Prima filmpke inderdaadquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:27 schreef Longcat. het volgende:
๐๐ฎ๐ฑ๐ต๐บ ๐ด๐ต๐ข๐ฏ๐ฅ๐ด, ๐ฃ๐ถ๐ต ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐ดโช
Mooi filmpje, tot dat we vanavond een pak slaag krijgen
Fok! kan niet overweg met de "rare" tekens die gebruikt zijn voor de titel van het filmpjequote:Op donderdag 25 februari 2021 15:16 schreef RipCity het volgende:
Waarom staat er bij de titel van dat filmpje op m’n iPhone:
๐๐ฎ๐ฑ๐ต๐บ ๐ด๐ต๐ข๐ฏ๐ฅ๐ด, ๐ฃ๐ถ๐ต ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐ดโช
Is er iets mis met mn settings ofzo
Ik ga er gewoon van uit dat het niks wordt qua doorgaan naar de volgende ronde, maar ergens heb ik het gevoel dat het toch kan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond weer de volgende pijnlijke avond.
Ik hoop hetzelfde, al heb ik er meer vertrouwen in dat Ajax dat wel gaat lukken en PSV niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:32 schreef PicoMMP het volgende:
Ik hoop dat Ajax en PSV allebei doorgaan. Zou toch mooi zijn als de twee sterkste Nederlandse ploegen gewoon hoge ogen gooien in Europa.
Succes
De uitgangspositie van Ajax is nou eenmaal wat beter, maar op zich niet PSV ook gewoon kunnen knallen en gewoon met 3-0 winnen. Het is Olympiakos.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop hetzelfde, al heb ik er meer vertrouwen in dat Ajax dat wel gaat lukken en PSV niet.
quote:
Gewoon totaal misplaatste wrok jegens PSV en dat op deze manier uiten. Ongelooflijke stumper, schande dat hij ooit het mooie shirt van PSV heeft gedragen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gรถtze: 'We have character & fighting spirit' ๐ค, Bruma happy to see his friends ๐ | PREVIEW #PSVOLY
Spreekt hier gewoon prima engels, wat een gezeur van die gozer.
Weer fucking Rosarioquote:
Wa lul jij nou, die vent heeft gewoon weinig zelf vertrouwen qua engels spreken. Dat laatste ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gewoon totaal misplaatste wrok jegens PSV en dat op deze manier uiten. Ongelooflijke stumper, schande dat hij ooit het mooie shirt van PSV heeft gedragen.
Ik zag een vrolijke Bruma die een beetje liep te dollen met de verslaggever .. het is maar wat je wil zienquote:
Zeker. Blij dat hij daar blij is, komt 'ie misschien niet meer terugquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:03 schreef Gutanoth het volgende:
Wat mekkert iedereen hier nou over Bruma? Was toch gewoon een net interview?
Jodenquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:47 schreef PSVCL het volgende:
Heerlijke eerste helft![]()
Iedereen gefocust, zelfs Rosario
Zahavi superjood![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |