is dat: im bigger im rougher im tougher i am the one and only dominator?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:30 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nu heb ik rebl city weer opgezet. DOMINATORRRR
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
is dat: im bigger im rougher im tougher i am the one and only dominator?
Pics van de dansmarathon.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:32 schreef freaky40 het volgende:
Val nu net pas in. DJ booth avondje dus en zie wat op de schermen in de keuken staan? Wat staat daar?
Zou de vriend van Julie dit wel goed keuren?quote:
Precies, dat dacht ik ook....schijnbeweging met Juliequote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij ziet Michel Liese meer zitten dan Julie
Ja en Michel haar 'broertje' noemen telkens valt wel ook op en niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:33 schreef jameshond7 het volgende:
Julie vond een dinner met Matt (?) te ver gaan, maar nu wel fanatiek met de lapdance
Straks moet ze nog verplicht een hoofddoek dragen , ocharmequote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:32 schreef Jockari het volgende:
Liese draagt de stoel maar vlug weg, want bij Souf zijn cultuur kunnen ze daar niet mee lachen met dit spelletje.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:33 schreef Ireth het volgende:
Sorry, maar zelfs als houten klaas vind ik Michel nog steeds![]()
Die heupjes krijgen we op een andere manier wel los
Michel is de mannelijke versie van een starfish. (is daar een naam voor?)quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:33 schreef Ireth het volgende:
Sorry, maar zelfs als houten klaas vind ik Michel nog steeds![]()
Die heupjes krijgen we op een andere manier wel los
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:33 schreef Flory het volgende:
Toffe avond![]()
en ik hoop een leuke nacht![]()
Ik ben er nog wel even,en het is echt een topavond in de COS.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:33 schreef Flory het volgende:
Toffe avond![]()
en ik hoop een leuke nacht![]()
"stepbro"quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja en Michel haar 'broertje' noemen telkens valt wel ook op en niet serieus te nemen.
Liever gewoon helemaal opbokken daar.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:34 schreef Kinga het volgende:
Zoey, schakelen schat... ze blijft te lang hangen op het vorige nummer
had die met afscheid nemen ook gezegd dat hij haar leuk vind en als ze geen vriend gehad had dan.....quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij ziet Michel Liese meer zitten dan Julie
Michels broekspijpen werden ook korter. Vreemd.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:32 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Rokje van Julie werd wel heel kort.
zeesterquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Michel is de mannelijke versie van een starfish. (is daar een naam voor?)
Mike is totaal het type niet voor Naomi. Mike is meer het type voor het ietwat volkse Brabantse meisje, beetje dommig die in zijn ge-oh trapt...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Gesprekje net buiten. Jill sprak Mike erop aan dat hij had gelogen. Daardoor was ze gaan twijfelen aan Matt.
Mike zegt dat hij haar niet alles kan en gaat vertellen. Want hij vertrouwt Matt niet. Mike vindt dat Jill teveel tegen Matt verteld. Matt is dik met Nick, en brieft alles door. Daarnaast denkt hij dat Jill z'n tactische spel niet snapt. Mike zegt dat hij Thomas 100% vertrouwt en met hem wel de tactiek bespreekt.
Over Naomi, hij wil in het huis geen relatie, wil niet zich daarin verliezen. Ook is hij in het verleden te vaak gekwetst. Misschien buiten het huis zegt ie.
quote:
Die Mike is een echte stoorzenderquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:35 schreef Li0nHeart het volgende:
En daar is cockblocker Mike
[ afbeelding ]
Eensquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mike is totaal het type niet voor Naomi. Mike is meer het type voor het ietwat volkse Brabantse meisje, beetje dommig die in zijn ge-oh trapt...
Ja blijkbaar wel. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze denkt dus niet aan de kinderen
Ja hé..leuke mensjes hierquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie hier wat friezen in de cos. Ik ben afgelopen zomer voor het eerst in Friesland geweest een auto voor mijn vrouw gekocht. Verrassing enzo. Toen zijn we even in moddergat en Dokkum geweest. Wat een topvolk is dat in Friesland. Zou er zo willen wonen
jammer dat het weer aan het dooien isquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie hier wat friezen in de cos. Ik ben afgelopen zomer voor het eerst in Friesland geweest een auto voor mijn vrouw gekocht. Verrassing enzo. Toen zijn we even in moddergat en Dokkum geweest. Wat een topvolk is dat in Friesland. Zou er zo willen wonen
Toch wel. Die zit op Jill te wachten.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou de vriend van Julie dit wel goed keuren?
klopt, ik ben topquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik was er in Augustusquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:36 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
jammer dat het weer aan het dooien is
klinkt als een zatte aap na 3 pilsjes, is dat nou de brabantse gezelligheid? hij staat gewoon te dealen in de TimeOutquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die Mike is een echte stoorzender
Altijd welkom,maar Dokkum en Moddergat Peasens is wel een uithoek.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Kijkt die nog steeds dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou de vriend van Julie dit wel goed keuren?
Moet ze minder met haar haren bezig zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Straks moet ze nog verplicht een hoofddoek dragen , ocharme
nog vervelender?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike heeft al eens gezegd dat hij vervelend wordt als hij wat op heeft..
Wel een mooie uithoek..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Altijd welkom,maar Dokkum en Moddergat Peasens is wel een uithoek.
Nee, dat is het type creep dat je overal wel ziet.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
klinkt als een zatte aap na 3 pilsjes, is dat nou de brabantse gezelligheid? hij staat gewoon te dealen in de TimeOut
Ik ben echt oprecht erg bij dat ik stream 1 hebquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
klinkt als een zatte aap na 3 pilsjes, is dat nou de brabantse gezelligheid? hij staat gewoon te dealen in de TimeOut
same...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, dat is het type creep dat je overal wel ziet.
Bij deze wil ik als brabo graag formeel afstand nemen van deze nep-brabo.
Zeker dat je een auto hebt gekocht daar ?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Het was er gezellig en heb wat contacten gemaakt daar. Topvolk. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Ik houd daarvan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zeker dat je een auto hebt gekocht daar ?
Hoezo dik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een wat rare spelling voor "achterlijk", maar vooruit.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
Damn die Mike zeg,mag ik dit passief agressief noemen?
Dat is het inderdaad..en iedereen doet lekker z’n ding..Als ik een dag het land in moet, ben ik altijd weer erg blij als ik weer in “mijn” friesland ben...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het was er gezellig en heb wat contacten gemaakt daar. Topvolk. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Ik houd daarvan.
Ik woon al jaren in Amsterdam. Als jij ook in het Amsterdamse woont, dan is het nóg enger.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
heb ooit met een fries op de kamer gelegen in het leger, komt wel heel dichtbij zo
Stom dorp daar heel frieslandquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad..en iedereen doet lekker z’n ding..Als ik een dag het land in moet, ben ik altijd weer erg blij als ik weer in “mijn” friesland ben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Mijn ervaring daar:quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zeker dat je een auto hebt gekocht daar ?
Gun die Matt ook even wat rustquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:43 schreef Flory het volgende:
Niet Zoey weer achter die booth please
nee wel gewerkt bij telfort en in hotel overnacht weken lang, maar brabantse nachten zijn langerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:42 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik woon al jaren in Amsterdam. Als jij ook in het Amsterdamse woont, dan is het nóg enger.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mijn ervaring daar:
[ afbeelding ]
Dat zeker, alhoewel... zonder hem lukt het haar niet eensquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gun die Matt ook even wat rust
niet on cam, zegt hij, dus dat gaan we binnenkort wel meemaken ben ik bangquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:44 schreef cheanny het volgende:
Mike die sex en Naomi in 1 zin gebruikt!![]()
Dat toontje van die Mike.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:44 schreef Harry het volgende:
Zeer interessant, en daar kijk ik voor, gesprek Thomas en Mike op Stream 2.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
niet on cam, zegt hij, dus dat gaan we binnenkort wel meemaken ben ik bang
Dat doe je alquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wil je nu graag dat ik hierop reageer?
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mijn ervaring daar:
[ afbeelding ]
Nostalgiequote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
hahaha, dansstijl ala klassenavondje brugklas.
[ afbeelding ]
Welke mannen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:46 schreef Whuzz het volgende:
De mannen laten het afweten... alleen nog dames op de vloer
Wij zijn ook klaar met Mikequote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:49 schreef jameshond7 het volgende:
Thomas is helemaal klaar met Mike, Jill is helemaal klaar met Mike,
Jullie zijn ALLEMAAAAAL klaar met Mike. Behalve jij.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:49 schreef jameshond7 het volgende:
Dat zou een bak zijn ja!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ojee, als er maar niemand op de kookplaat springt
Jup, Maar voor zijn vriendje is het wel beter dat hij thuis is. Als ik de verhalen moet gelovenquote:
En Thomas krijgt door dat de andere mannen ook niks van hem moet hebben....Thomas op gelucht en lacht zich een ongeluk.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:49 schreef jameshond7 het volgende:
Ik zie alles eerder dan iemand met Mikequote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:50 schreef cheanny het volgende:
Ik zie eerder Jill en Naomi samen iets doen dan Mike en Naomi
gozer dit is niet voor niets cosquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jullie zijn ALLEMAAAAAL klaar met Mike. Behalve jij.
Dat zou wel een leuke wending zijn op zich.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:50 schreef cheanny het volgende:
Ik zie eerder Jill en Naomi samen iets doen dan Mike en Naomi
mooie onverwachte wending, zou dat niet voor het eerst zijn in een rls? 2 vrouwen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Naomi is zo geil als boter en Jill maakt haar alleen maar gekker
Ik heb het nog niet meegemaakt. Ja euh Charlotte en hoe heet ze ook alweer. Utopiaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
mooie onverwachte wending, zou dat niet voor het eerst zijn in een rls? 2 vrouwen?
precies wat ik dacht hahahquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:56 schreef Astro_boy het volgende:
Dacht ff dat die dames aan het zoenen waren door die kop van Thomas
Niet alleen vrouwenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:55 schreef suzi1 het volgende:
naiomi tegen jill, jij weet toch dat wij vrouwen gek gaan maken
wat dolfijn. Dan komen die gevoelens echt losquote:
Ik genietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n kookplaat is duurderquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Fuck die lamp , kan gebeuren. Geef ze meer drank.
Precies. Kans is dat er wat bedden of tafels sneuvelen als de actie echt los gaat. Beste seks is als je de dag daarna zooi moet reparerenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Fuck die lamp , kan gebeuren. Geef ze meer drank.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:55 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij sloopt Jill een lamp.
Zo is datquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Kans is dat er wat bedden of tafels sneuvelen als de actie echt los gaat. Beste seks is als je de dag daarna zooi moet repareren
Precies, eigen schuldquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:59 schreef jameshond7 het volgende:
Had die lamp maar niet zo laag moeten hangen
Jaaquote:
Die jongen heeft deze avond echt een succes gemaaktquote:
Zonder Matt was de avond nooit zo geslaagdquote:Op zondag 21 februari 2021 00:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijft erg leuk om Matt zo bezig te zien
Flesquote:Op zondag 21 februari 2021 00:01 schreef suzi1 het volgende:
geef naomi en jill ajb nog een glas wijn!!
En ne S(l)ouf thuis. Einde relatie.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:00 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Oeps! Ik voorspel een jaloerse Julie....
15 min achter,wat zollsquote:Op zondag 21 februari 2021 00:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
je loopt een uur achterhet is nu ouderwets stampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |