Het kan ook zijn dat hij Matt er laat opstaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:29 schreef Toweler het volgende:
[..]
Deze gaan de andere dan zo niet zien aankomen die gaan denken wat is hier gebeurd
Dat maakt het wel leuk voor deze week. Mike is echt een dark horsequote:Op zondag 21 februari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat hij Matt er laat opstaan.
1. om het vertrouwen te winnen van Nick en de andere K5 leden
2. Er gaat dan sowieso (weer) een Nederlander naar huis
Dat kan ook nog ja we zullen het zienquote:Op zondag 21 februari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of Mike had vorige week twee genomineerden verwacht i.p.v. drie.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:32 schreef Windhapper het volgende:
Enige wat ik me voor kan stellen is dat hij er dan vorige week heel erg vanuit ging dat Zoey Jerrel eraf zou halen.
I know ! Eensquote:Op zondag 21 februari 2021 21:37 schreef mario390 het volgende:
zo en onzin
het was helema geen seks
de socialmedia draaid zo dat het
sensatie is
Dus eigenlijk wordt het weer een spannende nominatie. BB zal wel blij zijn met de drie nieuwelingen. We zijn maar druk bezig met tikken over de nominaties. Volgens mij lopen de streams ook wel goed, vandaar dat ze ook niks zullen aanpassen. Die vinden het gepraat over de nominaties prima, zolang wij maar kijken.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
En ik wil Liese straks wel eens zien als Michel en Nick op de bank zitten...
Die openingsquote is bijna direct van mij gepikt.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef rinardo het volgende:
Erg wat de media doet
https://www.hln.be/tv/had(...)gn=socialsharing_web
En ja, ik was de eerste die het over friemelen onder de lakens had.quote:Op zondag 21 februari 2021 03:05 schreef BB-King het volgende:
Ik vind toch wel dat er behoorlijk gefriemeld wordt onder de lakens door Jill.
Exact dit ... en Matt en Mike gaat toch nooit een finale halen, dus dat lost zich vanzelf opquote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wordt het weer een spannende nominatie. BB zal wel blij zijn met de drie nieuwelingen. We zijn maar druk bezig met tikken over de nominaties. Volgens mij lopen de streams ook wel goed, vandaar dat ze ook niks zullen aanpassen. Die vinden het gepraat over de nominaties prima, zolang wij maar kijken.
Ja, dat denk ik eerder, want anders is hij echt volgende week aan de beurt.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jill heeft vannacht haar populariteit verloren met zo'n 35 procent. dankzij HLN.be die van haar een slet maaktequote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Kinga het volgende:
Heb nog eens zitten denken. Die strategie van Michel is gewoon OERDOM. Hoezo in de verdediging en niet in de aanval spelen? Dan komen er maar 3 op de bank door gelijkspel. So be it, heb je ook gelijk minder kans om eruit geknald te worden.
Daarbij, al die stemmen van je eigen groepje tegen je, dude. Die gaan tellen op het einde van de rit he. Ben je nog de zak.
En dit alles omdat ze ZO bang zijn voor Jill of Thomas naast zich op de bank. Als je nu niet van ze kan winnen, win je ook niet van ze in de finale.
Dat zat ik dus ook te denken he, wat nou als er een keer een opdr is of een gelijke stem aantal is en bb zegt degene die in het verleden de meeste stemmen heeft gehadquote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Kinga het volgende:
Heb nog eens zitten denken. Die strategie van Michel is gewoon OERDOM. Hoezo in de verdediging en niet in de aanval spelen? Dan komen er maar 3 op de bank door gelijkspel. So be it, heb je ook gelijk minder kans om eruit geknald te worden.
Daarbij, al die stemmen van je eigen groepje tegen je, dude. Die gaan tellen op het einde van de rit he. Ben je nog de zak.
En dit alles omdat ze ZO bang zijn voor Jill of Thomas naast zich op de bank. Als je nu niet van ze kan winnen, win je ook niet van ze in de finale.
Dan had hij zn vatzige vingers thuis moeten houden en jill uit zn nest moeten trappen met haar dronken kop... en anders niet zeiken en de gevolgen accepterenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt knijpt 'm hoe hij weggezet zal worden met de beelden van vannacht
#trotsopjouquote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die openingsquote is bijna direct van mij gepikt.
[..]
En ja, ik was de eerste die het over friemelen onder de lakens had.
Het is het enige alternatief omdat Liese weigert op Zoey te stemmen. Anders wordt het Thomas, Jill, Michel en wellicht Nick. Nou, ik geef het je te doen.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Kinga het volgende:
Ja, dan weet ze hoe het anders had gemoeten.....plus dat ze er allemaal achter elkaar aan gaan dan.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
En ik wil Liese straks wel eens zien als Michel en Nick op de bank zitten...
Nee heeft hij niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ twitter ]
Kan iemand in de COS dit bevestigen, heeft matt hier mee te lopen opscheppen?
Ik heb moeite dat te geloven ... dan was daar later al lang over gesproken binnen K5quote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ twitter ]
Ja ... Liese snapt niet precies hoe je moet winnen ..quote:Op zondag 21 februari 2021 21:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dan weet ze hoe het anders had gemoeten.....plus dat ze er allemaal achter elkaar aan gaan dan.
quote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ twitter ]
Dat is echt onzin. Heb dat gesprek vanmiddag gezien...gaat helemaal nergens over vingerenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb moeite dat te geloven ... dan was daar later al lang over gesproken binnen K5
neen, heeft hij niet gedaan. maar hij zei iets zodat het haast geheimzinnig leek. maar nee dusquote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ twitter ]
quote:
Dacht al dat het een leugen, moe minder op twitter surfenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ... Liese snapt niet precies hoe je moet winnen ..
ga je merel dan nu even melden dat hij dat niet heeft gedaan?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Dacht al dat het een leugen, moe minder op twitter surfen
Nah ... Twitter is best cool.. en gewoon navragenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Dacht al dat het een leugen, moe minder op twitter surfen
Vind Liese ook erg eigenwijs in ditquote:Op zondag 21 februari 2021 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
DJ Natte Vinger. Zal toch niet de eerste zijn die een dronken meisje gevingerd heeft onder het oog van 2 hele naties?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Welnee, hij vindt het stoerquote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
dat was geen duimpje, Matt zegt ook net dat er geen duimpjes omhoog zijn gegaan, dat was een beweging van dekbed onder je kin trekken, doe ik net zoquote:Op zondag 21 februari 2021 21:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat duimpje omhoog van jill heb ik op de live stream gezien.
Dat is toch seks?
en matt zei net dat er GEEN duimpjes omhoog zijn gegaan. zo.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
De enigen die het echt weet is Matt, want Jill was te dronken
Ik heb het in elk geval niet gehoord en ook nergens een filmpje van gezien.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ twitter ]
Ja, want Matt vertelt altijd de waarheid ... bv dat hij niet verliefd is op Jillquote:Op zondag 21 februari 2021 21:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en matt zei net dat er GEEN duimpjes omhoog zijn gegaan. zo.
Als Michel eruitvliegt gaat er ook gewoon een concurrent van haar naar huis en zolang het pact met Zoey stand houdt is er de week daarna ook geen meerderheid die op haar kan gaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb geen duimpje omhoog gezienquote:Op zondag 21 februari 2021 21:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat is toch seks?
Ze moeten denken in mini groepjes. Niet als 2 kampen. Dan komen ze er wel.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:48 schreef Kinga het volgende:
Ik snap het wel hoor. Ze willen Mike die macht niet geven bij gelijke stand.
Leuk dat jij dat typt, maar ik heb serieus een duimpje van jill gezien.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
dat was geen duimpje, Matt zegt ook net dat er geen duimpjes omhoog zijn gegaan, dat was een beweging van dekbed onder je kin trekken, doe ik net zo
Nee, ze bewoog haar hand boven de dekens.... dat was het zo ongeveer.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen duimpje omhoog gezien
Ik ga ervanuit dat beiden dan 1 duim omhoog moeten steken ...quote:Op zondag 21 februari 2021 21:49 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Matt is benieuwd naar de beelden , hoe ze het brengen.
Zijn twee duimpjes zijn niet omhoog gegaan dus![]()
Ik vermoed dat iedereen hier datzelfde heeft gezien. Is een COS topic gepost mét een poll of er een duimpje te zien was. Ongeveer 90% zei "nee".quote:Op zondag 21 februari 2021 21:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Leuk dat jij dat typt, maar ik heb serieus een duimpje van jill gezien.
Ja, dat heeft ze ook gedaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, ze bewoog haar hand boven de dekens.... dat was het zo ongeveer.
En ik klikte ja.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vermoed dat iedereen hier datzelfde heeft gezien. Is een COS topic gepost mét een poll of er een duimpje te zien was. Ongeveer 90% zei "nee".
Hij heeft wederom gezegd dat hij het weer gelijk wil trekken ... dan zou er voor hem nu 1 van de andere kant weg moeten toch?...quote:Op zondag 21 februari 2021 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou Mike de ballen hebben om Nick erop te zetten? Eerlijk denk ik niet, want hij heeft Nick nog nodig. Matt kan hij meer missen + 1 NL'er minder
Leuk dat jij dat typt, maar ik heb geen duimpje gezienquote:Op zondag 21 februari 2021 21:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Leuk dat jij dat typt, maar ik heb serieus een duimpje van jill gezien.
Onzin. Zie post hierboven. We hebben allemaal hetzelfde filmpje gezien. Als dat een duim was, ben ik jouw moeder. En in dat geval: GA NAAR JE KAMER. En houd op met onzin posten.quote:
Dat leek mij wel het geval jaquote:Op zondag 21 februari 2021 21:53 schreef Benny het volgende:
Er is gewoon zichtbaar gefriemeld. Punt.
Ik vind het sowieso triest van een programma als je dat inzetquote:Op zondag 21 februari 2021 21:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat beiden dan 1 duim omhoog moeten steken ...
Nee want die zaten er van onder inquote:Op zondag 21 februari 2021 21:53 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Leuk dat jij dat typt, maar ik heb geen duimpje gezien
Dat dacht ik dus ook te horen, want keek ook met vertraging en hier gevraagd, maar geen reactie. Dus ben wel benieuwd of het dan echt niet gezegd is. Ik hoorde iets over dat er meer was gebeurd.quote:
Ok. Dan ben jij die éne persoon die wel dacht een duimpje te zien. Gefeliciteerd!quote:
Voor mij niet ... hij zag het al aan haar en dan nog doorgaan ...quote:Op zondag 21 februari 2021 21:51 schreef zodeju het volgende:
Oh. liep wat achter, en hoor nu pas dat Michel zijn excuus aanbied tegen Liese.....en dat hij weet hoe hij kan zijn. Hij zag het aan Liese.
Daarom vind ik hem een van de fijnste personen daar.
Voor het zelfde geld denkt hij trut door jou kom ik er op en wijk je ff een paar dagen.
Hehehequote:Op zondag 21 februari 2021 21:54 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Nee want die zaten er van onder in
Stoeien, Matt zou niet ophouden, Jill beet 'm in z'n nekquote:Op zondag 21 februari 2021 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
En wat is de verklaring van de "zuigzoen" dan? Een spinnenbeet? Er liep een spin in zijn kamer. Was ook te zien op de stream.
quote:Op zondag 21 februari 2021 21:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Onzin. Zie post hierboven. We hebben allemaal hetzelfde filmpje gezien. Als dat een duim was, ben ik jouw moeder. En in dat geval: GA NAAR JE KAMER. En houd op met onzin posten.
Klopt voor 100%.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en matt zei net dat er GEEN duimpjes omhoog zijn gegaan. zo.
Het verslag van Matt was dat ze aan het stoeien waren, dat wat uit de hand liep, en Jill hem "beet".quote:Op zondag 21 februari 2021 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
En wat is de verklaring van de "zuigzoen" dan? Een spinnenbeet? Er liep een spin in zijn kamer. Was ook te zien op de stream.
Thnx!quote:Op zondag 21 februari 2021 21:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok. Dan ben jij die éne persoon die wel dacht een duimpje te zien. Gefeliciteerd!![]()
helaas heb niets kunnen vinden in het afgelopen uurquote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ twitter ]
excuus voor watquote:Op zondag 21 februari 2021 21:51 schreef zodeju het volgende:
Oh. liep wat achter, en hoor nu pas dat Michel zijn excuus aanbied tegen Liese.....en dat hij weet hoe hij kan zijn. Hij zag het aan Liese.
Voor het zelfde geld denkt hij trut door jou kom ik er op en wijk je ff een paar dagen.
Maar dit is wel iets wat BB gaat willen suggereren ... want controversequote:Op zondag 21 februari 2021 21:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt voor 100%.
En ook denk ik dat ze het groter maken dan het was, er gebeurde verdomd weinig.
ze waren stoeien en Jill heeft Matt gebeten, haar opa had nog gezegd , niet bijten he met stoeien.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ok, ik heb het genoteerd. En nu?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het echt een achterlijke reactie van je.
En ik zag die spin wel een duimpje omhoog geven. Maar geen wederzijdse toestemming he. Spin krijgt #metoo aan zijn broek.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is de militair in hem.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:51 schreef zodeju het volgende:
Och armequote:Op zondag 21 februari 2021 21:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het echt een achterlijke reactie van je.
hoef je voor ons (althans de meesten) niet te plaatsen, aangezien we die foto allang voorbij hebben zien komen, evenals het filmpje.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Thnx!
Ik zal morgen kijken of ik tijd kan vrij maken om nog een uur lang dat filmpje te kijken en een screenshot ervan te maken.
quote:Op zondag 21 februari 2021 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was gewoon een zuigzoenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan moet Jill serieus gebeten hebben. meestal trekt zoiets snel weg.
Ja, en andersom?.....heeft excuses van Liese geen zin meer als hij buiten staat.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Voor mij niet ... hij zag het al aan haar en dan nog doorgaan ...
Ok, ik heb het genoteerd. En nu?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nu vind ik jou een achterlijke user.
ik had ooit een vriendin en die beet je zomaar, dus zonder reden, als ze zat was. gewoon door je jeans heen. incl beetafdrukken die niet te zuinig duidelijk en pijnlijk warenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan moet Jill serieus gebeten hebben. meestal trekt zoiets snel weg.
Liese heeft moeite met gezag? Dat pleit voor haar!quote:Op zondag 21 februari 2021 21:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is de militair in hem.
Liese heeft moeite met gezag.
Ze zat niet voor niks op een internaat.
Zeg knul, ga jij je er ook mee bemoeien? Beetje white knight spelen om in het broekje van Whuzz te komen.quote:
Nee want ze zeggen beide dat er niets is gebeurdquote:Op zondag 21 februari 2021 21:58 schreef Windhapper het volgende:
Maar als het geen duimpje van Jill was en wel 1 of meerdere vingers van Matt is het dan een #metoo gevalletje?
Herkenbaar! Zo'n tiep hadden wij ook in het "stapclubje". Tot ze het bij de verkeerde deed en een klap in d'r smoel kreeg. Toen was het klaarquote:Op zondag 21 februari 2021 21:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik had ooit een vriendin en die beet je zomaar, dus zonder reden, als ze zat was. gewoon door je jeans heen. incl beetafdrukken die niet te zuinig duidelijk en pijnlijk waren
Me using two fingers for me Julie Jill.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:58 schreef Windhapper het volgende:
Maar als het geen duimpje van Jill was en wel 1 of meerdere vingers van Matt is het dan een #metoo gevalletje?
Ja maar dan omgekeerdquote:Op zondag 21 februari 2021 21:58 schreef Windhapper het volgende:
Was dat al toen Jill hem achterna ging door het huis door het lampje....of zijn ze nog in de nacht in bed wezen stoeien??quote:Op zondag 21 februari 2021 21:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het verslag van Matt was dat ze aan het stoeien waren, dat wat uit de hand liep, en Jill hem "beet".
quote:Op zondag 21 februari 2021 21:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zeg knul, ga jij je er ook mee bemoeien? Beetje white knight spelen om in het broekje van Whuzz te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Whuzz is een dude toch?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zeg knul, ga jij je er ook mee bemoeien? Beetje white knight spelen om in het broekje van Whuzz te komen.
Volgens mij is het in de "timeline" gebeurd in dezelfde periode dat Mike op de andere kamer met Mike aan het stoeien was. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was dat al toen Jill hem achterna ging door het huis door het lampje....of zijn ze nog in de nacht in bed wezen stoeien??
Hij typt dan enorm als een wijf.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:00 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Whuzz is een dude toch?
Nou ok, je moet alles een keer proberen.
Nee, geen zin in nog. En nu?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nu ga je tandenpoetsen en naar bed. Het is de hoogste tijd voor je!
Wat is dit nou weer voor een opmerking?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:01 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hij typt dan enorm als een wijf.
het wordt er niet duidelijker op als Mike op de andere kamer met Mike aan het stoeien wasquote:Op zondag 21 februari 2021 22:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de "timeline" gebeurd in dezelfde periode dat Mike op de andere kamer met Mike aan het stoeien was. Maar zeker weten doe ik het niet.
Nee, dat mag je hier niet zeggen. Echt niet. Er is helemaal niks gebeurd, hoor!!!!quote:Op zondag 21 februari 2021 22:00 schreef Kinga het volgende:
Spuit 11, ik denk eerder dat Jill iets bij Matt gedaan heeft, dan andersom.
Nou ja... hij heeft een punt...quote:Op zondag 21 februari 2021 22:01 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een opmerking?
hahaha kan je aan het typen zien of het een wyf is of een kerel?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:01 schreef blessed19 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:01 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een opmerking?
Krijg je billenkoek!quote:
Argh. Mike... Naomi. Moeilijk uit elkaar te halen allemaalquote:Op zondag 21 februari 2021 22:02 schreef Verida het volgende:
[..]
het wordt er niet duidelijker op als Mike op de andere kamer met Mike aan het stoeien was
Mijn cola!!!quote:Op zondag 21 februari 2021 21:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Onzin. Zie post hierboven. We hebben allemaal hetzelfde filmpje gezien. Als dat een duim was, ben ik jouw moeder. En in dat geval: GA NAAR JE KAMER. En houd op met onzin posten.
Ja, klopt.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat is toch seks?
Als je dat niet kan, dan is er iets goed mis met je.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
hahaha kan je aan het typen zien of het een wyf is of een kerel?
Ach ja, de een typt als een wijf, jij als een bijna 40jarig kind. Zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:01 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat ze het verkeerd heeft gezien, en door Zoey in de rug gestoken zijn. Want niemand van hun weet nog dat bij Thomas zijn ploegje hoort.quote:
wat ben ik dan?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als je dat niet kan, dan is er iets goed mis met je.
Dat heb je goed! Ik ben een bijna 40 jarig kind!quote:Op zondag 21 februari 2021 22:03 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ach ja, de een typt als een wijf, jij als een bijna 40jarig kind. Zo hebben we allemaal wel wat.
Post even een filmpje van jezelf terwijl je een duim opsteekt. Dan kunnen we dat als referentie gebruiken.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Thnx! Ik twijfelde... dan morgen maar opnieuw dat filmpje kijken.
Zou je wel willen, he? Ik ben braad niet, koekoek.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Post even een filmpje van jezelf terwijl je een duim opsteekt. Dan kunnen we dat als referentie gebruiken.
Welke idioot bijt iemand?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
We verlangen allemaal naar sex in BB huis en zien in alles iets denk ik.
Mijn mening is, ze hebben heel dicht tegen elkaar gelegen en Jill had wss de harde piemel vast van Matt of Matt had haar poesje gestreeld. Meer niet, ze heeft hem niet afgetrokken en Matt heeft Jill niet gevingerd.
Zo is het gegaan. en de zogenaamde zuigzoen was een beet van Jill
Neu, ik blijf nog wel ff. Er zijn teveel users hier die dingen vragen en achterlijk reageren omdat ze willen denken dat er echt geen duimpje omhoog is geweest. Ze kunnen de waarheid niet aan. Sneu.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:04 schreef suzi1 het volgende:
goed zo blessed. dan kan je nu verderop gaan forummen
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Post even een filmpje van jezelf terwijl je een duim opsteekt. Dan kunnen we dat als referentie gebruiken.
Heb nog nooit van een zuigzoen gehoord met rondom tanden. Was duidelijk vanochtend te zien op een plaatje hier.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Was gewoon een zuigzoen
Kan wel een paar dagen duren voordat dat helemaal weg is.
Hey! Die gast ken ik van tinder!quote:
Hold my beer...quote:Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb nog nooit van een zuigzoen gehoord met rondom tanden. Was duidelijk vanochtend te zien op een plaatje hier.
Oh dat zou best een leuk topic kunnen zijn. Post jezelf terwijl je BB gluurtquote:
Het zou zomaar kunnen dat jill een beetje kinky is en daarom matt beet. Net zoiets als dat iemand de nagels in je rug doet tijdens de seks.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb nog nooit van een zuigzoen gehoord met rondom tanden. Was duidelijk vanochtend te zien op een plaatje hier.
Oke, ten eerste was die duim van matt, let op het shirt, en lijkt me niet dat hij bewust een duim doet.. ik heb de gifs nogquote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Neu, ik blijf nog wel ff. Er zijn teveel users hier die dingen vragen en achterlijk reageren omdat ze willen denken dat er echt geen duimpje omhoog is geweest. Ze kunnen de waarheid niet aan. Sneu.
Twijfelen nog. Zoey+Matt of Michel+Matt (en nee, ik snap ook niet waarom ze denken dat dat een slimme zet zou zijnquote:Op zondag 21 februari 2021 22:11 schreef Toweler het volgende:
Wat gaat de hottube stemmen iemand zei het daar straks maar kan het niet meer terug vinden
Dat lijkt me toch iets anders.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat jill een beetje kinky is en daarom matt beet. Net zoiets als dat iemand de nagels in je rug doet tijdens de seks.
Heb je van beide een duim gezien dan? zo ja dan heb je gelijk en was er sexquote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Neu, ik blijf nog wel ff. Er zijn teveel users hier die dingen vragen en achterlijk reageren omdat ze willen denken dat er echt geen duimpje omhoog is geweest. Ze kunnen de waarheid niet aan. Sneu.
Met Mike op de achtergrond.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat zou best een leuk topic kunnen zijn. Post jezelf terwijl je BB gluurt
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Oke, ten eerste was die duim van matt, let op het shirt, en lijkt me niet dat hij bewust een duim doet.. ik heb de gifs nog
Lijkt meer op strelen?
[ afbeelding ]
Jill heeft duidelijk iets anders aan
[ afbeelding ]
En nu kappen, geen duimpjes
stond al op twitter en was gedeeld in een vorige cos maar kan niet echt zeggen dat nou echt een echte duim wasquote:Op zondag 21 februari 2021 21:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Thnx!
Ik zal morgen kijken of ik tijd kan vrij maken om nog een uur lang dat filmpje te kijken en een screenshot ervan te maken.
Hoe kan dat nou man. blessed19 heeft het toch gezien?quote:
Nee, alleen van jill... ze lag met haar rug toen tegen matt aan.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb je van beide een duim gezien dan? zo ja dan heb je gelijk en was er sex
[ link | afbeelding ]
was toch een filmpje van niks ookquote:Op zondag 21 februari 2021 22:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
stond al op twitter en was gedeeld in een vorige cos maar kan niet echt zeggen dat nou echt een echte duim was
Precies!quote:Op zondag 21 februari 2021 22:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou man. blessed19 heeft het toch gezien?
De hottub heeft besloten Fab 5 stemt michel en Mattquote:Op zondag 21 februari 2021 22:11 schreef Toweler het volgende:
Wat gaat de hottube stemmen iemand zei het daar straks maar kan het niet meer terug vinden
lekker schurenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:12 schreef spapaars het volgende:
Jill's handen zijn niet lager geweest, en Matt lag daar in een diepe slaap....
[ afbeelding ]
Juistquote:
Je hebt ook mensen die heel erg bezig zijn met duimpjes die wel of niet omhoog gaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke achtergrond. Het lijkt me wel een hitquote:
POLLquote:Op zondag 21 februari 2021 22:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nee, alleen van jill... ze lag met haar rug toen tegen matt aan.
Opa en oma hadden wel gezegd dat ze Thomas niet mocht bijten.....Jill denkt ok niet Thomas maar ze hebben geen andere namen genoemd.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat jill een beetje kinky is en daarom matt beet. Net zoiets als dat iemand de nagels in je rug doet tijdens de seks.
ik mis optie: een iets mindere creep dan mikequote:
Dit.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
De hottub heeft besloten Fab 5 stemt michel en Matt
Michel 9 stemmen
Matt 5 stemmen
Nick 5 stemmen
ze hopen dat huismeester mike nick er afhaald en dat michel makkelijk wint van Matt
Maar Mike haalt matt eraf.
Michel naar huis
Nouja, ik vind het triest dat als ik zeg dat ik een duimpje zag, dat iemand dan achterlijk gaat reageren. Dan ga ik ook even niet serieus posten. Zo rolt fok nou eenmaal.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Juist
[..]
Je hebt ook mensen die heel erg bezig zijn met duimpjes die wel of niet omhoog gaan.en dat blijkbaar heel belangrijk vinden.
Beetje triestig allemaal.
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Laten we stoppen met dat gekissebis. Kunnen we beter aan de lui van BB overlaten.
Verder geruzie op de persoon wordt verwijderd.
huh? ruzie ? waar ?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Laten we stoppen met dat gekissebis. Kunnen we beter aan de lui van BB overlaten.
man man neequote:Op zondag 21 februari 2021 21:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat is toch seks?
Zo'n domme tactiek zal het wel terecht zijn dat hij erop staat.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit.
Ik had wel verwacht dat we ooit moesten kiezen tussen Mies en Nick, maar niet dat door hun eigen toedoen was
Dag Michel![]()
"World Wide Topography" : 7.1quote:
Van waar haal je dit nu opeens?quote:
Ik heb toch op jouw post gereageerd?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het triest dat als ik zeg dat ik een duimpje zag, dat iemand dan achterlijk gaat reageren. Dan ga ik ook even niet serieus posten. Zo rolt fok nou eenmaal.
Valt me nog mee dat hij niet ergens verdekt sneaky aan het luistervinken is.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:17 schreef snetje het volgende:
Valt niet op ... K5 nu aan het kaarten met Mike ... ze smachten naar info ... pech dat Matt er nog bij zit ...
[ afbeelding ]
Is al laaang geleden ook gepost in COS. Was naar aanleiding van Jill's bekentenis dat ze haar Engels examen door iemand anders had laten maken. Diploma is dus eigenlijk ongeldigquote:Op zondag 21 februari 2021 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Van waar haal je dit nu opeens?
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Juist
[..]
Je hebt ook mensen die heel erg bezig zijn met duimpjes die wel of niet omhoog gaan.en dat blijkbaar heel belangrijk vinden.
Beetje triestig allemaal.
Of ze is een heel grote toneelspeelsterquote:Op zondag 21 februari 2021 22:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"World Wide Topography" : 7.1
Ook Jill: Heeft Nederland maar 12 provicies!? Hoe weet je dat!?
Ik mag niet op de man spelen, maar het begon idd niet door jou.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb toch op jouw post gereageerd?
En ik heb gezegd dat ik het niet echt kon zien.
maar op die manier was ik er ook niet echt mee bezig.
Top eindelijk van de berichten hier afquote:Op zondag 21 februari 2021 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
goed dat jij bij deze onzin metdoetquote:Op zondag 21 februari 2021 21:53 schreef Benny het volgende:
Er is gewoon zichtbaar gefriemeld. Punt.
van haar facebook was even snuffelenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nou dit is geen engels alleenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is al laaang geleden ook gepost in COS. Was naar aanleiding van Jill's bekentenis dat ze haar Engels examen door iemand anders had laten maken. Diploma is dus eigenlijk ongeldig
Is dat vers gebakken brood, het water loopt al in mijn mond....ik wil ook.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:22 schreef Whuzz het volgende:
En Michel om half 11 weer aan de snaai. "Intermittent fasting"
bb draaid het zo als ze het willenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt voor 100%.
En ook denk ik dat ze het groter maken dan het was, er gebeurde verdomd weinig.
Heeft al eerder in de COS gestaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Broodbakmachine. Of gebruiken ze die niet meer sinds de stoppen er uit vlogen?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dat vers gebakken brood, het water loopt al in mijn mond....ik wil ook.
#kroepoekgatequote:Op zondag 21 februari 2021 22:24 schreef Joyce-43 het volgende:
matt vroeg net brood aan mike of hij dat mocht pakken toen zei mike is denkelijk voor morgen en nu lopen hun het op te vreten
Thomas is netjes in het bed gaan liggen van Jillquote:Op zondag 21 februari 2021 22:24 schreef Fikkert2 het volgende:
Jill vindt het zielig voor thomas en ligt al te wachten. ik hoop dat thomas een nekkraag om heeft
[ afbeelding ]
Ze gaan er dan toch vanuit dat Mike niet op Nick stemt? Anders gaan ze er vanuit dat Mike op Nick stemt en hem er vervolgens weer vanaf haalt?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
De hottub heeft besloten Fab 5 stemt michel en Matt
Michel 9 stemmen
Matt 5 stemmen
Nick 5 stemmen
ze hopen dat huismeester mike nick er afhaald en dat michel makkelijk wint van Matt
Maar Mike haalt matt eraf.
Michel naar huis
Als je een brood doormidden snijdt heb je twee sneden brood... kennelijk.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat is precies de definitie van een snee brood![]()
[ afbeelding ]
ja snap ik wel, die beste man kreeg maar 1 bordje etenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:22 schreef Whuzz het volgende:
En Michel om half 11 weer aan de snaai. "Intermittent fasting"
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja snap ik wel, die beste man kreeg maar 1 bordje eten
Die?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:26 schreef jameshond7 het volgende:
Die plak brood van Naomi is bijna het halve brood
wat? ik heb geen filmpje geplaatstquote:Op zondag 21 februari 2021 22:04 schreef odie22 het volgende:
ik heb duimpje ook gezien, heb nog een filmpje van mario van twitter hier neergezet ook
1 van de slaapkamers schijnt erg warm te zijn. Naomi ging bijvoorbeeld vanochtend vroeg douchen omdat ze het zo warm had.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan moet Big brother doorzichtige dekens geven. Zal wel bestaan.
Gister zei ze nog dat ze alle landen en hoofdsteden aan kon wijzen en de bijbehorende landcodes voor dat stewardessengebeuren. Meisje speelt een rol.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"World Wide Topography" : 7.1
Ook Jill: Heeft Nederland maar 12 provicies!? Hoe weet je dat!?
Dat is waar, maar zij vertelt het zelf en eigenlijk valt alles op zijn plaats....Hoe het in hemelsnaam kon.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft al eerder in de COS gestaan.
En of het nou wel of niet waar is:
Dit wordt dus wel overal gepost op social media , want we willen alles weten ,
terwijl dat ons helemaal niet aangaat.
Maar wij vinden van wel
Een andere marioquote:Op zondag 21 februari 2021 22:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat? ik heb geen filmpje geplaatst
Ah! Daar is de dikke snee waar Julie het over had ...quote:Op zondag 21 februari 2021 22:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, en denk het ook want ze moeten het zelf snijden. En dat ruikt zo lekker.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Broodbakmachine. Of gebruiken ze die niet meer sinds de stoppen er uit vlogen?
En minder belegquote:Op zondag 21 februari 2021 22:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Die?
Maar een dik plak brood is ideaal. Dan hoef je maar 1x wat in elkaar te flansen. Die naomi is best slim!
dat was u niet, dit was drup987612 aka mario , u bent mario390quote:Op zondag 21 februari 2021 22:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat? ik heb geen filmpje geplaatst
En vandaag moest Thomas moeite doen om haar te overtuigen dat de aarde groter is dan de maanquote:Op zondag 21 februari 2021 22:29 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Gister zei ze nog dat ze alle landen en hoofdsteden aan kon wijzen en de bijbehorende landcodes voor dat stewardessengebeuren. Meisje speelt een rol.
Nog een weekje wachten en dan ligt Mike eruit. De heren in het bb huis moeten hem niet. Was op de dansavond onderli g gezegd.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mike zat Matt ook te fucken straks.
Hij dat Matt geen stemmen zou krijgen.
Kreeg een beetje het idee dat hij hem zat te bewerken om niet op Nick te stemmen, zonder het te zeggen.
Uhm, dat is het bed van Thomas toch? Ligt Thomas in het bed van Jill?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:24 schreef Fikkert2 het volgende:
Jill vindt het zielig voor thomas en ligt al te wachten. ik hoop dat thomas een nekkraag om heeft
[ afbeelding ]
Het is ook haast niet te doen vers klein broodje snijden met de hand.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Ze speelt de rol beter dan Theo, die gaf toe na 5 dagen dat het moeilijk was om de rol te spelen, Jill doet het nog steedsquote:Op zondag 21 februari 2021 22:29 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Gister zei ze nog dat ze alle landen en hoofdsteden aan kon wijzen en de bijbehorende landcodes voor dat stewardessengebeuren. Meisje speelt een rol.
Meisje zei een paar dagen geleden dat Antwerpen de hoofdstad van België is.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:29 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Morgen in HLN:quote:Op zondag 21 februari 2021 22:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uhm, dat is het bed van Thomas toch? Ligt Thomas in het bed van Jill?
Ik d8 ook al, huh? word er hier nu ineens ook al op de Nederlandse taal gelet? Schrijffouten worden hier door een ieder gemaakt , 1 in bijzonder.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:30 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
En minder beleg![]()
Wat is er mis met die
Dus die is echt niet in haar eerste leugen gestikt.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:29 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Die plak brood...quote:Op zondag 21 februari 2021 22:30 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
En minder beleg![]()
Wat is er mis met die
Kijk @blessed19 weer een duim omhoogquote:Op zondag 21 februari 2021 22:31 schreef spapaars het volgende:
Duim omhoog, arm beertje weet nog niet wat er gaat gebeuren.
[ afbeelding ]
het is toch op de beeld te zien dat zijquote:Op zondag 21 februari 2021 22:14 schreef spapaars het volgende:
De andere stream was veel leuker om naar te kijken.
https://streamable.com/fuiyym
Is mario een Nederlander/vlaming? Soms heb ik namelijk het idee dat hij vanuit het duits mee post.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik d8 ook al, huh? word er hier nu ineens ook al op de Nederlandse taal gelet? Schrijffouten worden hier door een ieder gemaakt , 1 in bijzonder.
Aangezien "plak" het onderwerp is, klopt "die" gewoon.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:34 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Die plak brood...ik ben erg slecht in dtdt, maar die en dat vind ik wel slordig.
what the hell..quote:Op zondag 21 februari 2021 22:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Praat me er niet van....quote:Op zondag 21 februari 2021 22:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Is mario een Nederlander/vlaming? Soms heb ik namelijk het idee dat hij vanuit het duits mee post.
Oh, joh! Dan ben ik niet alleen slecht in dtdt.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Aangezien "plak" het onderwerp is, klopt "die" gewoon.
Is een Oostenrijker. Vast een heel grote fan van Big Brother. Hij volgt zo goed als alle Big Brothers die nu lopenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Is mario een Nederlander/vlaming? Soms heb ik namelijk het idee dat hij vanuit het duits mee post.
Allez, da gef nieks. Ge kien hier altij nog op zenne niek's praote. Danmoaktetallemaolniezoveulmeruutwadegeokzeit.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Oh, joh! Dan ben ik niet alleen slecht in dtdt.
Pas op! Zodadelijk wordt je post verwijderd!quote:Op zondag 21 februari 2021 22:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Kijk @:blessed19 weer een duim omhoog
Dat laatste mag niet volgens mij, iemand saven waar je zelf op gestemd hebt. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:26 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ze gaan er dan toch vanuit dat Mike niet op Nick stemt? Anders gaan ze er vanuit dat Mike op Nick stemt en hem er vervolgens weer vanaf haalt?
Mag wel. Zoey had de keuze tussen Nick Jill en Jerrel.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:36 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Dat laatste mag niet volgens mij, iemand saven waar je zelf op gestemd hebt. Maar ik kan het mis hebben.
Uiteindelijk ga je toch alleen met de neus omhoog!quote:Op zondag 21 februari 2021 22:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Allez, da gef nieks. Ge kien hier altij nog op zenne niek's praote. Danmoaktetallemaolniezoveulmeruutwadegeokzeit.
je bent echt gek,als het en vinger was maar goed,in deze moment heeft maar mattquote:Op zondag 21 februari 2021 22:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
En een lange wijsvinger. Had matt die gisteravond maar
en het werd altijd komischer,als jill misschien en betje de vinger zeigtequote:Op zondag 21 februari 2021 22:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat was u niet, dit was drup987612 aka mario , u bent mario390
Toen dat gebeurde hadden users op cos het erover dat ze konden zien dat matt stijf van de adrenaline lag en nog lang niet zou gaan slapen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent echt gek,als het en vinger was maar goed,in deze moment heeft maar matt
geslapen
doen ze al bij Koffietijdquote:Op zondag 21 februari 2021 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke achtergrond. Het lijkt me wel een hit
Wat er precies gebeurd is weten we niet maar Matt heeft echt niet kunnen slapen met Jill naast 'm.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
en het werd altijd komischer,als jill misschien en betje de vinger zeigte
heeft matt geslapen
yep en jill in bed van thomas maar omdat ze sliep dus in zijn bed is hij netjes in haar bed gaan liggenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uhm, dat is het bed van Thomas toch? Ligt Thomas in het bed van Jill?
wel smaller als dat hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is ook haast niet te doen vers klein broodje snijden met de hand.
Die Thomas zie ik de finale nog wel halen. Ik gun het hem wel. Net als naomi, alhoewel sommige hier gek worden van haar stem.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
yep en jill in bed van thomas maar omdat ze sliep dus in zijn bed is hij netjes in haar bed gaan liggen
Zo hoort het ook vind ikquote:Op zondag 21 februari 2021 22:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
yep en jill in bed van thomas maar omdat ze sliep dus in zijn bed is hij netjes in haar bed gaan liggen
Tactisch goede speler en kwam met een doel het huis in waar hij zich netjes aan houdt. Zou hem alleen wat vaker in de keuken met Nick willen zien om de goede gewoonten na BB vast te kunnen houden.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Die Thomas zie ik de finale nog wel halen. Ik gun het hem wel. Net als naomi, alhoewel sommige hier gek worden van haar stem.
Hij zal vast weer een verhaal vertellen. Daarnaast, vorige week had hij volgens mij op een gegeven moment iedereen wel genomineerd. Je kan die kerel echt niet vertrouwen. Voor je het weet heeft hij een vriezer aan een eskimo op de noordpool verkocht. Zo gehaaid is hij.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:45 schreef snetje het volgende:
Liese verstandig wel naar bed gegaan ... ik krijg het idee dat we van K5 naar K4 gaan ... K4 blijft wel stug bij Mike zitten ... die willen weten wat hij gaat doen ...
Ja want we zoeken naar negatieve dingen , zaken waar we iemand op kunnen pakken , zwart mee kunnen maken, op de vingers kunnen tikken ,en met het vingertje te wijzen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zij vertelt het zelf en eigenlijk valt alles op zijn plaats....Hoe het in hemelsnaam kon.
Zoey heeft het volgens mij helemaal niet zo op met heteroseksuele mannen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:52 schreef odie22 het volgende:
zowie vindt mike niet leuk, dat is mijn conclusie
Vertaald:quote:
Volhouder! Eens kijken of hij wat los krijgt ....quote:Op zondag 21 februari 2021 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
Nick gaat nog even Petanquen met Mike.
Johoe BB / Post hier hoe je BB kijktquote:
LOL ze steken de draakquote:
Nick is net Lebowskiquote:
en bijna nooit zendercheck tussen die tweequote:
Niet helemaal mee eens. En sowieso heb ik het gesprek tussen Mike en Jill heel anders gezien ,quote:Op zondag 21 februari 2021 22:53 schreef snetje het volgende:
Jammer dat de verdraaide woorden van Jill zo serieus op worden genomen door Zoey ... Mike had het erover dat kijkers het mooi zouden vinden als er iets zou ontstaan tussen Thomas en Jill ... alleen vatte Jill het op als dat Mike wat met haar willen beginnen voor de kijkers ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |