Ik vind dit nummer zo veel meer impact hebben in dit tempo en alleen een piano. Dat stukje Noors op het einde isquote:
Boah, erg mooi nummer hoor!..vind het een toffe gast haha.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:01 schreef koffieleuk het volgende:
En nog even een tussendoortje terwijl we op het hotel quarantaine album van Blind Channel wachten.
Als hij nog een ver-assing in petto heeft mag ik hopen dat hij niemand gaat verbranden op het podium.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:04 schreef koffieleuk het volgende:
Hij zei nog dat ie een verassing in petto heeft, ik hoop echt dat er nog een stukje in het Noors komt
Dit inderdaad. Met de Eurovisieversie heb ik weinig, maar zo is het een prachtig nummer.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:56 schreef joko97 het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer zo veel meer impact hebben in dit tempo en alleen een piano.
[...]
Ik maar 9xquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:45 schreef libranl het volgende:
Zo blij voor TIX dat hij door is. Heb 10x op hem gestemd. Gelukkig niet voor niets geweest.
quote:
Yep, om die reden ook gestemd. Hij mest door maar ik was bang dat hij het niet ging redden.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:14 schreef libranl het volgende:
[..]![]()
Van de inzendingen die ik waardeer was dit de enige waarbij ik bang was dat het misschien toch niet door zou gaan. Normaal stem ik max 3 x voor een inzending, dit keer toch maar vaker, omdat ik er alles aan wilde doen om hem door te laten gaan. Dat ik achteraf geen spijt zou hebben als hij het niet zou halen.
Litouwen en Cyprus vind ik ook fijne inzendingen, maar heb ik niet op gestemd omdat ik ervan uit zou gaan dat het toch wel door zou gaan.
Hij zei er iets over tijdens de (chaotische) persconferentie na afloop. Uit mijn hoofd (ik kijk het straks even terug): mensen moeten zien wie ik ben en waarover ik zing.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Was verrast dat hij z’n zonnebril afzette.![]()
Dit was die zonnebril gok ik. Heel mooi vond ikquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:04 schreef koffieleuk het volgende:
Hij zei nog dat ie een verassing in petto heeft, ik hoop echt dat er nog een stukje in het Noors komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |