Hier ook. 3 verjaardagen, lekker thuis eten met familie en vrienden, winkelen in België. Vandaag grote drukte bij de to-go horeca waar je ook alleen maar mensen hoort die er he-le-maal klaar mee zijn en niet krampachtige regeltjes volgen.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef JosMert het volgende:
[..]
Hier ook.
Met familie van 8 man vandaag samen gekomen. Lekker in zonnetje gezeten. Klaar mee.
Vanaf april geloof ik. Maar die hebben we (nog) niet nodig. Pfizer gaat vanaf begin april 800k per week leveren gemiddeld. Als ze die op gaan maken hebben ze iedereen in een risicogroep zo gevaccineerdquote:Op zondag 21 februari 2021 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wanneer gaat Jansen leveren?
Zijn nog niet door de keuring heen geloof ikquote:Op zondag 21 februari 2021 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wanneer gaat Jansen leveren?
Daarover gesproken. We hadden op dat dashboard een mooie berekening hoeveel vaccins we de komende tijd verwachten. Zijn er ergens nu concrete getallen voor de komende weken + Q2? Die ook echt up to date zijn?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tenzij ze als een malle gaan vaccineren. Het enige wat daadwerkelijk helpt en geen doekje voor het bloeden is.
Mooi om te lezen! We kunnen het nog, menselijk gedragquote:Op zondag 21 februari 2021 20:02 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Hier ook. 3 verjaardagen, lekker thuis eten met familie en vrienden, winkelen in België. Vandaag grote drukte bij de to-go horeca waar je ook alleen maar mensen hoort die er he-le-maal klaar mee zijn en niet krampachtige regeltjes volgens.
Echt hèquote:Op zondag 21 februari 2021 20:03 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vanaf april geloof ik. Maar die hebben we (nog) niet nodig. Pfizer gaat vanaf begin april 800k per week leveren gemiddeld. Als ze die op gaan maken hebben ze iedereen in een risicogroep zo gevaccineerd
Drie verjaardagen op één dag?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:02 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Hier ook. 3 verjaardagen, lekker thuis eten met familie en vrienden, winkelen in België. Vandaag grote drukte bij de to-go horeca waar je ook alleen maar mensen hoort die er he-le-maal klaar mee zijn en niet krampachtige regeltjes volgen.
Jawel. Je mag gaan winkelen op afspraak van 10.05 tot 10.10 uur. En dan opsodemieteren. Goed voor het enge virus.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:01 schreef deedeetee het volgende:
Kappers wel en winkels niet. Ik snap er niks meer van.![]()
En laat alsjeblieft de jeugd weer naar school gaan nu hangen ze immers ook bij elkaar rond en daar steken ze weinig van op.
welke lockdown ?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:02 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Hier ook. 3 verjaardagen, lekker thuis eten met familie en vrienden, winkelen in België. Vandaag grote drukte bij de to-go horeca waar je ook alleen maar mensen hoort die er he-le-maal klaar mee zijn en niet krampachtige regeltjes volgen.
"Ze sluiten ons op!".quote:
Die helemaal niet is gezet als je van het dashboard uit gaat.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:05 schreef DonDruiper het volgende:
Hugo lekker geilen op de miljoenste prik.
De Click and Collect van de Action werkt echt wel top trouwensquote:Op zondag 21 februari 2021 20:05 schreef JosMert het volgende:
[..]
Jawel. Je mag gaan winkelen op afspraak van 10.05 tot 10.10 uur. En dan opsodemieteren. Goed voor het enge virus.
Een half jaar geleden zag je mensen ook nog krampachtig afstand houden. Nu worden weer handen geschud en knuffels gegevenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:04 schreef JosMert het volgende:
[..]
Mooi om te lezen! We kunnen het nog, menselijk gedrag![]()
![]()
Geen haar op mijn hoofd, dan ben je als het ware ook verplicht om iets te kopen. Zo zou het iig voor mijn gevoel wel zijn,. Mij niet gezien hoor.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:05 schreef JosMert het volgende:
[..]
Jawel. Je mag gaan winkelen op afspraak van 10.05 tot 10.10 uur. En dan opsodemieteren. Goed voor het enge virus.
Binnen drie weken de volgende miljoen zegt Hugo.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:05 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Die helemaal niet is gezet als je van het dashboard uit gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |