"ZE SLUITEN ONS OP!!!!!"quote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef JosMert het volgende:
[..]
Hier ook.
Met familie van 8 man vandaag samen gekomen. Lekker in zonnetje gezeten. Klaar mee.
Het sukkelt maar wat door nu hequote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat die mentaliteit nog een week of 4/5 zou duren. Dan had je er wat aan gehad.
Oh staat dat er? Oeps.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef popje het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt al versoepelingen mogelijk zijn... ja natuurlijk joh, jij bent zeker van het zero covid kamp. Geen versoepelingen tot alle besmettingen weg zijn!
Een VVD gazantquote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef popje het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt al versoepelingen mogelijk zijn... ja natuurlijk joh, jij bent zeker van het zero covid kamp. Geen versoepelingen tot alle besmettingen weg zijn!
De avondklok is er toch om deze lui uit elkaar te houden; grijp dan ook hard in.quote:
Begin vorig jaar met minder maatregelen en meer mensen op de IC, niemand gevaccineerd, nauwelijks tests dus ook geen quarantaine, geen mondkappen, minder mensen besmet geweest dus ook niet resistentie opgebouwd, geen avondklok, winkels open, is de golf ook ingedaald.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar niet genoeg. We zitten al de complete maand februari tussen de 3k en 4k, en gaan inmiddels weer lichtjes omhoog. Dat er überhaupt wat versoepelingen mogelijk zijn is al vreemd te noemen en zal meer dankzij het gejank uit de samenleving komen dan dat er reden voor versoepelingen zijn.
Nu teveel versoepelen betekent binnen een maand weer rond de 10 - 12k zitten.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef popje het volgende:
[..]
Eng he. Menselijk gedrag. Brrrrr.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De avondklok is er toch om deze lui uit elkaar te houden; grijp dan ook hard in.
Wat een pech heb jij zeg!quote:Op zondag 21 februari 2021 19:58 schreef popje het volgende:
Ik wilde er best heen fietsen... had wel zin om te dansen. Heb ik vanavond mijn fiets uitgeleend aan mijn buurvrouw... argh
En nog een jaar eerder was er helemaal geen corona!quote:Op zondag 21 februari 2021 19:58 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Begin vorig jaar met minder maatregelen en meer mensen op de IC, niemand gevaccineerd, nauwelijks tests dus ook geen quarantaine, geen mondkappen, geen avondklok, winkels open, is de golf ook ingedaald.
Klopt. De avondklok zorgt idd ervoor dat we met 6000 besmettingen per dag omloog zijn gegaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nu teveel versoepelen betekent binnen een maand weer rond de 10 - 12k zitten.
Seizoenseffect??quote:Op zondag 21 februari 2021 19:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Gaat nu ook gewoon weer gebeuren, maar duurt nog wel een weekje of 4 voordat het structureel de goede kant op zal gaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:58 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Begin vorig jaar met minder maatregelen en meer mensen op de IC, niemand gevaccineerd, nauwelijks tests dus ook geen quarantaine, geen mondkappen, geen avondklok, winkels open, is de golf ook ingedaald.
snappen ze niet......quote:Op zondag 21 februari 2021 19:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wanbestuur, wanbeleidquote:Op zondag 21 februari 2021 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke logische reden is hier nog achter te vinden dan? Het rijmt totaal niet meer met wat er allemaal gezegd is en hoe de cijfers zich ontwikkelen, versoepelen in het algemeen is gewoon heel erg raar.
Was er wel, maar zat toen nog binnenin Batman.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En nog een jaar eerder was er helemaal geen corona!
Dat weekendje ijspret gaat nog wel wat gevolgen hebben. Dit weekje lente gaat dan weer de tegenovergestelde gevolgen hebben, wat weer verdoezeld dat kappers open impact gaat hebben.quote:
Net alsof ons gedrag nog invloed heeftquote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat die mentaliteit nog een week of 4/5 zou duren. Dan had je er wat aan gehad.
Tenzij ze als een malle gaan vaccineren. Het enige wat daadwerkelijk helpt en geen doekje voor het bloeden is.quote:
Wanneer gaat Jansen leveren?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tenzij ze als een malle gaan vaccineren.
Ik ook echt.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:00 schreef Cynicio het volgende:
Ja het is allemaal kut, maar ben wel blij dat de kappers open gaan. Kom al decennia bij dezelfde kapper en zou die niet ten onder willen zien gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |