Of niet in een DHL bus reed, zoals een legit DHL-bezorger hier ook niet doet.quote:Op maandag 22 februari 2021 02:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah, ik vermoed dat hij geen DHL kleding aan had dan
Ziekenhuisbezetting in de UK is met 70% gedaald sinds 10 januari:quote:Op zondag 21 februari 2021 22:36 schreef raptorix het volgende:
Geen idee, wel dat in de UK vorige week 25 procent minder ziekenhuisbezetting was, vind dat een stuk interessantre, is dit al op het NOS journaal geweest?
Kan je nog een beetje leven van de inkomsten van online sportschool zijn?quote:Op maandag 22 februari 2021 07:21 schreef Noek het volgende:
We zitten straks gewoon lekker met opgeschoren zijkantjes binnen. Aan de vooravond van de 3e golf.
Als vo-leerlingen weer anderhalve dag per week naar school kunnen dan zal dat een positief effect hebben op het gebied van welzijn verwacht ik, maar voor de leeropbrengst kan het nog wel eens negatief uitpakken. Ik blijf erbij dat scholen 'normaal' open moeten.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Versoepelingen klinken echt weer als een wassenneus.
Voor het voortgezet onderwijs kan ik me voorstellen dat 1.5 dag fysieke aanwezigheid misschien als een pro klinkt, maar de rest is toch waardeloos of wat.
Elke persconferentie is weer een drop in inkomsten.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:25 schreef popje het volgende:
[..]
Kan je nog een beetje leven van de inkomsten van online sportschool zijn?
Nee, geen groepslessen.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:43 schreef josja het volgende:
Ik heb vorig jaar ook buiten mijn lessen gegeven, das was toen heerlijk, mooi weer, en de mensen waren zo blij dat ze weer wat konden doen. Geloof dat je nu alleen PT mag geven buiten, geen groepsles toch? Of mag dat inmiddels weer wel?
Ik vind het eerder de andere kant op.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Avondklok is gewoon een gevalletje geen gezichtsverlies willen leiden voor Rutte en co in aanloop naar de verkiezingen. Zeker niet na die hele toestand met Engel afgelopen week.
Ach, van solidariteit is toch nooit enige sprake geweest dus niet zo heel verrassend?quote:Op maandag 22 februari 2021 07:59 schreef Platinumgoat het volgende:
Avondklok was natuurlijk zo'n enorme rotmaatregel dat Rutte hem er daarna lekker maanden oplaat. Lekker makkelijk eigenlijk, na 21:00 geen mensen meer op straat aldus Rutte. Leugen numero 1000.
De solidariteit die ze vragen is wel echt eenrichtingsverkeer. 18-60 jarigen moeten zich nu opofferen om de ouderen en kinderen onder 18 hun ding te laten doen.
Die persco’s kijk ik al sinds de zomer niet meer, het is toch elke keer rinse and repeat.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:08 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik vind het eerder de andere kant op.
Stellig werd verkocht dat de maatregel er als eerste afgaat en nu (niet geheel verbazingwekkend overigens), wordt deze nu als ruilmiddel ingezet voor allerlei andere "versoepelingen".
Bij iedere persconferentie krijgen we weer PR praatje over " korte lockdown", "tijdelijk" , "2 weken", "dit gaat er als eerste af" en vervolgens komt daar helemaal niks van terecht.
De enige keer dat het wel zo was omdat ze er van te voren een harde datum aan hadden gegeven.
Morgen krijgen we ook weer blik op de "zeer zorgelijke" situatie met allemaal inzichten om vervolgens toch iets anders te doen.
Uiteraard niet, dit nieuws is veel te goed om te meldenquote:Op maandag 22 februari 2021 04:42 schreef Za het volgende:
[..]
Ziekenhuisbezetting in de UK is met 70% gedaald sinds 10 januari:
[ afbeelding ]
Bron: Britse overheid.
Link:https://coronavirus.data.gov.uk/details/healthcare
Op het NL journaal niets hierover uiteraard.
Klopt, was ver voor Corona al een vies woord.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:08 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ach, van solidariteit is toch nooit enige sprake geweest dus niet zo heel verrassend?
Cringe, rinse and repeat.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die persco’s kijk ik al sinds de zomer niet meer, het is toch elke keer rinse and repeat.
Verrassend.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als vo-leerlingen weer anderhalve dag per week naar school kunnen dan zal dat een positief effect hebben op het gebied van welzijn verwacht ik, maar voor de leeropbrengst kan het nog wel eens negatief uitpakken. Ik blijf erbij dat scholen 'normaal' open moeten.
En jij niet, dat weet ik. Hier worden we het toch niet over eens, dus ik ga dat ook niet proberen.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verrassend.
Dat lijkt je nu wel een goed idee, dus, ondanks alles juist scholen weer volop laten draaien?
Paar extra hoge wandjes op je bad metselen een optie?quote:Op maandag 22 februari 2021 08:29 schreef Haags het volgende:
Kunnen de zwembaden ook een keer open, voor mijn kind straks 10 is voor ze een keer begint met zwemles?
Na 3x uitstellen van de 1e les afgelopen jaar
Ik heb het vorige week geprobeerd in een slootje maar die was dichtgevroren. En nu met dit mooie weer komt al snel blauwalg om de hoek kijken. Ik houd weinig opties over zo
Tegenstroom installatie in je bad.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:29 schreef Haags het volgende:
Kunnen de zwembaden ook een keer open, voor mijn kind straks 10 is voor ze een keer begint met zwemles?
Ik heb het vorige week geprobeerd in een slootje maar die was dichtgevroren. En nu met dit mooie weer komt al snel blauwalg om de hoek kijken. Ik houd weinig opties over zo
Met een haak in de zee gooien. Ik zie geen andere optie.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:29 schreef Haags het volgende:
Bijkomend probleem is ook dat die lessen de komende tijd bom vol zitten.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:29 schreef Haags het volgende:
Zo in de oksel en sleuren maar tot ze zelf voldoende kan zwemmenquote:Op maandag 22 februari 2021 08:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Met een haak in de zee gooien. Ik zie geen andere optie.
In NL zien we helaas zo'n daling niet. Aan de andere kant is het per capita nog steeds erger in de VK.quote:Op maandag 22 februari 2021 04:42 schreef Za het volgende:
[..]
Ziekenhuisbezetting in de UK is met 70% gedaald sinds 10 januari:
[ afbeelding ]
Bron: Britse overheid.
Link:https://coronavirus.data.gov.uk/details/healthcare
Op het NL journaal niets hierover uiteraard.
Yep, en misschien doen we het eigenlijk best wel prima nu en moeten we eens binnen redelijkheid gaan kijken wat in deze fase van de crisis nog mogelijk is om doden en gewonden te sparen, of nietquote:Op maandag 22 februari 2021 08:33 schreef Montov het volgende:
[..]
In NL zien we helaas zo'n daling niet. Aan de andere kant is het per capita nog steeds erger in de VK.
Dus ik weet niet wat de conclusie hier is. Hebben we net zulke strikte maatregelen nodig als daar? Of is het een waarschuwing hoeveel erger het nog kan worden als B117 de overhand krijgt? In hoeverre hebben maatregelen effect? En meer van dat soort vragen.
Gelukkig is de wachttijd van zwemlessen in Den Haag opgelopen tot boven de 2.5 jaar. Dat was al een behoorlijk probleem hier.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:33 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Bijkomend probleem is ook dat die lessen de komende tijd bom vol zitten.
Ga je ook zien bij rijlessen. Stampvol. Laat staan examens.
Oh en de geldigheid van theorieexamens wordt niet verlengd natuurlijk
Teringquote:Op maandag 22 februari 2021 08:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelukkig is de wachttijd van zwemlessen in Den Haag opgelopen tot boven de 2.5 jaar. Dat was al een behoorlijk probleem hier.
Nog even en de kinderen hebben eerder een huurwoning dan zwemles.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelukkig is de wachttijd van zwemlessen in Den Haag opgelopen tot boven de 2.5 jaar. Dat was al een behoorlijk probleem hier.
Lekker veiligquote:Op maandag 22 februari 2021 08:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zit nu op mijn kantoor. Alleen. Met een chirurgisch masker op.
Wel lekker bakkie erbij?quote:Op maandag 22 februari 2021 08:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja, gewoon door het masker heen drinken. Dubbele filterkoffiequote:
Wel ophouden als je straks alleen in de auto naar huis gaat. Het is lekker weer en de kans dat je je raampje even opent is groot. Levensgevaarlijk.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goede opmerking hoor. Kennelijk verkiezen we looks boven ontwikkeling voor onze toekomst.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:29 schreef Haags het volgende:
Hier heeft Steven Berghuis een pittige mening over.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goh, Hugo heeft weer eens een plannetje afgevuurd dat door de beroepsgroep wordt afgeserveerd.quote:Het Artsen Covid Collectief, de grootste onafhankelijke organisatie van artsen en medisch professionals die zich uitspreken over het huidige coronabeleid, noemt de nieuwe teststrategie van minister De Jonge 'een grote fout'. Vanuit de artsengemeenschap wordt vol ongeloof op het massaal testen gereageerd
"Zoals demissionair-premier Rutte zelf al aangaf, moet je je alleen laten testen bij klachten," aldus Evelien Peeters, internist en voorzitter van het Artsen Collectief. "Meer en gedwongen (snel)testen bij niet zieke mensen leidt tot schijnveiligheid, versterkt angsten en is ethisch onverantwoord."
Peeters: "Wij maken ons ernstige zorgen over de maatschappelijke druk en angstcultuur die in stand gehouden wordt. Mensen volgen hierdoor bijna willekeurig adviezen van onze overheid op. Als medici twijfelen wij oprecht en ernstig aan zowel de fundamenten als de strategie van dit beleid."
Het massaal (snel)testen van de bevolking vindt het collectief 'onacceptabel'. Een sneltest/PCR-test meet geen virussen en de test op zich kan ook geen diagnose stellen, klinkt het. De testen kunnen alleen een extra check zijn na beoordeling van de klachten door een arts. "Het testen zonder klachten is dan ook zeer onverstandig."
Wel een penalty gemaakt gister.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:01 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Is er iets wat die man wel kan dan?
Los daarvan vraag ik me ook af wie al die 'prettesten' gaat betalen.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goh, Hugo heeft weer eens een plannetje afgevuurd dat door de beroepsgroep wordt afgeserveerd.
Het is natuurlijk wel waar wat ze zeggen, we zorgen er met de massaal testen er wel in dat iedereen aangekeken wordt als potentieel gevaar tot deze zijn testbewijs kan laten zien.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goh, Hugo heeft weer eens een plannetje afgevuurd dat door de beroepsgroep wordt afgeserveerd.
Linksom of rechtsom is dat antwoord 'wij'.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Los daarvan vraag ik me ook af wie al die 'prettesten' gaat betalen.
Lekker voor 50 euro een kop koffie en een tosti in een lunchroom, genieten geblazen. En het geld gaat niet eens naar de horeca maar verdwijnt in de zak van een of ander commercieel testbedrijf.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom is dat antwoord 'wij'.
CORREDquote:Op maandag 22 februari 2021 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oke deze onzin heeft lang genoeg geduurd. Deur is dicht, masker is af.
Toch een goed half uur volgehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |