dat zou mooi zijn!quote:Op zondag 21 februari 2021 17:19 schreef Kinga het volgende:
Ze zijn echt te naief, de dames zijn hier wel wakker. Mike nomineert gewoon Nick hoor, die liegt alles bij elkaar. Die hoeft straks bij gelijkspel niet te kiezen nee. Het wordt gewoon Michel vs Nick zo.
dat deden ze al bij nathalie destijds. compleet andere dingen zeggen dan hoe het werkelijk wasquote:Op zondag 21 februari 2021 17:19 schreef Koos1958 het volgende:
Jill is dus van slag omdat de psycholoog heeft gezegd dat sinds matt er is haar vriendschap met Thomas anders is. Ze zegt dat is dus helemaal niet zo. Ik vind dat dus niet mogen als psycholoog van een programma. Dat is iemand iets in de mond leggen wat niet zo is.
Daatom doen ze ook snel streamwisselquote:Op zondag 21 februari 2021 17:19 schreef Koos1958 het volgende:
Jill is dus van slag omdat de psycholoog heeft gezegd dat sinds matt er is haar vriendschap met Thomas anders is. Ze zegt dat is dus helemaal niet zo. Ik vind dat dus niet mogen als psycholoog van een programma. Dat is iemand iets in de mond leggen wat niet zo is.
fijn dat je begrijpt hoe het werktquote:Op zondag 21 februari 2021 17:19 schreef suzi1 het volgende:
smerig hoe die psychologen dat nou al meerdere malen heeft geflikt.
zeggen dingen die niet waar zijn om de sfeer zgn te verhogen.
ze willen tv maken op een valse manier.
Het zwelt op en doet au..quote:Op zondag 21 februari 2021 17:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
begint het te zweren? wordt matt zo een zombie?
Ja viel op he, Thomas zegt wat er in de DBK gezegd wordt mag je niet zeggen. Maar ik weet goed genoeg hoe je in elkaar zit. Jill zegt ik heb me nog geen een dag zorgen gemaakt of ik echt mezelf ben hier. Waarom moet er zoveel gezocht worden of het vriendschap is of meer.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:21 schreef Toweler het volgende:
[..]
Daatom doen ze ook snel streamwissel
ja ok, maar het gaat mij erom dat ze die persoon een psych noemenquote:Op zondag 21 februari 2021 17:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
fijn dat je begrijpt hoe het werkt
Door Jill (geen grap)quote:Op zondag 21 februari 2021 17:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Door wat werd Matt gebeten? Spin?
Interessant doen om nietsquote:Op zondag 21 februari 2021 17:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Enkel een zuigzoen doet toch geen zeer. Volgens mij voelt hij precies waar het zit......
en jill waarschuwde hem dat hij daar naomie ook niet voor mocht gebruikenquote:Op zondag 21 februari 2021 17:23 schreef Windhapper het volgende:
Mike heeft gezegd dat hij met Jill aan wou pappen want de kijkers houden van stelletjes en dat zou zijn positie versterken. Gisteravond schijnt hij gezegd te hebben dat ze samen zouden slapen vannacht.
Klopt, hij zou gezegd hebben "100% dat ik vanavond bij je in bed ligt".quote:Op zondag 21 februari 2021 17:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jill zegt als ik met jou samen op de kamer ben en hij komt er weer bij zeg ik niet van dat ik dat niet wil. Maar ik kan dat dan niet zeggen. En mike heeft dus ook iets achtelijks gezegd. Jill snapt niet dat hij zoiets kan zeggen. En thomas snapt dat ook niet.
Ik wil welquote:Op zondag 21 februari 2021 17:26 schreef Whuzz het volgende:
Normaal gesproken leer je een kind al in de eerste paar levensjaren dat bepaalde acties pijn doen. Hele jonge kinderen beseffen niet goed hoe dingen aanvoelen en hebben een fase waarin ze anderen bijten. Als ouder bijt je dan een keer (voorzichtig) terug, zodat het kind dat besef krijgt.
Misschien kan iemand Jill even terug bijten.
hij heeft vanmiddag gezegd dat hij al wat aardig pilletjes heeft geslikt dat het ontzettend pijn doet (mietje)quote:Op zondag 21 februari 2021 17:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Enkel een zuigzoen doet toch geen zeer. Volgens mij voelt hij precies waar het zit......
Dan moet je wel door de huid heen bijtenquote:Op zondag 21 februari 2021 17:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gratis weetje
"" iedere mensenbeet, hoe klein ook, is gevaarlijk. Het menselijk speeksel bevat namelijk zeer veel bacteriën. Door deze bacteriën kan de wond zeer gemakkelijk geïnfecteerd raken, met mogelijk zeer nare gevolgen. Een mensenbeet is vergelijkbaar met de beet van een dier,
Je kan echt zuigen dat het bloed eruit komt.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan moet je wel door de huid heen bijten
Dat is hier niet het geval.
Hij vertelt(Matt) net dat het een beet was en een beetje zuigen van Jill.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ssssstquote:Op zondag 21 februari 2021 17:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Er was geen penetratie.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moet stoer blijven.quote:
Heb momenteel een pup in huis die nogal speelbijt zonder te perforeren, als ik daarna niet meteen m'n handen was gaat het behoorlijk irriteren en jeuken.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
dat heeft niks meer met onzeker te makenquote:Op zondag 21 februari 2021 17:29 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Mike is gewoon echt walgelijk. Die gast is zo onzeker, maar heeft hierdoor een dik ego opgebouwd.
Mooi lul verhaal van Jill ,maar dat is natuurlijk ook allemaal onzin.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:25 schreef Koos1958 het volgende:
Jill wil echt afstand houden van Matt, thomas zegt was niet de beste stap, welke intentie had je dan bij hem te liggen gisteravond. Gewoon vriendschap zegt Jill, jij lag toch ook naast me maar hij maakt het dus ongemakkelijk.
Vindt het raar dat ze nog niet sorry gezegd heeft over die beet...kleine moeite.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooi lul verhaal van Jill ,maar dat is natuurlijk ook allemaal onzin.
Ze zeikt hem vaak af, zet hem voor lul, dan haalt ze hem weer aan ,
en nu voelde ze zich ineens vannacht ongemakkelijk door Matt en durft daar niets van te zeggen tegen hem
Ik zie haar vaak genoeg haar vette bek lostrekken tegen hem
quote:Op zondag 21 februari 2021 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
Matje wil eigenlijk dat alle wijven in BB bij Matje de Pleeboy in bed komen neuken ..
Groot gelijk, gewoon proberen
Ook nog idd!!quote:Op zondag 21 februari 2021 17:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het raar dat ze nog niet sorry gezegd heeft over die beet...kleine moeite.
I did not have sex with that womanquote:
ik loop iets achter maar thomas zei iets heel moois en bedacht net maar ik ben de zin al weer helemaal kwijt ging er om dat wat gebeurd is wat ze ook niet weet maar wel gebeurd isquote:Op zondag 21 februari 2021 17:27 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het niet netjes dat DBK en Psycholoog haar dit gevoel geven. Jill zegt ik vind het niet leuk dat Mike gelijk begon met stoken. Iets zit niet goed bij die jongen zegt Jill. Thomas zegt dat klopt. Wat ze het ergste vind is dat de DBK en psycholoog zegt dat haar vriendschap tussen Thomas en Jill verandert is.
Oke idioot mannetjequote:Op zondag 21 februari 2021 17:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, hij zou gezegd hebben "100% dat ik vanavond bij je in bed ligt".
ik wel eens gedaan hahahquote:Op zondag 21 februari 2021 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan echt zuigen dat het bloed eruit komt.
Er geloof toch niemand meer in dat "ik ben zo onschuldig naief"-spel van Jillquote:Op zondag 21 februari 2021 17:39 schreef Mrsprickles het volgende:
Nu geloof ik Jill haar naieve act echt niet meer
"Soms vergeet ik dat als ik vrienden ben met jongens dat ze kunnen denken dat ik meer wil"
Niet na vannacht. En ook nog daarvoor en nu weer gemeen praten over Matt.
En doen alsof hij alleen het nu ongemakkelijk maakt
Ja precies dat !!quote:Op zondag 21 februari 2021 17:39 schreef Mrsprickles het volgende:
"Soms vergeet ik dat als ik vrienden ben met jongens dat ze kunnen denken dat ik meer wil"
ze was wel ineens uit zijn bed vertrokken. En heel duidelijk gemaakt dat ze alleen vriendschap wil. Maar dom van haar om wel bij hem in het bed te gaan liggen. Dat moet en kan je niet doen met iemand zo jong als matt.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:39 schreef Mrsprickles het volgende:
Toen ze weer in haar eigen bed lag?quote:Op zondag 21 februari 2021 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ze was wel ineens uit zijn bed vertrokken. En heel duidelijk gemaakt dat ze alleen vriendschap wil. Maar dom van haar om wel bij hem in het bed te gaan liggen. Dat moet en kan je niet doen met iemand zo jong als matt.
Matt een klein stijfje...quote:Op zondag 21 februari 2021 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ze was wel ineens uit zijn bed vertrokken. En heel duidelijk gemaakt dat ze alleen vriendschap wil. Maar dom van haar om wel bij hem in het bed te gaan liggen. Dat moet en kan je niet doen met iemand zo jong als matt.
Het is een Zwamneus Slijmert hou op ...quote:Op zondag 21 februari 2021 17:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Matt is het moeilijkste persoon uit het huis. Voegt niks toe, onzeker, soms een beetje op het sneue af.... Maar het is best wel goed knaapje.
Denk ook dat ze mazzel had dat Mike naar zijn eigen bed gestuurd werd door BB.quote:
Ik vind dat allemaal best meevallen ondertussen. Zeker niet sneu of onzeker voor iemand van 20. Het zou ook arrogant zijn om daar meteen de baas uit te gaan hangen.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Matt is het moeilijkste persoon uit het huis. Voegt niks toe, onzeker, soms een beetje op het sneue af.... Maar het is best wel goed knaapje.
als jij van tevoren al heel duidelijk hebt gemaakt dat het vriendschappelijk is dan moet de ander dat accepteren. en helaas gebeurt dat nog veel te weinig.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:39 schreef Mrsprickles het volgende:
ik denk dat ze der eigen ongemakkelijk voelt omdat zij niet echt meer weet wat er gebeurd is vanacht ik moet ook zeggen ze lag aardig stil om ook tussendoor hazenslaapjes te doen. en omdat matt het er dan wel over heeft blijkbaar met mike en thomas daarom voelt ze der eigen ongemakkelijk en door wat de psych net zei tegen derquote:Op zondag 21 februari 2021 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooi lul verhaal van Jill ,maar dat is natuurlijk ook allemaal onzin.
Ze zeikt hem vaak af, zet hem voor lul, dan haalt ze hem weer aan ,
en nu voelde ze zich ineens vannacht ongemakkelijk door Matt en durft daar niets van te zeggen tegen hem
Ik zie haar vaak genoeg haar vette bek lostrekken tegen hem
Uit zichzelf, niet omdat hij dat vroeg en na een halve nacht daar gelegen te hebben is zeer fout.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
mischien allang gedaan dat wij dat niet gezien hebbenquote:
Krijgen we dat weer, iemand zuipt en er wordt misbruik van gemaaktquote:Op zondag 21 februari 2021 17:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als jij van tevoren al heel duidelijk hebt gemaakt dat het vriendschappelijk is dan moet de ander dat accepteren. en helaas gebeurt dat nog veel te weinig.
en heb je wat gedronken dan maken ze daar misbruik van.
dat is 1 vaan de dingen waarom niemand bijv aan mij mag komen. rot op
Ze weet heel selectief niet meer wat er allemaal wel of niet gebeurd is. Zoveel hebben ze ook weer niet te drinken gehad.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik denk dat ze der eigen ongemakkelijk voelt omdat zij niet echt meer weet wat er gebeurd is vanacht ik moet ook zeggen ze lag aardig stil om ook tussendoor hazenslaapjes te doen. en omdat matt het er dan wel over heeft blijkbaar met mike en thomas daarom voelt ze der eigen ongemakkelijk en door wat de psych net zei tegen der
dat moet zij blijkbaar nog lerenquote:Op zondag 21 februari 2021 17:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer, iemand zuipt en er wordt misbruik van gemaakt. Ze zuipt zelf, dat verplicht niemand haar. En er is een duimpje geweest. Bovendien, als je dan zomgraag vriendschappelijk wil houden en andere dat kennelijk moeilijk accepteren, misschien moet je ze dan ook gewoon principiëel uit je bed houden?
Mama Julie doet al vanaf dag één niets anders dan "Het Spel" spelen.. alle ander BS texten die uit dat gratebekkie Maagband Mamaatje komt is gelogen... die Frettekop oogjes flitsen alle kanten op, kijken of er domme BB muisjes te grazen genomen kunne worden...quote:Op zondag 21 februari 2021 17:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
fijn bericht
JUlie ; het gaat niet meer leuk zijn dat spel he
nog 7 weken
dan gaat ge nog 7 weken zo zitten
precies datquote:Op zondag 21 februari 2021 17:47 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ze weet heel selectief niet meer wat er allemaal wel of niet gebeurd is. Zoveel hebben ze ook weer niet te drinken gehad.
Dat is wel heel anders dan wat er gebeurt was. Die jongen bleef stil liggen en Jill schoof steeds verder naar hem op. Hij heeft totaal geen misbruik van haar gemaakt.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als jij van tevoren al heel duidelijk hebt gemaakt dat het vriendschappelijk is dan moet de ander dat accepteren. en helaas gebeurt dat nog veel te weinig.
Mooie cap.quote:
en toch praat hij buiten alsof er toch iets meer is gebeurd. of dacht ik dat alleen maar te horen en heb ik het mis? zeg ajb jaquote:Op zondag 21 februari 2021 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is wel heel anders dan wat er gebeurt was. Die jongen bleef stil liggen en Jill schoof steeds verder naar hem op. Hij heeft totaal geen misbruik van haar gemaakt.
gister achter de draaitafel zag je een heel andere Matt.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:44 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Lacht Matt wel eens? Ik kijk wat minder de streams nu, maar ik zie hem alleen maar serieus zijn.
Wanneer was er een duimpje danquote:Op zondag 21 februari 2021 17:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer, iemand zuipt en er wordt misbruik van gemaakt. Ze zuipt zelf, dat verplicht niemand haar. En er is een duimpje geweest. Bovendien, als je het dan zo graag vriendschappelijk wil houden en andere dat kennelijk moeilijk accepteren, misschien moet je ze dan ook gewoon principiëel uit je bed houden?
Nou Jill speelt met hem ...quote:Op zondag 21 februari 2021 17:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Toen was hij baas,zie je trouwens vaker bij DJ`s.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
gister achter de draaitafel zag je een heel andere Matt.
Pourquoi?quote:Op zondag 21 februari 2021 17:48 schreef Jockari het volgende:
Ik hoop volgende week Zoey en Julie !
[ afbeelding ]
Ze is gewoon teveel bezig met de camera’s. Ze is echt veel minder onschuldig dan ze wil doen voorkomen, zie bijvoorbeeld alleen al haar ontmaagdingsverhaal.quote:
Michel heeft volgens mij 2 stukken (dus een hele). EN zijn bord weer ramvolquote:
Precies dit idd.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer, iemand zuipt en er wordt misbruik van gemaakt. Ze zuipt zelf, dat verplicht niemand haar. En er is een duimpje geweest. Bovendien, als je het dan zo graag vriendschappelijk wil houden en andere dat kennelijk moeilijk accepteren, misschien moet je ze dan ook gewoon principiëel uit je bed houden?
nou ze hebben best wel wat gehad en ze hadden hem aardig zitten ook Julie was dronken Naomi was gewoon weg ladderzat en de rest van de vrouwen waren ook dronken oh en liese was ook zat het is dat michel niets deed want die had super veel zin in michelquote:Op zondag 21 februari 2021 17:47 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ze weet heel selectief niet meer wat er allemaal wel of niet gebeurd is. Zoveel hebben ze ook weer niet te drinken gehad.
Wie werkt moet eten.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Michel heeft volgens mij 2 stukken (dus een hele). EN zijn bord weer ramvol
Oh ja. De hele dag de nominatie-gesprekken leiden eist zijn tol natuurlijk!quote:
toen Zoey kwam checken hoe het op de kinderkamer aan toe ging hield ze zich stil. Terwijl Zoey vroeg alles goed. De jongens gaven haar antwoord en Jill bleef stil. Die wist precies wat het beste was om te doen.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik denk dat ze der eigen ongemakkelijk voelt omdat zij niet echt meer weet wat er gebeurd is vanacht ik moet ook zeggen ze lag aardig stil om ook tussendoor hazenslaapjes te doen. en omdat matt het er dan wel over heeft blijkbaar met mike en thomas daarom voelt ze der eigen ongemakkelijk en door wat de psych net zei tegen der
Hij moet er nog van groeienquote:Op zondag 21 februari 2021 17:53 schreef waxmask het volgende:
iedereen een hompje, maar mies krijgt het amper op zijn bord zoveel schept hij op
.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is wel heel anders dan wat er gebeurt was. Die jongen bleef stil liggen en Jill schoof steeds verder naar hem op. Hij heeft totaal geen misbruik van haar gemaakt.
Klopt !! Maar het makkelijker om de schuld bij matt te leggen .. want 'vrouwen zijn altijd zielig en mannen maken daar misbruik van'quote:Op zondag 21 februari 2021 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2021 17:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Michel heeft volgens mij 2 stukken (dus een hele). EN zijn bord weer ramvol
nou ja, al met al is het beter om niet als vrouw bij 3 gasten op een kamer te slapen na avond doorhalen. ze had beter bij naomi kunnen gaan liggen.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt !! Maar het makkelijker om de schuld bij matt te leggen .. want 'vrouwen zijn altijd zielig en mannen maken daar misbruik van'
Wat een larie , Jill moet eens goed naar zichzelf kijken ipv alles op een af te schuiven.
6 x hele filmpje van een uur hahahaquote:Op zondag 21 februari 2021 17:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb het 6 x teruggekeken, geen duimpje
Djill en Matt hebben tenslotte de meeste calorieën verbrand afgelopen 24 uurquote:Op zondag 21 februari 2021 17:56 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind het schandalig dat er geen koekjes bewaard zijn voor jill thpmas matt
hoezo leer je dat door propper te zijn. zon zee zuipen is nou niet echt iets om wijzer van te wordenquote:Op zondag 21 februari 2021 17:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat moet ze toch geleerd hebben na 2 seizoenen propper te zijn.
waar was ze op dat moment danquote:Op zondag 21 februari 2021 17:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
toen Zoey kwam checken hoe het op de kinderkamer aan toe ging hield ze zich stil. Terwijl Zoey vroeg alles goed. De jongens gaven haar antwoord en Jill bleef stil. Die wist precies wat het beste was om te doen.
quote:Op zondag 21 februari 2021 17:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en toch praat hij buiten alsof er toch iets meer is gebeurd. of dacht ik dat alleen maar te horen en heb ik het mis? zeg ajb ja
Ik zag Jill een half uur geleden koek eten? geen idee of dat die van Mike zijnquote:Op zondag 21 februari 2021 17:56 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind het schandalig dat er geen koekjes bewaard zijn voor jill thpmas matt
Die heb ik dan net weer gemist!quote:Op zondag 21 februari 2021 17:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
gister achter de draaitafel zag je een heel andere Matt.
Haha ja met alleen een vork en een arm op tafel. Zelfs mijn kleinkinderen doen dat niet meerquote:Op zondag 21 februari 2021 17:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Asociaal //borden vol vreten
manieren ho maar
tis eurlugh .. snel snel
pakken duweh proppen
beschamend dit
Ja ze hebben wel gehad volgens mij.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag Jill een half uur geleden koek eten? geen idee of dat die van Mike zijn
Maar Jill weet wel nog dat ze de lamp gesloopt heeft, Mike akelige dingen heeft gezegd, ze een pak toastjes met heksenkaas weg heeft zitten douwen en met Thomas in bed heeft gelegen en daarbij een gesprek heeft gehad waarin ze redelijk nuchter overkwam. Tussendoor heeft ze ook nog ergens onder de douche gestaan. Die was echt niet meer als een kachel toen Matt een nattevinger mocht halen.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ze hebben best wel wat gehad en ze hadden hem aardig zitten ook Julie was dronken Naomi was gewoon weg ladderzat en de rest van de vrouwen waren ook dronken oh en liese was ook zat het is dat michel niets deed want die had super veel zin in michel
Waarom wel?, ik hoor niemand klagen dat er te weinig eten is, hoezo maken mensen zich hier zo druk om?, wat kan mij het nou schelen hoeveel iemand vreet. Als mensen de hele dag chips en snoep naar binnen werken en dan een half bord eten laten staan want ze zitten vol vind ik veel gekker.quote:
https://twitter.com/i/status/1363310570565492742quote:Op zondag 21 februari 2021 17:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb het 6 x teruggekeken, geen duimpje
ze is weer klaar na 3 hapjes, straks nog 2 bakken magnumquote:Op zondag 21 februari 2021 18:00 schreef Jockari het volgende:
Julie hou je bakkes, en laat de rest tenminste eten.
Ja, in bed en zetel gelegen. En nu aan het eten. Morgen ongeveer hetzelfde.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iets boeiends gebeurd afgelopen 3 uur?
Dit keer op Mike na waren het de vrouwen die gruizig waren.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ze hebben best wel wat gehad en ze hadden hem aardig zitten ook Julie was dronken Naomi was gewoon weg ladderzat en de rest van de vrouwen waren ook dronken oh en liese was ook zat het is dat michel niets deed want die had super veel zin in michel
is dat een duim omhoog ja? ik stelde me daar een volle vuist bij voor echt richting cameraquote:Op zondag 21 februari 2021 18:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
https://twitter.com/i/status/1363310570565492742
Matt die sneakie een half duimpje boven de deken uitsteekt ?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij dacht wat is dit nou hutspot met Nassie.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:54 schreef Chanel5 het volgende:
Matt kijkt heel beduusd naar zijn bord nadat hij zag wat er op een ander bord werd geschept.
Vooral veel gebabbel over stemmen bij K4 en Jill die jankt omdat ze slachtoffer is geworden van Matt ,Mike en de psych die gemene dingen tegen haar zei .quote:Op zondag 21 februari 2021 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iets boeiends gebeurd afgelopen 3 uur?
Ik kan daar geen duim uithalen , maar goed.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
Volgens mij André Van Duin.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:05 schreef suzi1 het volgende:
is er bekend wie bij bb de psycholoog speelt in de dbk?
Zou dat dezelfden psycholoog zijn van op TV Dat is Kas en Lottequote:Op zondag 21 februari 2021 18:05 schreef suzi1 het volgende:
is er bekend wie bij bb de psycholoog speelt in de dbk?
U is wel wat gewend,in Utopia werd het voer gewoon op de tafel gekwakt.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Asociaal //borden vol vreten
manieren ho maar
tis eurlugh .. snel snel
pakken duweh proppen
beschamend dit
je ziet wel even een duim, maar volgens mij is dat om het dekbed iets anders te duwen. maar echt geen duim vanquote:Op zondag 21 februari 2021 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan daar geen duim uithalen , maar goed.
POLLquote:Op zondag 21 februari 2021 18:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
thanx. die komt op mn zwarte lijst als ik weer eens hulp zou willenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou dat dezelfden psycholoog zijn van op TV Dat is Kas en Lotte
Dan leer je dronken mannen/jongens van je af te houden of zelf niet dronken te worden. Of je moet die aandacht heerlijk vinden....quote:Op zondag 21 februari 2021 17:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hoezo leer je dat door propper te zijn. zon zee zuipen is nou niet echt iets om wijzer van te worden
over jaar of 10 weet ze vast beter.
Stop eens met steeds Ajax erbij te zetten VBL is een paar deuren verderquote:
Ik vind dat sowieso raar gedoe met die duimenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is dat eigenlijk "duim omhoog" is dat een term om aan te geven dat er geneukt wordt onder de lakens. Komt dit van vorige BB. Vraag het me eigenlijk af
Niemand klagen? dan heb je de laatste 3 dagen het klaaggezang van Julie niet gehoord, ik herhaal,quote:Op zondag 21 februari 2021 18:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Waarom wel?, ik hoor niemand klagen dat er te weinig eten is, hoezo maken mensen zich hier zo druk om?, wat kan mij het nou schelen hoeveel iemand vreet. Als mensen de hele dag chips en snoep naar binnen werken en dan een half bord eten laten staan want ze zitten vol vind ik veel gekker.
Bijten of zuigzoen misschienquote:Op zondag 21 februari 2021 18:08 schreef JimLaFleur het volgende:
Jill zegt dat ze een handeling heeft gedaan waar ze geen spijt van heeft omdat er niks is gebeurd? Snapt iemand het nog?
Nee precies , dat bedoel ik , Ik zie ook wel iets vaags van een hand of iets ,maar een duim haal ik daar niet uit.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je ziet wel even een duim, maar volgens mij is dat om het dekbed iets anders te duwen. maar echt geen duim van
hahahahaha ja met veel fantasie......quote:Op zondag 21 februari 2021 18:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
ow ben jij de nieuwe mod hier?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stop eens met steeds Ajax erbij te zetten VBL is een paar deuren verder
hoe weet jij dat jij heb toch niet gezien waar zijn hand heen ging misschien de reden waarom zij bewoog is omdat zijn hand ergens zat waar niet de bedoeling was.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het irriteerde me een beetjequote:
Gelukkig wel.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stop eens met steeds Ajax erbij te zetten VBL is een paar deuren verder
We hebben het hier over avond eten he, volgens mij zijn de pannen niet leeg en er staan half volle borden op tafelquote:Op zondag 21 februari 2021 18:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Niemand klagen? dan heb je de laatste 3 dagen het klaaggezang van Julie niet gehoord, ik herhaal,
'er waren 13 flessen cola ik heb er 3 glazen van gehad''
'een zak kroepoek maar zo leeg en niemand weet wie''
' ik noem geen namen maar er is iemand die elke keer 2 plakken kaas op zn brood doet.''
we mogen allemaal anderhalf banaan, en ik heb er nog nooit 1 gehad'' enz enz en dit alles schreeuwend
dat is niet wat ik zag vroeger toen ik op vakantie ging naar feestparadijzen.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan leer je dronken mannen/jongens van je af te houden of zelf niet dronken te worden. Of je moet die aandacht heerlijk vinden....
ze had wel spijt van het bijten ..ohquote:Op zondag 21 februari 2021 18:08 schreef JimLaFleur het volgende:
Jill zegt dat ze een handeling heeft gedaan waar ze geen spijt van heeft omdat er niks is gebeurd? Snapt iemand het nog?
er is zeker te weten geen duimpje geweestquote:Op zondag 21 februari 2021 17:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze moeten aangeven dat ze toestemming geven, om gedoe te voorkomenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is dat eigenlijk "duim omhoog" is dat een term om aan te geven dat er geneukt wordt onder de lakens. Komt dit van vorige BB. Vraag het me eigenlijk af
Lotte Vanwezemael gaat geen hele week in holland verblijven, om dan telkens x-dagen in quarantaine te gaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou dat dezelfden psycholoog zijn van op TV Dat is Kas en Lotte
Volgens mij ingevoerd doordat er in buitenlandse BB keer vermeende verkrachting was oid. Ach ja, valt me nog mee dat er geen formulieren in het nachtkastje liggen wat ze vooraf even moeten ondertekenenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso raar gedoe met die duimen
En laat dan haar bord eten staan.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Niemand klagen? dan heb je de laatste 3 dagen het klaaggezang van Julie niet gehoord, ik herhaal,
' ik noem geen namen maar er is iemand die elke keer 2 plakken kaas op zn brood doet.''
we mogen allemaal anderhalf banaan, en ik heb er nog nooit 1 gehad'' enz enz en dit alles schreeuwend
ja en staat op verpakking om de 6 uur of zoquote:Op zondag 21 februari 2021 18:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt heeft 4 paracetamol genomen met 2-3 uur tussen. Thuisverpleegster Liese gaf Matt op z'n flikker want het moet minimaal 4 uur tussen zitten.
µLiese heeft wel gelijk hier in
Maar ze was heus niet boos.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Kas en Pablo.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:14 schreef engine het volgende:
Voornamen van de psychologen zijn wel op stream te horen geweest maar weet ze niet meer![]()
Was vorige week zondag volgens mij.
COS heeft gesproken in de poll. Er is WEL een duimpje geweest!quote:Op zondag 21 februari 2021 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er is zeker te weten geen duimpje geweest
Dat zeker nietquote:
Pabloquote:Op zondag 21 februari 2021 18:14 schreef engine het volgende:
Voornamen van de psychologen zijn wel op stream te horen geweest maar weet ze niet meer![]()
Was vorige week zondag volgens mij.
Ja. maar 3 uur tussen je paracetamol. Dan is het wel gebeurd he. Arme Matt... wat een triest einde aan zijn jonge levenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt heeft 4 paracetamol genomen met 2-3 uur tussen. Thuisverpleegster Liese gaf Matt op z'n flikker want het moet minimaal 4 uur tussen zitten.
µLiese heeft wel gelijk hier in
Hmm zegt me niks meer maar dat zal wel dan. Maar Thomas noemde een vrouwennaam?quote:
ochquote:Op zondag 21 februari 2021 18:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze moeten aangeven dat ze toestemming geven, om gedoe te voorkomen
Dat is die seksuoloogPablo is de psych achter de schermen..quote:
Pablo is ook al vaker genoemd in ander RLS'enquote:Op zondag 21 februari 2021 18:16 schreef engine het volgende:
[..]
Hmm zegt me niks meer maar dat zal wel dan. Maar Thomas noemde een vrouwennaam?
Deze man weet.quote:
Ik denk dat iedere vrouw wel eens dingen mee heeft gemaakt met een man die niet okay waren.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is niet wat ik zag vroeger toen ik op vakantie ging naar feestparadijzen.
maar ok, we hebben er blijkbaar een ander idee over. ik heb natuurlijk ook wel een iets ander beeld door het eea, dat weet ik dan ook wel weer, maar weet ook dat er mensen zijn die erom vragen
maar dan is het weer van, hoezo vragen ze erom, als jij in je nakie op straat loopt heb je er ook van af te blijven
en dan is de ring weer rond
Maar dat zijn er twee begrijp ik uit de gesprekken van bewoners. Ze praten niet allemaal met dezelfde.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is die seksuoloogPablo is de psych achter de schermen..
Ja dat zou best kunnen.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Pablo is ook al vaker genoemd in ander RLS'en
Is Lotte niet de vrouwelijke?
Welke kans, er waren meerdere in de douche wat haalt hij dan in zijn hoofd of is het alleen het in haar buurt te zijn. Er was nog een douche tussen dus om te kijken hoe ze eruit zou zien is het ook niet,quote:Op zondag 21 februari 2021 18:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat jij heb toch niet gezien waar zijn hand heen ging misschien de reden waarom zij bewoog is omdat zijn hand ergens zat waar niet de bedoeling was.
sorry hoor maar die jongen liep gisteren weer helemaal achter haar aan. zij zou eerst niet gaan douchen dus hij zegt nee ik ga ook niet douchen doe ik morgen wel morgen weer een dag, zij gaat douchen en wie gaat er ook douchen ? juist Matt en hij ist niet eens hoe snel hij onder de douch moest want hij was zijn handdoek nog vergeten ook dus zo braaf s matt ook niet die zag zijn kans schoon gewoon
weet ik, ik heb een scheef beeld van bepaalde (of mss zelfs veel) dingen. dat besef ik me heel goed.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere vrouw wel eens dingen mee heeft gemaakt met een man die niet okay waren.
Ik heb zelf ook dingen meegemaakt .
Maar jij haalt een eigen ervaring van vroeger aan , althans daar was jij toeschouwer van begrijp ik uit jouw verhaal.
Maar wat helemaal niet van toepassing is op de situatie van Jill en Matt .
wat jij vroeger hebt gezien staat helemaal los van wat er vannacht gebeurde
Die hele situatie is al niet te vergelijken met elkaar.
Had wel een bordje kunnen eten hiervanquote:Op zondag 21 februari 2021 18:17 schreef Fikkert2 het volgende:
Kijk, er wordt eten weggegooid en er is nog nasi over ook![]()
[ afbeelding ]
nog even en hij rent jill weer achternaquote:Op zondag 21 februari 2021 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
Belachelijk Jochie .. zuigzoen smeren ..
[ afbeelding ]
Pagina niet meer beschikbaarquote:Op zondag 21 februari 2021 18:20 schreef Benny het volgende:
"Caption this" op de BB Instagram:
https://www.instagram.com/p/CLj9oZgqd8J
Lotte Vanwezemael is psychologe en seksuoloog. Ze is 27 jaar jong. Daarnaast was ze deelneemster van het programma “De slimste mens”. Lotte Vanwezemael zal waarschijnlijk elke donderdag te zien zijn tijdens de liveshows van Big Brother. Op deze dag wordt er onder andere gekozen welke bewoner het Big Brother huis moet verlaten. Lotte wordt bijgestaan door Psycholoog en mediapsycholoog Kas Stuyf en Social media expert Diederik Broekhuizen. Zij zullen de bewoners observeren, bijstaan en hun bevindingen bespreken.quote:
Hij geeft meer aandacht aan z'n zuigzoen dan CNN aandacht besteed aan de verkiezingen in verkiezingstijdquote:Op zondag 21 februari 2021 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
huh, ze doen toch samen danspasjes oefenen nuquote:Op zondag 21 februari 2021 18:21 schreef WAvanBuren het volgende:
De haat in de ogen bij Djill richting Liese.
POMPEN!POMPEN!POMPEN!POMPEN!POMPEN!POMPEN!quote:Op zondag 21 februari 2021 18:20 schreef Benny het volgende:
"Caption this" op de BB Instagram:
https://www.instagram.com/p/CLj9oZgqd8J
Ze bedoeld de handeling dat ze naast Matt is gaan liggenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:08 schreef JimLaFleur het volgende:
Dan zijn het er driequote:Op zondag 21 februari 2021 18:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Lotte Vanwezemael is psychologe en seksuoloog. Ze is 27 jaar jong. Daarnaast was ze deelneemster van het programma “De slimste mens”. Lotte Vanwezemael zal waarschijnlijk elke donderdag te zien zijn tijdens de liveshows van Big Brother. Op deze dag wordt er onder andere gekozen welke bewoner het Big Brother huis moet verlaten. Lotte wordt bijgestaan door Psycholoog en mediapsycholoog Kas Stuyf en Social media expert Diederik Broekhuizen. Zij zullen de bewoners observeren, bijstaan en hun bevindingen bespreken.
Klopt.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
huh, ze doen toch samen danspasjes oefenen nu
Liese doet altijd keurig haar taakjesquote:Op zondag 21 februari 2021 18:23 schreef Jockari het volgende:
Liese moet nog eens benadrukken dat zij vandaag gestofzuigd heeft. Mag ook wel eens dat die iets doet na 50 dagen.
Het is het enige wat 'ie heeft voor bestaansrecht...een bloedblaartje van een bezopen ½ verstandelijk gehandicapt kind... eigenlijk heel erg zieligquote:Op zondag 21 februari 2021 18:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij geeft meer aandacht aan z'n zuigzoen dan CNN aandacht besteed aan de verkiezingen in verkiezingstijd
Dat snap ik wel, Maar Jill werkte daar om jongelui naar die bewuste club binnen te lozen. Als zo'n tent vol zit is het ook nog vaak de bedoeling om de jongens veel geld te laten uitgeven aan drankjes.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is niet wat ik zag vroeger toen ik op vakantie ging naar feestparadijzen.
maar ok, we hebben er blijkbaar een ander idee over. ik heb natuurlijk ook wel een iets ander beeld door het eea, dat weet ik dan ook wel weer, maar weet ook dat er mensen zijn die erom vragen
maar dan is het weer van, hoezo vragen ze erom, als jij in je nakie op straat loopt heb je er ook van af te blijven
en dan is de ring weer rond
Hij vindt het maar wat interessant .. Mooi een beetje uitmelken ..quote:Op zondag 21 februari 2021 18:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
nog even en hij rent jill weer achterna
[ afbeelding ]
Je bent jaloers op Liese omdat zij in het huis zit en jij nietquote:Op zondag 21 februari 2021 18:23 schreef Jockari het volgende:
Liese moet nog eens benadrukken dat zij vandaag gestofzuigd heeft. Mag ook wel eens dat die iets doet na 50 dagen.
hij kan beter een prik gaan halen, tetanusquote:Op zondag 21 februari 2021 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier om glimlachenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is het enige wat 'ie heeft voor bestaansrecht...een bloedblaartje van een bezopen ½ verstandelijk gehandicapt kind... eigenlijk heel erg zielig
Voor geen 100.000 ga ik ik in dat huis.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Je bent jaloers op Liese omdat zij in het huis zit en jij niet
Drie psychologen nodig om 10 man mentaal "normaal" te houden. Waarvan de helft er weinig gebruik van maakt... dus da's bijna 1 op 1. Ondertussen zijn er enorme wachtlijsten bij de GGZ en komen er mensen in de problemen door gebrek aan geestelijke zorgquote:
Heb jij het wel kunnen zien?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
POMPEN!POMPEN!POMPEN!POMPEN!POMPEN!POMPEN!
Liese heeft vandaag wel meer gedaan , maar daar ben jij een beetje blind voor.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:23 schreef Jockari het volgende:
the show must go on... letterlijkquote:Op zondag 21 februari 2021 18:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Drie psychologen nodig om 10 man mentaal "normaal" te houden. Waarvan de helft er weinig gebruik van maakt... dus da's bijna 1 op 1. Ondertussen zijn er enorme wachtlijsten bij de GGZ en komen er mensen in de problemen door gebrek aan geestelijke zorg
Stop eens met bewoners afbreken aub.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:23 schreef Jockari het volgende:
Als ik ze zo zag in die live uitzendingen mag ook iedereen zich tegenwoordig wel psycholoog noemen.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Drie psychologen nodig om 10 man mentaal "normaal" te houden. Waarvan de helft er weinig gebruik van maakt... dus da's bijna 1 op 1. Ondertussen zijn er enorme wachtlijsten bij de GGZ en komen er mensen in de problemen door gebrek aan geestelijke zorg
Ja. Dat doen we hier niet!quote:Op zondag 21 februari 2021 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stop eens met bewoners afbreken aub.
Was dat eigenlijk in vorige BB's zo?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou ja... moet wel zeggen dat zodra die Lotte in beeld komt ik me meteen een stuje beter voel hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 18:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als ik ze zo zag in die live uitzendingen mag ook iedereen zich tegenwoordig wel psycholoog noemen.
Dan kunnen we de tent wel sluiten.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja, sympathieke knul was datquote:Op zondag 21 februari 2021 18:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Dat doen we hier niet!
Nog even over Jerrel die he...
Ik begin wel het gevoel te krijgen dat het iets met afgunst te maken heeftquote:Op zondag 21 februari 2021 18:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Je bent jaloers op Liese omdat zij in het huis zit en jij niet
ik en jij moeten beter lezen. die diederik is geen psychquote:Op zondag 21 februari 2021 18:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat is een diederik?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik en jij moeten beter lezen. die diederik is geen psych
Hoofd van de IC’s of zoiets toch?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik en jij moeten beter lezen. die diederik is geen psych
neukert van famkesquote:Op zondag 21 februari 2021 18:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoofd van de IC’s of zoiets toch?
ehhhhh we mogen hier alleen de positieve kanten van de bewoners belichten? waar staat dat in de regels?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
iemand die scoial medie bekijkt en beoordeeld. zoiets wat wij doen dusquote:Op zondag 21 februari 2021 18:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jaren 90 .. Wat een tijdquote:
Zoey zalf.quote:
Heel misschien met 2 extra boosters. Dan moet ISS wel lukken.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:32 schreef Whuzz het volgende:
Jill: Zou jij ooit de mount everest willen beklimmen?
Thomas: Nee.
No shit
Thomas zou wel een keer op de maan willen staan. Ok... SpaceX? Laat die Falcon 9 maar zitten, daar ga je het niet mee redden. Falcon Heavy misschien.
quote:Op zondag 21 februari 2021 18:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
ik heb nog alle tijdschriiften van thunderdomequote:Op zondag 21 februari 2021 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jaren 90 .. Wat een tijd![]()
Thunderdome was tof!! Ben ook naar die hardcore/gabber feesten geweest
Of met Starship.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heel misschien met 2 extra boosters. Dan moet ISS wel lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |