Jill heeft de keuken gedaanquote:Op zondag 21 februari 2021 18:35 schreef zodeju het volgende:
Is nu iedereen aan het schoonmaken en Jill en Thomas verstopt met kleding aan in de sauna??
Ja... er staat geen sanctie meer op die regel he.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:35 schreef zodeju het volgende:
Is nu iedereen aan het schoonmaken en Jill en Thomas verstopt met kleding aan in de sauna??
Ik geloof het meteenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jaren 90 .. Wat een tijd![]()
Thunderdome was tof!! Ben ook naar die hardcore/gabber feesten geweest
nee iedereen doet netjes zo'n taken, helaas (voor ons) is daar weinig op aan te merkenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:35 schreef zodeju het volgende:
Naar stream 1 gaan heb je beeldquote:Op zondag 21 februari 2021 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
Stream 2 hoor je thomas en Jill praten maar je ziet michel en nick enzo.
Ja, en dan stop je....en ga je niet de andere helpen dat half uurtje??quote:
uit zichzelf toch. was geen taak of opdracht toch?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en dan stop je....en ga je niet de andere helpen dat half uurtje??
Vanmiddag heeft Matt hun hele slaapkamer opgeruimd alle bedden opgemaakt....
Klopt.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
uit zichzelf toch. was geen taak of opdracht toch?
Liese gooit hem nog eerder over het hekquote:Op zondag 21 februari 2021 18:39 schreef Whuzz het volgende:
Michel probeert Liese op het veldbedje te krijgen
Soylent Greenquote:
Is dat speciaal voor zuigzoenen?quote:
met ballonnetje prikkenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:42 schreef spapaars het volgende:
Even gemist, hoe is die Mike huismeester geworden?
spel in de gameroom, briefje in ballon gevondenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:42 schreef spapaars het volgende:
Even gemist, hoe is die Mike huismeester geworden?
quote:Op zondag 21 februari 2021 18:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, wel voor beten van kleuters.
Begin jaren 90 (90/96) was het een toffe tijd, hele toffe feesten , vette muziek en iedereen helemaal uit zijn dak.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb nog alle tijdschriiften van thunderdome
laatste party was in 2007 dat ik ben geweest. was verschrikkelijk. kutherrie, veel te snel, endat was dan de zaal die oldschool zou draaien
quote:Op zondag 21 februari 2021 18:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof het meteenHelaas was ik toen nog iets teveel kleuter om te feesten
Pablo zijn stijl is pragmatisch, down-to-earth en soms provocatief.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:43 schreef Hunter het volgende:
Pablo Bakarbessy is de psych van dienst
https://mindworkbroadcasting.com/team-members/pablo
Zijn vrouwelijke collega staat ook vast op die website
Pablo was volgens mij ook de psych in UTOquote:Op zondag 21 februari 2021 18:43 schreef Hunter het volgende:
Pablo Bakarbessy is de psych van dienst
https://mindworkbroadcasting.com/team-members/pablo
Zijn vrouwelijke collega staat ook vast op die website
Ik denk dat een Seinfeld (Kramer) grapje isquote:Op zondag 21 februari 2021 18:29 schreef chufi het volgende:
Ja Thomas.. De sauna is zo zweterig ....
wij hebben dan dezelfde tijd meegemaaktquote:Op zondag 21 februari 2021 18:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Begin jaren 90 (90/96) was het een toffe tijd, hele toffe feesten , vette muziek en iedereen helemaal uit zijn dak.
Alles kon , iedereen door elkaar en de sfeer was echt te gek.
Laatste feest was Mystery land ergens in 97 oid .
In 98 braken steeds vaker vechtpartijen uit ..vanaf dat moment ben ik overgestapt op de kleinere feestjes. Daarna de illegale feesten die eigenlijk nog veel toffer waren.
Nee precies!!quote:Op zondag 21 februari 2021 18:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wij hebben dan dezelfde tijd meegemaakt![]()
geweldige tijd om mee hebben te mogen maken. pakken ze ons nooit af
lol!!quote:Op zondag 21 februari 2021 18:48 schreef Whuzz het volgende:
https://www.facebook.com/OuweStijl/
Da's dan wel wat voor @:puzziepie en @:suzi1 . Eén van hun DJ's is een maat van me.
Kijk deze man vind ik eng....steeds dichter bij Julli haar gezicht...nog best wel een stukje weg maar nu al gaan mijn haren rechtovereind staan.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:41 schreef Sestra666 het volgende:
Het is me echt een raadsel waarom ze daar nog om mike kunnen lachen.
Welke grap?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest Nick die grap met mij uithalen, ik zou er niet kunnen mee lachen. Hier toch een minpuntje voor Nick.
Dat is eigenlijk lachen met iemand zijn domheid bah
Nee toch. De regel dat er steeds 2 mensen een taak doen is toch van Nick? Dat was een van de 1e regels.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:36 schreef Whuzz het volgende:
Zoey is wel de eerste die een HM-regel heeft bedacht die ook NA haar HM-schap nog is blijven bestaan.
Nick heeft Jill niet dom genoemd, hij maakt gewoon een grapje over de plantjes.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest Nick die grap met mij uithalen, ik zou er niet kunnen mee lachen. Hier toch een minpuntje voor Nick.
Dat is eigenlijk lachen met iemand zijn domheid bah
Had hij al in handen gekregen van BB.....Neehoor dat is de valse ik.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:43 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
spel in de gameroom, briefje in ballon gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |