Zo moeilijk is het toch nietquote:
Het gesprek zelf heb ik niet mee gekregen ... waar ik dit nu op baseer is wat Mike vanavond aan Matt vertelde toen die erover begon ... volgens Mike had Jill zijn woorden verkeerd begrepen ...quote:Op zondag 21 februari 2021 23:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. En sowieso heb ik het gesprek tussen Mike en Jill heel anders gezien ,
Ik vond het een raar gesprek , Mike begon begon over haar vriendschap met Thomas, dat iedereen buiten dat zo leuk vond bla bla (ik heb er toen over gepost) Ik hield er een naar gevoel aan over .
Ik vond hem erg opdringerig , en ik vond hem ook aansturen op een relatie voor de kijkers.
Maar een week daarvoor vertelde Mike aan Jill dat hij haar toevallig op tinder had gevonden
ze bleken een match te zijn , hij had hoi gezegd en toen 'liet ze hem zitten' (ongeveer in die strekking
Ik zou me heel ongemakkelijk voelen als iemand dat zo roept ,en een week daarna begint over een relatie voor de kijkers. Terwijl zij het over haar vriendschap met Thomas had.
Jill heeft helemaal niets daarin verdraaid. Lijkt me heel ongemakkelijk als iemand zich opdringt met gladde praatjes
Ik denk het nietquote:Op zondag 21 februari 2021 23:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Het gesprek zelf heb ik niet mee gekregen ... waar ik dit nu op baseer is wat Mike vanavond aan Matt vertelde toen die erover begon ... volgens Mike had Jill zijn woorden verkeerd begrepen ...
De aanhouder wint ...quote:Op zondag 21 februari 2021 23:20 schreef odie22 het volgende:
Mike begint zelf al over het nominerer, heeft nick geluk mee
je kunt er wel van uitgaan dat Mike zijn eigen waarheid oplepeltquote:Op zondag 21 februari 2021 23:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Het gesprek zelf heb ik niet mee gekregen ... waar ik dit nu op baseer is wat Mike vanavond aan Matt vertelde toen die erover begon ... volgens Mike had Jill zijn woorden verkeerd begrepen ...
Mmm mjah ..zon gladjakker is het ook wel weerquote:
Vorige week echt wel , maar ik vind het nu wel meevallen .quote:Op zondag 21 februari 2021 23:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Mmm mjah ..zon gladjakker is het ook wel weermaar wel leuk voor het spel nu ... heel het huis in rep en roer ...
nee die fluisteren zo zacht dat is niet te verstaan had me tv geluid net zelfs op 100 en noh nietsquote:Op zondag 21 februari 2021 23:27 schreef aswesleep het volgende:
Iemand die een idee heeft waar Michel en Julie het over hebben? Versta er niks van.
Geen idee. Gaat elke avond zo.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:27 schreef aswesleep het volgende:
Iemand die een idee heeft waar Michel en Julie het over hebben? Versta er niks van.
geen idee, geluid doet het niet volgens mijquote:Op zondag 21 februari 2021 23:27 schreef aswesleep het volgende:
mike zat tegen matt te vertellen dat mensen het leuk vonden om een stel te zien dat gelukkig is met elkaar. mensen houden van gelukkige mensen....quote:Op zondag 21 februari 2021 23:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik wil wel een gokje wagen hoor ... Jullie krijgt instructies door van hoe ze moet stemmen van Mich ...quote:Op zondag 21 februari 2021 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
geen idee, geluid doet het niet volgens mij
Ook wel apart : Ik kan Julie vaak niet goed verstaan.. geen idee wat ze soms zegtquote:Op zondag 21 februari 2021 23:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee die fluisteren zo zacht dat is niet te verstaan had me tv geluid net zelfs op 100 en noh niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |