Ja, überhaupt berichtgeving daarover is ook de schijnverontwaardiging die we inmiddels elk weekend lezen.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Je ziet dat het in het Vondelpark enorm goed aanslaat.
Tja, het is een behoorlijke crisis. Situaties veranderen.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:49 schreef popje het volgende:
[..]
Die tijdelijk zou zijn voor twee weken en er als EERSTE weer vanaf zou gaan. Die belofte is verreweg volledig loos gebleken.
Nee, klopt. De PCR test heeft geen 100% nauwkeurigheid. Goed dat je dit even aanstipt. Bedanktquote:Op zondag 21 februari 2021 19:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Want iedereen die besmet wordt, wordt ook gevangen in een test.
Het is geen trollen. Donder nou eens op met dit soort achterlijke comments. Er komt werkelijk waar nauwelijks iets zinnigs uit je toetsenbord, en ik reageer gewoon serieus op je post en dan ga je roepen dat het trollen is.quote:
8mm HEERLUKKKquote:Op zondag 21 februari 2021 19:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja we hoeven er niet allemaal uit te zien als gabber piet
Nou, gelukkig is er een forumdeel BNW, en er loopt zelfs een corona topic! Succesquote:Op zondag 21 februari 2021 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het ook wel steeds lastiger worden om hier geen BNW reden achter te zoeken.
1 dag de middelbare scholen open noem je niet symboolpolitiek? Je doet het helemaal of niet. Dit is belabberd beleid.quote:
Dan moet Rutte dat soort dingen ook niet roepen.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja, het is een behoorlijke crisis. Situaties veranderen.
Eens.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan moet Rutte dat soort dingen ook niet roepen.
Het aantal besmettingen is alleen maar gedaald... of afgelopen week na. Dus wat Rutte zei op een vorige persconferentie, natuurlijk, tenzij alles exponentieel gaat stijgen, gaat het er gewoon vanaf als maatregel. Nu is het wisselgeld geworden voor andere zaken die niks met elkaar te maken hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oke, dan zit ik mis!quote:Op zondag 21 februari 2021 19:51 schreef JosMert het volgende:
[..]
1 dag de middelbare scholen open noem je niet symboolpolitiek? Je doet het helemaal of niet. Dit is belabberd beleid.
Welke logische reden is hier nog achter te vinden dan? Het rijmt totaal niet meer met wat er allemaal gezegd is en hoe de cijfers zich ontwikkelen, versoepelen in het algemeen is gewoon heel erg raar.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, gelukkig is er een forumdeel BNW, en er loopt zelfs een corona topic! Succes.
Dit. Er zit totaal geen einddatum meer aan ALLE maatregelen. Dat perspectief zou er na een jaartje wel mogen zijn lijkt me. Dat neem ik Rutte en co. kwalijk.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het ook wel steeds lastiger worden om hier geen BNW reden achter te zoeken. Heel dit zaakje is echt geen fatsoenlijke touw meer aan vast te knopen. Kappers open, maar hun branchgenoten mogen nog steeds de tering krijgen, de middelbare scholen zijn toch nog steeds te eng om echt open te gooien en winkels (je weet wel, die plekken waar besmet raken lastiger is dan in supermarkten) mogen nog rotten. En dan nog het laatste redmiddel, de avondklok.
Gewoon een leugenaar en een slang.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar niet genoeg. We zitten al de complete maand februari tussen de 3k en 4k, en gaan inmiddels weer lichtjes omhoog. Dat er überhaupt wat versoepelingen mogelijk zijn is al vreemd te noemen en zal meer dankzij het gejank uit de samenleving komen dan dat er reden voor versoepelingen zijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:52 schreef popje het volgende:
[..]
Het aantal besmettingen is alleen maar gedaald... of afgelopen week na. Dus wat Rutte zei op een vorige persconferentie, natuurlijk, tenzij alles exponentieel gaat stijgen, gaat het er gewoon vanaf als maatregel. Nu is het wisselgeld geworden voor andere zaken die niks met elkaar te maken hebben.
Feel This Moment is wel een mooi nummer om mee af te sluiten.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:54 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe deze gaat aflopen.
Ik had liever gezien dat die mentaliteit nog een week of 4/5 zou duren. Dan had je er wat aan gehad.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:53 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik hoor om me heen nog maar heel weinig mensen die de maatregelen nog steunen of zich er strikt aan houden. Gaat de goede kant op
Hier ook.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:53 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik hoor om me heen nog maar heel weinig mensen die de maatregelen nog steunen of zich er strikt aan houden. Gaat de goede kant op
Dat er uberhaupt al versoepelingen mogelijk zijn... ja natuurlijk joh, jij bent zeker van het zero covid kamp. Geen versoepelingen tot alle besmettingen weg zijn!quote:Op zondag 21 februari 2021 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar niet genoeg. We zitten al de complete maand februari tussen de 3k en 4k, en gaan inmiddels weer lichtjes omhoog. Dat er überhaupt wat versoepelingen mogelijk zijn is al vreemd te noemen en zal meer dankzij het gejank uit de samenleving komen dan dat er reden voor versoepelingen zijn.
"ZE SLUITEN ONS OP!!!!!"quote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef JosMert het volgende:
[..]
Hier ook.
Met familie van 8 man vandaag samen gekomen. Lekker in zonnetje gezeten. Klaar mee.
Het sukkelt maar wat door nu hequote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat die mentaliteit nog een week of 4/5 zou duren. Dan had je er wat aan gehad.
Oh staat dat er? Oeps.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef popje het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt al versoepelingen mogelijk zijn... ja natuurlijk joh, jij bent zeker van het zero covid kamp. Geen versoepelingen tot alle besmettingen weg zijn!
Een VVD gazantquote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef popje het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt al versoepelingen mogelijk zijn... ja natuurlijk joh, jij bent zeker van het zero covid kamp. Geen versoepelingen tot alle besmettingen weg zijn!
De avondklok is er toch om deze lui uit elkaar te houden; grijp dan ook hard in.quote:
Begin vorig jaar met minder maatregelen en meer mensen op de IC, niemand gevaccineerd, nauwelijks tests dus ook geen quarantaine, geen mondkappen, minder mensen besmet geweest dus ook niet resistentie opgebouwd, geen avondklok, winkels open, is de golf ook ingedaald.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar niet genoeg. We zitten al de complete maand februari tussen de 3k en 4k, en gaan inmiddels weer lichtjes omhoog. Dat er überhaupt wat versoepelingen mogelijk zijn is al vreemd te noemen en zal meer dankzij het gejank uit de samenleving komen dan dat er reden voor versoepelingen zijn.
Nu teveel versoepelen betekent binnen een maand weer rond de 10 - 12k zitten.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef popje het volgende:
[..]
Eng he. Menselijk gedrag. Brrrrr.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De avondklok is er toch om deze lui uit elkaar te houden; grijp dan ook hard in.
Wat een pech heb jij zeg!quote:Op zondag 21 februari 2021 19:58 schreef popje het volgende:
Ik wilde er best heen fietsen... had wel zin om te dansen. Heb ik vanavond mijn fiets uitgeleend aan mijn buurvrouw... argh
En nog een jaar eerder was er helemaal geen corona!quote:Op zondag 21 februari 2021 19:58 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Begin vorig jaar met minder maatregelen en meer mensen op de IC, niemand gevaccineerd, nauwelijks tests dus ook geen quarantaine, geen mondkappen, geen avondklok, winkels open, is de golf ook ingedaald.
Klopt. De avondklok zorgt idd ervoor dat we met 6000 besmettingen per dag omloog zijn gegaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nu teveel versoepelen betekent binnen een maand weer rond de 10 - 12k zitten.
Seizoenseffect??quote:Op zondag 21 februari 2021 19:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Gaat nu ook gewoon weer gebeuren, maar duurt nog wel een weekje of 4 voordat het structureel de goede kant op zal gaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:58 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Begin vorig jaar met minder maatregelen en meer mensen op de IC, niemand gevaccineerd, nauwelijks tests dus ook geen quarantaine, geen mondkappen, geen avondklok, winkels open, is de golf ook ingedaald.
snappen ze niet......quote:Op zondag 21 februari 2021 19:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wanbestuur, wanbeleidquote:Op zondag 21 februari 2021 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke logische reden is hier nog achter te vinden dan? Het rijmt totaal niet meer met wat er allemaal gezegd is en hoe de cijfers zich ontwikkelen, versoepelen in het algemeen is gewoon heel erg raar.
Was er wel, maar zat toen nog binnenin Batman.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En nog een jaar eerder was er helemaal geen corona!
Dat weekendje ijspret gaat nog wel wat gevolgen hebben. Dit weekje lente gaat dan weer de tegenovergestelde gevolgen hebben, wat weer verdoezeld dat kappers open impact gaat hebben.quote:
Net alsof ons gedrag nog invloed heeftquote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat die mentaliteit nog een week of 4/5 zou duren. Dan had je er wat aan gehad.
Tenzij ze als een malle gaan vaccineren. Het enige wat daadwerkelijk helpt en geen doekje voor het bloeden is.quote:
Wanneer gaat Jansen leveren?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tenzij ze als een malle gaan vaccineren.
Ik ook echt.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:00 schreef Cynicio het volgende:
Ja het is allemaal kut, maar ben wel blij dat de kappers open gaan. Kom al decennia bij dezelfde kapper en zou die niet ten onder willen zien gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |