Word geen Nederlands docent!quote:
"We worden opgesloten!"quote:Op zondag 21 februari 2021 19:40 schreef popje het volgende:
[..]
Geen zin om mijn warme deken te verlaten... Vandaag al 40 km gefietst en 8 km gewandeld
Hoezo?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:40 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Stop met het verspreiden van fakenews.
Die filmen dat niet meer volgens mij omdat het probleem dat nog groter van kan worden en dat er dan juist meer mensen op af komenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)e-bereidt-actie-voor
[..]
Zijn er live-beelden van AT5?
Je ziet dat het in het Vondelpark enorm goed aanslaat.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dus de avondklok is er om te voorkomen dat jongeren samen komen. En dan gaan de scholen weer open.
Waarom verlengen we die onzin dan continue.
Echt veruit de meest kansloze maatregel.
Pff, slappe hap. Nou ja, gelukkig is straks Ajax nog.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die filmen dat niet meer volgens mij omdat het probleem dat nog groter van kan worden en dat er dan juist meer mensen op af komen
Op dit moment is het ook heel wat.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:43 schreef JosMert het volgende:
Wat is er toch met de MSM media man.
Frits Wester die gewoon blij doet omdat de kapper en middelbare school open gaat. En het zo presenteren alsof het heel wat is. Dat is ook mis met die hele pandemie. Beeldvorming vanuit de media.
Ja maar een besmetting op een feestje is anders dan een besmetting op een school!quote:Op zondag 21 februari 2021 19:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dus de avondklok is er om te voorkomen dat jongeren samen komen. En dan gaan de scholen weer open.
Waarom verlengen we die onzin dan continue.
Echt veruit de meest kansloze maatregel.
Er zijn dagen geweest met 3K besmettingen deze week. Dus je zou goed bij de MSM media aan de gang kunnen zwansen.quote:
Dat je een kansloos begrip als MSM gebruikt is tot daar aan toe, maar waar denk je in godsnaam dat die tweede M voor staat?quote:
Ja. Omdat ik nu alleen overdag naar buiten kan maak ik daar optimaal gebruik van. Dat ik niet altijd na negenen de deur uitga, wil niet zeggen dat ik dat nooit zou willen en dat het nog steeds een beperking van een grondrecht is om dat niet te mogen.quote:
Je meent dit? Symboolpolitiek/ verruimingen zijn dit.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op dit moment is het ook heel wat.
Want iedereen die besmet wordt, wordt ook gevangen in een test.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:45 schreef JosMert het volgende:
[..]
Er zijn dagen geweest met 3K besmettingen deze week. Dus je zou goed bij de MSM media aan de gang kunnen zwansen.
Alles aandikken, doe je goed. Gemiddelde besmettingen deze week zit op 3,5 K. Lang geen 5K.
Nou, mooi toch?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:47 schreef popje het volgende:
[..]
Ja. Omdat ik nu alleen overdag naar buiten kan maak ik daar optimaal gebruik van.
Het is ook een beperking. Tijdelijk.quote:Dat ik niet altijd na negenen de deur uitga, wil niet zeggen dat ik dat nooit zou willen en dat het nog steeds een beperking van een grondrecht is om dat niet te mogen.
Nee, dat zijn het niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:47 schreef JosMert het volgende:
[..]
Je meent dit? Symboolpolitiek/ verruimingen zijn dit.
Ja we hoeven er niet allemaal uit te zien als gabber pietquote:Op zondag 21 februari 2021 19:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben te goed geworden met de tondeuse. Lekker man.
Die tijdelijk zou zijn voor twee weken en er als EERSTE weer vanaf zou gaan. Die belofte is verreweg volledig loos gebleken.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, mooi toch?
[..]
Het is ook een beperking. Tijdelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |