Jill heeft de keuken gedaanquote:Op zondag 21 februari 2021 18:35 schreef zodeju het volgende:
Is nu iedereen aan het schoonmaken en Jill en Thomas verstopt met kleding aan in de sauna??
Ja... er staat geen sanctie meer op die regel he.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:35 schreef zodeju het volgende:
Is nu iedereen aan het schoonmaken en Jill en Thomas verstopt met kleding aan in de sauna??
Ik geloof het meteenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jaren 90 .. Wat een tijd![]()
Thunderdome was tof!! Ben ook naar die hardcore/gabber feesten geweest
nee iedereen doet netjes zo'n taken, helaas (voor ons) is daar weinig op aan te merkenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:35 schreef zodeju het volgende:
Naar stream 1 gaan heb je beeldquote:Op zondag 21 februari 2021 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
Stream 2 hoor je thomas en Jill praten maar je ziet michel en nick enzo.
Ja, en dan stop je....en ga je niet de andere helpen dat half uurtje??quote:
uit zichzelf toch. was geen taak of opdracht toch?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en dan stop je....en ga je niet de andere helpen dat half uurtje??
Vanmiddag heeft Matt hun hele slaapkamer opgeruimd alle bedden opgemaakt....
Klopt.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
uit zichzelf toch. was geen taak of opdracht toch?
Liese gooit hem nog eerder over het hekquote:Op zondag 21 februari 2021 18:39 schreef Whuzz het volgende:
Michel probeert Liese op het veldbedje te krijgen
Soylent Greenquote:
Is dat speciaal voor zuigzoenen?quote:
met ballonnetje prikkenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:42 schreef spapaars het volgende:
Even gemist, hoe is die Mike huismeester geworden?
spel in de gameroom, briefje in ballon gevondenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:42 schreef spapaars het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2021 18:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, wel voor beten van kleuters.
Begin jaren 90 (90/96) was het een toffe tijd, hele toffe feesten , vette muziek en iedereen helemaal uit zijn dak.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb nog alle tijdschriiften van thunderdome
laatste party was in 2007 dat ik ben geweest. was verschrikkelijk. kutherrie, veel te snel, endat was dan de zaal die oldschool zou draaien
quote:Op zondag 21 februari 2021 18:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof het meteenHelaas was ik toen nog iets teveel kleuter om te feesten
Pablo zijn stijl is pragmatisch, down-to-earth en soms provocatief.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:43 schreef Hunter het volgende:
Pablo Bakarbessy is de psych van dienst
https://mindworkbroadcasting.com/team-members/pablo
Zijn vrouwelijke collega staat ook vast op die website
Pablo was volgens mij ook de psych in UTOquote:Op zondag 21 februari 2021 18:43 schreef Hunter het volgende:
Pablo Bakarbessy is de psych van dienst
https://mindworkbroadcasting.com/team-members/pablo
Zijn vrouwelijke collega staat ook vast op die website
Ik denk dat een Seinfeld (Kramer) grapje isquote:Op zondag 21 februari 2021 18:29 schreef chufi het volgende:
Ja Thomas.. De sauna is zo zweterig ....
wij hebben dan dezelfde tijd meegemaaktquote:Op zondag 21 februari 2021 18:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Begin jaren 90 (90/96) was het een toffe tijd, hele toffe feesten , vette muziek en iedereen helemaal uit zijn dak.
Alles kon , iedereen door elkaar en de sfeer was echt te gek.
Laatste feest was Mystery land ergens in 97 oid .
In 98 braken steeds vaker vechtpartijen uit ..vanaf dat moment ben ik overgestapt op de kleinere feestjes. Daarna de illegale feesten die eigenlijk nog veel toffer waren.
Nee precies!!quote:Op zondag 21 februari 2021 18:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wij hebben dan dezelfde tijd meegemaakt![]()
geweldige tijd om mee hebben te mogen maken. pakken ze ons nooit af
lol!!quote:Op zondag 21 februari 2021 18:48 schreef Whuzz het volgende:
https://www.facebook.com/OuweStijl/
Da's dan wel wat voor @:puzziepie en @:suzi1 . Eén van hun DJ's is een maat van me.
Kijk deze man vind ik eng....steeds dichter bij Julli haar gezicht...nog best wel een stukje weg maar nu al gaan mijn haren rechtovereind staan.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:41 schreef Sestra666 het volgende:
Het is me echt een raadsel waarom ze daar nog om mike kunnen lachen.
Welke grap?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest Nick die grap met mij uithalen, ik zou er niet kunnen mee lachen. Hier toch een minpuntje voor Nick.
Dat is eigenlijk lachen met iemand zijn domheid bah
Nee toch. De regel dat er steeds 2 mensen een taak doen is toch van Nick? Dat was een van de 1e regels.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:36 schreef Whuzz het volgende:
Zoey is wel de eerste die een HM-regel heeft bedacht die ook NA haar HM-schap nog is blijven bestaan.
Nick heeft Jill niet dom genoemd, hij maakt gewoon een grapje over de plantjes.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest Nick die grap met mij uithalen, ik zou er niet kunnen mee lachen. Hier toch een minpuntje voor Nick.
Dat is eigenlijk lachen met iemand zijn domheid bah
Had hij al in handen gekregen van BB.....Neehoor dat is de valse ik.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:43 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
spel in de gameroom, briefje in ballon gevonden
Nick vroeg aan Jill om de "plastieke" plantjes water te geven aan Jill. Jill trapte daar bijna is. Is een beetje lachen met Jill's domheid vind ikquote:
Het half uur poetsen na het avondeten is doorgetrokken na Zoey's HM-schap.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:51 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Nee toch. De regel dat er steeds 2 mensen een taak doen is toch van Nick? Dat was een van de 1e regels.
Voordeel is dat hij vanaf volgende week 'vogelvrij' isquote:Op zondag 21 februari 2021 18:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kijk deze man vind ik eng....steeds dichter bij Julli haar gezicht...nog best wel een stukje weg maar nu al gaan mijn haren rechtovereind staan.![]()
![]()
En na 1 minuut alweer weg uit de badkamerquote:Op zondag 21 februari 2021 18:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:jockari Nick dweilt de badkamer nu op stream 1!
Precies één deur verder waar het Big Brother huis staat.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stop eens met steeds Ajax erbij te zetten VBL is een paar deuren verder
quote:Op zondag 21 februari 2021 18:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:jockari Nick dweilt de badkamer nu op stream 1!
Oh jee.. en Jill is vandaag al niet op haar bestquote:Op zondag 21 februari 2021 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nick vroeg aan Jill om de "plastieke" plantjes water te geven aan Jill. Jill trapte daar bijna is. Is een beetje lachen met Jill's domheid vind ik
Uhmmm nee, Waarom vraagt Nick dit precies aan Jill?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:52 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Nick heeft Jill niet dom genoemd, hij maakt gewoon een grapje over de plantjes.
De enige hier die insinueert dat Jill dom is, ben jij. Bah.
onzinquote:Op zondag 21 februari 2021 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nick vroeg aan Jill om de "plastieke" plantjes water te geven aan Jill. Jill trapte daar bijna is. Is een beetje lachen met Jill's domheid vind ik
Lijkt me juist een soort houvast.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:56 schreef puzziepie het volgende:
Wat hebben ze toch altijd met die klok verzetten?
Ik snap daar geen hout van
Oeii.... Tetanus Ziekenhuis PCR tesje 5 dagen Hotelletje Papa&Mamabezoek, nwe kleedjes... een Jillietje in de maakquote:Op zondag 21 februari 2021 18:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Matt al last van spierkrampen
"bijtincident
Ja dat is verplaatst na het avondeten, maar de regels dat er 2 mensen een taak bv badkamer, stofzuigen, wc, keuken is al van veel eerder.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het half uur poetsen na het avondeten is doorgetrokken na Zoey's HM-schap.
Ik bedoel dat ze daar beter van afblijven. Dan weet je ongeveer hoe laat het isquote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 18:59 schreef Ireth het volgende:
Spelen ze "de vloer is lava" ofzo???
[ afbeelding ]
Ik snap , lijkt mij ook wel prettig om een beetje een idee van de tijd te hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze daar beter van afblijven. Dan weet je ongeveer hoe laat het is
Ja dat vroeg ik mij ook af , of het daar mee te maken had.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Thomas verzette hem elke nacht. Weet niet of hij dat nu nog doet.
Niet dat het veel uitmaakt daar. Ik zou het persoonlijk wel fijn vindenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap , lijkt mij ook wel prettig om een beetje een idee van de tijd te hebben.
Om geen benul van tijd te hebben? Of juist wel?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet dat het veel uitmaakt daar. Ik zou het persoonlijk wel fijn vinden
Michel ligt even uit te buiken en de hele roedel volgt.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:59 schreef Ireth het volgende:
Spelen ze "de vloer is lava" ofzo???
[ afbeelding ]
Ah jééquote:
Juist welquote:Op zondag 21 februari 2021 19:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Om geen benul van tijd te hebben? Of juist wel?
Ja, de familie was kennelijk ook niet zo gelukkig met Nelquote:
Klokken moet exact op tijd staan anders heb je er niks aanquote:Op zondag 21 februari 2021 19:06 schreef suzi1 het volgende:
hier staan alle klokken min. een kwartier vooruit. behalve van foon en laptop.
dan heb je altijd extra tijd
Wat een bedrogquote:Op zondag 21 februari 2021 19:06 schreef suzi1 het volgende:
hier staan alle klokken min. een kwartier vooruit. behalve van foon en laptop.
dan heb je altijd extra tijd
Ik vraag me af wat Thomas dan nog meer zou moeten doen naast de vaste taken ...quote:Op zondag 21 februari 2021 18:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja... er staat geen sanctie meer op die regel he.
Eerder vandaag beklaagde Nick zich al over Thomas' gebrek aan huishoudelijke activiteiten. Hij zou hem daar op gaan aanspreken. ... we'll see.
ik heb haat aan tijdquote:Op zondag 21 februari 2021 19:08 schreef engine het volgende:
[..]
Klokken moet exact op tijd staan anders heb je er niks aan
Precies. Moet zeggen dat wel een flinke eenmalige investering is, zo'n atoomklok in je tuin, maar dan heb je ook wat!quote:Op zondag 21 februari 2021 19:08 schreef engine het volgende:
[..]
Klokken moet exact op tijd staan anders heb je er niks aan
Mjaquote:
Nja als je dochter op haar fanpagina voor hoer wordt uitgemaakt, je waarde hecht aan facebook en je hebt contact met de beheerder kan ik me er iets bij voorstellen.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, de familie was kennelijk ook niet zo gelukkig met Nel
Ik haat wachten op mensen die haat aan tijd hebbenquote:
Ach, Jill zegt zelf ook dat Nel een slet is. Dus tja.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:09 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Nja als je dochter op haar fanpagina voor hoer wordt uitgemaakt, je waarde hecht aan facebook en je hebt contact met de beheerder kan ik me er iets bij voorstellen.
das nou t mooie, ik ben altijd op tijd. daarom is dat extra kwartier een mooie toevoegingquote:Op zondag 21 februari 2021 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik haat wachten op mensen die haat aan tijd hebben
Dat zeg je toch zelf alquote:Op zondag 21 februari 2021 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat die tattoo vlek op de zij van michel moet voorstellen.
Wie is Nel?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, de familie was kennelijk ook niet zo gelukkig met Nel
Wat zijn zijn vaste taken??quote:Op zondag 21 februari 2021 19:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Thomas dan nog meer zou moeten doen naast de vaste taken ...
Koken laten Nick en Mich niet van hun afnemen ...
De was geeft Zoey absoluut niet uit handen ...
Het grint 1 voor 1 sorteren daar maakt Mich zich mooi mee voor de camera zo ook de ramen lappen ...de mooiboy
quote:Op zondag 21 februari 2021 19:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
das nou t mooie, ik ben altijd op tijd. daarom is dat extra kwartier een mooie toevoeging
Wie is Nel nu weer.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, Jill zegt zelf ook dat Nel een slet is. Dus tja.
Nel is het dronken alter-ego van Jill. Ze noemt dat "Nel" en geeft aan dat die vrij vervelend is en een slet.quote:
Het zal vast wel iets betekenen, maar iedereen hier refereert er naar als een vlekquote:Op zondag 21 februari 2021 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus het is gewoon een vlek geen betekenis van iets.
Dott tattoo....was eerst een slang nu een half gezicht met spetters en rood. Er zit meestal rood bij.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat die tattoo vlek op de zij van michel moet voorstellen.
Leukere versie van Jillquote:
Okay.. verwarrendquote:Op zondag 21 februari 2021 19:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nel is het dronken alter-ego van Jill. Ze noemt dat "Nel" en geeft aan dat die vrij vervelend is en een slet.
[..]
Het zal vast wel iets betekenen, maar iedereen hier refereert er naar als een vlek
Mja vaagquote:Op zondag 21 februari 2021 19:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Volgens mij Jill haar alter ego ...
Stond eerst heel groot Gaby Blazer maar toen ging het uit.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus het is gewoon een vlek geen betekenis van iets.
Stofzuigen ... de badkamer en de wc's ... dweilen ... keukendienst... de ploegtaakjes ...quote:
Mike vind het wel handig. Zolang ze nog reageert op "Jill" weet hij dat er meer GHB in moet.quote:
Oeiquote:Op zondag 21 februari 2021 19:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mike vind het wel handig. Zolang ze nog reageert op "Jill" weet hij dat er meer GHB in moet.
LOLquote:Op zondag 21 februari 2021 19:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mike vind het wel handig. Zolang ze nog reageert op "Jill" weet hij dat er meer GHB in moet.
of t andere clubje die gaan kaartenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:14 schreef Toweler het volgende:
Moet de rest toch ook opvallen dat toevallig dat allemaal dat groepje de tub in gaat
En toevallig de andere 5 kaarten!!!quote:Op zondag 21 februari 2021 19:14 schreef Toweler het volgende:
Moet de rest toch ook opvallen dat toevallig dat allemaal dat groepje de tub in gaat
Goed besluit ookal volg ik haar pagina niet de familie leest ook al die berichten en zullen de uitzending ook afwachten of een bericht van BBquote:
Er is ja niets gebeurd tussen die twee.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:18 schreef Toweler het volgende:
[..]
Goed besluit ookal volg ik haar pagina niet de familie leest ook al die berichten en zullen de uitzending ook afwachten of een bericht van BB
Gaan die ook overleggen? ...quote:Op zondag 21 februari 2021 19:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En toevallig de andere 5 kaarten!!!
Daar is nu nog geen woord over de stemmingen gezegdquote:Op zondag 21 februari 2021 19:19 schreef suzi1 het volgende:
ze geven het kaartklupje even de tijd om te kunnen overleggen. echt lief
das heel niet slim van ze!quote:Op zondag 21 februari 2021 19:20 schreef Toweler het volgende:
[..]
Daar is nu nog geen woord over de stemmingen gezegd
Mensen mogen graag hun haat uitkotsen, helaasquote:Op zondag 21 februari 2021 19:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Wel erg zeg Dat mensen zon vuile taal spuien dat haar facebook down moet
Oh die Michel is wel eng hierquote:Op zondag 21 februari 2021 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
Shiiiitt.... wéér JollyJulie met Mr. Ego
Nu weer in bad, het houdt niet op. nog maar een paar weken
Jammer dat Noomie Nick en Lieskut weer komen cockblocken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou ook gewoon over haar gedrag kunnen gaan en dat het een heel ander beeld is geweest als het lieve aardige altijd goed bedoelende meisje.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Er is ja niets gebeurd tussen die twee.
Mooie vraagquote:
Continue bezig met Mama Julie, onafscheidelijk paartje NieNeuke, het zal dus wet "Het Spel" zijnquote:
's avonds moet iemand dansje verzinnen en allemaal dansen.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:23 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb de huisregels van Mike gemist..welke zijn dat?
Dat zou kunnen maar dan nog Tja ik ben niet zo. Ik zou nooit zon vuil spuien over iemand. Ik zeg altijd maar zo. Kijk eerst na jezelf.hoe je jezelf zou voelen Het is wel heel gemakkelijk achter de computer vuil te spuien. Je kan het ook op een nette manier doen maar dat ben ik weer.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou ook gewoon over haar gedrag kunnen gaan en dat het een heel ander beeld is geweest als het lieve aardige altijd goed bedoelende meisje.
Waar lees je dat, van die vuile taal, zie alleen het bericht dat het op pauze gezet is.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Wel erg zeg Dat mensen zon vuile taal spuien dat haar facebook down moet
Kom op dat zal niet voor niets zijnquote:Op zondag 21 februari 2021 19:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar lees je dat, van die vuile taal, zie alleen het bericht dat het op pauze gezet is.
nou wat een straf. heerlijk alleen slapenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
's avonds moet iemand dansje verzinnen en allemaal dansen.
Elke ochtend gezamelijk ontbijt, verzorgd door Mike + 1 iemand die Mike kiest
Lunch OF avondeten is compleet vegan
Straf: Nacht buiten de slaapkamer op het vouwbed slapen
Ik vrees dat iemand druk is geweest met berichten te verwijderenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar lees je dat, van die vuile taal, zie alleen het bericht dat het op pauze gezet is.
misschien wel om jill haar gedrag?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Kom op dat zal niet voor niets zijn
Heb je gelijk in maar ik heb het niet gelezen.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar dan nog Tja ik ben niet zo. Ik zou nooit zon vuil spuien over iemand. Ik zeg altijd maar zo. Kijk eerst na jezelf.hoe je jezelf zou voelen Het is wel heel gemakkelijk achter de computer vuil te spuien. Je kan het ook op een nette manier doen maar dat ben ik weer.
Die 2 hadden beter op zich zelf kunnen blijven daar zijn ze leuk genoeg voor en hebben de kijker echt wel mee ...quote:Op zondag 21 februari 2021 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Mooie vraag
Ik vind Naomi en Nick nog steeds wel leuk dus denk dat ik het daar als eerste zou proberen.
Nee ik ben geen Mike
Heb niet het idee dat dit van hemzelf komt,beetje geholpen door BB wellichtquote:Op zondag 21 februari 2021 19:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
's avonds moet iemand dansje verzinnen en allemaal dansen.
Elke ochtend gezamelijk ontbijt, verzorgd door Mike + 1 iemand die Mike kiest
Lunch OF avondeten is compleet vegan
Straf: Nacht buiten de slaapkamer op het vouwbed slapen
Dat kan maar wie zijn daar om daar zo over te oordelen? Ik bedoel je kan er wat van vinden doe ik ook maar kan ook op een nette manierquote:Op zondag 21 februari 2021 19:27 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
misschien wel om jill haar gedrag?
Daar gaat het ook helemaal niet om volgens mij.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Er is ja niets gebeurd tussen die twee.
Dat vegan komt 100% van hem. Poging om in Naomi's broekje te komen...quote:Op zondag 21 februari 2021 19:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat dit van hemzelf komt,beetje geholpen door BB wellicht
Grappig, ja dat soort woordenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:29 schreef Whuzz het volgende:
Haha, nou moet Michel het begrip "Tokkie" gaan uitleggen.
Naomi: Tokkies? Dan moet ik aan aziaten denken
ze zetten hem op pauze omdat ze allemaal zeggen hoe leuk Jill over haar opa's kipjes prat uhuquote:Op zondag 21 februari 2021 19:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker niet, maar het hoeft geen vuil te zijn. Ik zou als het mijn dochter was al heel gauw denken van dit is niet leuk meer. Als ik meer dan twintig berichten lees dat mijn dochter flink aangeschoten zou zijn. Je kunt ook kritiek op een nette manier hebben. En daarom op pauze zetten.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Kom op dat zal niet voor niets zijn
Per toeval door BBquote:Op zondag 21 februari 2021 18:42 schreef spapaars het volgende:
Je quote jezelfquote:
Dan zeggen ze niet Hou het netjesquote:Op zondag 21 februari 2021 19:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker niet, maar het hoeft geen vuil te zijn. Ik zou als het mijn dochter was al heel gauw denken van dit is niet leuk meer. Als ik meer dan twintig berichten lees dat mijn dochter flink aangeschoten zou zijn. Je kunt ook kritiek op een nette manier hebben. En daarom op pauze zetten.
Klopt, dat wordt vast anders genoemd, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn .quote:Op zondag 21 februari 2021 19:28 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
In België kennen hun geen tokkies. Leuk land
Het kwam allemaal ook wel erg fout over. Niet alleen haar in bed kruipen in bed met Mat, maar ook dat knuffelen met opa.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze zetten hem op pauze omdat ze allemaal zeggen hoe leuk Jill over haar opa's kipjes prat uhu
Ja. zeggen dat Jill en hoer is kan natuurlijk niet.quote:
ik zag daar dingen voor bij komen als ze is lekker gevingerd, hij heeft haar even lekker geneukt enz enz , kan me voorstellen dat de Fam dat te ver vind gaan( deze dingen zijn trouwens op twitter ook veelvuldig te vinden)quote:Op zondag 21 februari 2021 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar gaat het ook helemaal niet om volgens mij.
Wel om de reacties die Tokkies op zo'n pagina/groep posten.
lees even de streamverslagen of lees een stukje terug.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is en vraag waar ik antwort will
Quote je het nog een keerquote:Op zondag 21 februari 2021 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
Vertel me wat nieuwsquote:
Jill heeft Matt een zuigzoen gegeven, maar hun noemen het een mensenbeetquote:Op zondag 21 februari 2021 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
Kaartclub zit nog te dichtbij ... het wachten is tot die naar de slaapkamer gaan ...quote:Op zondag 21 februari 2021 19:32 schreef suzi1 het volgende:
bb nu omroepen, het is tijd voor jullie nominatieoverleg
Wij noemen dat gewoon marginalen. Types die opduiken in tv-programma's zoals Jambers bijv.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:28 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
In België kennen hun geen tokkies. Leuk land
Sowieso mensen die dat soort nare reacties op social media posten .. het is diep treurig dat dat zo ver gaat.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik zag daar dingen voor bij komen als ze is lekker gevingerd, hij heeft haar even lekker geneukt enz enz , kan me voorstellen dat de Fam dat te ver vind gaan( deze dingen zijn trouwens op twitter ook veelvuldig te vinden)
love bite van jillquote:Op zondag 21 februari 2021 19:33 schreef mario390 het volgende:
twitter bb nl maken ze tuurlijk
weer verhalen, maar het is vannaccht niks
verder gebeurd
quote:Op zondag 21 februari 2021 19:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij noemen dat gewoon marginalen. Types die opduiken in tv-programma's zoals Jambers bijv.
ik weet niet of er wat gebeurd is, er zat een deken overheen en ik was er niet bij !!!quote:Op zondag 21 februari 2021 19:33 schreef mario390 het volgende:
twitter bb nl maken ze tuurlijk
weer verhalen, maar het is vannaccht niks
verder gebeurd
Wat is er gisteren gebeurd?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:34 schreef Toweler het volgende:
Kunnen we ophouden over gisteren wat gebeurd is gebeurd kunnen ze nu toch niks meer aan doen
ja wilde jillquote:Op zondag 21 februari 2021 19:34 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jill heeft Matt een zuigzoen gegeven, maar hun noemen het een mensenbeet
Hot ITEM !!!quote:Op zondag 21 februari 2021 19:34 schreef Toweler het volgende:
Kunnen we ophouden over gisteren wat gebeurd is gebeurd kunnen ze nu toch niks meer aan doen
Huh?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:34 schreef Toweler het volgende:
Ik denk het aangeschoten zijn niet het grootste probleem was. Het met die knullen in bed duiken zal het probleem zijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker niet, maar het hoeft geen vuil te zijn. Ik zou als het mijn dochter was al heel gauw denken van dit is niet leuk meer. Als ik meer dan twintig berichten lees dat mijn dochter flink aangeschoten zou zijn. Je kunt ook kritiek op een nette manier hebben. En daarom op pauze zetten.
niet echt wat boeiend isquote:Op zondag 21 februari 2021 19:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Wat is er gisteren gebeurd?
Oh bah.....dit is niet wat ik bedoel....maar op al die fanpagina's kom je mensen tegen waarvan je denk wat doe je daar. Maar daar moet je boven staan...niet iedereen is fan van diegene . Maar dit is een stap te ver.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik zag daar dingen voor bij komen als ze is lekker gevingerd, hij heeft haar even lekker geneukt enz enz , kan me voorstellen dat de Fam dat te ver vind gaan( deze dingen zijn trouwens op twitter ook veelvuldig te vinden)
We weten het niet precies wat er gisteren is gebeurd, wel zijn er veel mensen die dingen verzinnen als''er is niets gebeurd'' er is van alles gebeurd'' dus ja we weten net niets, weet je nu wat er gisteren is gebeurd?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Wat is er gisteren gebeurd?
dat is socialmedia de draaien de verhalen zo dat het en sensatie isquote:Op zondag 21 februari 2021 19:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk het aangeschoten zijn niet het grootste probleem was. Het met die knullen in bed duiken zal het probleem zijn.
Denk dat Matt niks heeft gedaan. Ge moet wel weten wat ge moet doen. En dat weet hij niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh bah.....dit is niet wat ik bedoel....maar op al die fanpagina's kom je mensen tegen waarvan je denk wat doe je daar. Maar daar moet je boven staan...niet iedereen is fan van diegene . Maar dit is een stap te ver.
Blijf weg van Social Media als je daar niet tegen kan. Jill was een toppertjequote:Op zondag 21 februari 2021 19:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh bah.....dit is niet wat ik bedoel....maar op al die fanpagina's kom je mensen tegen waarvan je denk wat doe je daar. Maar daar moet je boven staan...niet iedereen is fan van diegene . Maar dit is een stap te ver.
Net andersom bedoel je.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:34 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jill heeft Matt een zuigzoen gegeven, maar hun noemen het een mensenbeet
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:39 schreef Fikkert2 het volgende:
En daar is matt weer, als jill niet reageert naar meneer zijn zin vraagt hij weer of er iets is
Wat ik niet snap is als je iemand zo de grond in trapt wat doe je dan op die "fanpage".quote:Op zondag 21 februari 2021 19:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is haar steun en toeverlaat.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ze hebben nix hoor, het is puur toeval dat ze al weken dagelijks in elkaars reet zitten, overal in BB zie je ze samen ... ik wil niet stoken hoor...
Ehhh
Ja eigenlijk wel...
[ afbeelding ]
Wat ik niet snap is dat mensen al die onzin volgen , daar begint het al mee: iemand belangrijk makenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is als je iemand zo de grond in trapt wat doe je dan op die "fanpage".
Ja inderdaad, walgelijk. Ik denk dat de BB-bewoners zeer onaangenaam verrast zullen zijn wat sommige van hun radicale fans over de medebewoners zeggen.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sowieso mensen die dat soort nare reacties op social media posten .. het is diep treurig dat dat zo ver gaat.
Oh jee kusje er opquote:Op zondag 21 februari 2021 19:42 schreef engine het volgende:
Ik heb vroeger ook wel eens moeten kokenheftige jeugd
Liese was te laat bij het gezamelijk ontbijt. Mike deed een slappe poging om haar de sanctie op te leggen.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 19:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is haar steun en toeverlaat.
Ze heeft een moeilijke dag vandaag, na het gesprek met de psych. Hij houdt haar een beetje in het oog vandaag.
Ah zo!! Ik dacht dat je bedoelde dat Matt Jill had gebetenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was een beet, geen zuigzoen uit genegenheid.
Dan staat hij er beter op ...quote:Op zondag 21 februari 2021 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus die nick blijft wel heel erg hangen in zijn verhaal he dat ze niets doen.
Best leuk, had hij in zijn regels moeten zettenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Liese was te laat bij het gezamelijk ontbijt. Mike deed een slappe poging om haar de sanctie op te leggen.
Liese: Ga'k eg nie doen.
Mike: Ok... uh... dan... vanaf MORGEN moet iedereen op tijd zijn.
quote:Op zondag 21 februari 2021 19:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jee kusje er op![]()
Hopelijk komt het nog goed
Vaak is het toch wel familie of vrienden die een FB pagina openen.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat mensen al die onzin volgen , daar begint het al mee: iemand belangrijk maken
die is op een achter bakse manier de dames de juiste richting in te drukken voor de stemmingenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus die nick blijft wel heel erg hangen in zijn verhaal he dat ze niets doen.
goed dat ik dat niet gezien heb,ik was an de dek gegangenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Liese was te laat bij het gezamelijk ontbijt. Mike deed een slappe poging om haar de sanctie op te leggen.
Liese: Ga'k eg nie doen.
Mike: Ok... uh... dan... vanaf MORGEN moet iedereen op tijd zijn.
Ze laat hem ook met rustquote:Op zondag 21 februari 2021 19:42 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Precies zoals ik het schrijf, laat haar eens met rust als ze geen zin heeft om steeds weer die eindeloze domme vragen te beantwoorden
[ afbeelding ]
Gewoon weer iemand bashen om hem op de bank te lullen, er is vanavond eten de prullenbak in verdwenen dus hij moet zijn muil houden of het even gaan melden bij de els-tubquote:Op zondag 21 februari 2021 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
Matt maakt een opmerking dat Michel wel hele grote porties eet, en thomas heeft zijn worstje aan michel afgestaan.
Dat is ook wat waardquote:Op zondag 21 februari 2021 19:45 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het zal niet meevallen maar ik kan in ieder geval wel koken.
Maar wat heb je daar te zoeken als je geen fan bent van iemand, waarom zou ik op haar pagina gaan lezen hoe ze de hemel in geprezen wordt...daar heb ik helemaal geen zin in. trouwens in geen een fb fanpagina.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:41 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ja inderdaad, walgelijk. Ik denk dat de BB-bewoners zeer onaangenaam verrast zullen zijn wat sommige van hun radicale fans over de medebewoners zeggen.
waarom? Mike is toch gewoon de huismeester en Liese had zich niet aan de regels gehouden.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
goed dat ik dat niet gezien heb,ik was an de dek gegangen
zo en kutvent![]()
![]()
regel is nog niet gültigquote:Op zondag 21 februari 2021 19:47 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom? Mike is toch gewoon de huismeester en Liese had zich niet aan de regels gehouden.
ja de zoon van patje had dat ookquote:Op zondag 21 februari 2021 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Vaak is het toch wel familie of vrienden die een FB pagina openen.
Het was kliekendag. Alles moest op.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Gewoon weer iemand bashen om hem op de bank te lullen, er is vanavond eten de prullenbak in verdwenen dus hij moet zijn muil houden of het even gaan melden bij de els-tub
Precies. Ik had die Liese gewoon in de tuin laten slapen. Nog een grote mond geven ookquote:Op zondag 21 februari 2021 19:47 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom? Mike is toch gewoon de huismeester en Liese had zich niet aan de regels gehouden.
Aan welke regel ?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Vragen om ellende datquote:
gezamelijk ontbijt. Liese kwam te laat aankakken.quote:
Dat noemen ze pestenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wat heb je daar te zoeken als je geen fan bent van iemand, waarom zou ik op haar pagina gaan lezen hoe ze de hemel in geprezen wordt...daar heb ik helemaal geen zin in. trouwens in geen een fb fanpagina.
Het ging over het verdriet wat ze niet kan loslaten en waar ze nu al een paar jaar mee zit. Familie weet dat ze niet in orde is maar niet wat ze daar aan kunnen doen., omdat ze er niet over praten kan.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Jaja túúrlijk [ afbeelding ]
We hebben het over JollyJulie Mamma van 2 +1 Kintjes en god weet hoeveel vrintjess ... hou op daarmee
Hebben ze een tijdstip bepaalt? anders kan je ook zeggen dat de rest te vroeg wasquote:Op zondag 21 februari 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
gezamelijk ontbijt. Liese kwam te laat aankakken.
de regeln zijn erst vanaf morgenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
gezamelijk ontbijt. Liese kwam te laat aankakken.
Ik zit niet meer op FB gelukkig , heb ook geen idee hoe dat zit met groepen en pagina's. Toen met UTO had je ook heel veel fan groepen en daar zaten ook een hoop Tokkies op.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Vaak is het toch wel familie of vrienden die een FB pagina openen.
Nou dat is dan weer opgelost.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
Matt maakt een opmerking dat Michel wel hele grote porties eet, en thomas heeft zijn worstje aan michel afgestaan.
Uhh? wat denk wat hier getikt wordt? Dat is exact het zelfde.quote:
In BB gaan zitten is dan een prima oplossing.. lekker effe weg van alles...quote:Op zondag 21 februari 2021 19:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het ging over het verdriet wat ze niet kan loslaten en waar ze nu al een paar jaar mee zit. Familie weet dat ze niet in orde is maar niet wat ze daar aan kunnen doen., omdat ze er niet over praten kan.
en in de uitzending zegt hij,hij lopt niet jemand nachquote:Op zondag 21 februari 2021 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
Oh die matt weer vragen alles goed of ben je moet, jill zegt nee hoor er hoeft toch niets te zijn. Ik zou gek worden van dit gedoe.
Het is vaak goed bedoeld en het slaat om met een misstap.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit niet meer op FB gelukkig , heb ook geen idee hoe dat zit met groepen en pagina's. Toen met UTO had je ook heel veel fan groepen en daar zaten ook een hoop Tokkies op.
klopt helemaalquote:Op zondag 21 februari 2021 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
Heb de "kleuters" nog niet horen roddelen vandaag over K5. Andersom wel al de hele dag. Maar kan wel iets gemist hebben want kijk niet de hele dag.
Nou ja je weet toch ook wel dat social media voor een hoop mensen interessant is om te kunnen trollen en zieken?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wat heb je daar te zoeken als je geen fan bent van iemand, waarom zou ik op haar pagina gaan lezen hoe ze de hemel in geprezen wordt...daar heb ik helemaal geen zin in. trouwens in geen een fb fanpagina.
Ja snap ik ook niet, dan is er toch een steekje los. Ik blief ook geen fanpages. Bij een muziekgroep of zo is dat anders. Dan worden er concertopnames of zo gedeeld, dat snap ik. Maar bij Big Brother, neuh. Het zou me zelfs iets gaan tegenstaan, te veel positieve posts over bijv. Jill of Naomi.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was een mooi gesprek en goed advies van Michel.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het ging over het verdriet wat ze niet kan loslaten en waar ze nu al een paar jaar mee zit. Familie weet dat ze niet in orde is maar niet wat ze daar aan kunnen doen., omdat ze er niet over praten kan.
Je kan dat verwachten op een FB fan pagina. Gewoon niet doenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:54 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ja snap ik ook niet, dan is er toch een steekje los. Ik blief ook geen fanpages. Bij een muziekgroep of zo is dat anders. Dan worden er concertopnames of zo gedeeld, dat snap ik. Maar bij Big Brother, neuh. Het zou me zelfs iets gaan tegenstaan, te veel positieve posts over bijv. Jill of Naomi.
Nee niksquote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef Oranos het volgende:
Heb dit weekend geen tijd gehad om te volgen, heb ik nog iets gemist?
Jill is gevingerd door Mike.. of niet.. Thommie zal dat een biet zijn blijkt later...quote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef Oranos het volgende:
Fout was toch matt die ze heeft gebeten/zuigzoen heeft gegeven.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jill is gevingerd door Mike.. of niet.. Thommie zal dat een biet zijn blijkt later...
Ehh dat was het wel zo
Waarom gebeurt dat hier niet, althans een beetje stangen maar dat heb je dan door en daar blijft het bij. Voor de rest reageer je niet als je denkt laat maar.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja je weet toch ook wel dat social media voor een hoop mensen interessant is om te kunnen trollen en zieken?
Want dat is wat er juist vaak gebeurd ..
Ja ze lijken een beetjequote:Op zondag 21 februari 2021 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Fout was toch matt die ze heeft gebeten/zuigzoen heeft gegeven.
Nee. Die gingen vandaag in koekwaus.quote:
Die had zich toch gestoten aan een speaker.. zei 'ie zelf vanmorgenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het is geen zuigzoen maar een beet anders heb je geen paracetamol om de 3 uur nodigquote:Op zondag 21 februari 2021 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mike is huismeester geworden. Djill is geneukt door Met, of gevingerd, of niks, met duimpje dat wel....of toch nietquote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef Oranos het volgende:
Woh !! Hier worden net zo veel nare of niet gebeurde dingen gezegd.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom gebeurt dat hier niet, althans een beetje stangen maar dat heb je dan door en daar blijft het bij. Voor de rest reageer je niet als je denkt laat maar.
Duimpje werd misschien ergens ingestoken waar wij het niet konden zienquote:Op zondag 21 februari 2021 19:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mike is huismeester geworden. Djill is geneukt door Met, of gevingerd, of niks, met duimpje dat wel....of toch niet.
mooi is dat toch. want velen zijn niet eens anoniem op fb en insta. wij hier zga allemaal welquote:Op zondag 21 februari 2021 19:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom gebeurt dat hier niet, althans een beetje stangen maar dat heb je dan door en daar blijft het bij. Voor de rest reageer je niet als je denkt laat maar.
voor een beet waarbij de huid niet eens beschadigd was heb je ook geen paracetamol om de 3 uur nodigquote:Op zondag 21 februari 2021 19:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Het is geen zuigzoen maar een beet anders heb je geen paracetamol om de 3 uur nodig
Ook dat !!quote:Op zondag 21 februari 2021 20:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mooi is dat toch. want velen zijn niet eens anoniem op fb en insta. wij hier zga allemaal wel
Juist, dat bedoel ik....en als je dezelfde muziek goed vindt dan komt er toch ook nooit iemand tussen die daar op af gaat geven.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:54 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ja snap ik ook niet, dan is er toch een steekje los. Ik blief ook geen fanpages. Bij een muziekgroep of zo is dat anders. Dan worden er concertopnames of zo gedeeld, dat snap ik. Maar bij Big Brother, neuh. Het zou me zelfs iets gaan tegenstaan, te veel positieve posts over bijv. Jill of Naomi.
Dat is weer een gesprek op niveau.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jill gunt het Thomas dat hij langer mag blijven dan zij. Thomas zegt ik gun het jou ook ons allebei. Jill zegt jij verdiend het meer dan ik om hier te zitten. Thomas zegt niemand verdiend het om er langer dan een ander inzit.
Ah stalken loont dus, goed bezig Jillquote:Op zondag 21 februari 2021 19:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mike is huismeester geworden. Djill is geneukt door Met, of gevingerd, of niks, met duimpje dat wel....of toch niet.
Combinatie van beide kennelijk. Ze waren aan het stoeien en ze heeft van zich afgebeten.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Het is geen zuigzoen maar een beet anders heb je geen paracetamol om de 3 uur nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |