram Jill, laatste post, veel likesquote:Op maandag 22 februari 2021 01:49 schreef cheanny het volgende:
Na de scheurtjes in de Thomas-Jill hype door Matt friemeltjes gaat het doek na vanavond misschien definitief vallen voor een van de twee ben ik bang. Ik gok er op dat Thomas dan terug komt. Maar heb echt geen flauw idee hoe groot de Jill aanhang is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |