dat zou mooi zijn!quote:Op zondag 21 februari 2021 17:19 schreef Kinga het volgende:
Ze zijn echt te naief, de dames zijn hier wel wakker. Mike nomineert gewoon Nick hoor, die liegt alles bij elkaar. Die hoeft straks bij gelijkspel niet te kiezen nee. Het wordt gewoon Michel vs Nick zo.
dat deden ze al bij nathalie destijds. compleet andere dingen zeggen dan hoe het werkelijk wasquote:Op zondag 21 februari 2021 17:19 schreef Koos1958 het volgende:
Jill is dus van slag omdat de psycholoog heeft gezegd dat sinds matt er is haar vriendschap met Thomas anders is. Ze zegt dat is dus helemaal niet zo. Ik vind dat dus niet mogen als psycholoog van een programma. Dat is iemand iets in de mond leggen wat niet zo is.
Daatom doen ze ook snel streamwisselquote:Op zondag 21 februari 2021 17:19 schreef Koos1958 het volgende:
Jill is dus van slag omdat de psycholoog heeft gezegd dat sinds matt er is haar vriendschap met Thomas anders is. Ze zegt dat is dus helemaal niet zo. Ik vind dat dus niet mogen als psycholoog van een programma. Dat is iemand iets in de mond leggen wat niet zo is.
fijn dat je begrijpt hoe het werktquote:Op zondag 21 februari 2021 17:19 schreef suzi1 het volgende:
smerig hoe die psychologen dat nou al meerdere malen heeft geflikt.
zeggen dingen die niet waar zijn om de sfeer zgn te verhogen.
ze willen tv maken op een valse manier.
Het zwelt op en doet au..quote:Op zondag 21 februari 2021 17:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
begint het te zweren? wordt matt zo een zombie?
Ja viel op he, Thomas zegt wat er in de DBK gezegd wordt mag je niet zeggen. Maar ik weet goed genoeg hoe je in elkaar zit. Jill zegt ik heb me nog geen een dag zorgen gemaakt of ik echt mezelf ben hier. Waarom moet er zoveel gezocht worden of het vriendschap is of meer.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:21 schreef Toweler het volgende:
[..]
Daatom doen ze ook snel streamwissel
ja ok, maar het gaat mij erom dat ze die persoon een psych noemenquote:Op zondag 21 februari 2021 17:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
fijn dat je begrijpt hoe het werkt
Door Jill (geen grap)quote:Op zondag 21 februari 2021 17:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Door wat werd Matt gebeten? Spin?
Interessant doen om nietsquote:Op zondag 21 februari 2021 17:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Enkel een zuigzoen doet toch geen zeer. Volgens mij voelt hij precies waar het zit......
en jill waarschuwde hem dat hij daar naomie ook niet voor mocht gebruikenquote:Op zondag 21 februari 2021 17:23 schreef Windhapper het volgende:
Mike heeft gezegd dat hij met Jill aan wou pappen want de kijkers houden van stelletjes en dat zou zijn positie versterken. Gisteravond schijnt hij gezegd te hebben dat ze samen zouden slapen vannacht.
Klopt, hij zou gezegd hebben "100% dat ik vanavond bij je in bed ligt".quote:Op zondag 21 februari 2021 17:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jill zegt als ik met jou samen op de kamer ben en hij komt er weer bij zeg ik niet van dat ik dat niet wil. Maar ik kan dat dan niet zeggen. En mike heeft dus ook iets achtelijks gezegd. Jill snapt niet dat hij zoiets kan zeggen. En thomas snapt dat ook niet.
Ik wil welquote:Op zondag 21 februari 2021 17:26 schreef Whuzz het volgende:
Normaal gesproken leer je een kind al in de eerste paar levensjaren dat bepaalde acties pijn doen. Hele jonge kinderen beseffen niet goed hoe dingen aanvoelen en hebben een fase waarin ze anderen bijten. Als ouder bijt je dan een keer (voorzichtig) terug, zodat het kind dat besef krijgt.
Misschien kan iemand Jill even terug bijten.
hij heeft vanmiddag gezegd dat hij al wat aardig pilletjes heeft geslikt dat het ontzettend pijn doet (mietje)quote:Op zondag 21 februari 2021 17:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Enkel een zuigzoen doet toch geen zeer. Volgens mij voelt hij precies waar het zit......
Dan moet je wel door de huid heen bijtenquote:Op zondag 21 februari 2021 17:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gratis weetje
"" iedere mensenbeet, hoe klein ook, is gevaarlijk. Het menselijk speeksel bevat namelijk zeer veel bacteriën. Door deze bacteriën kan de wond zeer gemakkelijk geďnfecteerd raken, met mogelijk zeer nare gevolgen. Een mensenbeet is vergelijkbaar met de beet van een dier,
Je kan echt zuigen dat het bloed eruit komt.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan moet je wel door de huid heen bijten
Dat is hier niet het geval.
Hij vertelt(Matt) net dat het een beet was en een beetje zuigen van Jill.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ssssstquote:Op zondag 21 februari 2021 17:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Er was geen penetratie.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moet stoer blijven.quote:
Heb momenteel een pup in huis die nogal speelbijt zonder te perforeren, als ik daarna niet meteen m'n handen was gaat het behoorlijk irriteren en jeuken.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
dat heeft niks meer met onzeker te makenquote:Op zondag 21 februari 2021 17:29 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Mike is gewoon echt walgelijk. Die gast is zo onzeker, maar heeft hierdoor een dik ego opgebouwd.
Mooi lul verhaal van Jill ,maar dat is natuurlijk ook allemaal onzin.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:25 schreef Koos1958 het volgende:
Jill wil echt afstand houden van Matt, thomas zegt was niet de beste stap, welke intentie had je dan bij hem te liggen gisteravond. Gewoon vriendschap zegt Jill, jij lag toch ook naast me maar hij maakt het dus ongemakkelijk.
Vindt het raar dat ze nog niet sorry gezegd heeft over die beet...kleine moeite.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooi lul verhaal van Jill ,maar dat is natuurlijk ook allemaal onzin.
Ze zeikt hem vaak af, zet hem voor lul, dan haalt ze hem weer aan ,
en nu voelde ze zich ineens vannacht ongemakkelijk door Matt en durft daar niets van te zeggen tegen hem
Ik zie haar vaak genoeg haar vette bek lostrekken tegen hem
quote:Op zondag 21 februari 2021 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
Matje wil eigenlijk dat alle wijven in BB bij Matje de Pleeboy in bed komen neuken ..
Groot gelijk, gewoon proberen
Ook nog idd!!quote:Op zondag 21 februari 2021 17:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het raar dat ze nog niet sorry gezegd heeft over die beet...kleine moeite.
I did not have sex with that womanquote:
ik loop iets achter maar thomas zei iets heel moois en bedacht net maar ik ben de zin al weer helemaal kwijt ging er om dat wat gebeurd is wat ze ook niet weet maar wel gebeurd isquote:Op zondag 21 februari 2021 17:27 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het niet netjes dat DBK en Psycholoog haar dit gevoel geven. Jill zegt ik vind het niet leuk dat Mike gelijk begon met stoken. Iets zit niet goed bij die jongen zegt Jill. Thomas zegt dat klopt. Wat ze het ergste vind is dat de DBK en psycholoog zegt dat haar vriendschap tussen Thomas en Jill verandert is.
Oke idioot mannetjequote:Op zondag 21 februari 2021 17:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, hij zou gezegd hebben "100% dat ik vanavond bij je in bed ligt".
ik wel eens gedaan hahahquote:Op zondag 21 februari 2021 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan echt zuigen dat het bloed eruit komt.
Er geloof toch niemand meer in dat "ik ben zo onschuldig naief"-spel van Jillquote:Op zondag 21 februari 2021 17:39 schreef Mrsprickles het volgende:
Nu geloof ik Jill haar naieve act echt niet meer
"Soms vergeet ik dat als ik vrienden ben met jongens dat ze kunnen denken dat ik meer wil"
Niet na vannacht. En ook nog daarvoor en nu weer gemeen praten over Matt.
En doen alsof hij alleen het nu ongemakkelijk maakt
Ja precies dat !!quote:Op zondag 21 februari 2021 17:39 schreef Mrsprickles het volgende:
"Soms vergeet ik dat als ik vrienden ben met jongens dat ze kunnen denken dat ik meer wil"
ze was wel ineens uit zijn bed vertrokken. En heel duidelijk gemaakt dat ze alleen vriendschap wil. Maar dom van haar om wel bij hem in het bed te gaan liggen. Dat moet en kan je niet doen met iemand zo jong als matt.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:39 schreef Mrsprickles het volgende:
Toen ze weer in haar eigen bed lag?quote:Op zondag 21 februari 2021 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ze was wel ineens uit zijn bed vertrokken. En heel duidelijk gemaakt dat ze alleen vriendschap wil. Maar dom van haar om wel bij hem in het bed te gaan liggen. Dat moet en kan je niet doen met iemand zo jong als matt.
Matt een klein stijfje...quote:Op zondag 21 februari 2021 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ze was wel ineens uit zijn bed vertrokken. En heel duidelijk gemaakt dat ze alleen vriendschap wil. Maar dom van haar om wel bij hem in het bed te gaan liggen. Dat moet en kan je niet doen met iemand zo jong als matt.
Het is een Zwamneus Slijmert hou op ...quote:Op zondag 21 februari 2021 17:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Matt is het moeilijkste persoon uit het huis. Voegt niks toe, onzeker, soms een beetje op het sneue af.... Maar het is best wel goed knaapje.
Denk ook dat ze mazzel had dat Mike naar zijn eigen bed gestuurd werd door BB.quote:
Ik vind dat allemaal best meevallen ondertussen. Zeker niet sneu of onzeker voor iemand van 20. Het zou ook arrogant zijn om daar meteen de baas uit te gaan hangen.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Matt is het moeilijkste persoon uit het huis. Voegt niks toe, onzeker, soms een beetje op het sneue af.... Maar het is best wel goed knaapje.
als jij van tevoren al heel duidelijk hebt gemaakt dat het vriendschappelijk is dan moet de ander dat accepteren. en helaas gebeurt dat nog veel te weinig.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:39 schreef Mrsprickles het volgende:
ik denk dat ze der eigen ongemakkelijk voelt omdat zij niet echt meer weet wat er gebeurd is vanacht ik moet ook zeggen ze lag aardig stil om ook tussendoor hazenslaapjes te doen. en omdat matt het er dan wel over heeft blijkbaar met mike en thomas daarom voelt ze der eigen ongemakkelijk en door wat de psych net zei tegen derquote:Op zondag 21 februari 2021 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooi lul verhaal van Jill ,maar dat is natuurlijk ook allemaal onzin.
Ze zeikt hem vaak af, zet hem voor lul, dan haalt ze hem weer aan ,
en nu voelde ze zich ineens vannacht ongemakkelijk door Matt en durft daar niets van te zeggen tegen hem
Ik zie haar vaak genoeg haar vette bek lostrekken tegen hem
Uit zichzelf, niet omdat hij dat vroeg en na een halve nacht daar gelegen te hebben is zeer fout.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
mischien allang gedaan dat wij dat niet gezien hebbenquote:
Krijgen we dat weer, iemand zuipt en er wordt misbruik van gemaaktquote:Op zondag 21 februari 2021 17:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als jij van tevoren al heel duidelijk hebt gemaakt dat het vriendschappelijk is dan moet de ander dat accepteren. en helaas gebeurt dat nog veel te weinig.
en heb je wat gedronken dan maken ze daar misbruik van.
dat is 1 vaan de dingen waarom niemand bijv aan mij mag komen. rot op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |