Het kan ook zijn dat hij Matt er laat opstaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:29 schreef Toweler het volgende:
[..]
Deze gaan de andere dan zo niet zien aankomen die gaan denken wat is hier gebeurd
Dat maakt het wel leuk voor deze week. Mike is echt een dark horsequote:Op zondag 21 februari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat hij Matt er laat opstaan.
1. om het vertrouwen te winnen van Nick en de andere K5 leden
2. Er gaat dan sowieso (weer) een Nederlander naar huis
Dat kan ook nog ja we zullen het zienquote:Op zondag 21 februari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of Mike had vorige week twee genomineerden verwacht i.p.v. drie.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:32 schreef Windhapper het volgende:
Enige wat ik me voor kan stellen is dat hij er dan vorige week heel erg vanuit ging dat Zoey Jerrel eraf zou halen.
I know ! Eensquote:Op zondag 21 februari 2021 21:37 schreef mario390 het volgende:
zo en onzin
het was helema geen seks
de socialmedia draaid zo dat het
sensatie is
Dus eigenlijk wordt het weer een spannende nominatie. BB zal wel blij zijn met de drie nieuwelingen. We zijn maar druk bezig met tikken over de nominaties. Volgens mij lopen de streams ook wel goed, vandaar dat ze ook niks zullen aanpassen. Die vinden het gepraat over de nominaties prima, zolang wij maar kijken.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
En ik wil Liese straks wel eens zien als Michel en Nick op de bank zitten...
Die openingsquote is bijna direct van mij gepikt.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef rinardo het volgende:
Erg wat de media doet
https://www.hln.be/tv/had(...)gn=socialsharing_web
En ja, ik was de eerste die het over friemelen onder de lakens had.quote:Op zondag 21 februari 2021 03:05 schreef BB-King het volgende:
Ik vind toch wel dat er behoorlijk gefriemeld wordt onder de lakens door Jill.
Exact dit ... en Matt en Mike gaat toch nooit een finale halen, dus dat lost zich vanzelf opquote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wordt het weer een spannende nominatie. BB zal wel blij zijn met de drie nieuwelingen. We zijn maar druk bezig met tikken over de nominaties. Volgens mij lopen de streams ook wel goed, vandaar dat ze ook niks zullen aanpassen. Die vinden het gepraat over de nominaties prima, zolang wij maar kijken.
Ja, dat denk ik eerder, want anders is hij echt volgende week aan de beurt.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jill heeft vannacht haar populariteit verloren met zo'n 35 procent. dankzij HLN.be die van haar een slet maaktequote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Kinga het volgende:
Heb nog eens zitten denken. Die strategie van Michel is gewoon OERDOM. Hoezo in de verdediging en niet in de aanval spelen? Dan komen er maar 3 op de bank door gelijkspel. So be it, heb je ook gelijk minder kans om eruit geknald te worden.
Daarbij, al die stemmen van je eigen groepje tegen je, dude. Die gaan tellen op het einde van de rit he. Ben je nog de zak.
En dit alles omdat ze ZO bang zijn voor Jill of Thomas naast zich op de bank. Als je nu niet van ze kan winnen, win je ook niet van ze in de finale.
Dat zat ik dus ook te denken he, wat nou als er een keer een opdr is of een gelijke stem aantal is en bb zegt degene die in het verleden de meeste stemmen heeft gehadquote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Kinga het volgende:
Heb nog eens zitten denken. Die strategie van Michel is gewoon OERDOM. Hoezo in de verdediging en niet in de aanval spelen? Dan komen er maar 3 op de bank door gelijkspel. So be it, heb je ook gelijk minder kans om eruit geknald te worden.
Daarbij, al die stemmen van je eigen groepje tegen je, dude. Die gaan tellen op het einde van de rit he. Ben je nog de zak.
En dit alles omdat ze ZO bang zijn voor Jill of Thomas naast zich op de bank. Als je nu niet van ze kan winnen, win je ook niet van ze in de finale.
Dan had hij zn vatzige vingers thuis moeten houden en jill uit zn nest moeten trappen met haar dronken kop... en anders niet zeiken en de gevolgen accepterenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt knijpt 'm hoe hij weggezet zal worden met de beelden van vannacht
#trotsopjouquote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die openingsquote is bijna direct van mij gepikt.
[..]
En ja, ik was de eerste die het over friemelen onder de lakens had.
Het is het enige alternatief omdat Liese weigert op Zoey te stemmen. Anders wordt het Thomas, Jill, Michel en wellicht Nick. Nou, ik geef het je te doen.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Kinga het volgende:
Ja, dan weet ze hoe het anders had gemoeten.....plus dat ze er allemaal achter elkaar aan gaan dan.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
En ik wil Liese straks wel eens zien als Michel en Nick op de bank zitten...
Nee heeft hij niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ twitter ]
Kan iemand in de COS dit bevestigen, heeft matt hier mee te lopen opscheppen?
Ik heb moeite dat te geloven ... dan was daar later al lang over gesproken binnen K5quote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ twitter ]
Ja ... Liese snapt niet precies hoe je moet winnen ..quote:Op zondag 21 februari 2021 21:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dan weet ze hoe het anders had gemoeten.....plus dat ze er allemaal achter elkaar aan gaan dan.
quote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ twitter ]
Dat is echt onzin. Heb dat gesprek vanmiddag gezien...gaat helemaal nergens over vingerenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb moeite dat te geloven ... dan was daar later al lang over gesproken binnen K5
neen, heeft hij niet gedaan. maar hij zei iets zodat het haast geheimzinnig leek. maar nee dusquote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ twitter ]
quote:
Dacht al dat het een leugen, moe minder op twitter surfenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ... Liese snapt niet precies hoe je moet winnen ..
ga je merel dan nu even melden dat hij dat niet heeft gedaan?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Dacht al dat het een leugen, moe minder op twitter surfen
Nah ... Twitter is best cool.. en gewoon navragenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Dacht al dat het een leugen, moe minder op twitter surfen
Vind Liese ook erg eigenwijs in ditquote:Op zondag 21 februari 2021 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ... Liese snapt niet precies hoe je moet winnen ..
DJ Natte Vinger. Zal toch niet de eerste zijn die een dronken meisje gevingerd heeft onder het oog van 2 hele naties?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Welnee, hij vindt het stoerquote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
dat was geen duimpje, Matt zegt ook net dat er geen duimpjes omhoog zijn gegaan, dat was een beweging van dekbed onder je kin trekken, doe ik net zoquote:Op zondag 21 februari 2021 21:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat duimpje omhoog van jill heb ik op de live stream gezien.
Dat is toch seks?
en matt zei net dat er GEEN duimpjes omhoog zijn gegaan. zo.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
De enigen die het echt weet is Matt, want Jill was te dronken
Ik heb het in elk geval niet gehoord en ook nergens een filmpje van gezien.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |